11 راز نهفته درباره مزایای پینترست

اپلیکیشن پینترست,بازاریابی پینترست,پروفایل پینترست

اگر درباره مزایای پینترست از شما سوال کنند ممکن است اولین نکته ای که به ذهن شما خطور کند، بهترین منبع برای دانلود عکس ها با دنیایی از موضوعات مختلف است. اما واقعا شبکه اجتماعی پینترست، به چه دردی می خورد؟ چرا 367 میلیون کاربر در این شبکه در حال فعالیت و گشت و گذار در دنیای وب هستند، فقط کافیست به نمودار رو به رشد این شبکه اجتماعی پینترست، دقت کنید.

اگر به دید یک بازاریاب به این جریان نگاه کنید، متوجه می شوید که سرمایه گذاری و بازاریابی در این شبکه اجتماعی، نه تنها برای شما سود بسیار زیادی دارد، بلکه این سود سالانه با رشد قابل توجهی روبرو است.

مطمئنا شما می دانید که Pinterest چه کاربردی برای کاربران اینترنتی دارد، در نتیجه می خواهیم 11 راز نهفته درباره این شبکه اجتماعی در قالب مزایای استفاده از پینترست را برای شما شرح دهیم. این نکات می تواند به عنوان آموزش شبکه های اجتماعی برای شما کاربردی واقع شود.

1) حداقل بیش از 200 میلیارد پین در پینترست وجود دارد

پین هایی که در پینترست هست برای هر شخص و هر کسب و کاری، کاربرد دارد. اگر در دنیای وب به دنبال طرح هایی برای دکوراسیون داخلی خود هستید، اگر می خواهید ایده ای برای لباس جدید خود پیدا کنید، دنیایی از ایده ها را می توانید در پینترست بیابید.

2) 72% کاربران پینترست، بانوان هستند

نمودار زیر نشان دهنده آمار دقیقی از جنسیت کاربران پینترست است. این خبر بسیار امیدوار کننده برای کسانی است که مشتری هدف آن ها، بانوان هستند. شما که می خواهید فروشگاه اینترنتی لباس مجلسی دارید، این شبکه اجتماعی، یک محیط بسیار جذاب برای افزایش بازدید وب سایت و افزایش مشتریان واقعی شماست.

اپلیکیشن پینترست,بازاریابی پینترست,پروفایل پینترست

3) 83% کاربران پس از مشاهده یک برند، خرید خود را قطعی کرده اند

این آمارهای دقیق از مهمترین مزایای پینترست است که قطعا برای شما کاربرد بسیاری خواهد داشت. 97 درصد جستجوها در پینترست بدون در نظر گرفتن برند خاصی، صورت می گیرد. در Pinterest کاربران زیادی به دنبال برندها هستند. حال بهترین کاری شما می توانید بکنید، برندسازی و قرار دادن نام برند خود، در ابتدای این شبکه اجتماعی است.

چه کسی می داند، شاید مهارت یا فروشگاه شما، اجناس مورد نیاز کاربران را داشته باشد که با چند ترفند برندسازی، می توانید به راحتی به کسب درآمد از پینترست، بیندیشید.

4) Pinterest سومین شبکه اجتماعی بزرگ در آمریکا است

یکی از مزایای پینترست برای شما می تواند کسب درآمد دلاری باشد. شما می توانید به راحتی با نشان دادن مهارت های خود، به درآمدهای قابل توجهی در این شبکه اجتماعی، برسید. یکی از دوستان ما با طراحی های 3dmax پیشرفته و ارائه کارها و هنرهای خود در این شبکه اجتماعی، توانست به هدف های والای خود یعنی کسب درآمد دلاری از شبکه اجتماعی پینترست برسد.

جالب است بدانید که این شبکه اجتماعی بعد از فیس بوک و اینستاگرام، بیشترین کاربران در جهان را دارا، می باشد. این یک مزیت پینترست است که می تواند فرصت استثنایی برای راهی برای کسب درآمد از اینترنت باشد.

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: کسب درآمد از پینترستپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

5) درآمد 400 میلیون دلاری پینترست، در سه ماه اخیر سال 2019

این نشان دهنده اهمیتی است که این شبک اجتماعی برای کاربران داشته است. شما زمانی که متوجه شوید، یک کالا با فروش بسیار بالایی روبرو شده است، قطعا تمایل به خرید آن را دارید. این یعنی مزایای پینترست برای کاربران. زمانی که کاربران حاضر شدند که هزینه های قابل توجهی را به واسطه پینترست، پرداخت کنند، قطعا ارزش سرمایه گذاری و بازاریابی، مخصوصا برای کسب و کارهای نوپا خواهد داشت.

6) پینترست جز 10 برند برتر در آمریکاست

در لیستی که برترین برندها مانند اپل، اندروید، دیسنی و … قرار دارند، قرار گرفتن جز 10 تای برتر، نشان دهنده اهمیت بسیار بالای این شبکه اجتماعی برای کاربران است. این مزایای پینترست نشان می دهد که شما با یک شبکه اجتماعی غول پیکر، طرف هستید.

7) کاربران پینترست، علاقه زیادی به جدیدترین ها دارند

این یکی از مهمترین مزایای استفاده از پینترست برای کسب و کارهای نوپا است. زمانی که آمار نشان می دهد که کاربران پینترست علاقه زیادی به امتحان کردن، جدیدترین ها در پینترست هستند، اگر برند یا محصول کسب و کار شما، به زیبایی هر چه تمام تر، خود را به کاربران نمایش دهد، شما شانس زیادی برای مواجه شدن با انبوهی از کاربران را دارید.

8) 83 درصد کاربران به صورت هفتگی نیازهای خود را از پینترست برطرف میکنند

کاربران شبکه اجتماعی پینترست وفاداری خاصی به برندهای مرتبط با نیازهای خود دارند. اگر شما در زمینه طراحی لباس فعالیت می کنید، اگر بتوانید ایده ها و طرح های خود را به خوبی، به کاربران نشان دهید، به درستی، نیاز آن ها را بدانید، طبق آمار، 83 درصد کاربران طبق آمار، بسته به نوع نیازی که دارند هر هفته از پینترست خرید می کنند.

9) پینترست بهترین مکان برای کسب و کارهای مرتبط با زندگی روزمره

هیچ می دانستید که بیشتر کاربران پینترست، مردم عادی هستند که برای ایده ها و خرید لباس، کفش، خورد و خوراک و … به پینترست سر میزنند؟ این نشان می دهد که شما با ساده ترین ایده ها، می توانید در پینترست به درآمد برسید.

این یکی از بهترین مزایای استفاده از پینترست است. برخی از پرجستجوترین موضوعات در پینترست که با زندگی روزمره مردم، ارتباط دارد، عبارت اند از:

  • موضوعات مرتبط با ازدواج مانند مدل لباس، نوع مراسم، نوع طراحی دیزاین و …
  • موضوعات مرتبط به خانه مانند مانند دکوراسیون داخلی و …
  • موضوعات مرتبط با فرزندان مانند نوع پوشاک، نوع سرگرمی و …
  • موضوعات مرتبط با کادو و جشن ها
  • موضوعات مرتبط با خرید خودرو

این موضوعات معمولا بیشترین فروش را به نسبت دیگر موضوعات در پینترست داشته است که نشان دهند مزایای پینترست برای کسب و کارهای نوپا می باشد.

10) اثرگذاری فوق العاده در قرار دادن نام برند در توضیحات ابتدای پیج

یک مزیت پینترست برخلاف دیگر شبکه های اجتماعی، توجه ویژه به نام برند شماست. سعی کنید نام مناسبی را برای کسب و کار خود انتخاب کرده باشید، چون این عامل بسیار مهمی برای کسب درآمد و افزایش بازدید پیج برای شما در Pinterest است.

11) فروش چند 10 برابری با قرار دادن قیمت در پین ها

این تکنیک از جمله مزایای پینترست برای افزایش فروش چند 10 برابر برای شماست. زمانی که شما می توانید قیمت خود را در زیر پین های خود، قرار دهید، بهترین فرصت برای شماست که بتوانید بازدید و فروش خوبی را به وسیله این شبکه اجتماعی، تجربه کنید.

کاربران پینترست، به این موضوع اهمیت بسیاری می دهند، چون علاقه ای به تماس گرفتن و ارتباط با ادمین، ندارند. آن ها می خواهند، سریعا، خرید خود را قطعی کنند.

سخن آخر

شما نیز می توانید در پینترست خوش، بدرخشید. همه به دنبال اطلاعات و محتوای جدید هستند و این یک شبکه اجتماعی برای نشان خود به دنیایی از کاربران مشتاق به داده های جدید و ایده های نوپا و هوشمندانه هستند.

2 نظر در مورد مقاله “ 11 راز نهفته درباره مزایای پینترست ” ثبت شده است
  1. مبینا

    سلام میشه لطفا بگین چطوری میشه از پینترست درامد زایی کرد ؟


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      لینک مقاله کسب درآمد از پینترست نیوسئو داخل محتوا هست و میتونید از محتواش استفاده کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود