فاکتورهای رنکینگ گوگل – قسمت چهارم : محتوای داغ

سئو سایت,سئو محتوا,محتوا داغ
میزان اهمیت : ضروری
حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!) مدت زمان تخمینی مطالعه این مقاله 15 دقیقه می باشد.
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 12 امتیاز : 4.3]

چند روز قبل سومین بخش از راهنمای جامع فاکتورهای رنکینگ گوگل را مورد بررسی قرار دادیم. در آن مبحث روی کیفیت محتوا و راهکارهایی که به شما کمک میکند گوگل را قانع کنید محتوایتان با ارزش است، تمرکز کردیم. امروز در ادامه روی بخش دیگری از محتوا یعنی تازگی و طراوت آن متمرکز میشویم.

محتوای داغ

اینکه صفحه وب شما چگونه منتشر شود سیگنالی از رنکینگ به شمار میرود. با این حال جستجوهای متنوع باعث میشود که طراوت و تازگی نیز لازم باشد. گوگل با جستجوی موارد زیر محتوا را از نظر تازگی بررسی میکند:

  • رویدادهای اخیر یا موضوعات داغ : هرچیزی که برای اولین بار در وب قرار گیرد و جستجوگران بخواهند سریعا به اطلاعات آن دست یابند. (مثلا حواشی که برای هنرمندان یا بازیکنان فوتبال رخ میدهد و یا اطلاع از الگوریتمهای جدید گوگل).
  • حوادثی که بصورت متناوب رخ میدهند : این ها مواردی هستند که بطور مکرر و در دوره های مشخص رخ میدهند مانند کنفرانس های سالانه یا انتخابات ریاست جمهوری. خیلی واضح است که شما در سال 96 به دنبال اخبار انتخابات ریاست جمهوری سال 96 هستید نه انتخابات سال 92!
  • به روز رسانی مکرر : این جستجوها برای یافتن اطلاعاتی هست که اغلب در حال تغییر هستند اما بطور منظم رخ نمیدهند. معمولا تغییرات دنیای فناوری یا محصولات در این دسته قرار میگیرند. بطور مثال ارائه مدل گوشی جدیدتر توسط کمپانی ها یا ارائه آپدیتی جدید از الگوریتم گوگل.

گوگل پس از این بررسی ها حوزه نفوذ خبر داغ را بررسی میکند که آیا نویسندگان و بلاگر ها همانند شبکه های اجتماعی، درگیر نوشتن در خصوص موضوع موردنظر شده اند یا خیر. بنابراین اگر مطالب خود را موافق فضای حاکم پیش ببرید یا بطور منظم آنها را بروز رسانی کنید، رتبه خود را ارتقا خواهید داد.

دوست عزیزم، جهت مشاهده ادامه این مقاله بسیار مفید، لطفا ایمیل خود را به دقت در فیلد ذیل وارد نمایید.* خیالتون راحت ! از ایمیل شما به صورت محرمانه نگهداری میشه و فقط مقالات برتر نیوسئو براتون ایمیل میشه.

لطفا ایمیل خود را به دقت وارد نمایید :

11 نظر در مورد مقاله “ فاکتورهای رنکینگ گوگل – قسمت چهارم : محتوای داغ ” ثبت شده است
  1. احمد :

    سلام. ما 2 ساله داریم سئو می کنیم ولی اعتمادمون از بین رفته . لطفا مارا راهنمایی کنید چطوری باید قرارداد سئو ببندیم. یک سایت سئو یکساله داره مارو بازی میدهfastseo.ir .. هنوز هیچ کاری هم نکرده… راهنمایی کنید


    • امیر قمصری :

      درود

      شما در ابتدا باید با دقت شرکت همکارتون رو انتخاب می کردید
      سایت هایی که خودشون مدت کمی است در گوگل بالا امده اند یا هیچ رزومه قابل اتکایی ندارند نمی توانند مفید باشند


  2. سهیل خالقی زاده :

    سلام
    ممنونم از مقاله خوب تون
    امیدوارم بتونم با نکاتی که گفتید محتوای داغ داغ واسه سایت ام بنویسم
    موفق باشید


  3. nikjoo :

    اخبار انتخابات ریاست جمهوری 96 که از الان غوغا کرده. همه دنبال محتوای داغ و تازه اند


  4. رضا اتحادی :

    واقعا محتوای داغ رو میشه تو نیوسئو پیدا کرد
    مورد دهم که گفتین جالب بود واسم


  5. سئو سایت مشهد :

    سلام این نکته رو من عینا حس کردم وقتی لینک های خوب برای سایتم میگیرم.
    “لینک هایی که از سایت های بروز به سمت شما می آید باعث انتقال طراوت و تازگی به سایت شما می شود.”


  6. سرزمین سبز :

    سلام آقای قمصری. لطفا در مورد راههای گوناگون آپدیت مطلب که در شماره 2 بیان کردید بیشتر توضیح دهید. متشکرم


  7. kian ghiassi :

    روزی چن تا پست جدید تو سایت اضافه کنیم خوبه ؟


    • امیر قمصری :

      درود
      بستگی به سایت شما دارد دوست عزیزم.از 3 تا هست تا 400 تا !


  8. اخوان فومنی، :

    آیا گوگل داغی و تازگی واسه محتوای ویدئویی رو هم حساب میکنه یا فقط محتوای متنی ؟


    • امیر قمصری :

      درود بر شما
      هر دو فاکتور هستند


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *