ایده برای هایلایت اینستاگرام | 12 مثال خارق العاده

اسم خوب برای هایلایت اینستا,ایده برای اسم هایلایت اینستاگرام,ایده برای هایلایت

همه ما قصد داریم که با ایده ها و نکات خاص، بهترین پیج اینستاگرامی را برای کسب و کار خود، ایجاد کنیم تا از این طریق بتوانیم درآمد خود را چندین برابر افزایش دهیم. اینکه بهترین ایده برای هایلایت اینستاگرام چیست، سوالی است که برای هر فردی که قصد موفقیت در اینستاگرام را دارد، ایجاد می شود.

استوری اینستاگرام در ابتدا با استقبال خوبی روبرو نشد، اما زمانی نگذشت تا اینکه ویژگی به پربازدیدترین بخش اینستاگرام تبدیل شد. اما این استوری ها یک عیب بسیار بزرگی داشتند؛ آن هم این بود که بعد از 24 ساعت، دیگر قابل مشاهده نبوند. به همین خاطر اینستاگرام دست به تغییرات بزرگی برای این مشکل زد و هایلایت اینستاگرام را به کاربران خود، معرفی کرد.

این شد که حالا شما می توانید با هایلایت اینستاگرام این بخش پربازدید پیج خود را به شکل بسیار زیبا و خاص، برای همیشه برای استفاده کاربران قرار دهید.

هایلایت اینستاگرام چیست؟

هایلایت استوری اینستاگرام که در اصطلاح مختصر تر، هایلایت اینستاگرام شناخته نیز می شود، مجموعه ای از تصاویر، ویدئوها و پست هایی است که آن ها را در گذشته به عنوان استوری منتشر کرده اید. حال می توانید آن ها را بر اساس موضوعات خاص مربوط به خود، دسته بندی کنید.

برخلاف استوری های اینستاگرام که پس از 24 ساعت ناپدید می شوند، هایلایت های اینستاگرام به طور دائم در پروفایل شما برای کاربران قابل مشاهده هستند و به شما این امکان را می دهند که در هر زمان محتوایی را به آنها اضافه یا از آن ها حذف کنید. این آلبوم ها درست در زیر بخش بیوگرافی پروفایل شما قرار دارند.

اما سوال اینجاست:

آیا پیدا کردن ایده برای هایلایت اینستاگرام کار ساده ای است؟

ما در ادامه این مقاله با بررسی پیج های کسب و کارهای اینستاگرامی، 12 ایده خارق العاده با ارائه مثال برای شما عزیزان به ارمغان آورده ایم. هر کدام از این ایده ها، خود می توانند منبع بی انتهایی از ایده های خاص برای هایلایت باشند.

قبل از اینکه به دنبال ایده ای برای هایلایت اینستاگرام باشید، پیشنهاد می شود که حتما با استراتژی محتوایی مشخص در این مسیر گام بردارید. ما همیشه در دوره های آموزش سئو به دانشجویان می گوییم که قبل از شروع حتما با یک استراتژی سئو مشخص برای حضور موفق در نتایج گوگل گام بردارند.

ویژگی های پربازدیدترین هایلایت های اینستاگرام

شما می توانید تمام استوری های اینستاگرام خود را که تا بحال منتشر کرده اید، در هایلایت استوری اینستاگرام بگنجانید، اما این برای فالوورهای شما چندان جذاب نیست و مطمئناً آن ها را به تعامل تشویق نمی کند. اگر چندین هایلایت داشته باشید که موضوعات مختلفی از استوری ها را نمایش دهد، بسیار مؤثرتر است.

ابتدا باید بدانید بهترین و پربازدیدترین هایلایت های اینستاگرام، چه ویژگی هایی دارند. اگر می خواهید هایلایت های شما، باعث افزایش درآمد و فروش شما شوند، بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

عنوان جذاب: در صورتی که هایلایت شما، عنوان خاص و کنجکاو کننده ای داشته باشد، می تواند با بازدید خارق العاده ای روبرو شود. در نتیجه پیدا کردن ایده برای اسم هایلایت اینستاگرام را جدی بگیرید.

کاور خاص و مرتبط: جذابیت کاور خیلی به چشم کاربران نمی آیند. معمولا کاورها با رنگ ها و طرح های خاص، است که با کلیک بسیار زیادی روبرو می شود. سعی کنید هایلایتی که برایتان اهمیت بیشتری دارد، با کاور خاصی متفاوت از دیگر هایلایت ها، آن را طراحی کنید.

ایده خاص: ایجاد تعداد زیادی هایلایت، ممکن است باعث سردرگمی و از همه مهم تر، دلزدگی کاربران از هایلایت های شما شود. سعی کنید برای هر هایلایت خود، یک سناریوی ویژه با ایده های ناب، در نظر داشته باشید.

دسته بندی: این بسیار مهم است که استوری های شما در دسته بندی های خاصی قرار بگیرند. به عنوان مثال تمام محصولات خود را در یک هایلایت قرار ندهید، بهتر است که برای محصولات ویژه هایلایت جدا، برای محصولاتی که در آینده تولید می کنید نیز یک دسته بندی جدا داشته باشید.

ثبت رویداد ها: یکی از گزینه های مناسب ایده برای هایلایت اینستاگرام، ثبت رویداد های خاص مربوط به کسب و کار است. از آن جایی که مخاطبان در بخش هایلایت های پیج شما به دنبال اطلاعات هستند، استفاده از این ایده می تواند جهت آشنایی بیشتر آن ها نسبت به برند شما، مفید باید.

استفاده از نظرسنجی ها: یکی از ایده های مفید دیگر برای ایجاد هایلایت اینستاگرام، استفاده از نظر سنجی ها است. از این طریق هم می توانید تعامل کاربران را با پیج خود افزایش دهید و هم می توانید نظراتی را جهت بهبود عملکرد پیج، از آن ها دریافت کنید.

آموزش دادن: شما می توانید در قسمت هایلایت های یپج خود، آموزش هایی را برای کاربران قرار دهید، بخصوص آموزش های مربوط به افراد مبتدی جهت آشنایی بیشتر آن ها با حرفه، تخصص، محصولات، خدمات و… . یکی از کاربردی ترین هایلات ها، مواردی هستند که توسط آن ها آموزش ارائه شود.

نمایش محصولات: اگر پیج فروشگاهی دارید، می توانید از هایلایت پیج خود به عنوان ویترین استفاده کرده و محصولات خود را به نمایش بگذارید، این یک روش عالی برای تبلیغ محصولات است.

طبق بررسی ها 75 درصد از کاربرانی که از طریق تبلیغات وارد یک پیج اینستاگرام می شوند، ابتدا بخش پروفایل پیج را مشاهده می کنند و اگر قسمت مربوط به هایلایت ها به خوبی طراحی شده باشد شما می توانید از طریق این قسمت خیلی زود محصولات خود را به مخاطبان معرفی کرده و احتمال خرید آن ها را به طور چشم گیری افزایش دهید. این مورد یکی از ویژگی هایی است که موجب جذابیت بیشتر بخش هایلایت پیج های فروشگاهی می شود، علاوه بر آن برای اهداف کسب و کار نیز بسیار کاربردی می باشد.

اسم خوب برای هایلایت اینستا,ایده برای اسم هایلایت اینستاگرام,ایده برای هایلایت

12 ایده خارق العاده هایلایت برای 12 کسب و کار اینستاگرامی

ما در 12 موضوع مختلف ایده برای هایلایت اینستاگرام شما عزیزان همراه با مثال های ویژه، فراهم کرده ایم که می تواند، باعث ساخت هایلایت هایی شگفت انگیز و درآمدزا برای شما شود. این موضوعات ایده های ما شامل موارد زیر است:

  • پیج های آموزش آشپزی و پخت کیک و شیرینی
  • پیج های فروشگاه اینترنتی معرفی انواع نوشیدنی های گرم و سرد
  • پیج معرفی مد و فشن
  • پیج فروشگاه اینترنتی پوشاک مردانه و زنانه
  • پیج آموزش سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ
  • پیج دکوراسیون داخلی و ایده پردازی برای زندگی بهتر
  • پیج ایده پردازی برای پرورش کودکان
  • پیج های فست فود و رستوران ها
  • پیج های بلاگری و وبلاگ نویسان
  • پیج برند فروشگاهی
  • پیج فروشگاهی گل

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: ساخت کاور هایلایت اینستاگرامپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

1- پیج های آموزش آشپزی | The kitchn

ایده برای هایلایت اینستاگرام,هایلایت اینستاگرام

ایده برای هایلایت اینستاگرام پیج های آشپزی بسیار زیاد است. به همین جهت ما The kitchn یکی از موفق ترین پیج ها که از طریق هایلایت اینستاگرام خود، توانسته است درآمد خوبی را بدست آورد برای شما بررسی می کنیم. این پیج در زمینه ارائه دستور العمل های آشپزی، نحوه پخت و پز غذاهای مختلف به علاوه نکاتی برای مدیریت بهتر آشپزخانه و تمیز نگه داشتن آن، فعالیت دارد.

برخی از پربازدیدترین هایلایت های آن ها عبارت اند از:

  • بخشی به نام Most Wanted که به معنی پرطرفدارترین هاست و در این بخش استوری هایی که هم برای خودشان و هم برای کاربران جذاب بوده است، را قرار می دهند.
  • بخش ضروری ها در آشپزی که به کاربران خود، مواردی ضروری که نیاز دارند و مواردی که باید در حین آشپزی رعایت کنند را معرفی می کنند.
  • بخش The way we eat که از کاربران خواسته اند که علاقه مندی هایشان در خورد و خوراک و آشپزی را برای آن ها ارسال کنند. جالب است که برخی از کاربران آن ها، به صورت ویدیو نظر خود را ارسال کرده اند.
  • بخش برنامه غذایی که برای معرفی غذاها و ارائه برنامه غذایی برای افراد مختلف است
  • بخش پشت صحنه کار، که بخش طنزگونه برای ارتباط گرفتن بیشتر، برای کاربران استو
  • بخش نکات خاص آشپزی که بهترین ایده برای هایلایت اینستاگرام است که می تواند شامل نکات کوتاه و اثرگذار در آشپزی باشد.

با توجه این پیج و دیگر پیج های برتر آشپزی فقط با جستجو هشتگ آشپزی، می تواند بهترین ایده برای هایلایت اینستاگرام خودف بدست آورید. در کنار نیز می توانید از ایده برای اسم هایلایت اینستاگرام نیز از این صفحات استفاده کنید.

ایده برای اسم هایلایت اینستاگرام: ترکیبی از نام غذاها با بخش های مربوطه می تواند کنجکاوی کاربران را بیشتر کند. خلاقیت و الهام گرفتن از پیج های آشپزی، پیشنهاد ویژه ما به شماست.

نتیجه این ایده ها برای پیج Kitchn :

  • افزایش بازدید وبلاگ سایت خود
  • افزایش بازدید پست های اینستاگرامی خود
  • دریافت بهترین ایده ها تولید محتوا برای اینستاگرام و وب سایت

2- پیج های مد و لباس | Fashion nova

یکی از حوزه های برتر در اینستاگرام که مورد توجه کاربران زیادی به خصوص بانوان قرار گرفته است، پیج های مد و لباس است که در کنار معرفی مد روز و لباس متنوع، کالاهای خود را با برترین ترفندهای بازاریابی، به فروش می رسانند. پیجی که برای شما بررسی می کنیم، از برترین پیج های مد و لباس برای بانوان است که در این حوزه به فروش جهانی رسیده است و به همین خاطر به ارسال سریع کالا به سرتاسر جهان، شهرت دارد و در بیشتر کشورها به برند برتر مد و فشن جهان، تبدیل شده است. از تبلیغات این پیج بگذریم، وقت آن است که ایده های این پیج را برای هایلایت اینستاگرام، بررسی کنیم:

در ادامه چند ایده برای هایلایت اینستاگرام پیج های مد و لباس، ارائه می کنیم:

  • اختصاص دادن یک هایلایت ویژه برای معرفی سامانه ارسال سریع کالا خود (شما باید ویژگی منحصر به فرد خود را حتما در هایلایت به صورت ویژه معرفی کنید)
  • هایلایت اختصاصی برای تخفیفات ویژه
  • هایلایت اختصاصی برای کارت های هدیه
  • هایلایت اختصاصی برای معرفی جدیدترین ها با نام (داغ و جدید)
  • هایلایت اختصاصی برای بخش ویدیوهایی که در قالب IGTV منتشر می شود با نام (NovaTV)
  • هایلایت اختصاصی معرفی اپلیکیشن خود
  • هایلایت اختصاصی برای بخش رضایت کاربران

ایده برای اسم هایلایت اینستاگرام: یکی از بهترین ایده ها برای کسانی که می خواهند با یک نام خاص، برند خاصی را معرفی کنند، بهتر است که با نام برند خود، نام هایی را برای هایلایت های خود، انتخاب کنند. به عنوان مثال برند Nova در بخش هایلایت های خود، نام آن ها را به صورت ترکیبی از نام Nova و موضوع آن، انتخاب کرده است مانند NovaTV، NovaCare و … .

3- پیج های بلاگری و وبلاگ نویسان | Apartment Therapy

ایده برای هایلایت اینستاگرام پیج های بلاگری، بسیار زیاد است و می بایست بر اساس موضوع خاصی که در آن حوزه فعالیت می کنند، به دنبال ایده های خاص باشید. در ادامه می خواهیم یکی از برترین پیج های وبلاگی با موضوع خانه داری و اصول زندگی بهتر در منزل را بررسی کنیم.

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: سئو اینستاگرامپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

 اگر یک پیج یا پست وبلاگی با این موضوع دارید که می خواهید با بازدید خارق العاده ای روبرو شود، فقط تولید عکس برای آن، کافی نیست. داشتن هایلایت با موضوعات کنجکاو کننده می تواند اثرگذاری بیشتری بر روی آمار بازدید شما بگذارد.

پیج Apartment Therapy که از مشاوره طراحی و ایده پردازی برای دکوراسیون داخلی و خانه داری گرفته تا تورهای خانه گردی که به کاربران نشان دهد که دیگران چگونه در خانه های از زندگی روزمره لذت می برند. بیشتر راهکارهایی که این پیج استفاده می کند با نمایشگاه های برجسته خود برای نمایش خانه ها و جذب مردم به وب سایت خود است.

دسته بندی کردن محتوای استوری های خود بر اساس مواردی که دغدغه بسیاری از کاربران است، در هایلایت ها، باعث شده است که بازدید هایلایت های Apartment Therapy چند برابر افزایش پیدا کند.

یکی از جالب ترین هایلایت های پیج Apartment Therapy که در دسته ایده برای هایلایت اینستاگرام این مقاله قرار می گیرد، هایلایت تور پرورش گیاهان است. در این هایلایت شما استوری های ارسالی توسط کاربران را می بینید که از گلخانه های خود، ویدیو گرفته و برای کاربران دیگر توضیحاتی را در این باره داده اند.

هایلایت های Apartment Therapy که جهت ایده برای اسم هایلایت اینستاگرام نیز مناسب است، به شرح زیر می باشد:

  • هایلایت اختصاصی برای ایده پردازی کادو و هدیه
  • هایلایت اختصاصی برای تعطیلات لذت بخش در خانه
  • هایلایت اختصاصی تور گلخانه های خانگی
  • هایلایت اختصاصی مراسم عروسی
  • و …

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: آموزش ترفندهای اینستاگرام 2021پیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

4- پیج های مخصوص تربیت کودکان | Fridababy 

ایده برای پیج های تربیتی، بسیار زیاد است، اما بیشتر پیج ها، به صورت تخصصی بر روی یک موضوع خاص، فعالیت کرده اند. به عنوان مثال پیج Fridababy که بیشتر در زمینه کودکان زیر 7 سال و تربیت آن ها، پرداخته است. در کنار نکات تربیتی، سعی می کند با فروش محصولات، درآمدهای زیادی را از آن خود کند.

برخی از جالب ترین های ایده برای اسم هایلایت اینستاگرام پیج Fridababy عبارت اند از:

  • هایلایت اختصاصی برای محصولات جدید با تکنولوژی روز دنیا
  • هایلایت اختصاصی برای نکات مهم تربیتی کودکان
  • هایلایت اختصاصی از ویدیوهای جالب کاربران در شبکه های اجتماعی مختلف
  • و …

5- پیج های آموزش دیجیتال مارکتینگ | newseoblog

ایده برای هایلایت اینستاگرام پیج های آموزش دیجیتال مارکتینگ بسیار زیاد است. هر فردی که در این حوزه فعالیت دارد، سعی می کنند ایده هایی از پیج های برتر مانند Nailpatel، Hootsuite و … بگیرند و به گونه ای با برترین ها در این حوزه در جهان، رقابت کنند. در بخش می خواهیم بخش هایلایت های پیچ اینستاگرامی نیوسئو را بررسی کنیم. نیوسئو با نام کاربری NewSEOBlog در اینستاگرام فعالیت می کند و در ماه های اخیر توانسته فالوورهای بسیاری را به سمت خود، بکشاند.

بیایید با هم این ایده هایی که ما در پیج خود، استفاده کرده ایم را، بررسی کنیم:

  • اولین هایلایت این پیج به آموزش نکات سئو ارتباط دارد که ترتیب نکات مهم سئو 2021 را به شما نشان داده تا اگر قصد یادگیری این نکات را دارید، ترتیب آن را بدانید
  • بخشی را نیز نیوسئو به عنوان بخش fun در نظر گرفته تا این پیج را از حالت خشک و بی روح بودن، خارج کند.
  • بخش شگفت انگیز که مربوط به نکات و موارد خاصی است که برای افراد در این حوزه می تواند جالب باشد

حال شما می توانید به سادگی با این ایده ها و در نظر گرفتن نوع آموزش دیجیتال مارکتینگ خود، ایده هایی را برای اسم و نوع هایلایت خود، در نظر بگیرید.

6- پیج های دکوراسیون داخلی و ایده پردازی

ایده برای هایلایت اینستاگرام پیج های دکوراسیون داخلی به قدری زیاد است که نمی شود حتی خوب و بد بودن آن ها را بررسی کنیم. همه این ایده ها به قدری جذاب و کاربردی است که می تواند کاربران زیادی را با اولین ورود به پیج، مجبور به کلیک بر روی دکمه Follow کند. یکی بهترین پیج های حوزه دکوراسیون داخلی، دکوراسیون لوکس (Lux Decorasion) است. این پیج برای هر بخش از خانه یا دفتر کار شما ایده هایی را به عنوان پست و هایلایت، ایجاد کرده و کدام را به مرور زمان، توسعه داده است. در ادامه بخش های از بهترین هایلایت های این پیج را بررسی می کنیم:

  • اولین هایلایت این پیج مربوط به ایده نورپردازی برای فضا است که تصاویر نابی را برای شما در استوری های خود، قرار داده است.
  • یک هایلایت را نیز به طور اختصاصی برای ایده ورودی منزل، در نظر گرفته که برای هر فردی جذاب و شگفت انگیز خواهد بود.
  • هایلایت های دیگر این پیج مربوط به بخش هایی است که کاربران در انتخاب درست دکور آن، دچار درگیری های ذهنی شده اند.

7- پیج های گل فروشی

ایده برای هایلایت اینستاگرام پیج های فروشگاهی گل و گیاه موارد زیادی هستند که ما برخی از پرطرفدار ترین مواردی که در این نوع پیج ها مشترک هستند را بیان خواهیم کرد. توجه داشته باشید که بخش هایلایت ها برای هر پیجی بسیار حائز اهمیت است و باید مواردی در این قسمت درج شوند که برای افرادی که به تازگی با کسب و کار شما آشنا می شوند مفید و جذاب باشد؛ پس از شلوغ کردن بی مورد این بخش بپرهیزید.

  • هایلایت معرفی کسب و کار
  • هایلایت مربوط به ثبت و پیگیری سفارشات
  • آدرس فیزیکی و تلفن تماس
  • هایلایت بازخورد و رضایت مشتریان
  • هایلایت مربوط به گل های شاخه بریده
  • هایلایت مربوط به گیاهان گلدانی

در هر پیج فروشگاهی، وجود هایلایت مربوط به رضایت مشتریان بسیاری مهم و ضروری است؛ زیرا علاوه بر تایید صحت و کیفیت عملکرد، موجب جلب اعتماد هرچه بیشتر مخاطبان و مشتریان بالقوه خواهد شد.

همچنین بسیاری از مخاطبان پیج های فروش گل و گیاه به دنبال مواردی مانند نحوه ساخت دسته گل و یا شیوه صحیح نگهداری گیاهان مختلف هستند، پس وجود بخش آموزش چنین مواردی نیز می تواند یک ایده خوب برای بخش هایلایت اینستاگرام پیج های فروشگاهی گل و گیاه باشد.

این مقاله ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود