4 نکته ضروری انتخاب دامنه سایت

پخش ویدئو

انتخاب دامنه سایت تا چه میزانی اهمیت دارد؟ آیا واقعا نیاز است که برای انتخاب آن، زمان بگذاریم؟

اگر بخواهم به صورت خلاصه بگویم بله اهمیت دارد؛ در این فیلم آموزش سئو به طور کامل این موضوع را شرح داده ام.

مطمئنم بسیاری از شما با خود می گویید که وقتی برند ما را همه بشناسند، دیگر اهمیتی ندارد که نام دامنه ما چه چیزی باشد؛ چراکه این وب سایت شناخته شده است و در جای خود، ورودی هایش را دارد.

اما همیشه اینگونه نیست…

ببینید، نام دامنه یکی از بخش های کلیدی وب سایت شماست؛ یعنی می تواند موجب سود یا ضرر شما شود. در نتیجه، باید در انتخاب نام دامنه دقت بسیار بالایی به خرج دهید تا مشکلی برای کسب و کار اینترنتی شما در آینده به وجود نیاید.

چرا نام دامنه تا این اندازه اهمیت دارد؟

  1. اولین ردپای شماست؛ URL وب سایتتان، اولین چیزی است کاربر آن را می بیند. یک نام دامنه مناسب می تواند افراد را جذب وب سایت شما کرده یا اینکه به کلی آن ها را فراری دهد!
  2. برای سئو سایت اهمیت دارد؛ امروزه، تطابق کامل نام دامنه با نام برند، مثل قدیم اهمیت ندارد. اما استفاده از عبارت کلیدی اصلی وب سایت در روند انتخاب نام دامنه بسیار می تواند به بهبود سئو سایتتان کمک کند.
  3. معرف برند شماست؛ نام دامنه موقعیتی است برای برندسازی؛ دامنه ای که به درستی نام گذاری شود، می تواند موقعیت های زیادی را برای برندسازی کسب و کار شما فراهم کند.

این ها تنها بخشی از دلایلی بودن که به شما نشان می دهند که انتخاب دامنه سایت بسیار مهم است. بنابراین این فیلم آموزش سئو را ببینید و 4 نکته مهمی که در آن بیان شده است را در روند کاری خود پیاده سازی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود