آموزش ترفندهای فیسبوک 2021

پیام صوتی در فیسبوک,ترفند های فیسبوک,فیسبوک

فیسبوک جزکارآمدترین پلتفرم های موجود در دنیا است. با استفاده از فیسبوک می توانید با مردم جهان به راحتی ارتباط دوستانه برقرار کنید. هم چنین می توانید صفحه کسب و کار خود را در آنجا بسازید. برای این که بتوانید به راحتی از این پلتفرم کاربردی و جذاب استفاده کنید، آموزش ترفندهای فیسبوک را برای شما آورده ایم با استفاده از این ترفند ها شما به راحتی می توانید با زیر و بم این شبکه اجتماعی آشنا شوید.

در ادامه این محتوا قسمت 13 تا از کاربردی ترین ترفند های فیسبوک را برای شما بررسی می کنیم تا بتوانید افزایش فروش در فیسبوک را تجربه کنید:

1) پین کردن فهرست در بالای فیسبوک

به گفته کاربران فعال این پلتفرم، دسترسی سریع و خوب به فیسبوک در حال کاهش است و متأسفانه، در اکثر موارد ، این کاملا درست است. با این حال ، هنوز راه هایی وجود دارد که می توانید صفحه فیسبوک را طوری طراحی کنید تا بتوانید تعامل خوبی با مخاطبان خود داشته باشید.

یک راه این است که یک پست در مورد یک کتاب الکترونیکی رایگان، راهنما، چالش، ویدیو و … در بالای صفحه خود سنجاق کنید. به این ترتیب، هر کسی که با صفحه شما تعامل داشته باشد، آن را مشاهده خواهد کرد.

2) متصل کردن فیسبوک خود به لینکدین

در این قسمت از آموزش ترفندهای فیسبوک به این مسئله می رسیم که صفحه فیسبوک خود را خارج از محدوده خانواده و دوستان کنید. این به چه معناست، یعنی بتوانید با افراد ناآشنا برای تعامل بیشتر ارتباط برقرار کنید. خواهید دید افراد بیشتر با شما ارتباط خواهند گرفت.

شما می توایند روند پست های خود را تغییر دهید، می توانید از روند تجاری خود مطلب بنویسید و برند خود را به مخاطبان معرفی کنید. این کار می تواند بهترین باشد و بتوانید درآمد بسیار خوبی در این زمینه کسب کنید.

3) ارسال پیام های صوتی در مسنجر

یکی از ترفندهای فیسبوک که می توان گفت جدید است، ارسال پیام صوتی می باشد.

با ظهور برنامه های صوتی و صوتی مبتنی بر صدا مانند Clubhouse و Twitter Spaces، اکنون ارسال پیام های صوتی در همه سیستم عامل ها کاملاً عادی است و در فیسبوک نیز می توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

پیام صوتی در فیسبوک,ترفند های فیسبوک,فیسبوک

هنگامی که با یک اتصال جدید در پیام رسان فیس بوک درگیر هستید، دکمه ضبط را بزنید و اجازه دهید صدای شما را بشنوند. این اعتماد گسترده ایجاد می کند.

4) تغییراتی در فونت نوشتار خود

Cool Fancy Text Generator به شما امکان می دهد محتوای پست را وارد کنید و آن را با فونت شسته و رفته دلخواه تبدیل کنید. از آن در عناوین، کل پست ها، کلمات منفرد استفاده کنید یا هر چیزی که به فکر شما می آید.

 

پیام صوتی در فیسبوک,ترفند های فیسبوک,فیسبوک

5) از Facebook Townhall خود دیدن کنید

این روزها افراد زیادی از فیس بوک استفاده می کنند البته در کشور ما مانند گذشته رونق نداشته و بسیاری اینستاگرام را به آن ترجیح می دهند. افراد، سازمان ها، حتی دولت ها در هر سطح فیس بوک ارتباط با مقامات منتخب، ارگان های دولتی و موارد دیگر، حداقل در بعضی از کشورها کار را برای کاربران آسان می کند.

هنگامی که از Facebook Townhall بازدید می کنید، می توانید به سادگی آدرس خود را وارد کنید (اگر روی پیوند کلیک کنید و خطایی دریافت کنید ، این ویژگی در منطقه شما در دسترس نیست). سپس به ساز مان های مهم، سازمان هایی مانند آتش نشانی و سایر منابع جامعه خود متصل خواهید شد. این مورد جز کار آمد ترین آموزش ترفندهای فیسبوک است.

6) از صدای اعلان ها کلافه نشوید

در این بخش از ترفندهای فیسبوک به صدای اعلان ها می پردازیم.

هنگام کار بار فیسبوک، هر وقت دوست شما ویدیویی را ارسال می کند یا شما را در یک نظر نشان می کند ، از دریافت ایمیل ، متن و پنجره های بازشو خسته شده اید؟ اعلان های تولد؟ جمع آوری کمک مالی؟

فیس بوک واقعاً می خواهد شما را با همه چیز در جریان نگه دارد، اما ممکن است طاقت فرسا شود. خوشبختانه ، شما بیش از آنچه تصور می کنید بر آن کنترل دارید.

کافی است به تنظیمات و حریم خصوصی بروید. اعلان ها را در منوی سمت چپ انتخاب کنید. همه چیز در آنجا قرار دارد و به سادگی می توانید صدای اعلان را قطع کنید

روی پیکان رو به پایین کنار هر کدام ضربه بزنید یا کلیک کنید تا اعلان های فشار، ایمیل و پیامک را روشن و خاموش کنید.

پیام صوتی در فیسبوک,ترفند های فیسبوک,فیسبوک

7) یک کپی از تمام صفحات فیسبوک خود بگیرید

فیس بوک اکنون این کار را بسیار آسان می کند:

هر پست ، مانند ، پیام ، دنبال کننده ، پک ، عکس را بارگیری کنید … هر آنچه را که در سیستم عامل لمس کرده اید یا ایجاد کرده اید.

به داده های تشخیص چهره خود دسترسی پیدا کنید.

آنچه شرکای تجاری فیس بوک در مورد شما با آنها به اشتراک گذاشته اند را کشف کنید (فعالیت خارج از فیس بوک).

اطلاعات مربوط به خود را در آنجا مدیریت کنید.

اگر می خواهید برای همیشه فیسبوک داشته باشید، بارگیری همه آن چند دقیقه طول می کشد. اما اگر جدی هستید که یکبار برای همیشه شبکه های اجتماعی خود را تمیز کنید ، ارزشش را دارد.

 

برای دسترسی به این گنجینه اطلاعات شخصی ، به تنظیمات ، سپس اطلاعات Facebook خود بروید.

 

(داده های تشخیص چهره شما در برگه اختصاصی خود در منوی سمت چپ قرار دارد.)

پیام صوتی در فیسبوک,ترفند های فیسبوک,فیسبوک

این مقاله ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود