6 تکنیک برتر ساخت بک لینک

آموزش کسب بک لینک,اموزش ساخت لینک برای سایت,ایجاد بک لینک برای سایت

ساخت بک لینک مثل یک نینجا! در این آموزش سئو، قصد داریم به معرفی شش تکنیک برتر، جهت ایجاد بک لینک برای سایت بپردازیم:

به عنوان سئوکار، ما می دانیم که مکاتبه کردن برای دریافت بک لینک باید به صورتی انجام شود که وبسایت هایی که بر روی آن ها کار می کنیم، به اعتباری که نیاز دارند برسند. با در نظر داشتن این که بک لینک که یکی از سه عامل رتبه بندی مهم می باشد (بر اساس مطالعه های مختلف)، قطعا اجرای مکاتبه برای دریافت بک لینک، اهمیت زیادی دارد.

با وجود این که به دلیل دنیای راز آلود سئو کلاه سیاه این کار بسیار پیچیده شده است، اما وبمسترهایی که در دنیای دیجیتال وجود دارند، کاملا متوجه ارسال ایمیل های عمومی می شوند و به همین دلیل، استفاده از روش های قدیمی نیازمند تلاش زیاد با نتیجه کم میباشد.

به همین دلیل، من لیستی از تکنیک های مکاتبه برای بک لینک به روش نینجا ها را برای شما آماده کرده ام! تکنیک هایی که در کار با بسیاری از سایت ها، یاد گرفته ام. در قلب بیشتر این تکنیک ها، محتوای جذاب قرار دارد که باعث برجستگی سایت شما می شود و باعث به دست آمدن بک لینک برای سایت شما می شود.

خب حالا می خواهیم کار را شروع کنیم و کمربند مشکی خودمان را برای ساخت بک لینک قوی به دست بیاوریم. (ببخشید اگر جوک های نینجا خیلی بامزه نیستند)

شش مورد از بهترین روش های ایجاد بک لینک بسیار قوی برای سایت

  1. فعالیت های اسپانسری برای یک دانشکده یا تیم دانشگاهی

خب حالا قبل از این که وارد تکنیک اول شویم، باید بگویم که این روش نیازمند این است که شما یا کسی که برایش کار می کنید، اندکی پول هزینه کند تا بتواند به بک لینک برسد. با وجود این که پشتیبانی کردن از یک تیم تنها نیازمند چند صد پوند می باشد و تنها چیزی که از آن ها می خواهید، یک بک لینک از صفحه تیم شان می باشد که اگر شما بتوانید با تیم درستی مکاتبه کنید، میتوانید یک بک لینک معتبر از سایت های دانشگاهی با دامنه edu. برسید که تاثیر و اعتبار بسیار بالایی دارند.

  1. تکنیک آسمان خراش

تکنیک آسمان خراش، تکنیکی است که توسط Brian Dean از سایت Backlinko ارائه شده است و شما می توانید از سایت او، اطلاعات بیشتری را کسب کنید. در واقع، این روش شامل یافتن یک موضوع مهم با قابلیت رتبه بندی می باشد که قابلیت دریافت لینک را دارد. سپس شما باید بر اساس این ایده، تلاش کنید تا نسخه بهتری از آن محتوا را ارائه کنید و تلاش کنید تا با مکاتبه با افراد صحیح، آن را در معرض دید قرار دهید و لینک دریافت کنید.

در صورتی که کسی محتوایی را مثلا در رابطه با “10 روش برتر برای کار به سبک نینجا” ایجاد کرده باشد، شما می توانید تلاش کنید و یک پست با نام “11 روش برتر برای کار به سبک نینجا” را درست کنید! نکته اصلی این روش، این است که شما همیشه حوزه صحیحی را پیدا کنید و یک تحقیق درست انجام دهید، در نتیجه اگر شما از طرف یک مشتری کار می کنید حتما باید از نظرات آن ها استفاده کنید و سپس بر اساس نظرات آن ها، تحقیق خودتان را انجام دهید.

آموزش کسب بک لینک,اموزش ساخت لینک برای سایت,ایجاد بک لینک برای سایت

  1. مصاحبه با کسی در وبسایت خودتان

بله، این روش، یکی از روش های کسب بک لینک می باشد که بیشتر کارهایش در سایت خودتان انجام می شود. شما باید یک فرد موثر در صنعت خودتان را پیدا کنید و آن ها را متقاعد کنید تا یک مصاحبه با سایت شما داشته باشند. اگر سایت شما، سایتی در رابطه با افراد مشهور و پر از مصاحبه نباشد، قطعا اگر به کسی در صنعت کاری خودتان پیشنهاد دهید تا با شما مصاحبه کند، به احتمال زیاد خوشحال خواهد شد و پیشنهاد شما را قبول می کند.

تنها چیزی که باید در نظر داشته باشید، این است که آن ها دنبال کننده های کافی در رسانه های اجتماعی داشته باشند. در این صورت این افراد می توانند محتوای شما را در شبکه های اجتماعی خودشان منتشر کنند. در نتیجه زمانی که این مصاحبه ها را انجام دادید، آن را در اختیار تیم های PR و شبکه های اجتماعی خودتان قرار دهید و اجازه دهید که تا وقتی که می توانند این محتوا را منتشر کنند و در بهترین حالت، شما می توانید از این روش، بک لینک های ارزشمندی را به دست بیاورید.

  1. ساخت یک ابزار رایگان

ابزارهای رایگان، یکی از بهترین روش ها برای به دست آوردن بک لینک می باشد و تمام کاری که شما باید انجام دهید، این است که نگاهی به پست های مرتبط با “بهترین ابزار سئو” بیندازید و لیست های مختلفی از ابزار رایگان را مشاهده کنید که بعضی از آن ها فقط برای ایجاد کردن بک لینک های معتبر خودکار، ایجاد شده اند. نیازی نیست این ابزار خیلی خاص باشند فقط باید به درد کاربر بخورند. مثلا، یک کارگزار املاک می تواند یک ماشین حساب برای محاسبه رهن و اجاره منزل را ایجاد کند که یک ابزار ساده می باشد که می تواند ترافیک هدفمند ایجاد کند که موجب شکل گیری بک لینک های مناسب از سایت های مرتبط می باشد.

  1. ایجاد کردن داده های خودتان

در رابطه با تاثیر داده ها و نحوه استفاده از آن ها برای به دست آوردن بک لینک، اطلاعات بسیار زیادی وجود دارد. با این وجود، اگر شما هیچ داده جالبی نداشته باشید تا آن را در اخبار و یا پست های خودتان منتشر کنید چطور؟ خب، همیشه راه هایی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن، داده های خودتان را ایجاد کنید. سایت هایی مانند Google Surveys وجود دارد که شما می توانید از افراد مختلف، سوالاتی را بپرسید و سپس داده های مربوطه را بر اساس پارامترهای خودتان منتشر کنید.

با این وجود، کاری که شما با داده ها می کنید برای به دست آوردن بک لینک با این روش، اهمیت دارد. یعنی شما باید این داده ها را با یک تیتر جذاب در وبسایت خودتان منتشر کنید. شما می توانید به Reddit مراجعه کنید و مرتبط ترین موضوعات مربوط به داده های خودتان را شناسایی کرده و سپس محتوای خودتان را به صورت ناشناس منتشر کنید تا ببینید آیا می تواند برای کاربران جذابیت داشته باشد یا خیر. در صورتی که پست شما نتواند جذاب باشد، می توانید به توییتر بروید و با ژورنالیست های محلی و افراد فعال در صنعت خودتان، ارتباط برقرار کنید. قطعا خیلی سریع یک نفر پیدا می شود که داده های شما برایش جذابیت داشته باشد.

بک لینک بسیار قوی,بک لینک معتبر,ساخت بک لینک برای سایت

  1. رونویسی از ویدئو

آخرین تکنیکی که ما درباره آموزش ساخت لینک برای سایت از whiteboard Friday های Moz یاد گرفته ایم و واقعا روش مفیدی می باشد. در هر ویدئو در این سایت، یک رو نویسی از ویدئو نیز ارائه شده است. همانطور که Moz می داند، گوگل به سختی می تواند زمینه موجود در ویدئو را درک کند در نتیجه آن ها یک متن HTML را ارائه می کنند که باعث می شود گوگل بهتر بتواند محتوا را درک کند. این موضوع باعث می شود که کار گوگل بسیار ساده تر شود.

شما دقیقا چطور می توانید از این روش استفاده کنید؟ خب، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که محتوای ویدئویی مرتبط با زمینه کاری خودتان که توسط یک متخصص یا یک فرد موثر ایجاد شده است را پیدا کنید. سپس باید سایت آن ها را بررسی کنید تا ببینید که آیا این محتوا همراه با یک رو نویسی از ویدئو ارائه شده است یا خیر و در صورتی که رو نویسی متنی از ویدئو وجود نداشت، گنج خودتان را پیدا کرده اید! شما می توانید یک رونویسی برای ویدئو ایجاد کنید و سپس آن را بر روی وبسایت خودتان قرار دهید.

در نهایت، شما باید از فرد تولید کننده محتوا در یکی از حساب های اجتماعی خودتان مثل توییتر، تعریف کنید! مثلا می توانید بگویید که “من واقعا عاشق این ویدئو شدم شما درست کرده اید. من یک رو نویسی از این ویدئو ایجاد کرده ام که برای همه مفید است و لینک آن را در همین پست قرار داده ام.” در این صورت شاید آن فرد لینک رونویسی شما را در سایت خودش قرار دهد و در نتیجه یک بک لینک خوب به دست بیاورید.

جمع بندی

امیدواریم که این تکنیک ها برای شما مفید بوده باشد. مهم ترین نکته این است که ساخت لینک خیلی سخت تر از گذشته شده است و حالا همه ایمیل های ساده برای ساخت بک لینک را نادیده می گیرند. با این وجود، باز هم می توان بک لینک درست کرد. همیشه سعی کنید که خلاق باشید، به آرامی پیش بروید و مثل نینجا رفتار کنید و سعی کنید محتوایی با کیفیت برای کاربران خودتان را ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود