تگ Hreflang و کاربرد آن در سایت های چند زبانه

پخش ویدئو

درود بر شما دوستان عزیزم، امیدوارم سرحال و سرشار از انرژی مثبت باشید، در این قسمت از نکات آموزش سئو سایت قصد دارم در مورد یک تگ مهم صحبت کنم که شاید آن را نشناسید و شاید دیده باشید و اصلا ندانید که چرا باید از آن استفاده کنید. در ادامه به خوبی متوجه می شوید که تگ hreflang چیست.

Hreflang چیست و تگ Hreflang چه تاثیری در وبسایت های چند زبانه دارد؟

استفاده از این تگ، نشان دهنده این است که شما برای بهینه سازی تک به تک حالت هایی که برای زبان های مختلف نمایش داده می شود باید زمان بگذارید و مطمئن باشید که حواس گوگل به اینها هست، چرا که قصد دارد سایت شما و محتوای فارسی شما را برای سایت های فارسی، در رتبه های بالاتری قرار بدهد و محتوای انگلیسی را برای کاربران انگلیسی زبان نمایش دهد، پس کاربرد این تگ به همین خاطر است.

چرا باید از تگ hreflang در سورس سایت خود استفاده کنیم؟

به شرط این که وبسایت شما چند زبانه باشد. شما حتما باید از تگ Hreflang استفاده کنید و بدانید که Hreflang چیست و گوگل این تگ را در سورس وبسایت های چند زبانه حتما چک میکند.
من یک کلیپ دیگر هم در مورد سایت های چند زبانه ساخته ام.

این فیلم آموزش سئو را هم برای این ساختم که بدانید یکی از مهم ترین نکات سئو سایت در سال 2019 و حتما در سال های آینده استفاده از این تگ می باشد چرا که یک قسمت در سرچ کنسول هم مربوط به این بخش است و از سال ها قبل آن را نشان می دهد سایت هایی که چند زبانه هستند و از این تگ استفاده می کنند، چه زبان هایی داخل سایتشان فعال است.

پس بنابراین محتوای خودتان را چند زبانه کنید و فقط و فقط تاکید میکنم زمانیکه سایتتان چند زبان مختلف دارد باید از این تگ استفاده کنید و توضیحاتی در مورد این را هم اگر وردپرس دارید یا هر سامانه دیگری میتوانید داخل گوگل بزنید. خیلی خیلی ساده است و به راحتی میتوانید بفهمید که این تگ Hreflang چیست و از این تگ مهم و تاثیرگذار برای وبسایت های چند زبانه استفاده کنید.

2 نظر در مورد مقاله “ تگ Hreflang و کاربرد آن در سایت های چند زبانه ” ثبت شده است
  1. سحر

    سلام و با تشکر از توضیحاتتون.

    اگر سایتمون چند زبانه نباشه، نباید ahreflang را در سرچ کنسول راه اندازی کنیم؟
    راه اندازی این گزینه در سایت های معمولی (که فقط از یک زبان مثل فارسی) استفاده می کنه می تواند باعث افت رتبه شود؟


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      وقتی چیزی که نیازی بهش نداریم، چرا فعالش کنیم


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود