چرا نباید فالوور فیک بخریم؟

چرا نباید فالوور فیک بخریم,خرید فالوور فیک,خرید فالوور فیک اینستاگرام

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که چرا نباید فالوور فیک بخریم؟ محتوای اینستاگرام شما هر چه قدر هم خوب باشد، اگر بازدید کننده نداشته باشد، برای شما فایده ای ندارد. حال تصور کنید 10 هزار نفر پستی که تولید کرده اید رو مشاهده و لایک کنند. شاید در نگاه اول این 10 هزار نفر برای شما ارزشمند باشند، اما زمانی متوجه عمق فاجعه می شوید که این 10 هزار نفر هیچ نظر خاصی درباره پست های شما نداشته باشند، هیچ خریدی از پیج شما نکنند و هیچوقت، پست های شما را با دوستانشان به اشتراک نگذارند.

فالوور فیک همیشه برای هر کسی حتی سلبریتی ها، جذاب و وسوسه کننده بوده است. شرکت ها، نرم افزارها و ترفندهای زیادی وجود دارد که با اندکی هزینه، می توانید فالوورهای خودتان افزایش دهید.

آیا این سرمایه گذاری برای پیج اینستاگرامی کسب و کار شما ارزشمند است؟

آیا داشتن فالوور فیک، به توسعه کسب و کار ما در اینستاگرام، کمک زیادی می کند یا خیر؟

ما پاسخ همه این سوالات رو در این مقاله پوشش داده ایم و قصمی خواهیم تمام ابهامات شما درباره این موضوع رو برطرف کنیم. ما در این مقاله سعی کردیم:

  • ایده های بهتری برای افزایش فالوور به شما بدهیم
  • نکات مثبت و منفی خرید فالوور فیک را برای شما بررسی کنیم
  • برای سوال “چرا نباید فالوور فیک بخریم” نیز پاسخ درستی ارائه کنیم

آیا ما می توانیم فالوور فیک بخریم؟

بله. همه می توانند فالوور فیک خریداری کنند. شما به راحتی با کمی هزینه کردن، می توانید 1000 فالوور رو در عرض چند روز به فالوور های خود، اضافه کنید. اما این رو هم بدونید که معمولا این فالوورها، یا اکانت های غیرفعال هستند یا ربات هایی هستند که هدفشون افزایش view و لایک پست های شماست. در نتیجه هیچ ارزش دیگری برای شما ندارند.

خرید فالوور فیک یعنی خرید یک عدد مشخص برای اضافه کردن به تعداد فالوورهای شماست، آن ها حتی هیچ ضمانتی برای افزایش لایک و view شما نمی کنند.

یک روش مناسب برای آنهایی که هدفشان، فقط افزایش تعداد فالوور هاست

یکی دیگه از روش هایی که این شرکت ها، نرم افزارها و اکانت های فروش فالوور فیک برای افزایش این عدد استفاده می کنند، این است که به شما استراتژی برای فالو کردن تعداد زیادی فالوور رو می دهند و تضمین می کنند که اگر شما آن ها فالو کنید، قطعا آن ها هم شما رو فالو کنند (به اصطلاح follow back می دهند).

این روش به نسبت دیگر روش های های جذب و خرید فالوور فیک، بهتر و مناسب تر است. این استراتژی معمولا بر اساس موقعیت مکانی شما، هشتگ های مرتبط با کسب و کارتان و جنسیت افراد مورد نظر شما، این فالوور ها رو به شما پیشنهاد فالو می دهند که در صورتی آن ها به شما فالو بک بدهند، برای شما به نسبت دیگر روش ها، کاربردی تر است. البته باز هم متخصصین شبکه های اجتماعی اینستاگرام، این روش را پیشنهاد نمی کنند.

یک دلیل بسیار مهم در جواب سوال اینکه چرا نباید فالوور فیک بخرم، این است که فالوور فیک، باعث کاهش اعتماد فالوورهای واقعی به شما می شود.

بالاخره خریدن فالوور فیک، کار درستی است یا خیر؟

فالوور واقعی معمولا با پست ها و محتواهای شما ارتباط برقرار می کند.

حالا شما چه انتظاری از فالوور فیک دارید؟

به نظر شما، داشتن فالوور فیک ارزش پیج شما رو افزایش میده یا نه؟

به نظر شما فالوور فیک برای محتوای پیج شما، ارزش قائل می شود یا خیر؟

قطعا جواب این سوالات، خیر است. این نکته رو هیچ وقت فراموش نکنید، اگر مخاطبان یا فالوورهای شما با پست های شما ارتباط برقرار نکنند و به اندازه کافی، لایک و view نداشته باشید، قطعا پیج شما وارد قسمت Explore که دنیایی از مخاطبان، منتظر شما هستند، وارد نخواهید شد.

چرا نباید فالوور فیک بخریم,خرید فالوور فیک,خرید فالوور فیک اینستاگرام

در ادامه 4 دلیل بسیار مهم برای اینکه چرا نباید فالوور فیک بخریم، را برای شما شرح می دهیم:

1) فالوورهای خریداری شده، به معنای واقعی، فیک هستند

شاید با خود بگویید که همه فالوورهایی که برای پیج، می خریم، فیک نیستند. بله حرف شما کاملا درست است اما تجربه نشان داده است که اکثر افزایش فالوورهای ناگهانی، با اکانت های فیک ساخته می شود و هیچ اثر مثبتی، به جز بالا رفتن عدد تعداد فالوورهای شما، ندارد. برخی افراد با ساخت 100ها اکانت فیک با سیم کارت ها، ایمیل های مختلف، بسته هایی را برای فروش فالوورهای ساخته شده خود آماده می کنند.

این فالوورهای فیک به قدری برای پیج های معتبر وب سایت ها و کسب و کارهای مختلف، مضر بوده است که آن ها سعی کردند تکنیک ها و ابزارهایی را برای شناسایی فالوور فیک، طراحی کنند.

در آینده حتما مقاله ای پربار با عنوان نکات و ابزار شناسایی فالوور فیک، برای شما تهیه می کنیم تا بیشتر با اثرات این جریان و راه های جلوگیری آن، آشنا شوید.

2) کاهش تعداد فالوورهای خریداری شده در طولانی مدت

تجربه نشان داده است که فالوورهایی که بدون هدف خاصی و معمولا به صورت بسته های خریداری شده، به فالوورهای شما اضافه می شوند، در دراز مدت، صفحه اینستاگرام شما را ترک می کنند. آنجاست که شما پس از مدتی، متوجه می شوید که تعداد فالوورهای شما با افت شدیدی روبرو شده است.

واقعا 10 هزار فالوور فیک که با پیج شما هیچ ارتباطی، برقرار نمی کنند، چقدر برای شما می تواند مفید باشد؟

کلیدی ترین عاملی که می تواند صفحه شما در شبکه اجتماعی اینستاگرام رو به صفحه اکسپلور، برسونه، تعهد کاربران است. اینستاگرام با دیدن کاربرانی که دائما در حال دنبال کردن محتوای پیج شما هستند، پست های شما رو لایک می کنند و نظرات موثری برای پست های شما ارائه میدهند، سعی می کند با قرار دادن پیج شما در اکسپلور، آن را به کاربران جدید نشان دهد و این بهترین راهکار برای افزایش فالوور است که البته درصد تحقق پیدا کردن این جریان، با فالوور فیک خیلی کمتر از چیزی هست که تصورش را می کنید.

داشتن فالوور فیک,فالوور فیک,فالوور فیک اینستاگرام

3) فالوور فیک، عملکرد موثر شما را زیر سوال می برد

شاید با خودتون تصور کنید که من بهترین محتوا رو برای پیج اینستاگرام، تولید می کنم، تمام قوانین اینستاگرامی رو هم رعایت می کنم و در ادامه با کمی سرمایه گذاری در خرید فالوور فیک، سعی می کنم پیجم رو همانند پیج های پربازدید دیگه به کاربران جدید، نشان دهم. تولید محتوا با ارزش، رعایت به موقع قوانین اینستاگرامی، قطعا برای شما و پیجتان، موثر و مفید است اما خرید فالوور فیک، این موارد درستی که طبق روال اصولی، برای بهبود عملکرد پیج خود، رعایت می کنید، را زیر سوال می برد.

اگر بخواهم ساده برای شما توضیح دهم، داشتن 100k فالوور، ممکن است برگ برنده برای جلب رضایت و اعتماد کاربران جدید باشد، اما پست های یک پیج 100هزارتایی، باید بالا 10هزار لایک و 500 کامنت واقعی و غیرتبلیغاتی، داشته باشد. حال اگر شما 100k فالوور رو خریداری کرده باشید و تعداد لایک ها و کامنت ها شما کم باشد، قطعا کاربران نمی توانند به راحتی، به شما اعتماد کنند.

4) حذف فالوور فیک توسط اینستاگرام

اخیرا اینستاگرام در آخرین بروز رسانی های خود، اعلام کرده است که هرگونه ربات هایی که به صورت خودکار برای افزایش فالوور، لایک و کامنت، طراحی شده را بلاک (block) می کند. در همین راستا، پیج هایی که فالوور فیک خریداری کرده اند، با افت ناگهانی تعداد زیادی فالوور، روبرو شدند. اینستاگرام، در این آپدیت، حتی لایک و نظرات این ربات ها را نیز حذف می کند.

سخن آخر

اینستاگرام در کنار سخت گیری هایی که برای خرید فالوور ایجاد کرده است، راهکارهای بسیار اثر بخشی را برای جذف فالوور به ادمین پیج ها، ارائه کرده است. پس بهتر است به جای اینکه به دنبال این باشیم که چرا نباید فالوور فیک بخریم، بهتر است روی جذف فالوور واقعی و اثربخش، تمرکز کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود