تکنیک جدید لینک سازی با لینک های شکسته

آموزش قدم به قدم نحوه لینک سازی با لینک شکسته,تکنیک جدید لینک سازی با لینک های شکسته,لینک سازی با لینک شکسته چیست؟

لینک سازی با لینک شکسته یا Broken Link، یکی از بهترین روش های لینک سازی است که به شما کمک می کند بک لینک های با کیفیت با ارتباط موضوعی از وب سایت های دیگر برای سایت خودتان به دست بیاورید. قطعا یک استراتژی لینک سازی قوی، باید از تکنیک های مختلف به صورت متعادل تشکیل شود تا شما بتوانید به صورت پایدار، لینک های عالی برای سایت خود دریافت کنید.

یکی از تکنیک های ثابت شده که می توانید در استراتژی های لینک سازی خودتان از آن استفاده کنید، ساخت لینک با استفاده از لینک های شکسته است. در این مقاله، به صورت گام به گام به شما یاد می دهیم که چطور لینک های معیوب سایت خود را پیدا کنید، سپس با تکنیک عالی برای بهینه سازی و تعمیر لینک خراب، شما را شگفت زده می کنیم.

لینک سازی با لینک شکسته چیست؟

لینک سازی با لینک های شکسته یا خراب، شامل یافتن لینک های خارجی معیوب در وب سایت های دیگر در زمینه کاری خودتان، و مکاتبه با صاحب سایت و پیشنهاد محتوای خودتان به عنوان جایگزین لینک های بد می باشد. لینک سازی با استفاده از لینک خراب یا Broken Link، یک استراتژی موثر و دقیق است.

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: Keyword Stuffing چیست و چرا سئو سایت را نابود می کند؟پیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

مراحل اصلی تکنیک لینک سازی با لینک شکسته

آموزش قدم به قدم نحوه لینک سازی با لینک شکسته,تکنیک جدید لینک سازی با لینک های شکسته,لینک سازی با لینک شکسته چیست؟

  1. یافتن لینک های خراب از وبسایت های مرتبط
  2. شناسایی کردن (یا ایجاد کردن) محتوایی که ارزش لینک سازی داشته باشد.
  3. مکاتبه با مالک سایت برای قانع کردن او به منظور جایگزین کردن لینک شما به جای لینک معیوب.

به نظر این کار ساده است، اما سخت ترین قسمت این تکنیک، پیدا کردن فرصت های موجود به تعداد کافی می باشد. روش هایی است که با استفاده از آن ها می توانید فرآیند یافتن فرصت ها را سرعت بخشیده و آن را بهینه کنید، و ما گام به گام این مراحل را با هم بررسی می کنیم تا شما بتوانید یک برنامه لینک سازی قوی برای خودتان ایجاد کنید.

مزایای بی نظیر لینک سازی با لینک شکسته

یک موضوعی که حتما باید به آن اشاره کنیم، این است که لینک سازی با استفاده از Broken Link، نباید تنها تکنیک لینک سازی شما باشد. در واقع این تکنیک باید بخشی از استراتژی کلی شما باشد و تحلیل کردن فرصت ها به صورت منظم و استفاده از آن ها می تواند به شما کمک کند تا مزیت رقابتی خوبی به دست بیاورید. علاوه بر مکاتبه و به دست آوردن بک لینک از محتوای جدیدی که نوشته اید، چرا حتما باید از لینک سازی با لینک های شکسته استفاده کنید؟ شما با استفاده از این تکنیک می توانید به مزایای زیر برسید:

  • ساختن لینک بر روی صفحه هایی که از قبل، اعتبار خوبی داشته اند.
  • ساختن با محتوای مرتبط، با پشتیبانی از قابلیت مشاهده و رشد صفحه های هدف
  • به دست آوردن لینک هایی که قبلا برای رقبا مهم بوده اند ( یا حداقل برای محتوای مرتبط با زمینه کاری شما بوده اند) و استفاده کردن از اعتبار برای پیش برد استراتژی های سئو خودتان.
  • تکمیل تکنیک های لینک سازی دیگر و استفاده از فرصت ها

آموزش قدم به قدم نحوه لینک سازی با لینک شکسته

مراحل اصلی تکنیک لینک سازی با لینک شکسته,مزایای بی نظیر لینک سازی با لینک های شکسته

لینک سازی با لینک معیوب، معمولا نرخ موفقیت بهتری نسبت به روش های دیگر لینک سازی دارد. زمانی که بتوانید توضیح دهید چرا داشتن Broken Link باعث می شود تجربه کاربری ضعیفی ایجاد شود و سپس محتوای خودتان را به عنوان یک محتوای مرتبط با یک وبسایت یا یک موضوع خاص ارائه کنید، در نتیجه صاحب سایت ممکن است قانع شود که می تواند از محتوای شما استفاده کند. با ما همراه باشید تا قدم به قدم، تکنیک مهم لینک سازی با استفاده از لینک خراب را یاد بگیرید.

1- شناسایی لینک های شکسته و تغییر آن ها به نفع خودتان

برای حداکثر کردن فرصت هایی که در رابطه با لینک های بد وجود دارد، شما حتما باید درک کنید که چطور می توانید این لینک ها را شناسایی کرده و سپس آن ها را به نفع خودتان، تغییر دهید. شما حتما باید یک فرآیند مشخص برای یافتن صفحه های دارای Broken Link، داشته باشید و در عین حال از ترفندهایی استفاده کنید که سرعت کار شما بالا برود. یافتن فرصتهای لینک خراب کار بسیار خوبی است، اما اگر بتوانید 10، 20 یا 100 لینک معیوب پیدا کنید و سپس آن ها را هدف بگیرید خیلی بهتر است!

2- یافتن صفحات مرده که قبلا لینک دریافت کرده اند

بهترین نقطه شروع در برنامه های لینک سازی با استفاده از لینک های معیوب، معمولا یافتن صفحه های خرابی است که لینک آن ها مورد استفاده قرار گرفته است. صفحه هایی هستند که قبلا توانسته اند لینک دریافت کنند اما حالا یا پاک شده و یا خطای 404 بر روی آن ها ایجاد شده است. کل کاری که شما باید بکنید، این است که یک لیست از رقبای خودتان داشته باشید. همیشه در نظر داشته باشید که این لیست باید شامل رقبای شما در SERP ها یا موتورهای جستجو باشند، نه الزاما رقبایی که در محیط آفلاین دارید.

وارد گوگل شوید و کلمات کلیدی هدف خودتان را جستجو کنید. در مثال زیر، ما چند فرصت برای عبارت کلیدی فرضی «توصیه های مالی فردی» شناسایی می کنیم که کلمات کلیدی هدف آن به صورت زیر هستند:

  • بهترین کارت های اعتباری
  • بهترین حساب های پس انداز
  • بهترین وام های ادغام بدهی
  • بیمه ارزان خودرو

حال باید این کلمات کلیدی، کلید واژه اصلی را در گوگل جستجو کنید. سپس لیستی از سایت هایی که با آن ها رقابت دارید را ایجاد کنید؛ این سایت ها، احتمالا سایت هایی هستند که دوست دارید لینک های آن ها را به نفع خودتان تغییر دهید. ترکیب این روش ها باعث می شود شما لیست بسیار خوبی از دامنه های مختلف داشته باشید و بتوانید آن ها را تحلیل کنید.

نکته بسیار مهم: فعلا سراغ سایت های خبری نروید. در مثال بالا، ما سایت Forbez را می بینیم . اما این سایت، یک وبسایت امور مالی فردی نیست. تحلیل این سایت برای صفحات معیوب، احتمالا نتایج خیلی خوبی را در اختیار شما قرار نمی دهد. در این حالت، مثلا سایت NerdWallet یکی از نتایج اصلی است و ما می خواهیم صفحه های 404 که بر روی این دامنه قرار دارند را مشاهده کنیم. ترکیب این روش ها باعث می شود شما لیست بسیار خوبی از دامنه های مختلف داشته باشید و بتوانید آن ها را تحلیل کنید.

یافتن صفحه های 404 با ابزار تحلیل بک لینک

آموزش قدم به قدم نحوه لینک سازی با لینک شکسته,تکنیک جدید لینک سازی با لینک های شکسته,لینک سازی با لینک شکسته چیست؟

در این حالت، شما باید دامنه رقیب خودتان را وارد ابزار تحلیل بک لینک کنید و سپس سربرگ «indexed pages» را بررسی کنید. شما در این صفحه، یک جعبه علامت در بالای جدول را مشاهده می کنید که روی آن نوشته شده «Target URL error». این جعبه را علامت بزنید و سپس لیستی از صفحات به شما نشان داده می شود که لینک آن ها قابل بررسی نیست (صفحه های خراب).

در این قسمت، ما یک لیست جامع از صفحه های سایت رقیب داریم که بک لینک دارند، و صفحه اصلی 129 بک لینک مجزا دارد. در صورتی که ما یک رقیب دیگر را هم بررسی کنیم، یعنی CreditCards.com، و همین فرایند را برایش اجرا کنیم یک لیست کامل داریم که از دو دامنه مختلف به دست آمده است. حالا ما باید لینک های خاصی که به این صفحات وارد شده اند را شناسایی کنیم تا بتوانیم لیستی از گزینه های احتمالی خودمان به دست بیاوریم.

برای به دست آوردن این اطلاعات، شما باید بر روی تعداد در ستون «Backlinks» کلیک کنید و این کار باعث می شود که شما لیست کاملی از لینک هایی به دست بیاورید که وارد این صفحه شده اند. در این مورد، ما بر روی صفحه اول کلیک می کنیم که مرتبط با خرید خودروهای دست دوم می باشد. شما می توانید با استفاده از دکمه «export»، که بالا سمت راست صفحه نمایش دیده می شود، این لیست را ذخیره کنید.

بررسی لینک های شکسته

در ابزار تحلیل بک لینک، می توانید از ستون AS (شاخص اعتبار) استفاده کنید تا کیفیت لینک ها را ارزیابی و بررسی کنید. در مثال قبلی، در حالی که 353 لینک در این قسمت دیده می شود، تنها  9 مورد از آن ها شاخص AS، 10 یا بالاتر را دارند. بقیه لینک ها بی کیفیت هستند و نیازی نیست که بر روی آن ها کار کنید. در بعضی از موارد، شما باید از وب سایت های کم کیفیت هم بک لینک دریافت کنید، لینک سازی با لینک شکسته محدود به سایت های با رنک بالا نیست، اما به صورت کلی بهتر است که از بک لینک هایی استفاده کنید که کیفیت قابل قبولی دارند.

3- بازسازی محتوایی که از لینک آن استفاده شده است

نقطه شروع برای ایجاد کردن لینک های مرتبط، درک کردن ماهیت صفحه خراب است. با کشف این موضوع، می توانید متوجه شوید که چرا یک نفر از لینک صفحه خراب استفاده می کرده است. بهترین روش برای انجام این کار، استفاده از archive.org’s Wayback Machine است.

شما باید URL صفحه خراب را وارد این سایت کنید و سپس متوجه می شوید که محتوایی که حالا از بین رفته، چه چیزی بوده است. سپس محتوای خوبی را در سایت خودتان پیدا کنید و یا محتوای بهتری را ایجاد کنید، و در آخرین قدم، با کسانی که از این لینک استفاده کرده اند با ایمیل یا سایر اطلاعات تماسی مکاتبه کنید و لینک محتوای خود را جایگزین لینک شکسته نمایید.

در اصل با استفاده از این سایت متوجه می شوید که محتوای مورد استفاده چه چیزی بوده و چرا از لینک آن استفاده شده است. شما به این اطلاعات نیاز دارید زیرا باید دو کار زیر را انجام دهید:

  • پیدا کردن صفحه ای در سایت خودتان که مانند محتوای قبلی، موضوع را بررسی کرده باشد و بتوانید جایگزین خوبی برای لینک شکسته باشد.
  • محتوایی را در سایت خودتان ایجاد کنید که درست مانند محتوای قبلی در صفحه خراب، ارزشمند باشد.

شما باید یک دلیل محکم به دیگران بدهید که از لینک شما به جای لینک معیوب استفاده کنند و به آن ها نشان دهید که محتوای شما به خوبی محتوای قبلی و یا حتی بهتر از محتوای قبلی است. مزایای استفاده از WayBack Machine این است که نیازی نیست در رابطه با محتوای قبلی حدس بزنید. در صورتی که شما از قبل محتوای مناسبی دارید، می توانید آن را نسبت به صفحه خراب تحلیل کنید تا متوجه شوید آیا محتوای شما می تواند به خوبی محتوای قبلی باشد یا خیر.

زمانی که محتوای خوبی را در سایت خودتان پیدا کردید یا محتوای بهتری را ایجاد کردید، در این صورت می توانید با کسانی که از این لینک استفاده کرده اند مکاتبه کنید. شما حتما لیستی از افرادی را که لینک خراب در سایت خود دارند پیدا کردید و می خواهید با آن ها جهت عملیات لینک سازی با لینک شکسته مکاتبه کنید ( لیستی از صفحاتی که از Broken Link استفاده کرده اند). اما احتمالا هنوز اطلاعات لازم برای ارتباط با این افراد را ندارید و حتما باید این اطلاعات را پیدا کنید.

روش های پیدا کردن اطلاعات تماس یک سایت

  • صفحه معرفی، صفحه اطلاعات تماس یا صفحه درباره ما را در سایت هدف بررسی کنید. این صفحه ها معمولا اطلاعات تماس دقیقی را برای ویراستار ها، وبمستر ها یا مالکین وبسایت داشته باشد. ممکن است همیشه نتوانید به سادگی ایمیل فرد مورد نظر را پیدا کنید اما ممکن است یک فرم تماس وجود داشته باشد. شما حتما باید اطلاعات تماس مد نظر خودتان را پیدا کنید.
  • می توانید از ابزاری مانند io  استفاده کنید. این ابزار به شما کمک می کند تقریبا آدرس ایمیل هر کسی که می خواهید را پیدا کنید.
  • از گوگل استفاده کنید. شما با استفاده از روش های جستجوی مختلف می توانید اطلاعات مد نظر خودتان را پیدا کنید.

شما باید یک لیست از لینک های خراب، اطلاعات تماس و در صورت امکان نام فردی که می خواهید با او مکاتبه داشته باشید را پیدا کنید.

آموزش مکاتبه جهت لینک سازی با لینک شکسته

آموزش قدم به قدم نحوه لینک سازی با لینک شکسته,تکنیک جدید لینک سازی با لینک های شکسته,لینک سازی با لینک شکسته چیست؟

زمانی که شما لیست مکاتبه را تکمیل کردید، شما باید با گزینه های احتمالی خودتان مکاتبه کنید و آن ها را قانع کنید تا لینک های شما را جایگزین لینک های خراب کنند. روشی که شما مکاتبه را انجام میدهید، به خصوص روش ارسال ایمیل، مهم ترین کلید شما برای موفقیت است.

روش موثر برای لینک سازی و مکاتبه چیست؟

باید یک ایمیل ساده اما موثر بنویسید. شما باید یک ایمیل مخصوص برای این کار داشته باشید اما نباید تلاش کنید که از روی ایمیل دیگران تقلید کنید. به نمونه های خاص و مختلف مکاتبه موجود در اینترنت یا… نگاهی بیندازید. ایمیل های سفارشی را بسازید و ارسال کنید. سپس توضیح دهید که چرا این محتوای شما باعث می شود که ارزشی به سایت هدف اضافه شود. نرخ موفقیت خوبی باید برای کارداشته باشید.

نکته مهم: هیچ وقت به فردی که درخواست لینک سازی از سایتش را دارید، نگویید که باید لینک مرا جایگزین لینک خراب کنید، بلکه باید ان ها را تشویق کنید که تصمیم گیری درستی داشته باشند! پیشنهاد دادن معمولا خیلی خیلی بهتر از دستور دادن است. لینک سازی با لینک شکسته فرآیند آسانی نیست قدری حوصله می طلبد.

آیا دنبال روش دیگری هستید تا مکاتبه کنید؟ شما می توانید از ابزار لینک سازی استفاده کنید تا ایمیل های مکاتبه برای شما ایجاد کند. کاری که در این قسمت باید انجام دهید، این است که سایت های احتمالی مد نظر خودتان را همراه با اطلاعات تماس در این ابزار کپی کنید. شما سپس می توانید از این ابزار برای ارتباط استفاده کنید که شامل سفارشی سازی ایمیل های ارسالی و پیگیری است. همچنین می توانید سایت های احتمالی خودتان را در سربرگ «in progress» مشاهده کنید. حال بر روی اطلاعات تماس مخاطبین خودتان کلیک کرده و سپس ایمیل را ارسال کنید.

حتما به این موضوع دقت کنید که چند روز بعد از ارسال کردن ایمیل اولیه، پیگیری های لازم را داشته باشید. این کار می تواند تا حد زیادی نرخ موفقیت شما را افزایش دهد. همچنین می توانید با چک کردن ایمیل های ارسال شده، پاسخ ها و وضعیت کلی را مشاهده کنید.

مزیت تعمیر لینک خراب

کاملا مشخص است که تعمیر لینک خراب چطور می تواند به شما کمک کند تا در مقیاس گسترده، فرصت های لینک سازی به دست بیاورید و لینک سازی با لینک شکسته را به نحو احسن انجام دهید. زمانی که این تمرین را انجام دادید، لیستی از لینک های با کیفیت را به دست می آورید که وارد این صفحه های خراب شده اند.

در نهایت بهینه سازی لینک های خراب سایت های دیگر، چه سودی برای سایت ما دارد؟

آموزش قدم به قدم نحوه لینک سازی با لینک شکسته,تکنیک جدید لینک سازی با لینک های شکسته,لینک سازی با لینک شکسته چیست؟

بهینه سازی و لینک سازی با لینک شکسته سایت های دیگر، می تواند یکی از بهترین روش ها برای دریافت لینک باشد. شما می توانید با حذف کردن لینک بد رقبای خودتان، لینک های بسیار ارزشمند برای سایت خود، به دست بیاورید. همچنین شما با این کار می توانید وب سایت های دیگر را از Broken Link پاک کنید. هیچ کس دوست ندارد بر روی یک لینک کلیک کرده و ببیند که صفحه مربوط به لینک معیوب است؛ شما می توانید با این کار، لینک های بسیار ارزشمندی را به دست بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود