آموزش سئو سایت با بررسی تاثیر برند ها

افزایش بازدید از گوگل,برند شدن در گوگل,تغییر نگاه گوگل حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!)
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 5 امتیاز : 5]

چگونه برند شدن برای گوگل سوالی است که بارها برای خود من هم پیش آمده بود چه برسد به کاربران و دوستان عزیزم.به همین سبب نتایج بررسی هایم را در موارد ذیل شرح می دهم :

167. anchor text نام برند: anchor text برنددار ، سیگنالی ساده اما قدرتمند برای برند است.
168. جستجوهای برندها: واضح است که کاربران برندها را جستجو می کنند. اگر کاربران سایت شما را در گوگل جستجو نمایند (یعنی “Backlinko twitter”, Backlinko + “ranking factors”)، گوگل احتمالاً این موضوع را زمانیکه برندی را تعیین می کند، در نظر می گیرد.
169. سایت دارای صفحه فیس بوک و لایک: برندها تمایل دارند که صفحات فیس بوک با لایک فراوان داشته باشند و به نظر می رسد گوگل به این مسئله توجه می کند.
170. سایت دارای پروفایل توئیتر و دنبال کننده: پروفایل های توئیتر با دنبال کننده فراوان نشان دهنده ی برندی محبوب هستند.
171. صفحه رسمی کمپانی در لینکداین: بیشتر کسب و کارهای واقعی صفحاتی در لینکداین دارند.
172. کارکنان لیست شده در لینکداین: رند فیشکین معتقد است که داشتن پروفایل در لینکداین توسط کاربران نشان دهنده ی این است که کار آنها در شرکت شما سیگنالی برای برند شدن است.
173. قانونی بودن اکانت های شبکه های اجتماعی: اکانتی در شبکه های اجتماعی با 10000 دنبال کننده و 2 پست احتمالاً بسیار متفاوت از اکانتی که 10000 دنبال کننده و تعداد زیادی تعامل کاربری دارد تفسیر می شود (و این کاملا نشان دهنده این است که چرا بسیاری از صفحات سایت های ایرانی در فیسبوک که میلیون ها دنیال کننده دارند و آن ها را خریده اند مورد توجه گوگل قرار نمی گیرد و حتی خوب فیسبوک هم بعضی از آن ها را می بندد).

174. نام بردن از برندها در سایت های جدید: برندهایی که واقعا بزرگ هستند توسط سایت های جدید در گوگل نام برده می شوند. در حقیقت، بعضی از برندها حتی در صفحه اول خوراک خبری مخصوص به خودشان را درگوگل دارند
175. برندها بدون لینک شدن، نامبرده می شوند. گوگل احتمالاً به برندهای بدون لینک دهی داخلی توجه می کند و انرژی را به عنوان سیگنال برند درنظر می گیرد.
176. تعداد اعضای RSS : با درنظر داشتن اینکه گوگل صاحب سرویس محبوب Feedburner RSS  است، منطقی است که آنها به داده های عضویت RSS به عنوان سیگنالی/نشانه ای از محبوبیت برند نگاه کنند.
177. موقعیت با لیست محلی گوگل پلاس: کسب و کارهای واقعی دارای شرکت و یا مکانی برای فعالیت هستند. ممکن است که گوگل موقعیت مکانی انها را دریابد تا تعیین کند که آیا سایت برند بزرگی است یا خیر.
178. وبسایتی که مالیات پرداخت می کند: Moz گزارش داده است که گوگل ممکن است نگاهی به اینکه ایا یک سایت با کار پرداخت مالیات در ارتباط است یا نه بندازد (البته این مورد در ایران وجود ندارد!).

به طور کلی برای برند شدن از نگاه گوگل باید مکانی داشته باشید و آن را در گوگل ثبت کنید ، برای سایتتان در توئیتر و سایر شبکه های اجتماعی برتر صفحات اختصاصی داشته باشید و برای این صفحات مدیران توانا استخدام کنید ، سعی کنید در سایت های برند دیگر از سایت شما نام برده شود و صد البته سعی کنید به شما لینک بدهند تا گوگل شما را در یک زمینه خاص برند در نظر بگیرد.


10 نظر در مورد مقاله “ آموزش سئو سایت با بررسی تاثیر برند ها
  1. حمیدرضا :

    سلام
    ممنون بابت مقاله مفیدتون آدم رو هوشیار می کنه بعضی از مقالاتتون موفق باشید …


  2. حسین :

    مطلب مفیدی بود


  3. نواکده :

    سلام.یه سوال.این چه طوریه مه مثلا یه ساییت موزیک یا… سه روز بیشتر نیست به وحود اومده اکسای 2000 داره و وقتی میزنی دانلود اهنگ جدید اون میاد؟؟ینی میشه از راهی دو روزه همه رو دور زد؟؟


    • امیر قمصری :

      با سلام
      دوست عزیز الکسا چه ربطی به گوگل دارد ؟!!

      درضمن آنها از دیدگاه گوگل قوی هستند و پس از تغییر دامنه تغییراتی نیاز است که می توان در گوگل انجام داد تا تشخیص دهد دامنه جدید سایت چیست


  4. نواکده :

    اگه میشه جواب رو به ایمیل هم ارسال کنید.ممنون


  5. Mj :

    سلام آقای قمصری
    در مورد شماره 175 کاملا متوجه منظورتون شدم اما برای مثال اگر در مطلبی نوشتیم “در ادامه همراه نیو سئو باشید” اگر به “نیو سئو” لینک سایت رو ندیم بهتره ؟ لطفا کمی توضیح بدید


    • امیر قمصری :

      با سلام
      آن برند باید آنقدر در زمینه صحبت شما ارزش داشته باشد که به آن لینک خارجی بدهید


  6. Mj :

    نه منظورم از اوردن اسم نیو سئو در سایت خودتون هست
    برای مثال این مطالب از سایت دیجیاتو http://goo.gl/VymRXn
    همون طور که میبیند کلمه در متن “در ادامه با دیجیاتو همراه باشید” به دیجیاتو لینک سایت رو داده. منظورم اینکه اگر لینک سایت رو نمیداد سیگنال برند بودن افزایش پیدا میکنه ؟


    • امیر قمصری :

      با سلام.خیر


  7. اپل استور مشهد :

    ممنون


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *