پرفروش ترین محصولات در اینستاگرام | 20 محصول پرطرفدار

بهترین محصولات برای فروش در اینستاگرام,پرفروش ترین محصولات در اینستاگرام,فروش در اینستاگرام

در این مقاله 30 مورد از سودآورترین و پرفروش ترین محصولات در اینستاگرام را فهرست کرده‌ایم. رسانه‌های اجتماعی به‌ویژه اینستاگرام مکان مناسبی برای راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی و دستیابی به بسیاری از مشتریان جدید است. دقت کنید که فهرست زیر کاملاً سودآور است اما به شرطی که درست از اینستاگرام استفاده کنید؛ یعنی ماهرانه از هشتگ‌ها و همچنین عکس‌ها و پست‌های باکیفیت استفاده کنید. پروفایل و بیوگرافی خود را به‌صورت حرفه‌ای بسازید و به‌طور منظم فعال باشید.

بهترین محصولات برای فروش در اینستاگرام

1. پوشاک

لباس یکی از پرفروش ترین محصولات در اینستاگرام است. حتی رضا بهرام خواننده خوش‌صدای ایرانی به پتانسیل فروش لباس با استفاده از رسانه‌های اجتماعی پی برده است. او برند لباس Ram,One خود را تأسیس کرد که عمدتاً در اینستاگرام تبلیغ می‌کند؛ اما برای موفقیت در این حوزه نیاز نیست یک سلبریتی یا شخص مشهوری باشید. نمونه‌های زیادی از برندهای لباس هستند که شروع به کارکرده و محبوب شده‌اند.

2. جواهرات

جواهرات بهترین نوع محصول برای فروش در اینستاگرام است. جواهراتی که عکس‌های آن‌ها توجه مخاطبان و فالوورها را به خود جلب ‌کند، شانس بیشتری به شما میدهد که دنبال کننده‌ها را به مشتری تبدیل کنید. شما می‌توانید انواع مختلفی از جواهرات مانند دست‌ساز، ساخته شده از فلز و سنگ‌های قیمتی و حتی جواهرات ارزان اما زیبا را بفروشید.

3. طرح های دکوراسیون داخلی

بسیاری از افراد در اینستاگرام به دنبال طراحی و دکوراسیون داخلی زیبا و دلنشین هستند. طراحی دکوراسیون خود را به‌عنوان یک عنصر ارزشمند در طراحی داخلی نشان دهید تا بازدیدکنندگان و دنبال کنندگان خدمات شما را بخواهند و شیفته پست‌ها و طراحی‌های شما شوند.

4. اکسسوری های روزمره زندگی

تعداد زیادی از مردم دوست دارند خاص باشند؛ چه چیزی بهتر از اکسسوری هایی مانند عینک و ساعت و گردنبندهای زیبا که آن‌ها را خاص نشان دهد. ایده بسیار خوبی است و مردم به سمت جذاب بودن حرکت می‌کنند و قطعاً از شما خرید خواهند کرد و در صورت خاص بودن محصولات شما را تبلیغ خواهند کرد.

5. محصولات بهداشتی

سلامت و سبک زندگی سالم یکی از حوزه‌های محبوب در کسب و کار اینترنتی است. حتماً دیده‌اید که تعداد زیادی از بلاگرها، بیشتر محصولات آرایشی و بهداشتی معرفی می‌کنند، این نشان دهنده این است که مردم علاقه‌مند به حفظ سلامتی خود هستند و همچنین تعداد افرادی که به این سمت حرکت می‌کنند روز به روز بیشتر می‌شود.

6. محصولات زیبایی

نمونه‌هایی از این محصولات عبارت‌اند از:

  • محصولات مراقبت از مو
  • محصولات مراقبت از پوست
  • کرم‌ها
  • عطرها
  • و…

زیبایی و سلامت به‌طور کلی جایگاه بالایی در اینستاگرام به خود اختصاص داده و یکی از چیزهایی است که مردم علاقه‌مند هستند بیشتر از آن ببیند و بیشتر استفاده کنند. آن‌ها دوست دارند که همیشه زیبا و خوش استایل به نظر برسند و چون تقاضا زیاد است، با فروش این محصولات، درآمد شما هم به‌صورت صعودی بالا می‌رود. محصولات آرایشی و زیبایی جزء پرفروش ترین محصولات در اینستاگرام هستند.

7. محصولات آرایشی

به دلیل تنوع زیاد محصولات آرایشی و مدل‌های مختلف، تعداد زیادی از خانم‌ها دوست دارند افرادی را دنبال کنند که بهترین محصولات را در این زمینه ارائه می‌دهند. خانم ها دوست دارند بیشتر اوقات شخصی به آنها در انتخاب بهترین مدل آرایشی کمک کند. محصولات آرایشی و معرفی بهترین برندها به آن‌ها کمک می‌کند که در انتخاب مدل‌های خود سریع‌تر تصمیم بگیرند. البته که حوزه چون برای زیبایی است، باید حرفه‌ای از محصولات عکاسی کنید و آن را حرفه‌ای معرفی کنید.

بهترین محصولات برای فروش در اینستاگرام,پرفروش ترین محصولات در اینستاگرام,فروش در اینستاگرام

8. محصولات تناسب اندام

بسیاری از افراد به دنبال انگیزه برای ورزش کردن و رسیدن به تناسب اندام عالی هستند. همچنین آن‌ها دوست دارند که بهترین تجهیزات و لباس‌ها را انتخاب کنند. رقابت در این حوزه زیاد است و همچنین نیاز به تخصص دارد که بتوانید بهترین محصولات ورزشی را برای مخاطبان خود تهیه کنید؛ اما هنوز وقت هست که شما هم شروع به کار کنید و محصولات خاص خود را به فروش برسانید.

9. ابزارآلات

یکی دیگر از پرفروش ترین محصولات در اینستاگرام، ابزار است. ابزارها را نمی‌توان تنها به محصولات ساختمانی و تعمیرات دسته‌بندی کرد. بلکه شما می‌توانید در حوزه‌های مختلف ابزارهای مختلف را موجود کنید و آن‌ها را به فروش برسانید. حوزه‌های مختلفی هستند که به‌صورت اینترنتی وجود ندارند.

10. کادو و هدیه

در تمامی رسوم‌های مختلف ایرانی و خارجی، بخش هدیه وجود داشته و خواهد داشت. با این حال کاربران زیادی در اینستاگرام وجود دارند که به دلیل جذاب بودن معرفی هدایا، مشتاق به خرید آن‌ها شده‌اند و بدون مناسبت به آشنایان یا دوستان و اعضای خانواده خود اهدا کرده‌اند. یکی از محصولات شادی بخش در اینستاگرام، هدایا است.

همان‌طور که یکی از پرفروش ترین محصولات اینستاگرام است، درآمد خوبی هم دارد. به‌خصوص اگر از هدایای بسیار خاص و بسیار جذاب استفاده کنید، درآمد شما هم چندین و چند برابر می‌شود.

11. هنر

هنر نیاز به نمایش دارد تا بتواند به چشم بسیاری از مردم برسد. خوشحالیم که واقعاً این موضوع در اینستاگرام خوش درخشیده است. تعداد زیادی از هنرمندها وجود دارد که از کشیدن چهره، درست کردن کار دستی‌ها، ساخت عروسک و … درآمدهای میلیونی دارند. آن‌ها تنها مسیر درآمدزایی از هنر را پیدا کردند با ارائه آن، به درآمدهای بالایی رسیده اند.

12. خدمات آموزشی

همان‌طور که روزانه مشاهده می‌کنید از هر 10 کسب و کار 5 کسب و کار مربوط به آموزش و ارائه خدمات است. در حوزه‌ای که توانایی دارید می‌توانید کلاس‌های خصوصی و عمومی همچون آموزش سئو برگزار کنید. مشاوره هم فکر خوبی است؛ بلکه الان بیشتر مردم برای تصمیم گیری های خود از مشاورها استفاده میکنند، زیرا به دلیل مشغله های زیاد نمیتوانند به تنهایی تصمیم بگیرند.

13. کفش

مهم‌ترین عنصر در ظاهر و لباس انسان، کفش است؛ زیرا یکی از مهم‌ترین عضوهای بدن از آن استفاده می‌کند. به دلیل تنوع بالای کفش‌ها مردم قدرت انتخاب بسیار پایینی دارند، مهارت شماست، که آن‌ها را راهنمایی کنید، بهترین کفش را برای خود انتخاب کنند و فروش خود را چندین برابر کنید. کفش یکی دیگر از پرفروش ترین محصولات در اینستاگرام است.

14. محصولات مربوط به یک سرگرمی خاص

سرگرمی‌ها و علایق بسیار متفاوتی وجود دارد. هر یک از سرگرمی‌ها طرفداران زیادی دارند که حاضرند برای اضافه کردن یک سرگرمی یا محصول جدید با ارزش به مجموعه خود، هزینه‌های زیادی بپردازند. نمونه‌هایی از این سرگرمی‌ها، بازی‌های فکری و بازی‌های گروهی است. گردش پول در صنعت بازی و سرگرمی بسیار بالا است، از این سهم بزرگ غافل نشوید.

15. کیف و کوله پشتی

درصد زیادی از مردم بدون کوله و کیف از منزل خارج نمی‌شوند، این موضوع نشان دهنده نیاز زیاد مردم به این دسته از محصولات است. کوله و کیف‌ها می‌توانند وسایل بسیار زیادی را برای ما حمل کنند و در نتیجه تقاضا برای این محصولات زیاد است. خیلی مهم است که از محصولات زیبا که امکانات زیادی در اختیار مشتری قرار می‌دهد استفاده کنید؛ زیرا شانس شما برای تبدیل بازدیدکننده به مشتری زیاد است.

فروش محصول در اینستاگرام,نکات فروش,نکات فروش موفق

16. زیور آلات

در بخش جواهرات به این موضوع اشاره کردیم و شایان آن است که به‌عنوان یک محصول خاص معرفی شود. محصولات تزئینی بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این محصولات سرمایه بسیار زیادی نمی‌خواهند و نیاز نیست از هر محصول تعداد زیادی تهیه کنید. شما می‌توانید محصولات را در تعداد محدود در فروشگاه خود موجود کنید، این امر باعث میشود مشتری بیشتر مشتاق شود از این محصولات خاص تهیه کند. دلیل آن هم این است که به آنها حس خاص بودن القا میشود.

17. غذا

بخش مهمی از زندگی هر انسانی که حداقل 3 بار در زور تکرار می‌شود، غذا است. دستور پخت ها می‌تواند مخاطب زیادی را به خود جذب کند، اما سوال اینجاست درآمد آن از کجاست؟! بسیار راحت است، امروزه اسپانسر و تبلیغ دهنده‌های بسیار زیادی وجود دارند که از شما برای معرفی محصولاتشان استفاده کنند. همچنین شما می‌توانید از کلاس های خصوصی خود کسب درآمد کنید.

18. الکترونیک

سیستم الکترونیکی که در حال مطالعه این محتوا هستید، تجهیزات الکترونیکی و جانبی بسیار زیادی دارد که می‌توانید از فروش آن‌ها کسب درآمد کنید. با راهنمایی‌های دقیق و معرفی کردن محصولات موردنیاز آن‌ها، لطف بزرگی به مخاطبان خودکرده‌اید و آن‌ها از شما خرید خواهند کرد.

19. لوازم جانبی تلفن

بسیاری از مردم به لوازم جانبی تلفن نیاز دارند. قاب‌های جدید، هدفون، شارژرهای کابلی و نگه‌دارنده‌های تلفن انعطاف‌پذیر موجود در دیجی کالا و موارد دیگر می‌توانند برای یک کسب و کار در اینستاگرام عالی باشند.

20. محصولات چاپ سه بعدی

با به وجود آمدن چاپگرهای سه بعدی، محصولات جدیدی به نام محصولات چاپ سه بعدی هم به وجود آمده‌اند. شما با تهیه یک چاپگر صنعی مناسب می‌توانید محصولات پرطرفدار را تولید کنید و با قیمت و کیفیت بسیار بهتری آن‌ها را به فروش برسانید. حتی می‌توانید محصولات سفارشی را که وجود ندارند را برای مشتریان خود تولید کنید.

21. محصولات کودک لباس و اسباب بازی

مادران دوست دارند بهترین‌ها را برای فرزندان خود انتخاب کنند. بسیاری از آن‌ها از اینستاگرام استفاده می‌کنند و اگر محصولات جذاب و ارزشمندی را در آنجا ببینند، احتمال اینکه برای کودکان خود خرید کنند بسیار زیاد است. بلکه دوست دارند بهترین‌ها برای کودکان و فرزندان خودشان باشد.

22. لوازم جانبی مسافرتی

بسیاری از دنبال کننده‌های اینستاگرام شاهد این هستند که مردم به سفر علاقه بسیار زیادی دارند. این نشان دهنده یک فرصت عالی است که محصولات مربوط به سفر مانند کوله پشتی، کفش، پیشنهادات آژانس مسافرتی و کرم‌های ضد آفتاب را به آن‌ها معرفی کنید که در سفرهای خود از آن‌ها استفاده کنند.

23. صنایع دستی و مبلمان چوبی

مبلمان و صنایع دستی ساخته شده از چوب اغلب شگفت‌انگیز و چشم‌نواز به نظر می‌رسند. با این حال، بسیاری از سازندگان چنین محصولاتی به جذب مشتری برای کسب و کار خود باور ندارند، زیرا تبلیغات برای رقابت، برای آن‌ها دشوار است. اینستاگرام بدون شک مکانی عالی برای برجسته شدن و نشان دادن صنایع دستی چوبی به افراد زیادی است. اگر به شکلی جذاب محصولات را ارائه دهید و تبلیغات خوبی برای محصولات خود تدارک ببینید با جذب شدن مردم قطعاً درآمد خوبی کسب خواهید کرد.

24. شیرین

مواد غذایی بیشتر در اینترنت فروخته و تبلیغ می‌شود. اگر کمی از تخیل استفاده ‌کنید، می‌توانید با استفاده از اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی، تنقلات و شیرینی‌هایی که خود ساخته‌اید را به فروش برسانید.

نکات مهم فروش در اینستاگرام

25. صابون طبیعی دست‌ساز

اینستاگرام حتی برای فروش صابون نیز مناسب است. برای اینکه در این زمینه بتوانید موفق شوید باید عکاس و بازاریاب خوبی باشید. باید به مشتریانتان یاد دهید که محصولات یا صابون‌های دست‌ساز چه تفاوتی با سایر محصولات دارند. آن‌ها نا آگاه هستند و باید آن‌ها را آگاه کنید تا از شما خرید کنند.

26. لوازم جانبی حیوانات خانگی

حیوانات خانگی الان بسیار در اینستاگرام محبوب شده‌اند، حتی برخی از دنبال کننده‌ها به خاطر حیوان خانگی، شخص موردنظر را دنبال می‌کند، زیرا دیدن حیوانات بامزه برای آن‌ها بسیار جذاب است. حال به این دلیل که محبوبیت زیادی دارند می‌توانید محصولات مرتبط با حیوانات خانگی را به فروش برسانید.

27. لوازم آشپزی

غذا مهم‌ترین نیاز هر انسان است؛ برای پخت و پز نیاز به لوازم آشپزی است. حال شما در این صنعت بزرگ بتوانید خوش بدرخشید قطعاً درآمد خوبی را کسب خواهید کرد، بلکه نیاز هر جامعه و خانواده‌ای است که لوازم آشپزی را تهیه کنند و با آن غذای باکیفیت بپزند.

28. محصولات مد روز برای نوجوانان

بخش عمده‌ای از مخاطبین را در اینستاگرام جوانان تشکیل داده‌اند، اگر بتوانید خواسته‌های آن‌ها را برآورده کنید و یا آن‌ها را سرگرم کنید قطعاً از شما خرید خواهند کرد؛ زیرا با جامعه بسیار بزرگی طرف هستید و قدرت زیادی برای خرید دارند.

29. محصولات طبیعی ارگانیک

در قرن بیست و یکم، بسیاری از مردم عاشق یک سبک زندگی سالم و طبیعی شدند. غذاهای سالم و طبیعی، نوشیدنی‌ها و همچنین لوازم آرایشی، لوازم جانبی و سایر موارد به‌طور چشم‌گیری مورد استقبال قرار می‌گیرند.

نکات مهم فروش در اینستاگرام

  • اساس دستیابی به تعداد زیادی مشتری جدید در اینستاگرام، تعامل مؤثر در پروفایل شما و انتشار پست‌های باکیفیت بالا است.
  • کلید موفقیت این است که یک جایگاه خوب پیدا کنید، به‌خصوص جایی که در آن رقابت زیادی نخواهید داشت.
  • محصولات بصری جذاب که ارزش آن‌ها به ظاهری شگفت‌انگیز خلاصه می‌شود، محصولاتی مناسب برای فروش در اینستاگرام هستند.
  • دانستن قوانین اینستاگرام قبل از بازاریابی و تبلیغ کسب و کارتان بسیار مهم است. با زیر پا گذاشتن قوانین می‌توانید به‌راحتی حساب خود را از دست بدهید.
  • ساختن یک شخصیت موفق در اینستاگرام به زمان و فداکاری نیاز دارد.

نمایش چهره انسان و بارگذاری ویدیو باعث افزایش محبوبیت پست‌ها می‌شود.

این مقاله ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود