ضروری

تاثیر ساخت و تحلیل بک لینک در سئو

پخش ویدئو

تاثیر فوق العاده بک لینک ها در بهبود سئو بر هیچ کس پوشیده نیست. در این فیلم آموزشی سئو، تکنیک های کلیدی ساخت بک لینک رایگان به کاربردی ترین روش ممکن آموزش داده شده است. این توضیحات در مورد اپلیکیشن نیوسئو است که به راحتی می توانید آن را از سایت نیوسئو دانلود کنید. “اپ نیوسئو رایگان است” .

توضیحات متنی این کلیپ:

در این قسمت در خدمت شما دوستان عزیز هستم با توضیحاتی در مورد بخش تحلیل، بررسی و ساخت بک لینک ها در سئو

خوب! همانطوری که قبلا هم چند بار ذکر کردم، 30 % از سئو بخش بک لینک هاست. در کنار 30 % محتوا، 30 % هم بخش بک لینک هاست. پس! بنابراین بسیار بسیار حائز اهمیت است و در قسمت تحلیل و بررسی بک لینک ها نکاتی را درباره ی ساخت بک لینک های رایگان خدمت شما دوستان عزیز توضیح میدهم و از طرفی توضیح میدهم که اصلا به چه چیزی می گویند بک لینک. چرا؟ چون شما حتما باید بدانید که چه چیزی از نظر گوگل بک لینک محسوب میشود. این اتفاق اگر برای شما دوستان عزیزی که مدیران وب سایت ها هستید بیفتد، میدانید که اگر نیروهای شما یا حتی کارشناسان سئو برای شما تولید بک لینک کنند آیا آن واقعا ارزش دارد یا نه؟ من در قسمت ساخت بک لینک اپلیکیشن نیوسئو چیزی بالغ بر بیست روش ساخت بک لینک را آموزش میدهم. خوب! شاید حتی تعداد آموزش ها بیش تر از این موارد باشد، شاید در ذهن شما این سوال پیش بیاید که همه این روش ها رایگان هستند؟ بله. یک سری از این بک لینک ها ساده هستند. یک سری از آن ها سخت هستند. برای ساخت یک سری  از بک لینک ها شما یک هفته باید زمان بگذارید، یا حتی یک روز، برای ساخت بعضی ها شاید نیاز باشد 6 ماه زمان بگذارید. اما قطعا ارزش این دو بک لینک با هم دیگر قابل مقایسه نیست. شما از طریق ساخت لینک در وب سایت های دیگر به وب سایت خودتان اعتبار میدهید. دقت کنید اگر بخش تولید و سئو محتوا را آموزش ببینید، انجام بدهید و سپس از طریق ساخت بک لینک ها سایتتان را در نگاه گوگل عالی کنید (برتر کنید) شما از 100 % فقط 60 % را رعایت کردید و اینکه بسیاری از وب سایت ها فقط با همین دو قسمت بالا می آیید. وای به حال این که بخواهید بهینه سازی سورس را هم یاد بگیرید و آن موارد را هم انجام بدهید. عملا چیزهایی که در دسترس شماست و برای شما مقدور می باشد بهتر است حتما استفاده شود. خوب! قسمت بک لینک یک مقدار مشکل است. با توجه به اینکه از تولید و سئو محتوا خیلی زمان برتر است، اما تاثیرات خودش را میتواند برای شما بگذارد. البته به شرط این که به نحو احسنت یاد بگیرید و به نحو احسنت آن ها را بسازید. امیدوارم از قسمت های مختلف این دوره استفاده کنید و بدانید با توجه به این که این قسمت ها روز به روز ممکن است به روز شود هر کدام ممکن است بعد از یک مدت زمانی از بین برود و یک شیوه جدید بیاید، باید حتما بصورت مستمر به این قسمت سر بزنید و نکات جدید آن را یاد بگیرید.

در خدمت شما دوستان عزیز هستم و امیدوارم بخش ساخت و تحلیل بک لینک که توسط امیر قمصری به شما دوستان عزیز آموزش داده میشود، برای کسب و کار شما مثمر ثمر باشد .

5 نظر در مورد مقاله “ تاثیر ساخت و تحلیل بک لینک در سئو ” ثبت شده است
  1. قربان پور

    سلام خسته نباشین
    آقای قمصری درباره لینک بیلدینگ و بالا بردن قدرت و اعتماد به سایت سوالی از شما دارم.

    می خواستیم بدونیم از دو ابزار Domain Authority و Trust Flow کدام یک از این ها مهمتر هستند؟
    آیا دامنه ای که دامین آتوریتی بالایی دارد و تراست فلو کم، مهمتر است یا دامنه ای که دامین آتوریتی کمتر و تراست فلو بالاتری دارد؟

    به نظر شما در ارزیابی کیفیت لینک های یک دامنه بهتر است کدام یک از این دو ابزار را مورد توجه قرار دهیم؟

    خیلی ممنونم


    • امیر قمصری

      درود بر شما

      قطعا دومی

      مهمتر دامنه ای است که رنک بالاتری نزد گوگل دارد. دو فاکتور مطروحه مورد تایید گوگل نیستند و فقط من باب راهنمایی ساخته شده اند.


  2. ایمان

    مرسی


  3. میلاد

    سلام وقت بخیر؛ نوشتن پست مهمان برای سایتی که تازه 2 ماهه راه اندازی شده، مشکل به وجود میاره؟


    • محمد نصیری

      درود بر میلاد عزیز
      همانطور که ویدیو اشاره شده بک لینک ها در کنار هم برای یک وب سایت نیاز هستند اعم از بک لینک های سایت های قوی و ضعیف در کنار هم برای طبیعی بودن روال ساخت بک لینک.
      برای اینکه اطلاعاتتون رو در زمینه بک لینک بالا ببرید از قسمت آموزش ساخت و تحلیل بک لینک اپلیکیشن نیوسئو استفاده کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود