لینک سازی با تولید محتوای باکیفیت

آموزش سئو,تولید محتوای با کیفیت,ساخت بک لینک

آموزش سئو با لینک سازی از طریق تولید محتوای باکیفیت و عالی موجب افزایش رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل می شود. در این مقاله نیوسئو قصد داریم شما را با شبکه های هم نشری طبیعی آشنا کرده تا بتوانید با تولید محتوای با کیفیت، برای خود شبکه هم نشری ایجاد کرده و بک لینک های مرتبط و با کیفیت برای سایت خود بسازید.

همه ما می دانیم که بهترین روش برای افزایش اعتبار دامنه، ایجاد کردن تعداد زیادی بک لینک در سایت های معتبر می باشد.

با استفاده از روش های زیر نمی توان این لینک ها را به دست آورد:

  • تبادل لینک
  • خرید لینک ها
  • شبکه های وبلاگ خصوصی یا PBN ها
  • لینک در نظرات
  • محتوای همسان پولی و یا پست های اسپانسری
  • هر روش دیگری که ممکن است با آن روبرو شده باشید

هیچ میانبری در این مسیر وجود ندارد! تنها روشی که با استفاده از آن می توانید این لینک ها را به دست بیاورید، ایجاد کردن محتوایی است که آنقدر جذاب، مرتبط و ارزشمند باشد که یک سایت دیگر از آن محتوا برای مخاطبین خودش استفاده کند.

برای این که در این روند موفق شوید، شما باید سه کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید:

  1. توسعه محتوای ارزشمند (معمولا محتوایی که بر اساس داده های معتبر به دست آمده است)
  2. شناسایی کسانی که بهترین فرصت موفقیت برای نشر مجدد محتوای شما و بک لینک طبیعی را فراهم می کنند. به این معنا که بدون نیاز به درخواست یا مداخله شما، محتوای شما را در سایت خودشان نشر دهند.
  3. نوشتن و ارسال درخواست نشر مجدد محتوا به صورت موثر

ما گام اول و گام سوم را در دیگر پست های Moz بررسی کردیم. امروز، می خواهیم گام دوم را به صورت دقیق بررسی کنیم و روش های مورد نیاز برای درک و انتخاب بهترین مکان ها برای نشر مجدد محتوای شما را شناسایی کنیم. به صورت خاص، ما در این بخش شبکه های هم نشری خبری پنهان را به شما نشان می دهیم که می توانند نشان دهند که چه تفاوتی بین ایجاد تعداد کمی لینک، یا هزاران لینک از محتوای داده محور شما وجود دارد.

مفهوم شبکه های هم نشری خبری (News Syndication Networks)

همه سایت های منتشر کننده خبر مثل هم نیستند. بعضی از ناشران مثل شبکه های اجتماعی یا افراد تاثیرگذار (اینفلوئنسرها) رفتار می کنند و داستان ها و محتوایی را ایجاد می کنند که سپس دیگر ناشر ها، این محتوا را انتخاب کرده و در رابطه با همان موضوعات، مطلب می نویسند. 

بعضی از بزرگترین شبکه های خبری که هر کسی آن ها را می شناسد شامل این موارد می باشد: CNN ،The New York Times و BBC و یا Reuters. سایز این شبکه ها، اعتبار برند آن ها و توانایی ارائه جدیدترین اخبار باعث شده است که این شبکه ها برای اصالت اخبار به عنوان یک مرجع در نظر گرفته شوند و بسیاری از روزنامه نویسان از دیگر نشریات، از این منابع خبری استفاده می کنند تا ایده ای برای تولید محتوا به دست بیاورند. در صورتی که محتوای شما توسط هر کدام از این سایت ها انتخاب شود، قطعا هر جا و یا هر کسی که نسبت به موضوع مد نظر شما علاقه مند باشد، از این محتوا استفاده میکند و در نتیجه شما قطعا به یک هم نشری بسیار گسترده دست پیدا میکنید بدون این که نیازی به مداخله در این روند داشته باشید. به محتوایی که در سایت های مختلف توزیع شده و یا به اشتراک گذاشته شده اند، هم نشری یا سندیکا گفته می شود.

متاسفانه، به غیر از این شبکه های بسیار معروف و بزرگ، معمولا به صورت شفاف مشخص نیست که کدام سایت های دیگر هم، این “وضعیت شبکه ای” گسترده و موثر را دارند و به عنوان منابع نگارش خبری در رابطه با موضوعات خاص فعالیت می کنند.

در Fractl، ما با شناسایی ناشران اصلی توانسته ایم تا حدودی بهترین سایت ها و فرصت ها را برای رسیدن به هم نشری یا سندیکا برای محتوایی که از طرف مشتری هایمان ایجاد میکنیم شناسایی کنیم اما ما می خواستیم که یک گام فراتر برویم و داده های خودمان را بیشتر بررسی کنیم. کدام ناشران واقعا بهترین و بزرگترین شبکه ها برای توزیع محتوا هستند؟

برای این که بتوانیم این سوال را بهتر بررسی کنیم، ما نگاهی به ارتباطات شبکه ای بین 400 ناشر برتر آمریکا از نظر ترافیک دریافتی انداختیم. سپس ما از Gephi، یک ابزار تصویر سازی قوی از شبکه، استفاده کردیم تا بتوانیم روابط گسترده بین این وبسایت ها را درک کنیم. در قسمت زیر، می توانید تصویر این شبکه را مشاهده کنید.

آموزش سئو,تولید محتوای با کیفیت,ساخت بک لینک

در شبکه سندیکای خبری Fractl، می توانید نسخه اصلی این تصویر را با جزئیات کامل مشاهده کنید.

قبل از این که این موضوع را بیشتر توضیح دهیم، می خواهیم ببینیم که این تصویر سازی به صورت دقیق، چگونه کار می کند:

  • هر دایره رنگی به عنوان یک گره در نظر گرفته می شود. یک گره نشان دهنده یک ناشر یا وب سایت می باشد.
  • سایز هر کدام از این گره ها مرتبط با اعتبار دامنه می باشد. هر چه گره بزرگتر باشد، یعنی اعتبار آن دامنه بیشتر می باشد.
  • خط های بین گره ها با نام یال معرفی می شوند و نشان دهنده ارتباط بین هر کدام از ناشران یا وبسایت ها می باشد.
  • قدرت یال ها یا لینک ها متناظر با تعداد کلی لینک هایی است که از یک ناشر به ناشر دیگر، ایجاد شده است. هر چه تعداد لینک های موجود از طرف یک ناشر به ناشر دیگر بیشتر باشد، این یال، قوی تر می باشد و کشش بیشتری بین این دو گره به سمت یکدیگر وجود دارد.
  • شما می توانید این تصویر سازی را بیشتر به عنوان یک بازی طناب کشی در نظر بگیرید، که در آن، گره هایی که شبکه لینک های آن ها مشابه است نزدیک به یکدیگر قرار می گیرند.
  • رنگ های گره ها بر اساس الگوریتم های “پیمانه ای” مشخص می شوند که بر اساس شباهت کلی شبکه لینک ها ایجاد می شود و تمام گره ها را با یکدیگر مقایسه می کند. گره هایی که رنگ مشابهی دارند، بیشترین شباهت را با یکدیگر دارند. الگوریتم پیمانه ای اجرا شده در Gephi، به دنبال گره هایی می گردد که در مقایسه با بقیه شبکه، ارتباط متراکم تری با یکدیگر دارند.

بعد از تصویر سازی از این شبکه  ها، می توان نتایج بسیار مفیدی را از آن ها به دست آورد که شامل موارد زیر می باشد:

  1. می توان “مرکزی ترین” گره ها و یا گره هایی که نزدیک به مرکز گراف قرار دارند را شناسایی کرد. در واقع این گره ها، گره هایی هستند که از انواع مختلف سایت ها لینک دریافت می کنند. به صورت طبیعی، شبکه های مهمی مانند Reuters ،CNN و NYTimes در مرکز این گره قرار دارند و حجم بسیار زیادی از لینک های مختلف از تمام سایت ها، وارد این سایت های مرکزی می شوند.
  2. دسته های متراکم، ناشرانی هستند که به صورت مکرر به یکدیگر لینک می دهند و همین موضوع باعث می شود که یک نیروی جاذبه قوی بین این سایت ها وجود داشته باشد و ارتباط نزدیکی با یکدیگر داشته باشند. ناشرانی مانند این موارد معمولا تحت نظارت یک شرکت اصلی مشترک هستند و یا این که لینک خودکار روند های ایجاد هم نشری یا سندیکا در آنها وجود دارد. یکی از نمونه های خوب از این نظر، Gawker Network می باشد (که در تصویر در جایگاه 10PM قرار دارد). نزدیک بودن گره ها در این شبکه، نتیجه لینک سازی های بینابینی قوی و هم نشری یا سندیکای محتوا همراه با تاثیر لینک های مشترک بین این سایت ها می باشد. یک دسته مشابه هم در جایگاه 7PM در تصویر دیده می شود که بیشتر ناشران در این دسته، تحت سرپرستی NBC قرار دارند (NBC.com ،MSNBC.com ،Today.com و غیره). اطراف همین شبکه ها، ما ناشران منطقه ای بزرگ تحت سرپرستی NBC را مشاهده می کنیم که می توان یک هم نشری گسترده بین این ناشران منطقه ای مشاهده کرد.
  3. همچنین ممکن است شباهت هایی را بین ناشران شناسایی کرد که شاید خیلی مشهود نباشند. به عنوان مثال ، مشاهده کنید که FoxNews.com و TMZ.com چقدر نزدیک به هم گروه بندی شده اند و مجموعه لینک های آن ها چقدر با هم مشابه است و به صورت گسترده به یکدیگر لینک شده اند. یکی دیگر از دسته های جالبی که باید به آنها توجه کنیم، دسته بندی Buzzfeed/Vice می باشد. می توانید مشاهده کنید که مرکزیت این دسته ها جایی بین خبر های جدی و خبر های مرتبط با سبک زندگی قرار دارد و لینک های زیادی بین آن ها دیده می شود.
  4. سایت هایی که طرح ها و موضوعات مشابه را پوشش می دهند معمولا در این تصویر سازی از شبکه، نزدیک به یکدیگر قرار دارند. می توانید در این تصویر مشاهده کنید که ناشرانی که در زمینه سبک زندگی، محتوا ارائه می کنند، همه در نزدیک جایگاه 1PM قرار دارند. ناشران خبری که گرایش های سیاسی مشابه با یکدیگر دارند هم نزدیک به یکدیگر قرار می گیرند. مثلا می توانید نزدیکی Politico ،Salon ،The Atlantic و The Washington Post را مشاهده کنید. به صورت مشابه با همین شبکه ها، می بینید که Breitbart ،The Daily Caller و BizPacReview هم در نزدیک یکدیگر قرار گرفته اند. این روابط، گرایش ها و روابط پنهان بین این ناشران و این که چگونه این ناشران از محتوای یکدیگر استفاده می کنند را نشان می دهد.

ادامه…

سندیکای محتوا,شبکه هم نشری,لینک سازی

مفهوم شبکه های هم نشری طبیعی را در قسمت قبلی مقالات سایت نیوسئو مطرح کردیم و با ذکر مثالی از Fractl، به بیان چگونگی انتشار محتوای بزرگترین شبکه های خبری پرداخته و مفهوم لینک سازی با تولید محتوای با کیفیت را شرح دادیم. در این قسمت نیز، دو مثال دیگر ارائه کرده و به جمع بندی موضوع خواهیم پرداخت:

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: نکات تولید محتوا با هوش مصنوعیپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

یک دیدگاه و چشم انداز کلی

سال پیش، یک پروژه منحصر به فرد توسط Kalev Leetaru در Forbes انجام شد که هدف آن ارزیابی تعامل بین ناشران خبری گوگل در ایالات متحده و در سراسر جهان بود. در این پروژه، محققین از مجموعه داده بزرگ مقالات خبری GDelt استفاده کردند و این شبکه را با استفاده از Gephi تصویر سازی کردند؛ روندی مشابه با شبکه ای که در قسمت قبلی در رابطه با آن صحبت کردیم.

هم نشری خبری,هم نشری محتوا

این تصویر سازی نسبت به تصویر سازی قبلی متفاوت می باشد زیرا در این تصویر سازی فقط لینک هایی که در متن آورده شده است را بررسی می کند در حالی که تصویر سازی قبلی تمام لینک ها را بررسی می کرد. شاید این روش از نظر شبکه های هم نشری خبری صحیح تر باشد زیرا بهتر می تواند لینک های موجود در قالب سایت (Sitewide)، لینک های مسیر یابی و دیگر لینک هایی که در زمینه قرار دارند و بر روی گراف تاثیر دارند را از هم تفکیک کند. به علاوه، این گراف با استفاده از بیش از 121 میلیون مقاله تقریبا از تمام کشور های جهان ایجاد شده است و تقریبا سه چهارم از یک میلیارد لینک موجود در این مقاله ها را شامل می شود. این گراف، یکی از صحیح ترین و دقیق ترین تصاویر از روابط پویا بین سایت های خبری جهانی را ارائه می کند.

در این گراف، وزن یال ها بر اساس تعداد کلی لینک ها از هر گره به گره دیگر مشخص شده است. هر چه تعداد لینک ها بیشتر باشد، یال مرتبط با آن لینک ها هم قوی تر می باشد. سایز گره ها نیز با استفاده از رتبه صفحه ها محاسبه شده است نه اعتبار دامنه. البته این دو معیار تا حدی با یکدیگر شبیه می باشند.

با استفاده از این تصویر سازی، Leetaru توانست نتایج بسیار جالبی به دست بیاورد و روابطی قوی را شناسایی کند که برای هر کسی که با این ناشران اصلی ارتباط دارد، اهمیت و کاربرد دارد. بعضی از مهم ترین این روابط، شامل موارد زیر می باشد:

  1. در مرکز گراف، ما یک دسته بسیار بزرگ را مشاهده می کنیم. این دسته را می توان به عنوان “هسته رسانه ای جهان” در نظر گرفت که این دقیقا توصیفی است که Leetaru ارائه می کند. گره های سبز نشان دهنده ناشران خبری آمریکایی می باشد. این موضوع، مطابق با نمونه قبلی، نشان دهنده تکرار لینک های بینابینی این ناشران خبری و پوشش محتوای یکدیگر، و همچنین نشان دهنده این موضوع است که آن ها بسیار کمتر از منابع ناشران کوچک تر یا محلی، استفاده می کنند.
  2. به طور قابل توجهی، به نظر می رسد که CNN نقش بسیار منحصر به فردی در نشر اخبار در سطح محلی و منطقه ای ایفا می کند. همانطور که مشاهده می کنید، بسیاری از لینک ها از CNN به دسته آبی در قسمت دور سمت راست می رود. Leetaru حدس میزند که این موضوع می تواند نتیجه استفاده خروجی های خبری اصلی مانند NYTimes و Washington Post از paywall (ایجاد اشتراک های پولی در سایت و محدودیت کاربران دیگر) می باشد. هر کسی که می خواهد محتوای خودش را به این وب سایت ها ارائه کند، باید این نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشد. آن ها باید سرویس های paywall را در زمان انتخاب سایت در نظر داشته باشند زیرا این سرویس صورت محسوس می تواند باعث کاهش میزان هم نشری شود.
  3. دسته NPR هم یکی از دسته های جالب است و نشان می دهد که بین گزارش های مرتبط با NPR و همچنین بین NPR و Washington Post و NYTimes، لینک های قوی وجود دارد. در صورتی که محتوای شما در یکی از سایت های اصلی NPR انتخاب شود، ممکن است در بسیاری از سایت های مشابه دیگر هم، شما به هم نشری دست پیدا کنید. NYTimes و Washington Post هم ممکن است در اثر همین لینک های مشترک، از محتوای شما استفاده کنند.
  4. برای کسانی که به دنبال رسیدن به هم نشری های بین المللی هستند، نتایج جالبی در این گراف وجود دارد. سایت هایی مانند NYYibada.com اخبار مرتبط با ایالات متحده را پوشش می دهد. این سایت با نشریات به زبان چینی ارتباط دارند، اما نسخه های دیگری هم ارائه می کنند که به زبان های دیگر است مثلا انگلیسی. سایت هایی مانند این سایت ممکن است خیلی برای ارائه محتوا هدف جالبی نباشد، اما با در نظر داشتن این که آن ها بسیاری از گزارش های مشابه با نشریات انگلیسی زبان مرتبط با ایالات متحده را پوشش می دهند، می توانند برای هم نشری، موفقیت آمیز ظاهر شوند.
  5. دسته های صورتی و آبی در پایین گراف مرتبط با سایت های خبری روسی و اوکراینی می باشد که شما در این قسمت مشاهده می کنید، در حالی که اکثریت لینک های آن ها بین خودشان است، اما به نظر سه ارتباط مهم با اخبار بین المللی دارند که به صورت خاص، این ارتباطات از طریق BBC ،Reuters و AP شکل می گیرد. این موضوع نشان می دهد که اگر محتوای شما در این سه سایت خبری قرار بگیرد، ممکن است بتوانید هم نشری های بین المللی گسترده ای را در اروپای شرقی و روسیه به دست بیاورید.
  6. به علاوه، کم بودن لینک های عمیق بین نشریات زبان های مختلف نشان می دهد که گزارش های انگلیسی زبان، راه سختی برای رسیدن به هم نشری بین المللی دارند.
  7. سایت هایی مانند ZDnet.com دارای همکاران خارجی زبان هستند و معمولا گزارش های خودشان را برای انتشار بین المللی ترجمه می کنند. سایت هایی مانند این مورد، فرصت های بسیار عالی برای هم نشری لینک ها در نشریات خارجی و دور از دسترس فراهم می کنند که رسیدن به آن ها از روش هایی به جز این سایت ها، گاهی می تواند دشوار باشد.

پیشنهاد من به خواننده های این مقاله این است که این گراف تعاملی را بیشتر بررسی کنند. اگر نشریات خاص موجود در گراف را بررسی کنید می توانید متوجه شوید که چه پتانسیل هایی در گزارش های ارائه شده در این سایت ها برای دریافت هم نشری وجود دارد. البته، عوامل بسیار زیادی وجود دارند که بر روی نشر یک گزارش در این شبکه تاثیر دارند. به عنوان یک قانون عمومی، هرچه شبکه هم نشری گسترده تر باشد، فرصت های بیشتری هم برای رسیدن به هم نشری فراهم می شود.

هم نشری لینک در عمل

در طول 6 سال فعالیت در این کسب و کار، Fractl بیش از 1500 برنامه بازاریابی محتوا را اجرا کرده است و با استفاده از ارتباط های نزدیک و یک به یک با مهمترین نشریات، تلاش کرده فعالیت های خودش را ارتقا دهد. در قسمت زیر، دو دیدگاه مرتبط با هم نشری محتوا ارائه شده است که ما این دو دیدگاه را در نتیجه محصولات محتوایی و فعالیت های تبلیغاتی خودمان به دست آورده ایم.

خب، اول یکی از فعالیت های تبلیغاتی خودمان را بررسی می کنیم.

اخیرا، در Fractl  با استفاده از برنامه تبلیغاتی “Branded in Memory” (برندی که در یادها می ماند) توانستیم برای یکی از مشتری های خودمان به موفقیت بزرگی دست پیدا کنیم. این برنامه، یک برنامه تبلیغاتی تصویری جالبی بود که در آن می خواستیم ببینیم افراد تا چه حد میتوانند لوگوی برند ها را به خاطر بسپارند. ما از جمعیت خواستیم که تمام لوگو های برند های معروف را با استفاده از حافظه خودشان درست کنند و سپس داده های موجود را تحلیل کردیم تا ببینیم که کدام برند ها به بهترین شکل، در ذهن افراد باقی مانده بودند.

بعد از مذاکره های استراتژیک، جذبه عمومی بالا و جالب بودن این پروژه به صورت کلی، باعث شد که بسیاری از نشریات اصلی از این محتوا استفاده کنند و در نتیجه، ما توانستیم به هم نشری بالایی دست پیدا کنیم.

در قسمت زیر، می توانید در گراف شبکه، نحوه شکل گیری این هم نشری در طول زمان را مشاهده کنید:

آموزش سئو,تولید محتوای با کیفیت,ساخت بک لینک

اگر علاقه مند هستید که گراف کامل را ببینید و آن را بررسی کنید، می توانید از هم نشری لینک در Fractl، نمونه کامل آن را مشاهده کنید. مشابه با نمونه قبلی، سایز گره ها مرتبط با اعتبار دامنه می باشد.

چند نکته مهم در این گراف وجود دارد که باید به آنها توجه داشته باشیم:

  • دسته های نارنجی از گره ها اطراف گره های مرکزی، لینک هایی هستند که به صورت مستقیم به صفحه فرود سایت Signs.com میروند.
  • چندین گره، از این محتوا استفاده کرده بودند که خودشان تعداد زیادی لینک ایجاد کرده بودند که مرتبط با گزارش هایی بود که در رابطه با پروژه Signs.com نوشته بودند. دسته آبی در جایگاه 8PM یک نمونه بسیار خوب از این حالت است. در این مورد، این محتوا توسط BoredPanda.com انتخاب شده است.
  • گره هایی که به Signs.com لینک نشده اند، هم نشری های ثانویه هستند. آن ها ارزش لینک را از طریق گره هایی منتقل می کنند که به Signs.com لینک شده اند و در نتیجه، فرصتی برای بازسازی لینک های شکسته را فراهم می کنند. در واقع Fractl تمام این فرصت ها را دنبال می کند تا بتواند این هم نشری های ثانویه را به لینک های dofollow تبدیل کند که مستقیم به دامنه Signs.com می آیند.
  • یک نمای متحرک از این گراف، دیدگاه های جالبی در رابطه با سرعت تجمع لینک بر روی گزارش اولیه در Signs.com و همچنین گره هایی که هم نشری های ثانویه ایجاد کرده اند، ارائه می کند. این تصویر بازه زمانی یک ساله مرتبط با لینک های ایجاد شده را نشان می دهد. همانطور که در پست قبلی من در Moz در رابطه با کسب لینک در طول زمان را مشاهده کردیم، تقریبا 50% از لینک ها در ماه اول به دست می آید و 50% بقیه لینک ها در طول 11 ماه بعدی ایجاد می شوند.

حالا می خواهیم نگاهی به این شبکه بیندازیم و ببینیم که شبکه های هم نشری در یک بازه سه ماهه به صورت کلی، در رابطه با پروژه ای در Fractl برای مشتری اجرا کردیم، چگونه هستند (البته این گراف به صورت کاملا جامع ارائه نشده است):

آموزش سئو,تولید محتوای با کیفیت,ساخت بک لینک

اگر علاقه مند هستید که گراف کامل را ببینید و آن را بررسی کنید، می توانید در شبکه سندیکا fractlstaging، نمونه کامل آن را مشاهده کنید. مشابه با نمونه قبلی، سایز گره ها مرتبط با اعتبار دامنه می باشد.

چند  نکته مهم در رابطه با این گراف:

  • دسته قهوه ای نزدیک به مرکز که با نام “جایگزینی” نشان داده شده اند، سایت هایی هستند که به صورت مستقیم به صفحه فرود در سایت مشتری ما لینک شده اند. بیشتر این لینک ها، نتیجه مذاکره هایی برای نشر لینک در این سایت ها با نویسنده ها یا ویراستارهای این نشریات بوده است و نتیجه هم نشری طبیعی نبوده است.
  • می توانیم در این گراف، بسیاری از شبکه های طبیعی با مدار گره های مرتبط را مشاهده کنیم. مثلا در جایگاه 9PM، ما entrepreneur.com را مشاهده می کنیم و در جایگاه 12PM سایت CNBC.com و در جایگاه 10PM، سایت USAToday و غیره را مشاهده می کنیم.
  • نشریاتی که گره های زیادی اطراف شان به آن ها لینک شده اند، نمونه هایی از اهداف اصلی برای مذاکره به منظور نشر لینک هستند، زیرا بسیاری از هم نشری ها به گزارش های آن ها لینک می شود که می توانید در این نمای کلی، به خوبی این موضوع را مشاهده کنید.

جمع بندی موضوعات

ابزار جدید برای تحلیل داده ها باعث شده بتوانیم نحوه تعامل و فعالیت نشریات و به صورت کلی “فضای وبلاگ نویسی” را بهتر درک کنیم. ابزار تصویرسازی شبکه ها به صورت خاص، می تواند اطلاعات و دیدگاه هایی را در ارتباط با رابطه بین نشریات و نحوه توزیع محتوا و هم نشری بین آن ها در اختیار ما قرار دهد که قطعا بدون این ابزار، رسیدن به این اطلاعات غیر ممکن بود.

بهترین ویژگی این ابزار، این است که تصویر سازی شبکه ها با استفاده از داده هایی که در اختیار داریم، کار ساده ای است. به عنوان مثال، گراف های لینک ها در محتوای Fractl، همراه با نمای فراگیر اولیه از شبکه های خبری که در این مقاله ارائه شده است، با استفاده از بک لینک های استخراج شده از SEMrush ایجاد شده است. به علاوه، منابع کمکی مانند Gdelt ابزار و مجموعه داده هایی را ارائه می کند که هنوز از آن ها به صورت کامل بهره مند نشده ایم، در نتیجه این ابزار فرصتی را برای ما فراهم می کنند تا درک عمیق تری از این شبکه ها به دست بیاوریم و با استفاده از این مزیت، بتوانیم بازاریابی محتوایی و فرایند هم نشری را بهینه سازی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود