Link Bait چیست؟ | 8 مثال کاربردی طعمه گذاری لینک

8 نمونه برتر ساخت طعمه لینک,تاثیر Link Bait بر سئو سایت,چگونه Link Bait موفق بسازیم؟

Link Bait چیست؟ و چه کاربردی در دنیای وب دارد؟ Link Bait یا طعمه لینک، استراتژی تولید محتوایی هدفمند، برای گرفتن بک لینک های با ارزش فرآوان است. بسیار مایوس کننده است که ساعت ها زمان خود را صرف تولید محتوایی کنید، اما نتوانید لینکی برای آن دریافت کنید. رقابتی که امروزه برای دریافت لینک در بین سئوکاران یا بازاریاب ها به وجود آمده، کار لینک سازی را به مراتب سخت تر از گذشته نموده است.

اگر شما در جستجوی راهی سریع و مطمئن، برای دریافت بک لینک باکیفیت در شمار بی نهایت هستید، به محتوای این مقاله بسنده کنید. پاسخ معقول و کاملی برای سوال Link Bait چیست؟ خواهید گرفت.

ساخت محتوای طعمه لینک یا Link Bait ؟

8 نمونه برتر ساخت طعمه لینک,تاثیر Link Bait بر سئو سایت,چگونه Link Bait موفق بسازیم؟

محتوایی به موقع، قطعا می تواند کارساز باشد! مثلا محتوایی که در دوان اوج یک بیماری یا شرایط حساس انتخاباتی و… با هدف دریافت بک لینک، بهینه و تولید شود، قطعا در بازه کوتاه نتیجه مطلوبی خواهد داد. آیا ممکن است با هر بار تولید محتوا، قطعا لینک های با کیفیتی دریافت کرد، طوری که این لینک ها، همیشه مطلوب و لایق کلیک کردن کاربر باشند؟

کدام محتوا، مقاله یا صفحه وب سایت شما را آنقدر مهیج و متفاوت خواهد کرد که هیچ لینکی از تیررس کاربران مشتاق و تیزبین خارج نشود و با شوق، مخاطبین بخواهند از لینک شما استفاده کنند. طعمه لینک همان راز نهفته است که هدف آن، ایجاد محتوایی مخصوص، برای دریافت لینک است. محتوایی که سیل بازدیدکنندگان و بک لینک ها را روانه سایت کند.

امروز تمام اطلاعات مورد نیاز در رابطه با تکنیک Link Bait را در اختیار شما قرار می دهیم و همچنین به شما کمک می کنیم تا هشت نمونه از تکنیک های ساخت طعمه لینک که توانسته اند نتایج مطمئنی کسب کنند، را یاد بگیرید.

طعمه لینک چیست؟

ساخت محتوای طعمه لینک یا Link Bait ؟,طعمه لینک چیست؟,نتیجه خلق محتوای خوب

طعمه لینک، تولید محتوای با ارزش و ایده آل است که نویسنده ها، وبلاگ نویس ها و دیگر ناشرین محتوا، همیشه خواهان لینک دادن به این محتوای جذاب باشند. ما نمی خواهیم فقط در مورد یک یا دو لینک صحبت کنیم. هدف ما محتوایی است که باعث شکل گیری صدها لینک شود. یک نمونه مثال زیر را در نطر بگیرید، به مدت کوتاهی این محتوا را منتشر و مشاهده کردیم که تنها یک مطالعه توانسته است Referring domains به تعداد 847 را به دست آورد.

نتایج طعمه لینک

در واقع تکنیک طعمه لینک، فرآیند ساخت محتوایی با قابلیت لینک سازی است که پیوند زدن برای آن در زمان انتشار سخت نیست. زمانی که این کار به درستی انجام شود، به سادگی لینک های معتبر فرآوانی به دست خواهیم آورد. لینک هایی که تاثیر زیادی بر روی جستجوی ارگانیک سایت خواهند داشت.

در حقیقت، نباید فراموش کرد که متون راهنمای لینک سازی در رهنمودهای سرچ کنسول گوگل این موضوع را تایید می کند که بهترین راه ایجاد سایت هایی با کیفیت بالا که لینک های مرتبطی حاصل کنند، تولید محتوای منحصر به فرد و مرتبط با زمینه کاری سایت خود است، چنین متن هایی به طور طبیعی در دنیای اینترنت، محبوبیت کسب می کنند.

نتیجه خلق محتوای خوب

خلق محتوای خوب

اولین ثمره خلق محتوای خوب، دریافت لینک های متداولی که ویراستاران خبره، مختارانه ایجاد می کنند.Link Bait چیست؟

در یک جمله یعنی هر چه محتوای مفیدتری ایجاد کنید، احتمال این که دیگران از لینک شما استفاده کرده و شما را به خواننده های خودشان معرفی کنند، بیشتر می شود. پس یک محتوایی محبوب، به دلیل ارزشمند بودن، لینک های زیادی را کسب خواهد کرد.

نکات مهم در ساخت طعمه لینک

در پاسخ Link Bait چیست؟ طعمه لینک را به عنوان یک محتوای عالی توصیف کردیم که افراد زیادی خواهان ساخت لینک برای آن در سطح بسیار بالا هستند. اما باید نکات دیگری را هم بررسی کنیم، زیرا تمام انواع محتوا را نمی توان جهت این هدف به کار بست. در واقع، بیشتر لینک های طعمه در قالب های محتوایی مختلف قرار می گیرند مانند:

  • محتوای تعاملی
  • مطالعه های داده محور و دیگر انواع مطالعه ها
  • راهنمایی های کامل و طولانی
  • محتوای بصری
  • محتوای چالش بر انگیز

البته استثناهایی در این زمینه نیز وجود دارد اما این قالب های محتوایی، بهترین بستر برای بک لینک گرفتن می باشند. همان طور که می دانید بک لینک یکی از قوی ترین روش های جذب ترافیک و بهبود رتبه در سایت می باشد. به همین خاطر باید نحوه ایجاد محتوایی که باعث جذب عموم است را یاد گرفت.

تاثیر Link Bait بر سئو سایت

8 نمونه برتر ساخت طعمه لینک,تاثیر Link Bait بر سئو سایت,چگونه Link Bait موفق بسازیم؟

طعمه لینک یکی از تکنیک های موثر لینک سازی و در نتیجه بهبود رتبه سایت است زیرا این روش یکی از معدود روش هایی است که می توانید برای به دست آوردن لینک در مقیاس گسترده از آن استفاده کنید. مثلا اگر بخواهیم این تکنیک را با تکنیک های دیگر مقایسه کنیم، روش لینک سازی با استفاده از لینک سازی اسپم یا شکسته را در نظر بگیرید. این روش مبتنی بر فرصت هایی است که برای لینک سازی در دسترس شما قرار دارند ( یعنی لینک های شکسته بی کیفیت در وب سایت های دیگران).

با یافتن پاسخی کامل و دقیق برای سوال Link Bait چیست؟ کنترل کامل لینک سازی در دسترس شما می باشد. شما باید محتوایی ایجاد کنید که ارزش لینک شدن داشته باشد. این که گستره ی این لینک سازی در چه حدی باشد به انتخاب خود شما بستگی دارد. به همین دلیل و به خاطر تاثیری که این تکنیک دارد، شما می توانید بدون از دست رفتن کیفیت کار، این لینک سازی را در مقیاس گسترده انجام دهید.

اما تولید محتوا برای طعمه لینک چه تاثیری بر سئوی سایت دارد؟!

این لینک ها صرفا به صفحه ای که بک لینک دریافت کرده است از نظر رتبه بندی در SERP کمک نمی کنند، اما باعث می شوند اعتبار کلی وبسایت شما بر اساس PageRank افزایش یابد. زیرا ارزش لینکی که از محتوای لینک طعمه به سایت شما منتقل می شود بسیار بالا است و در نتیجه، باعث می شود صفحات دیگر سایت شما هم بتوانند برای عبارات رقابتی، رتبه بندی شوند.

چگونه Link Bait موفق بسازیم؟

روش های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان طعمه لینک عالی ساخت اما برخی از این روش های موفق اجرا شده توسط بازاریاب ها یا سئوکاران، مشترک می باشند. می توانید از محتوای بصری نظیر اینفوگرافیک ها، موشن گرافیک و … برای تولید محتوایی که باعث جذب کاربر شود استفاده نمود، و لینک های بی نظیری را تور کرد. داده های آماری، بحث های چاش برانگیز یا حوادث روز و… از دیگر روش های ساخت طعمه لینک موفق است.

ویژگی های مهم محتوایLink Bait

8 نمونه برتر ساخت طعمه لینک,تاثیر Link Bait بر سئو سایت,چگونه Link Bait موفق بسازیم؟

  • عموما محتواهای موفق، برای بازه گسترده ای از مخاطبین مناسب هستند و می توانند لینک های زیادی از نشریات با کیفیت معتبر دریافت کنند.
  • نویسنده ها یا دیگر تولید کنندگان محتوا می توانند برای پشتیبانی از آمار، گفته ها یا نظراتی که در مقاله های خودشان مطرح می کنند، از محتوای موفق به عنوان منبع موثق استفاده کنند.
  • راز موفقیت محتوا در وهله اول برانگیختن احساسات کاربران است.
  • کحتوای موفق یا مشکلی را حل می کنند یا به سوالاتی مهم پاسخ می دهند.
  • متون مهیج، ممکن است چالش بر انگیز باشند یا موضوعی را بررسی کنند که مورد توجه گسترده رسانه هادر بازه زمانی حساس است.
  • نوشته های گیرا به روشی نگارش می شوند که لینک دادن به آن ها، مساوی تاثیر مثبت مستقیم بر سایت لینک دهنده است.

یادتان باشد اگر محتوایی با کیفیت بالا که مطابق با نیازهای کاربران تولید شده است را منتشر کنید، لینک های مورد نیاز سایت، خود به خود توسط بازدیدکنندگان ایجاد می شوند.

8 نمونه برتر ساخت طعمه لینک

8 نمونه برتر ساخت طعمه لینک,تاثیر Link Bait بر سئو سایت,چگونه Link Bait موفق بسازیم؟

شاید بهترین راه برای درک Link Bait چیست؟ در سئو سایت و گرفتن بک لینک، بررسی نمونه های موفق مرتبط با این زمینه است. اکنون هشت مورد طعمه لینک بسیار موفق را برای شما عزیزان تشریح خواهیم کرد که در بردارنده نکات ارزنده ی بسیار زیادی است.ما هر کدام از این موارد موفق را بررسی خواهیم کرد. همچنین نظرات به دست آمده از ابزار تحلیل بک لینک SEMrush را هم ارائه می کنیم تا در نهایت بفهمیم که چگونه می توان همیشه محتوایی با قابلیت گرفتن بک لینک زیاد را، تولید کرد.

1.  Emergency Stop Game JustPark’s

8 نمونه برتر ساخت طعمه لینک,تاثیر Link Bait بر سئو سایت,چگونه Link Bait موفق بسازیم؟

بازی توقف اضطراری جاست پارک توانسته 6.5 هزار بک لینک از 542 دامنه معتبر مختلف دریافت کند.

8 نمونه برتر ساخت طعمه لینک,تاثیر Link Bait بر سئو سایت,چگونه Link Bait موفق بسازیم؟

محتوای تعاملی عموما بهترین گزینه لینک طعمه می باشد و بازی ها هم یکی از بهترین محتوای تعاملی هستند. در این مثال می بینیم که این بازی که توسط Just Park منتشر شده، چقدر موفق عمل کرده است. این بازی، یک بازی بسیار موثر است که به شما امکان میدهد تا زمان واکنش خودتان را بررسی کرده و ببینید که زمان واکنش شما مطابق با چه بازه سنی است. بازی توفقف اضطراری از چیزی که فکر می کنید سخت تر است. اما آن چه باعث شده این محتوا، این قدر ارزشمند شود، قابلیت اشتراک گذاری نتایج تست با دیگران است.

محتوای بازی، باعث برانگیخته شدن احساسات مخاطب شده و او یا هر کسی که در رابطه با محتوای این بازی  صحبت می کند را خودخواسته وادار به ساخت و انتشار لینک بازی کرده است. چطور ممکن است که شما در رابطه با این بازی در سایت خودتان صحبت کنید اما لینک آن را در اختیار افرادی که تازه آشنا می شوند قرار ندهید؟

با ایجاد کردن محتوای این چنینی، تولید کنندگان محتوا نه تنها ترافیک خوبی را به سایت شما ارسال می کنند بلکه برند شما نیز بارها در سایت آن ها و موتورهای جستجو می چرخد.

2.  مطالعه باشگاه میلیارد دلاری توسط Comparisun

8 نمونه برتر ساخت طعمه لینک,تاثیر Link Bait بر سئو سایت,چگونه Link Bait موفق بسازیم؟

محتوای مطالعه باشگاه میلیون دلاری،توانسته 3 هزار بک لینک از 847 دامنه لینک دهنده معتبر را دریافت کند.

8 نمونه برتر ساخت طعمه لینک,تاثیر Link Bait بر سئو سایت,چگونه Link Bait موفق بسازیم؟ 

این محتوای ارزشمند، توانسته ارزش خالص دارایی پولدارترین افراد را مطابق لیست زیر ارائه کرده است. لیست افراد همراه با معرفی آن ها بشرح تصویر زیر می باشد. این مطالعه یک محتوای بسیار هوشمندانه و ساده است و افرادی که می خواهند در این زمینه مطلبی بنویسند، می توانند به راحتی از این محتوا به عنوان منبع استفاده کنند. به همین دلیل این محتوا توانسته از 847 دامنه لینک بگیرد.

زمانی که شما این محتوا عمیقا بررسی کرده و میزان پوشش و لینکی که این طعمه لینک، توانسته دریافت کند را تحلیل می کنید، به سادگی می بینید که چه چیزی باعث درآمد چالش برانگیز Jeff Bezos در پاندمی کووید 19 شود. این مطالعه مثل یک هواپیمای خودکار، هنوز در حال اوج بوده و هر هفته در حال کسب لینک بیشتر است. این محتوا، یک مثال جالب از این است که نویسنده ها چطور می توانند یک مقاله را به عنوان منبع آماری خودشان معرفی کنند و چطور یک محتوا می تواند در صدر اخبار جهان قرار بگیرد.

3.  تصاویر درک ما از کمال و زیبایی، اثر Superdrug

8 نمونه برتر ساخت طعمه لینک,تاثیر Link Bait بر سئو سایت,چگونه Link Bait موفق بسازیم؟

این محتوا توانسته است 1.7 هزار بک لینک از 548 دامنه لینک دهنده به دست آورد. این محتوا هم یکی دیگر از محتوای موفقی است که به نوعی چالش بر انگیز هم بوده است اما یک محتوای عالی است که توانسته از 548 دامنه، لینک بگیرد.

اما چرا این محتوا این قدر موفق است؟

این محتوا در کشورهای مختلف توسط نویسنده ها، مورد استفاده فراگیر قرار گرفته است، زیرا یک نمونه تصویری در رابطه با نگرش طراحان مختلف نسبت به حالت ایده آل بدن می باشد. همچنین  محتوا درک ما از کمال و زیبایی، نشان دهنده انتظارات و نمونه های غیر واقعی از شرایط عالی بدن است که به عنوان الگوی، احتمالا خیالی از زنان در جامعه رواج یافته است.

با یک تصویر، از طراحان خواسته شده است که حالت عالی بدن را بر اساس باورهای موجود در کشورهای خودشان طراحی کنند و نتیجه نهایی، باعث شده که چالش ها و بحث های زیادی در رابطه با تفاوت های فرهنگی در سراسر جهان ایجاد شود. این مقاله در روزنامه های ملی و بین المللی مورد بحث قرار گرفته است و وبلاگ ها و مجله های زیادی از آن استفاده کرده اند. دسترسی به این مقاله و قابلیت بحث در رابطه با آن باعث شده است که عملکرد این مقاله بسیار موفق باشد.

4.  چند درصد از کسب و کارهای کوچک با شکست مواجه می شوند؟ آمار سایت Fundera

8 نمونه برتر ساخت طعمه لینک,تاثیر Link Bait بر سئو سایت,چگونه Link Bait موفق بسازیم؟

این محتوا توانسته است  9.5 هزار بک لینک از 1.4 هزار دامنه معتبر دریافت کند.

8 نمونه برتر ساخت طعمه لینک,تاثیر Link Bait بر سئو سایت,چگونه Link Bait موفق بسازیم؟

اگر تا به حال نمی دانستید که اطلاعات آماری می توانند یک طعمه لینک بسیار قوی باشند، قطعا فرصت های زیادی را از دست داده اید. ممکن است تولید محتوایی که به صورت لیستی از آمار و حقایق ارائه می شود کار خسته کننده ای به نظر برسد، اما این محتوا معمولا می توانند لینک های بسیار زیادی به دست آورند. به همین دلیل نویسنده ها، وبلاگ نویس ها و دیگر تولید کنندگان محتوا به صورت فعال به دنبال آماری هستند که بتوانند در مقاله های خودشان استفاده کرده و به آن استناد کنند.

چگونه به مقالات آموزش ساخت طعمه لینک، دسترسی داشته باشیم؟

گوگل بهترین منبع شما به مقالات معتبر به روز می باشد. بیشتر افراد به سادگی به سراغ موتورهای جستجو می روند و زمانی که آمار دقیق مد نظر خودشان رای یافتند سریع به مقاله خودشون  لینک می کنند. این یعنی که اگر شما محتوای خیلی خوبی ایجاد کرده اید که در رتبه بندی های بالای نتایج جستجو قرار گرفته است، شانس خوبی برای کسب بک لینک دارید، حتی اگر آمار شما به صورت تالیفی از منابع دیگران باشد.

به عنوان مثال، محتوای ارائه شده از سایت Fundera، برای عبارت کلیدی «چند درصد از کسب و کارهای کوچک با شکست مواجه می شوند؟» بهینه سازی شده است نه برای «آمار».

اما نویسندگان،این عبارت کلیدی را انتخاب کرده اند زیرا، افراد در اصل به دنبال این درصد و آمار هستند و می بینیم که این مقاله در جایگاه های برتر گوگل قرار گرفته است. این یعنی که می تواند به صورت خودکار بک لینک های بسیار خوبی دریافت کند. پس یک محتوای موفق به سوالات فراگیر در حوزه خودش پاسخ می دهد و برای استفاده به عنوان منبع معتبر، همیشه در دسترس است.

5.  ابزار «تولید پالت رنگی» Canva

8 نمونه برتر ساخت طعمه لینک,تاثیر Link Bait بر سئو سایت,چگونه Link Bait موفق بسازیم؟

این طعمه لینک توانسته است 938 بک لنیک از  434 دامنه مختلف کسب کند.

8 نمونه برتر ساخت طعمه لینک,تاثیر Link Bait بر سئو سایت,چگونه Link Bait موفق بسازیم؟

زمانی که قصد معرفی ابزار مفید و کاربردی دارید،ابزاری که توسط Canva ارائه شده است یک طعمه لینک حرفه ای میتواند برای شما حساب شود. Canva متوجه شد که بخش فعالی از مخاطبین آن ها به دنبال یک راه حل ساده برای دریافت پالت های رنگی از یک تصویر هستند. با در نظر داشتن این موضوع که شما می توانید این کار را در فتوشاپ انجام دهید، اما فتوشاپ زمان بر است. همچنین فتوشاپ یک ابزار پولی است که برای بیشتر افراد خارج از دسترس است. در نتیجه یک راهکار ساده و موثر می تواند نظر کاربران زیادی را جذب کند.

کاربران زیادی عاشق این ابزار Canva شدند! اما دلیل اصلی که این ابزار توانست از 434 دامنه سازنده لینک، بک لینک دریافت کند، ارزشمند بودن این ابزار بود. همچنین زمانی که یک ابزار میتواند این چنین ارزشی را در ذهن عموم خلق کند، افراد معمولا تمایل پیدا می کنند که این ابزار را به دیگران هم معرفی کنند. هر زمانی که  شما بتوانید مشکلی را برای افراد حل کرده یا به سوالات آن ها پاسخ دهید، معمولا برنده می شوید!

6.  مطالعه «افسانه های خرید خانه در هزاره جدید» اثر NerdWallet

8 نمونه برتر ساخت طعمه لینک,تاثیر Link Bait بر سئو سایت,چگونه Link Bait موفق بسازیم؟

این طعمه لینک توانست 2.2 هزار بک لینک از 1.1 هزار دامنه  دریافت کند.

8 نمونه برتر ساخت طعمه لینک,تاثیر Link Bait بر سئو سایت,چگونه Link Bait موفق بسازیم؟

این محتوا فقط به دلیل بررسی کردن افسانه های رایج در رابطه با خرید خانه، توانست موفق شود. یک باور رایج وجود دارد که «نسل جدید معمولا بیشتر خانه اجاره می کنند، با والدین خودشان زندگی می کنند، و درگیر قرض های دانشجویی هستند. به صورت خلاصه به نظر می رسد که تمایلی به خانه دار شدن ندارند».

اما این مطالعه ثابت می کند که این موضوع حقیقت ندارد و با استفاده از داده های به دست آمده از منابع معتبر نشان میدهد که نسل جدید هم تمایل به خرید خانه دارند اما صرفا پول کافی برای انجام این کار را ندارند.

زمانی که شما بتوانید افسانه های رایج را بررسی کرده و نظر دیگران نسبت به باورهای اشتباه را عوض کنید، در این صورت، افراد دوست دارند محتوای شما را به دیگران معرفی کنند و زمانی که داده های زیادی در دسترس شما باشد، قطعا دیگران می خواهند از این داده ها استفاده کنند. البته این محتوا به نوعی چالش بر انگیز هم است زیرا باعث می شود که باورها و افکار ما به چالش کشیده شود. زمانی که محتوای شما بحث بر انگیز باشد، قطعا باعث می شود دیگران به آن توجه کنند.

7.  نقشه «محبوب ترین موتورهای دنیا» اثر Veygo

8 نمونه برتر ساخت طعمه لینک,تاثیر Link Bait بر سئو سایت,چگونه Link Bait موفق بسازیم؟

این محتوا 191 بک لینک از 102 دامنه به دست آورده است.

8 نمونه برتر ساخت طعمه لینک,تاثیر Link Bait بر سئو سایت,چگونه Link Bait موفق بسازیم؟

 

نقشه ها و آمارهای تصویری، یکی از بهترین روش های ساخت لینک هستند زیرا اشتراک گذاری این محتوا ساده است.لازمه موفق شدن طعمه لینک، رضایت و تمایل افراد مختلف برای به اشتراک گذاشتن لینک آن دد دنیای اینترنت است. این مثال از Veygo واقعا اطلاعات بسیار ساده ای را بر اساس جستجوهای گوگل به دست آورده و سپس محبوب ترین تولید کنندگان خودرو را در هر کشور در دنیا، بررسی می کند. این محتوا بسیار موفق است زیرا در دسترس بیشتر ناشرین در دنیا قرار دارد و به سوالات زیادی پاسخ می دهد.

به عنوان یک مثال، آیا شما فکر می کنید که تویوتا خودرویی است که در ایالات متحده بیشتر از بقیه ایالات، مورد توجه و جستجوی افراد بوده است؟ احتمالا نه. اما انحصاری و بارز کردن موضوع باعث می شود که محتوا ارزش بسیار زیادی داشته باشد و زمانی که مباحث زیادی در رابطه با یک محتوا ایجاد شود، قطعا تولیدکنندگان محتوا نظرشان جلب شده و لینک محتوا را به اشتراک می گذارند. اگر نوشته های شما، ارتباط محتوایی قوی و شگفت انگیز داشته باشند، حتما از کاربران و خوانندگان بازخورد مدنظر شما را دریافت خواهند کرد.

8.  «شغل رویایی+ دیزنی» اثر  Reviews.org

8 نمونه برتر ساخت طعمه لینک,تاثیر Link Bait بر سئو سایت,چگونه Link Bait موفق بسازیم؟

این طعمه محتوایی، 2.1 هزار بک لینک از 803 دامنه کسب کرده است.

8 نمونه برتر ساخت طعمه لینک,تاثیر Link Bait بر سئو سایت,چگونه Link Bait موفق بسازیم؟

محتوای شغل رویایی+ دیزنی یک رقابت است اما در نگاه اول، خیلی شبیه به رقابت به نظر نمی رسد. چرا که یک Link Bait موثر و ساده است و نمونه ای عالی از یک محتوای دقیق است که توانسته بیش از 2 هزار بک لینک حاصل کند. این رقابت به صورت یک شغل رویایی طراحی شده است، شغلی که می توانید فقط با نگاه کردن به فیلم های دیزنی پول دریافت کنید.

این محتوا می تواند یک بحث چالش برانگیز فوق العاده باشد. فکر نکنم کسی دوست نداشته باشد که فقط با دیدن فیلم های دیزنی در کل روز، پول دریافت کند. همچنین این محتوا یک نمونه عالی از موفقیت در رابطه با ایده محتوای رقابتی و ارائه موضوع بحث بر انگیز می باشد.

در نهایت، اهمیت Link Bait  چیست؟

حالا اگر یک نفر از شما پرسید طعمه لینک چیست؟ و چرا مهم است، طبق مباحثی که تا به این جای مقاله دنبال کردیم، جواب کامل این است که طعمه لینک می تواند به شما کمک کند تا در محدوده وسیعی از دنیای اینترنت، لینک های معتبر ایجاد و دریافت کنید.

مهمترین هدف همه لینک سازان و سئو کاران تولید بک لینک با کیفیت است. شما باید کمی جستجو و تحقیق کنید و ببینید که چطور می توانید محتوایی را ایجاد کنید که دیگران را شگفت زده کند . سپس حسابی لینک های طعمه که ساخته اید را در شبکه های اجتماعی، مطبوعات و… تبلیغ کنید. قطعا می توانید با استفاده تکنیک های ذکر شده، به موفقیت های زیادی دست پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود