بازاریابی در اینستاگرام 13 برند مد و فشن

استراتژی های دیجیتال مارکتینگ,بازاریابی اینترنتی,برندسازی در اینستاگرام حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!)
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 13 امتیاز : 5]

برندسازی در اینستاگرام امروزه یکی از استراتژی های بازاریابی اینترنتی می باشد. هیچ صنعت B2C دیگری مانند صنعت فشن، در اینستاگرام رونق نگرفته است.

برندهای فشن و زیبایی، با تصاویر مناسب، تبلیغات هدفمند و تخصصی و همچنین استفاده به جا از Storyهای اینستاگرام، به متخصصین تعامل با مصرف کننده در پلتفرم های محتوای بصری تبدیل شده اند. برندهایی که در هر حوزه ای مشغول به فعالیت هستند می توانند چیزهایی از فعالیت های الهام بخش این برندها یاد بگیرند.

در سال 2015، محققین دریافتند که برندهای مد و فشن با سرعت زیادی در حال افزایش فالورها و گروه های خود و تعامل با کاربران هستند.

آنها همچنین دریافتند که اینستاگرام پلتفرم شبکه اجتماعی مورد علاقه برندهای زیبایی و فشن است و این برندها اینستاگرام را به فیسبوک و توییتر ترجیح می دهند.

امروزه هم عشق این صنایع به اینستاگرام کاهش نیافته است. کمپانی Digiday به تازگی شبکه اجتماعی چند برند زیبایی و فشن را بررسی کرده است و اعلام کرده است که اینستاگرام هنوز هم اولویت استراتژی های دیجیتال مارکتینگ می باشد.

Rosi Sanchez، استراتژیست شبکه های اجتماعی در Fossil می گوید: “اینستاگرام همیشه برای ما اولویت است. ما گروه فالورهای بزرگ تری در این پلتفرم داریم بنابراین تبدیل های بیشتری هم خواهیم داشت. اینستاگرام تا وقتی که به 1.5 تا 2 میلیون فالور برسیم، اولویت شماره یک ما باقی خواهد ماند.”

تنها Fossil نیست که چنین رویکردی دارد. استراتژیست های شبکه اجتماعی برندهای معروف تری مانند L’Oréal USA ،Shopbop و Murad نیز عنوان کرده اند که اینستاگرام در آینده اولویت اول آنها در بین دیگر شبکه های اجتماعی خواهد بود.

برندهایی که به دنبال بهبود مهارت های قصه گویی تصویری خود هستند باید نگاه دقیق تری به برندهای فشن داشته و از آنها الهام بگیرند. برای کمک به شما جهت شروع، ما لیستی از 13 اکانت اینستاگرام با موضوع فشن که از برندهای بزرگ و کوچک تشکیل شده اند، گردآوری کرده ایم. نگاهی به این 13 برند بیاندازید و استراتژی خود را برای اینستاگرام بسازید. 

13 مورد از برندهای برتر اینستاگرام (برندهای معروف فشن)، که بهتر است در اینستاگرام دنبال کنید:

  • everlane) EverLane@)

با اینکه حساب کاربری Everlane کمبودی در تصاویر زیبای محصولات خود ندارد، باز هم از تصاویر مشتریانی که لباس های آنها را پوشیده اند، تصاویر الهام بخش سفر و نکته هایی در مورد غذا و هنر در شهرهای مختلف سرتاسر دنیا استفاده می کنند.

  • nike) Nike@)  

استراتژی های دیجیتال مارکتینگ,بازاریابی اینترنتی,برندسازی در اینستاگرام

این برند غول آسا، با اشتیاق زیاد از محتوای ویدئویی استفاده می کند و در صفحه اینستاگرام خود با 79.4 میلیون دنبال کننده، کلیپ های خود را به اشتراک می گذارد. مطالب آنها تشکیل شده است از ورزشکاران حرفه ای با انگیزه و افرادی که به تناسب اندام علاقه دارند.

  • teva) Teva@)

مطالب اینستاگرام Teva به خوبی اثبات می کند مدرن کردن برند بدون از دست دادن موفقیت های اولیه امکان پذیر است. محتوای این برند شامل تصاویری است که مشتریان از صندل های خود در فضاهای طبیعی تهیه می کنند یا عکس هایی است که در آنها استایل جدید محصولات به چشم می خورد.

  • zara) Zara@)

کمپانی Zara توانسته است با تقلید از شیوه بازاریابی برندهای لوکس و گران قیمت اسم و رسمی به هم بزند. حساب کاربری اینستاگرام این کمپانی مانند یک مجله فشن است که از مدل های زن و مرد خود عکس های حرفه ای منتشر می کند.

  • fossil) Fossil@) 

برندهای برتر اینستاگرام,برندهای فشن,برندهای مد و فشن

اگر به دنبال عکس از چیزهایی هستید که به طور مرتب چیده شده اند، از اینستاگرام Fossil غافل نشوید. برند لوازم مختلف، این برند محتوای تصویری از غذاها، فشن و سلبیریتی های اینفلوئنسر مانند Kristen Bell استفاده می کند.

  • katespadeny) Kate Spade@)

با اینکه این برند کاملا شناخته شده است، اینستاگرام Kate Spade از سلیقه شخصی و منحصر به فرد او پیروی می کند که همین امر نیز او را از برندهای مشابه متمایز می کند. مدیر شبکه های اجتماعی این برند به طور روزانه تصاویری از سبک پوشش، مناظر اطراف نیویورک و پشت صحنه پروسه طراحی و دیزاین در استودیو Kate Spade منتشر می کند.

  • fjallravenofficial) Fjällräven@)

Feed اینستاگرام مربوط به برند سوئدی پوشاک کوهنوردی و صحراگردی به نام Fjällräven، کمتر درباره محصولاتشان است و بیشتر درباره روحیه ماجراجویی این برند حدودا 60 ساله است.

  • madewell) Madewell@) 

این برند پوشاک نیز برای استایل های کلاسیک و آرام خود شناخته شده است. اینستاگرام آنها به طور واضح روحیات زیبای این برند را نشان می دهد. با تصاویر روشن و آفتابی که از آخرین محصولات خود و همکاریشان با برندهایی مانند Vans می گیرند، feed اینستاگرام خود را به جایی مناسب برای عاشقان فشن تبدیل کرده اند.

  • therow) The Row@)

برندهای معروف فشن,حساب کاربری اینستاگرام

حساب کاربری دیگری که بیشتر بر روی الهام بخشی تصویری متمرکز است و کمتر به محصولات خود می پردازد، The Row می باشد. این برند بیشتر تصاویری از هنر، معماری و فشن منتشر می کند و تنها برخی مواقع تصاویر محصولا واقعی خود را به اشتراک می گذارد.

  • asos) Asos@)

خرده فروش ایتالیایی و بریتانیایی صنعت فشن و زیبایی، feed اینستاگرام خود را به طور منظم با تصویر محصولات رنگارنگ و چشم نواز و تصاویر زیبا از آخرین کمپین های بازاریابی خود پر می کنند.

  • eileenfisherny) Eileen Fisher@)

Eileen Fisher بر روی متریال باکیفیتی که استفاده می کند و محصولات سازگار با محیط زیستی که تولید می کند تاکید دارد. صفحه اینستاگرام این برند با انتشار تصاویری از تمامی مراحل زندگی زنان، نشان می دهد که استایل سن نمی شناسد.

  • anthropologie) Anthropologie@)

Feed اینستاگرام این برند نیز با وجود تصاویری که از استایل های بسیار زیبا تهیه می کند، انباری از الهامات بصری است. من به خصوص طرفدار تصاویری هستم که از مسافرت های دورتادور جهان می گیرند و در آن لباس های مختلف را نشان می دهند.

  • jcrew) Crew@)

این برند به خوبی توانایی برقراری ارتباط و تعامل با فالوئرها را دارد. آنها با استوری هایی که هر روز آپدیت می کنند و مسابقات منظمی که برای استایل های جدید لباس و زیورآلات برگذار می کنند، به خوبی می توانند مشتریان را جذب کرده و آنها را به خود علاقه مند کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *