PR دیجیتال در سال 2019

PR دیجیتال,PR دیجیتال در 2019,آگاهی از برند
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 11 امتیاز : 4.6]

روابط عمومی (PR) دیجیتال، یک استراتژی بازاریابی اینترنتی است که شرکت ها برای افزایش حضور آنلاین خود از آن استفاده می کنند. آژانس های PR دیجیتال، جهت دریافت لینک های با کیفیت بالا، برندینگ در رسانه های اجتماعی و بهبود سئو سایت، با روزنامه نگاران، وبلاگ نویسان و اینفلوئنسرها و منتشرکنندگان اخبار آنلاین ارتباط برقرارا میکنند.

در طی تحقیقاتی، کمتر از 10% بازاریاب ها بر روی PR دیجیتال در 2019 تمرکز دارند.

Zazzle Media وضعیت تحقیق بازاریابی محتوایی خودشان در سال 2019 را منتشر کرد که نشان داد کمتر از یک دهم از بازاریاب های اینترنتی (9%) بر روی PR دیجیتال در 2019 تمرکز دارند.

با این وجود، بیش از سه چهارم (76%) بیان کردند که آگاهی برند یکی از مهم ترین شاخص های عملکردی برای آن ها می باشد.

PR دیجیتال,PR دیجیتال در 2019,آگاهی از برند

نه فقط این موضوع، بلکه 25% از بازاریاب های محتوایی دیگر در فعالیت های PR آفلاین فعالیت نمی کنند زیرا این روش به عنوان یک کانال غیر موثر در سال های اخیر شناخته شده است.

به نظر می رسد که بین اهداف مطلوب بازاریاب ها و تکنیک های مورد نیاز برای رسیدن به این اهداف، نوعی عدم پیوستگی ایجاد شده است.

در نتیجه چرا بازاریاب ها به نظر نسبت به توزیع خارجی نگرانی کمتری دارند و چرا شما باید حتما PR دیجیتال را در نظر داشته باشید تا بتوانید در فعالیت های بازاریابی، جایگاه خودتان را حفظ کنید؟

  • آگاهی برند

در حالی که ایجاد محتوای متنی در وبلاگ به نظر باعث می شود کاربران به سایت شما بیایند، ما نیازمند مکانیزمی هستیم که باعث شود این افراد نخست به سمت وبسایت جذب شوند.

PR دیجیتال می تواند به کاربران کمک کند تا سایت شما را به روشی ارگانیک تر در مقایسه با روش های تبلیغاتی هدفمند، پیدا کنند.

آگاهی برند,استراتژی بازاریابی اینترنتی,بازاریابی اینترنتی

در این تحقیق نشان داده شده است که یک سوم از بازاریاب ها می خواهند از طریق توزیع محتوا به کاربران جدیدی دست پیدا کنند، اما بدون PR دیجیتال این کار قطعا دشوار خواهد بود.

  • محافظت از برند

روابط عمومی دیجیتال، شما را قادر می سازد تا نسبت به موضوعاتی که در رابطه با برند شما مطرح می شود کنترل داشته باشید و در گفتگو های کاری مشارکت داشته باشید که بدون PR، این امر برای شما محقق نخواهد شد. بعد دیجیتال، به شما این امکان را می دهد تا به روز رسانی های زمان واقعی از نظر پوشش محتوایی دریافت کنید که مثلا نام شما در آن محتوا بیان شده است و فورا می توانید اقدام کنید تا بتوانید از این فرصت استفاده کنید و بازخورد های مثبت یا منفی را به دست بیاورید. محافظت از نام برند به خصوص در SERP ها، یکی از ابزار بسیار قوی برای PR ها می باشد.

  • لینک سازی

یکی از مهم ترین بخش های فعالیت های PR دیجیتال، این است که معمولا این فعالیت های PR با دارایی های محتوایی همراه می شوند که قابلیت جذب لینک را دارند و ممکن است در پوشش های رسانه ای، ذکر شوند.

ایجاد لینک فعالیتی است که فعالیت های کلاه سیاه زیادی در این راستا برای رسیدن به موفقیت انجام می شود که این موارد شامل پرداخت برای لینک، فهرست بندی ها و موارد دیگر می باشد. PR دیجیتال به شما این امکان را می دهد تا از تمام این تکنیک ها و خطر همراه با آن ها اجتناب کنید و لینک های صحیح از نشریات معتبر دریافت کنید.

 Simon Penson مدیر عامل Zazzle Media، در رابطه با این آمار این گونه می گوید:

“آگاهی نسبت به برند، به عنوان یکی از اصلی ترین نقاط تمرکز در سال 2019 در زمینه تلاش های بازاریابی محتوایی برند، شناخته شده است. در حالی که می توان از طریق چند تکنیک بازاریابی به این هدف نائل شد، اما PR دیجیتال یکی از قوی ترین ابزار برای رساندن نام خودتان به گوش مخاطبین جدید می باشد.

سال 2019 به نظر سال بسیار جذابی برای بازاریابی محتوایی می باشد و PR دیجیتال می تواند کلیدی باشد که باعث افزایش آگاهی و قابلیت رویت برای برند شما شود.”

نظر شما در رابطه با این یافته ها چیست؟ لطفا نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود