rel=canonical چیست,پیوند محتوا,تاثیر محتوای تکراری بر سئو

سئو سایت و فاکتورهای رنکینگ گوگل – قسمت پنجم : کپی کردن

هفته پیش چهارمین بخش از آموزش جامع فاکتورهای رنکینگ گوگل را مورد بررسی قرار دادیم که در خصوص داغ و بروز بودن محتوا بود. همچنین راههایی که میتوانید مطمئن شوید صفحات وب شما توسط گوگل شناسایی میشوند و مطلبی آپدیت بشمار میرود را مورد بررسی قرار دادیم. پیشنهاد اکید می کنم اگر قسمت های قبل را مطالعه نکردید، حتما آن ها را پشت سرهم مطالعه کنید و سپس این مقاله را بخوانید. ...

سئو سایت,سئو محتوا,محتوا داغ

سئو سایت و فاکتورهای رنکینگ گوگل – قسمت چهارم : محتوای داغ

چند روز قبل سومین بخش از راهنمای جامع فاکتورهای رنکینگ گوگل را مورد بررسی قرار دادیم. در آن مبحث روی کیفیت محتوا و راهکارهایی که به شما کمک میکند گوگل را قانع کنید محتوایتان با ارزش است، تمرکز کردیم. امروز در ادامه روی بخش دیگری از محتوا یعنی تازگی و طراوت آن متمرکز میشویم. محتوای داغ اینکه صفحه وب شما چگونه منتشر شود سیگنالی از رنکینگ به شمار میرود. با این حال جستجوهای ...

آموزش سئو محتوا,تولید محتوا,حداقل تعداد کلمه در محتوای سایت

سئو سایت و فاکتورهای رنکینگ گوگل – قسمت سوم : کیفیت محتوا

کیفیت محتوا احتمالا در سالیان اخیر زیاد اصطلاح کیفیت محتوا را از امیر قمصری شنیده اید؛ بخصوص زمانی که صحبت از علایق گوگل می شود. اما براستی چه چیزی در این مقوله مهم است؟ چگونه یک الگوریتم آموزشی ماشینی میتواند تعیین کند که مقاله ای خوب یا بد است؟ خوب بالطبع هیچگاه سلیقه های شخصی در این موضوع دخیل نمی شوند اما شما می توانید با استفاده از تکنیک هایی مطمئن شوید ...

رنکینگ گوگل,سئو سایت,کلمات کلیدی

سئو سایت و فاکتورهای رنکینگ گوگل – قسمت دوم : کلمات کلیدی

هفته گذشته اولین بخش از آموزش جامع فاکتورهای رنکینگ گوگل را ارائه نمودیم. مواردی شامل تگ‌های عنوان، تگ‌های H1 و توضیحات سئو.(سئو سایت و فاکتورهای رنکینگ گوگل – قسمت اول) این هفته در ادامه مبحث در خصوص کلمات کلیدی و سئو سایت صحبت خواهیم کرد. کلمات کلیدی در مقاله قبلی متذکر شدیم؛ هر کلمه کلیدی که علاقه مند هستید در آن رنک پیدا کنید بایستی در تگ عنوان قرار گیرد. همینطور گفتیم ...

آموزش سئو,سئو سایت,فاکتورهای رنکینگ گوگل

سئو سایت و فاکتورهای رنکینگ گوگل – قسمت اول : فاکتور صفحه

به جهت احترام به درخواست های مکرر شما دوستان عزیزم، از امروز شروع میکنم به ارائه مراحلی منحصربفرد که به شما کمک میکند عوامل رتبه بندی گوگل و محل قرارگیری سایتتان در نتایج جستجو (SERP) را بشناسید. البته قبلا خیلی جامع تر به 200 فاکتور گوگل در بخش آموزش سئو اشاره کردم اما این سلسله مقالات سئو جدیدی که در زمینه فاکتورهای رنکینگ گوگل  منتشر خواهد شد به روزتر بوده و یادگیری دقیقی اینها ...

Anchor text غیر مرتبط,سئو چیست,سئو سایت

7 راه جلوگیری از انتشار محتوای بی ارزش و تکراری

درحال حاضر بحث زیادی پیرامون نحوه بهبود سئو سایت وجود دارد. پاره ای از مشکلات به صورت شگرفی روی سایت تاثیر میگذارند و کاربران اغلب به دنبال نکاتی هستند که به آنها کمک کند از پس مشکلات برآیند. با اینحال، یکی از نکاتی که به ندرت مورد بحث قرار میگیرد، انتشار و ویراستاری صحیح محتوای سایت است. چرا باید مراقب باشیم؟ کارشناسان سئو و افراد شاغل در بازار خدمات اینترنتی همیشه درگیر ...

افزایش فروش فروشگاه اینترنتی,تولید محتوا,تولید محتوا فروشگاه اینترنتی

5 دلیل بسیار مهم برای تولید محتوا در فروشگاه های اینترنتی

آیا داشتن بلاگ برای فروشگاه های اینترنتی الزامی است؟ این سوالی است که اکثر مدیران فروشگاه ها پاسخ مشخصی برای آن ندارند.منافع و مزایای وبلاگ نویسی برای یک شرکت و تجارت کوچک با محصولات کم کاملا بدیهی است اما آیا وقتی شما یک فروشگاه بزرگ اینترنتی با صدها و یا هزاران محصول تاسیس می کنید، باز هم نیازمند وبلاگ هستید؟ پر واضح است که بله، شما نیازمند آن هستید. طبق یک تحقیق، نود ...

amp چیست,Structured Data چیست,تیم جستجوی گوگل

گوگل و موارد مهم در سال 2017 به گفته گری

ما از کارشناس گوگل گری ایلز در خصوص مواردی که سئوکاران و وبمستران بایستی در سال جدید میلادی به آن فکر کنند پرسیدیم. در این مقاله مباحثی که با گری ایلز مطرح شد و پاسخهایی که دریافت کردیم را مورد بررسی قرار میدهیم. پس از اندکی چالش، ایلز سه مورد را به ما اعلام کرد : آموزش ماشینی AMP ساختار داده (Structured Data) رونوشت فایل صوتی مصاحبه به شرح ذیل است: – ...

anchor text,اشتباهات رایج در سئو,اشتباهات رایج سئو

اشتباهات سئو سایت

بدترین توصیه‌ای که برای توسعه کسب و کار اینترنتی شما می‌توان کرد، آن است که بگوییم سئو سایت را نادیده بگیرید و فقط روی محتوا تمرکز کنید. سئو وبسایت شما را به زبانی تبدیل می‌کند که هر موتور جستجویی می‌تواند به آسانی آن را متوجه شود؛ بنابراین کاربران صفحات شما را مشاهده خواهند کرد. اما در این راه مرور اشتباهاتی که کسب و کارها به طور مکرر مرتکب می‌شوند می‌تواند برای شما ...

Accelerated Mobile Pages چیست,amp چیست,تاثیر AMP در رنک سئو سایت

اخبار مهمی درباره AMP

اگر نمی دانید AMP چیست لطفا ابتدا به مقاله تاثیر Accelerated Mobile Pages در سئو سایت سری بزنید و سپس این مقاله را مطالعه فرمایید. AMP یک ساله شده است و به سرعت در حال پیشرفت است. آیا در نهایت از طراحی واکنشگرا سربلند بیرون خواهد آمد؟ بد نیست بدانید درحال حاضر بیش از 600 میلیون صفحه AMP در 700000 دامنه اینترنتی وجود دارد که البته سهم ایران از این میزان کمتر از ...