ضروری
آموزش انتخاب دامنه,آموزش ثبت دامنه,انتخاب بهترین دامنه

نکات مهم در ثبت دامنه

منظور از دامنه همان آدرس اینترنتی سایت است. به عنوان مثال www.newseo.ir دامنه برند نیوسئو می‌باشد. حال این دامنه به چند زیر شاخه تقسیم بندی می‌شود. نام دامنه و پسوند دامنه اصلی‌ترین اجزای آن هستند که امروز در این مقاله آنها را بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهیم و من تلاش خواهم کرد نکات ثبت دامنه را به بهترین و ساده ترین شکل ممکن به شما یادآوری کنم. در مثال بالا newseo نام دامنه و ir. پسوند دامنه می‌باشند.

noindex,تگ noindex,تگ noindex چیست

تگ نوایندکس چیست؟

سوال مهم شما کاربران عزیز حوزه سئو این است که واقعا تگ نوایندکس چیست و چه کاربردی دارد؟ در برخی از موارد نیاز است تا به ربات های خزنده گوگل بگویید که صفحات خاصی از سایت شما را ایندکس نکند و مطالب و محتوای آن در نتایج گوگل دیده نشود، در چنین شرایطی باید از تگ نوایندکس استفاده کنید. در این بخش نحوه استفاده از تگ نوایندکس را کامل یاد خواهید گرفت.

انتقال سایت به https,تبديل http به https,تبدیل http به https

آموزش تبدیل http به https

آیا تبدیل http به https تاثیری بر سئو سایت می گذارد؟ این سوالی است که در بسیاری از سئوکاران در کلاس ها و همایش های سئو، از اساتید، سوال می کنند. ما در این مقاله به این سوال، به طور کامل پاسخ دادیم و هرآنچه که شما نیاز دارید در این زمینه بدانید را شرح می دهیم.

انواع سئو,انواع سئو سایت,سئو سمانتیک

سئو معنایی یا سمانتیک سئو چیست؟

یکی از مهم ترین سوالات این روزهای کاربران در مواجه با عبارات جدید در حوزه سئو، این است که سئو معنایی یا سمانتیک سئو چیست. ما در این مقاله قصد داریم این موضوع را به طور کاملا جامع بررسی کنیم و نکاتی را برای مسیر دادن به پروسه سئو برای رسیدن به نتایج سمانتیک، به شما ارائه کردیم. این نکات برگرفته از منابع جامع سئو و تجربیات ما روی پروژه های کاربر پسند سئو است.

انواع ریدایرکت,تغییر مسیر 302,تفاوت ریدایرکت 301 و 302

ریدایرکت 302 چیست و چه کاربردی دارد؟

در این مقاله به طور کامل توضیح دادیم که ریدایرکت ۳۰۲ چیست و چه تاثیری بر سئو سایت می گذارد و نحوه اجرای آن چگونه است. در هنگام ایجاد دستور تغییر مسیر ۳۰۲ باید توجه داشته باشید که آیا می خواهید به طور موقتی آدرس را منتقل کنید یا این تغییرات دائمی خواهند بود؛ بنابراین توصیه می شود تمامی نکات این مقاله را خوب یاد گرفته تا به بهترین شکل از این تغییر مسیرها استفاده کنید.

آموزش سئو کلمات کلیدی,آموزش کیورد ریسرچ,ابزارهای کیورد ریسرچ

کیورد ریسرچ چیست؟

کیورد ریسرچ این امکان را به شما می دهد که کلمات کلیدی به کار رفته توسط رقبای خود را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. با این روش می توانید از کلمات کلیدی که بیشترین‌حجم ترافیک را به سمت سایت شما هدایت می‌کنند، استفاده کنید. ما در این بخش از آموزش سئو مبتدی سعی کردیم به طور کامل موضوع کیورد ریسرچ را برای شما شرح دهیم تا هیچ ابهامی در مواجه با این مسئله نداشته باشید.

آسمان خراش,آموزش سئو,تکنیک آسمان خراش

منظور از تکنیک آسمان خراش در سئو چیست؟

الگوریتم های گوگل مدام در حال تغییر و تحول هستند اما بک لینک ها همواره یکی از مهم ترین شاخص های سئو به شمار می روند. از همین رو به کارگیری لینک های معتبر در کنار سایر عوامل سئو سایت می تواند مدیران سایت ها را به هدف افزایش فروش نزدیک تر کند. ما در این مقاله به طور کامل تکنیک آسمان خراش را برای شما شرح داده ایم.

مهم
اعتبار دامنه (authority),اعتبار دامنه سایت,اعتبار دامنه وب سایت

چگونه اعتبار دامنه سایت را افزایش دهیم

اعتبار دامنه سایت، یکی از معیارهای بررسی وضعیت سئو سایت است. دریافت لینک از سایت هایی با اعتبار دامنه بالا، موجب افزایش دامین اتوریتی سایت شما می شود.

worpress چیست,آموزش وردپرس چیست,کاربرد وردپرس

آشنایی با مفهوم وردپرس چیست و بررسی عملکرد آن

سوالی که ذهن بیشتر تازه واردان حوزه سئو و دنیای وب را درگیر کرده، این است که وردپرس طراحی سایت چیست و چه کاربردی می تواند داشته باشد.

همین مسئله، انگیزه ای برای ما ایجاد کرد تا مقاله ای در پرسش و پاسخ سئو برای شما ارائه کنیم و نشان دهیم که چرا سیستم مدیریت محتوای وردپرس نسبت به دیگر cms ها از محبوبیت بیشتری در میان طراحان وب سایت ها برخوردار است.

طول تگ عنوان,طول عنوان در سئو,طول عنوان سئو

طول عنوان در سئو باید چقدر باشد؟

عنوان صفحه یکی از مهم ترین بخش های وب سایت شما است. طول عنوان سئو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که تمامی وبمسترها باید از آن مطلع باشند.

بسیاری از افراد به دلیل اینکه نمی توانند عناوین خوبی تولید کنند، تعداد زیادی از وروی گوگل یا هر موتور جستجوی دیگر خود را از دست می دهند. به همین دلیل تصمیم داریم در این مقاله بیشتر به این موضوع بپردازیم.