استراتژی محتوا,استراتژی محتوایی,اشتراک گذاری محتوا

سه روش بهبود کارایی سایت توسط محتوا

بهبود کارایی وب سایت به کمک تولید محتوای باکیفیت و محتوای بهینه سازی شده امکان پذیر است. کسب و کار شما یک هدف دارد، چه آن هدف فروش پیتزا باشد، چه ارائه خدمات مربوط به کپی رایت. عملکرد وب سایت شما این است که خریداران بالقوه و کاربران را، به سمت هدف شما هدایت و ترغیب کند. هرچه کاربران شما اصطکاک کمتری را هنگام جستجو تا هدایت شدن به سمت ...

مشاهده بیشتر
Semantic Search,الگوریتم جستجوی معنایی,اهمیت جستجوی معنایی

جستجوی معنایی چیست

در این مقاله پرسش و پاسخ سئو، شما با مفهوم موتور جستجوی معنایی در وب و نحوه عملکرد آن آشنا خواهید شد.  تاثیر جستجوی معنایی (Semantic Search) این روزها بسیار زیاد شده است. با درک هدف کاربر از پرس و جوی انجام شده، دقت نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ به طور قابل توجهی افزایش یافته است. امروزه نتایج صفحات جستجو شده (SERP) به طور شگفت آوری تغییر یافته ...

مشاهده بیشتر
ضروری
افزایش بهره وری کسب و کار,افزایش ترافیک ورودی,بهبود رنکینگ سایت

گوگل چگونه جستجو می کند

نحوه کارکرد موتور جستجوی گوگل با توجه به بروزرسانی مداوم الگوریتم های آن به صورت مداوم در حال تغییر است. به همین دلیل GOOGLE SERP براساس نیاز کاربران به صورت مداوم در حال تغییر می باشد. دانستن این تغییرات برای برندهای مطرح امری حیاتی تلقی می شود تا بتوانند فرآیند بهبود رنکینگ سایت و در نتیجه افزایش ترافیک سایت را به خوبی انجام بدهند. براساس تحقیقات انجام شده، 51درصد ترافیک ورودی ...

مشاهده بیشتر
انتقال سایت به https,تبديل http به https,تبدیل http به https

نکات مهم تغییر HTTP به HTTPS و سئو سایت

یکی از مواردی که اخیرا در ایران به شدت رواج یافته است تبدیل http به https و در نتیجه اتفاقات بعد از آن در سئو سایت است. به همین سبب مقاله ای در این زمینه براساس تحقیقات و تجارب شخصی ام برای شما آماده کردم. تغییر HTTP به HTTPS باعث ازبین رفتن و شکسته شدن لینک های خارجی نمی شود. نسخه HTTP هر سایتی همواره به نسخه HTTPS آن هدایت ...

مشاهده بیشتر
ضروری
AMP گوگل چیست,استفاده از AMP,الگوریتم AMP

دلایل استفاده از AMP چیست – بسیار مهم

صفحات موبایلی پرشتاب (AMP):  یکسالگی – آمار و اینفوگرافیک تاثیرات AMPها برای بازاریان، توسعه دهندگان (خرد و کلان) و دست اندرکاران تجارت الکترونیک خارج از تصور است. پیاده سازی سریعتر صفحات وب موبایلی باعث رضایت کاربران می شود چرا که انتظار برای باز شدن صفحات باعث سرخوردگی آنها از جستجوی موبایلی میشود. تحقیقات اخیر گوگل نشان می دهد که 53 درصد کاربران زمانیکه از سرعت لود صفحات وب راضی نیستند و ...

مشاهده بیشتر
ضروری
آموزش انتخاب دامنه,آموزش ثبت دامنه,انتخاب بهترین دامنه

نکات مهم در ثبت دامنه

اولین نکته در آغاز یک کسب و کار با زیرساخت تجارت الکترونیک ثبت دامنه است و نکاتی که باید در هنگام ثبت دامنه یا همان دامین مد نظر داشته باشید آنقدر مهم است که بنده در جلسات آموزشی خویش بارها بدان اشاره کرده ام … این روزها همه افراد حقیقی و حقوقی بارها نام دامنه های مختلف اینترنتی را برای هر تجارت مدنظر خود ثبت می کنند. دامنه یا همان دامین ...

مشاهده بیشتر
آموزس ساخت بک لینک,بک لینک الکسا,تمام سایت های الکسا

ساخت بک لینک با استفاده از الکسا

با توجه به درخواست هایی در چند ماه گذشته مبنی بر لیست کامل سایت ها در الکسا که قبلا در صفحه اصلی خود این سایت قابلیت دانلود داشت بر آن شدم تا این لیست را به صورت عمومی در اختیار شما عزیزان قرار دهم. دقت داشته باشید که به صورت عمومی در الکسا 500 سایت اول جهان و یا 500 سایت اول هر کشور نمایش داده می شود اما برخی ...

مشاهده بیشتر
الگوریتم 2014 گوگل,الگوریتم پنگوئن گوگل,الگوریتم جدید گوگل

الگوریتم جدید پنگوئن گوگل – آبان 93

با توجه به درخواست های زیادی که طی روزهای گذشته از بنده شد حاوی بر اینکه درمورد آپدیت جدید گوگل اطلاعاتی در اختیار شما دوستداران نیوسئو قرار دهم برآن شدم که این مقاله را منتشر کنم : پنگوئن 3 که در 17 اکتبر سال 2014 ارائه شد، یکی از قابل پیش‌بینی‌ترین آپدیت‌های الگوریتم گوگل در سال های اخیر بوده است. پنگوئن طی یکسال اخیر تغییری نکرده است و بسیاری از ...

مشاهده بیشتر
آموزش ساخت بک لینک,بک لینک رایگان,سئو سایت

آیا ساختار لینک ناقص برای سئو سایت موثر است

علی رغم اینکه این سوال کمی سنگین به نظر می رسد ، در واقع پاسخ به آن خیلی واضح است ! ساختار لینک ناقص روشی برای پیدا کردن لینک های ناقص در صفحات وب و اطلاع دادن این موضوع به وبمستران است لذا میتوان تلاش کرد تا چنین لینک هایی را برای سایت خودتان (مرتبط) به چنگ آورید. بنده به این روش بسیار علاقه مند هستم و با استفاده از ...

مشاهده بیشتر
پسوند html,پسوند های وب,صفحات وب

آیا گوگل صفحات با پسوند .Html را ترجیح می دهد

گوگل قطعا هیچ تفاوتی بین پسوند های صفحات قائل نیست و فقط محتوای صفحات شما مورد چستجو و ایندکس قرار می گیرد. مت کات مستقیما در مورد این موضوع صحبت کرده است (خلاصه ای از سخنان او در اینجا آمده است): بعضی اوقات در کنفرانسی مردم از من می پرسند که “آیا اهمیتی دارد که چه پسوندی برای صفحه‌مان انتخاب ‌کنیم؟ ایا گوگل .php را به .asp و یا .html ...

مشاهده بیشتر