دوره آموزش بهینه سازی سورس سایت

آموزش بهینه سازی سورس سایت

سورس سایت به شدت بر سئو اثرگذار است

بهینه سازی سورس یعنی ایجاد یک ساختار قدرتمند برای سئو

سرعت پایین و عدم افزایش رنک در گوگل، از نشانه های بهینه نبودن سورس است

↓خلاصه اطلاعات دوره↓

✔️ تعداد فایل ها: 4

✔️ مدت زمان کل آموزش: 130 دقیقه

✔️ استاد دوره: امیر قمصری

✔️ نحوه آموزش: فیلم های آموزشی با بالاترین کیفیت

✅ سرفصل های ویدئوهای آموزشی:

  • مفاهیم مقدماتی سئو سورس
  • کاهش حجم یا Minify فایل های CSS و JS
  • نکات مهم کدهای Schema یا Structured Data
  • آموزش htaccess، ریدایرکت ها و کش وردپرس

✅ زمان برگزاری:

بلافاصله بعد از خرید، آموزشت رو شروع کن

✅ هزینه شرکت در دوره:

1,666,000 تومان – تخفیف می خوای؟

دوره آموزش بهینه سازی سورس به راحتی پیدا نمی شود. یکی از مسائلی که اکثر اساتید سئو از آموزش دادن آن صرف نظر می کنند، سئو سورس سایت می باشد؛ در صورتی که سورس سایت شدیدا اهمیت داشته و می تواند بر روند بهینه سازی سایت اثر مستقیم بگذارد.

سوال مهمی که در اینجا به وجود می آید این است که اصلا چرا باید در یک دوره آموزش بهینه سازی سورس شرکت کنیم یا اینکه چرا باید سورس سایت را بهینه کنیم؟

دو دلیل بسیااااار مهم برای سئو سورس وجود دارد:

  • بهبود سرعت سایت
  • بهبود پروسه کراول شدن سایت توسط خزنده گوگل

شاید با خود بگویید که افزونه های زیادی برای بهبود سرعت سایت وجود دارد که کار را برای ما آسان کرده اند؛ اما اینطور نیست! وقتی پایه و اساس وب سایت شما مشکل داشته باشد، از هر روشی که استفاده کنید، بازهم سرعت وب سایتتان مشکل خواهد داشت.

در مورد دلیل دوم هم باید بگوییم که هرچه شما بیشتر به خزنده گوگل کمک کنید تا کدهای وب سایت شما را به شکل بهتری بخواند، احتمال افزایش رنک را هم به همین ترتیب افزایش داده اید. این ها دو دلیل اصلی برای بهینه سازی سورس سایت بود. بسیاری از مشکلات فنی وب سایت ها نیز فقط به واسطه یک سورس بهینه قابل حل است.

حال که متوجه شده ایم بهینه سازی سورس تا این اندازه اهمیت دارد، باید چه کار کنیم؟

چگونه می توان بهترین دوره آموزش بهینه سازی سورس را پیدا کرد؟

اصلا یک دوره آموزش سئو سورس چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

جای هیچ نگرانی نیست؛ چراکه در ادامه این مطلب قرار است شما با یکی از بهترین پیشنهادهای عمر خود روبرو شوید.

برای اولین بار در تاریخ نیوسئو ما تصمیم داریم تا دوره جامع آموزش سئو خود را به چند مورد دیگر تقسیم کنیم؛ همانطور که تا الان متوجه این قضیه شده اید، یکی از مهم ترین و کاربردی ترین آن ها، دوره آموزش بهینه سازی سورس می باشد.

ما در این دوره قصد داریم به شما آموزش دهیم که چطور می شود وضعیت کدهای یک وب سایت را بهینه سازی کرد. تا الان حتما متوجه شده اید که برای سئو سورس حتما باید از یک دوره آموزشی و اساتید متخصص استفاده کنید؛ اما چگونه باید این کار را انجام دهید؟؟؟؟ ما در این صفحه، کار شما را آسان کرده ایم و دوره ای را به معرف حضورتان خواهیم رساند که بهتر از آن را پیدا نخواهید کرد؛

به نظر شما چه چیزی سبب شده است تا ما چنین ادعایی کنیم و دوره آموزش جامع سئو سورس خود را بهترین دوره موجود در این زمینه نامگذاری کنیم؟؟؟

این ادعا تنها به دلیل وجود 2 اسم در پشت این دوره برقرار شده است:

  • نیوسئو
  • امیر قمصری

فعلا کاری با افرادی که به تازگی با دنیای سئو آشنا شده اند نداریم؛ اما اگر شما مفهوم سئو و بهینه سازی وب سایت را بدانید و کمی هم تحقیق در این حوزه کرده باشید، متوجه اهمیت نام هایی که بیان کرده ایم می شوید.

نیوسئو معتبرترین و برترین برندی است که تا کنون به صورت اختصاصی در زمینه سئو سایت فعالیت داشته است. همکاری تعداد بسیار زیادی از برندهای معتبر دیگر با نیوسئو، سبب شده است تا این مجموعه رزومه ای پربار برای ارائه داشته باشد.

امیر قمصری هم مدیر و مؤسس وب سایت نیوسئو است؛ با یک جستجوی ساده در اینترنت متوجه می شوید که تا کنون بهترین دوره های جامع آموزش سئو، توسط این شخص برگزار شده است که اکثر قریب به اتفاق دانشجویان او، در مدت زمان بسیار کمی از دوره ای که شرکت کرده بودند، به درآمدهای بسیار بالایی رسیدند.

با توجه به تجربه ای که در نیوسئو به دست آورده ایم، تولید محتوای باکیفیت و ساخت بک لینک کلاه سفید برای آن، دو عامل اصلی ای بود که به ما کمک کرد بتوانیم بهینه سازی وب سایتمان را به درجات عالی برسانیم. اما همه این ها به این دلیل جواب داد که ما کدهای سورس سایت را بر اساس اصول سئو بهینه سازی کردیم!!

حال امیر قمصری و تیم نیوسئو تصمیم دارد تا تجربه خود را به اشتراک بگذارد؛ علت توجه ویژه تیم نیوسئو به مبحث آموزش این است که با گذشت زمان و تربیت شدن هزاران دانشجوی سئو در کشور، کیفیت فضای وب به بهترین حالت ممکن برسد.

↓معرفی دوره آموزش جامع سئو سورس به همراه جزئیات↓

بهتر است سریع تر به سراغ مطلب اصلی برویم و دوره به با جزئیات بیشتر به شما عزیزان معرفی کنیم؛ اولین ویژگی ای که این دوره دارد، غیر حضوری بودن آن در شرایط کنونی کشور است؛ بدون شک برگزاری یک دوره آموزشی از این روش، با چالش های زیادی روبروست که خوشبختانه ما در نیوسئو به بهترین شکل ممکن این قضیه را مدیریت کرده ایم و خواهیم کرد. کافی است چند فایل از ویدئوهای آموزشی قبلی را که در اپلیکیشن نیوسئو قرار داده ایم را مورد بررسی قرار بدهید. عملکرد بسیار قوی تیم پشتیبانی نیوسئو در این زمینه، مطمئنا سبب آسوده خاطری شما خواهد شد.

✔️ تعداد فایل ها: 4

✔️ مدت زمان کل آموزش: 130 دقیقه

✔️ استاد دوره: امیر قمصری

✔️ نحوه آموزش: فایل تصویری به همراه توضیحات استاد

درباره امیر قمصری

🟩 سرفصل های ویدئوهای آموزشی

  1. مفاهیم مقدماتی سئو سورس
  2. کاهش حجم یا Minify فایل های CSS و JS
  3. نکات مهم کدهای Schema یا Structured Data
  4. آموزش htaccess، ریدایرکت ها و کش وردپرس

👨🏻‍💻 آموزش سئو سورس سایت مخصوص چه افرادی است؟

  1. علاقه مندان به سئو
  2. مدیران کسب و کارهای اینترنتی
  3. مدیران کسب و کارهای سنتی که قصد تغییر روند فعالیت خود را دارند
  4. افرادی که قصد دارند از اینترنت به درآمد برسند
  5. افرادی که می خواهند یک کسب و کار اینترنتی برپا کنند
  6. افرادی که می خواهند رتبه سایتشان به خوبی و به سرعت ارتقا پیدا کند
  7. سئوکاران
  8. طراحان وب سایت
  9. افرادی که قصد دارند به شکل قابل توجهی سرعت سایتشان را افزایش دهند

برای استفاده از این آموزش چه پیش نیازهایی لازم است؟

  • علاقه به سئو
  • درک کلی از مفهوم کدهای CSS و JS

چرا باید به نیوسئو اعتماد کنید؟

این سوالی است که مطمئنا تا الان در ذهن همه شما شکل گرفته است؛ حتی اگر این سوال را بیان هم نکرده باشید، بدون شک در جایی از ذهن شما، این مسئله خودنمایی می کند:

خب، تا اینجای کار همه چیز قابل قبول است و من قبول دارم که می توانم با استفاده از دوره آموزش بهینه سازی سورس امیر قمصری، به زودی به جمع متخصصین بهینه سازی سورس بپیوندم؛ اما هنوز نمی دانم که می توانم به ادعاهای نیوسئو اعتماد کنم یا نه!

در پاسخ به این مسئله، دو نکته مهم وجود دارد که به تنهایی می تواند دلیل محکمی باشد که نیوسئو بهترین مرجع آموزش سئو در کشور است:

✅ اول اینکه رزومه اصلی ما، در گوگل وجود دارد و شما با بررسی وب سایت ما می توانید به راحتی متوجه شوید که حداقل در چیزی که آن را آموزش می دهیم، موفق بوده ایم؛ در واقع ما یکی از وب سایت های برتر سئو در ایران هستیم که یکی از پایه های اصلی موفقیت ما، بهینه سازی سورس بوده است.

✅ دومین مسئله اینکه بعد از 17 سال فعالیت در این زمینه دیجیتال مارکتینگ، مطمئن باشید که نیوسئو هیچ زمان ماهیت خود را با برگزاری یک دوره آموزشی ضعیف، از بین نمی برد؛ خلاصه بگوییم دوست عزیزم؛ یعنی ما برای حفظ آبروی خود هم که شده، بهترین دوره های آموزشی را ارائه خواهیم کرد!!!

علاوه بر این دو مورد، تضمین قاطعانه ای که نیوسئو به شما می دهد؛ خود دلیل محکمی بر اعتبار ماست؛ امیر قمصری و تیم نیوسئو تضمین می کنند که اگر شما از دوره استفاده کردید و به نتیجه مناسبی در روند بهینه سازی وب سایتتان نرسیدید، تمام مبلغ دوره به شما عودت داده می شود.

در انتها باید بگوییم که آینده کسب و کارهای اینترنتی، وابسته به سئو است؛ خوشبختانه این مطلبی است که اکثر بازاریابان اینترنتی هم با آن موافق هستند. در نتیجه، اگر الان شروع به یادگیری سئو سایت نکنید، مطمئنا در آینده ای نه چندان دور، مجددا به دنبال پیدا کردن دوره مناسبی برای آموزش سئو مقدماتی خواهید بود. پیشنهاد نیوسئو به شما این است که اگر می خواهید از رقبایتان عقب نیفتید، شرکت در این دوره ما را از دست ندهید.

2 نظر در مورد مقاله “ دوره آموزش بهینه سازی سورس سایت ” ثبت شده است
  1. علی اکبر احسانی کیا

    سلام وقت بخیر بنده برای اولین بار میخوام از نیوسئو خرید کنم ایا تخفیفی برای من وجود دارد ، دوره مورد نیاز بنده دوره آموزش بهینه سازی سورس سایت است


    • امیر قمصری

      درود بر شما
      بله عزیزم. با کارشناسان نیوسئو تماس بگیرید : 09126194196


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود