آموزش های جامع سئو پلاس (تکمیلی سئو)

دوره تکمیلی سئو، محدود به سئو نمی شود

سئو پلاس به شما آموزش می دهد که چطور فروش بیشتری داشته باشید!

اگر می خواهی یک سئوکار متفاوت باشی، سئو پلاس را از دست نده

دوره سئو پلاس یک دوره ویژه و منحصر به فرد است که شما با استفاده از آن می توانید دانش و مهارتی که در زمینه سئو سایت آموخته اید را به کمال برسانید.

حتما شنیده اید که اکثر مردم معتقد هستند، اساتید، همه دانش خود را به دیگران آموزش نمی دهند! این فرضیه تا حدی صحیح است. اما در نیوسئو چنین چیزی صحت ندارد؛ امیر قمصری و تیم نیوسئو در دوره سئو پلاس نکاتی را به شما آموزش می دهند که در اکثر دوره های آموزش سئو حتی به این نکات اشاره هم نمی شود. فوت کوزه گری سئو را فقط در دوره تکمیلی سئو پلاس می توانید پیدا کنید!

حال که متوجه شده ایم دوره سئو پلاس تا این اندازه اهمیت دارد، باید چه کار کنیم؟

این فوت کوزه گری سئو به چه دردی می خورد؟

اصلا دوره سئو پلاس چه ویژگی هایی دارد؟

جای هیچ نگرانی نیست؛ چراکه در ادامه این مطلب قرار است توضیحات بیشتری ارائه کنیم.

برای اولین بار در تاریخ نیوسئو ما تصمیم داریم تا دوره جامع آموزش سئو خود را به چند مورد دیگر تقسیم کنیم؛ همانطور که تا الان متوجه این قضیه شده اید، یکی از مهم ترین و کاربردی ترین آن ها، دوره سئو پلاس می باشد.

ما در این دوره قصد داریم تا هرآنچه که شما لازم دارید تا دانش سئوی خود را به بالاترین حدممکن برسانید، آموزش دهیم. به عنوان مثال یکی از دغدغه های وب سایت ها این است که به رنک یک گوگل می رسند، اما بازهم فروش آنچنانی ندارند! علت رخ دادن چنین مشکلی، عدم اطلاع از تکنیک های فروش و ساخت لندینگ پیج است که باعث می شود وب سایت های برتر هم نتوانند آنطور که می خواهند به نتیجه برسند. ما در این صفحه، کار شما را آسان کرده ایم و دوره ای را به معرف حضورتان خواهیم رساند که بهتر از آن را پیدا نخواهید کرد؛

به نظر شما چه چیزی سبب شده است تا ما چنین ادعایی کنیم و دوره تکمیلی سئو خود را بهترین دوره موجود در این زمینه نامگذاری کنیم؟؟؟

این ادعا تنها به دلیل وجود 2 اسم در پشت این دوره برقرار شده است:

  • نیوسئو
  • امیر قمصری

فعلا کاری با افرادی که به تازگی با دنیای سئو آشنا شده اند نداریم؛ اما اگر شما مفهوم سئو و بهینه سازی وب سایت را بدانید و کمی هم تحقیق در این حوزه کرده باشید، متوجه اهمیت نام هایی که بیان کرده ایم می شوید.

نیوسئو معتبرترین و برترین برندی است که تا کنون به صورت اختصاصی در زمینه سئو سایت فعالیت داشته است. همکاری تعداد بسیار زیادی از برندهای معتبر دیگر با نیوسئو، سبب شده است تا این مجموعه رزومه ای پربار برای ارائه داشته باشد.

امیر قمصری هم مدیر و مؤسس وب سایت نیوسئو است؛ با یک جستجوی ساده در اینترنت متوجه می شوید که تا کنون بهترین دوره های جامع آموزش سئو، توسط این شخص برگزار شده است که اکثر قریب به اتفاق دانشجویان او، در مدت زمان بسیار کمی از دوره ای که شرکت کرده بودند، به درآمدهای بسیار بالایی رسیدند.

با توجه به تجربه ای که در نیوسئو به دست آورده ایم، تولید محتوای باکیفیت و ساخت بک لینک کلاه سفید برای آن،  دو عامل اصلی ای بود که به ما کمک کرد بتوانیم بهینه سازی وب سایتمان را به درجات عالی برسانیم. اما در پشت ماجرا، این تکنیک های سئو پلاس بود که موجب رشد فوق العاده ما شد. در واقع ما با استفاده از همین سازوکار، توانستیم صفحاتی را در سایتمان ایجاد کنیم که بیشتر هر چیز دیگری برای ما ورودی از گوگل گرفتند!!!

حال امیر قمصری و تیم نیوسئو تصمیم دارد تا تجربه خود را به اشتراک بگذارد؛ علت توجه ویژه تیم نیوسئو به مبحث آموزش این است که با گذشت زمان و تربیت شدن هزاران دانشجوی سئو در کشور، کیفیت فضای وب به بهترین حالت ممکن برسد.

↓معرفی آموزش های جامع سئو پلاس به همراه جزئیات↓

بهتر است سریع تر به سراغ مطلب اصلی برویم و دوره به با جزئیات بیشتر به شما عزیزان معرفی کنیم؛ اولین ویژگی ای که این دوره دارد، غیر حضوری بودن آن در شرایط کنونی کشور است؛ بدون شک برگزاری یک دوره آموزشی از این روش، با چالش های زیادی روبروست که خوشبختانه ما در نیوسئو به بهترین شکل ممکن این قضیه را مدیریت کرده ایم و خواهیم کرد. کافی است چند فایل از ویدئوهای آموزشی قبلی را که در اپلیکیشن نیوسئو قرار داده ایم را مورد بررسی قرار بدهید. عملکرد بسیار قوی تیم پشتیبانی نیوسئو در این زمینه، مطمئنا سبب آسوده خاطری شما خواهد شد.

✔️ تعداد فایل ها: 6

✔️ مدت زمان کل آموزش: 140 دقیقه

✔️ استاد دوره: امیر قمصری

✔️ نحوه آموزش: فایل تصویری به همراه توضیحات استاد

درباره امیر قمصری

🟩 سرفصل های ویدئوهای آموزشی

  1. ساختار محتوا و صفحات سایت
  2. آموزش گوگل ترندز و پیش بینی کسب و کار
  3. مرور ارورهای GTmetrix
  4. افزایش نرخ تبدیل و فروش
  5. آموزش ثبت سایت در گوگل مپ

👨🏻‍💻 آموزش های جامع سئو پلاس مخصوص چه افرادی است؟

  1. علاقه مندان به سئو
  2. مدیران کسب و کارهای اینترنتی
  3. مدیران کسب و کارهای سنتی که قصد تغییر روند فعالیت خود را دارند
  4. افرادی که قصد دارند از اینترنت به درآمد برسند
  5. افرادی که می خواهند یک کسب و کار اینترنتی برپا کنند
  6. افرادی که می خواهند رتبه سایتشان به خوبی و به سرعت ارتقا پیدا کند
  7. سئوکارانی که می خواهند دانش خود را ارتقا دهند

برای استفاده از این آموزش چه پیش نیازهایی لازم است؟

  • علاقه به سئو
  • درک کلی از مفهوم سئو
  • درک کلی از مفهوم بخش های مختلف سایت

چرا باید به نیوسئو اعتماد کنید؟

این سوالی است که مطمئنا تا الان در ذهن همه شما شکل گرفته است؛ حتی اگر این سوال را بیان هم نکرده باشید، بدون شک در جایی از ذهن شما، این مسئله خودنمایی می کند:

خب، تا اینجای کار همه چیز قابل قبول است و من قبول دارم که می توانم با نکات آموزشی سئو پلاس، علاوه بر سئو، فروش سایتم را نیز افزایش دهم؛ اما هنوز نمی دانم که می توانم به ادعاهای نیوسئو اعتماد کنم یا نه!

در پاسخ به این مسئله، دو نکته مهم وجود دارد که به تنهایی می تواند دلیل محکمی باشد که نیوسئو بهترین مرجع آموزش سئو در کشور است:

اول اینکه رزومه اصلی ما، در گوگل وجود دارد و شما با بررسی وب سایت ما می توانید به راحتی متوجه شوید که حداقل در چیزی که آن را آموزش می دهیم، موفق بوده ایم؛ در واقع ما یکی از وب سایت های برتر سئو در ایران هستیم که یکی از پایه های اصلی موفقیت ما، پیاده سازی نکات دوره آموزش سئو پلاس بوده که اکنون آن ها را قصد داریم به شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.

دومین مسئله اینکه بعد از 17 سال فعالیت در این زمینه دیجیتال مارکتینگ، مطمئن باشید که نیوسئو هیچ زمان ماهیت خود را با برگزاری یک دوره آموزشی ضعیف، از بین نمی برد؛ خلاصه بگوییم دوست عزیزم؛ یعنی ما برای حفظ آبروی خود هم که شده، بهترین دوره های آموزشی را ارائه خواهیم کرد!!!

علاوه بر این دو مورد، تضمین قاطعانه ای که نیوسئو به شما می دهد؛ خود دلیل محکمی بر اعتبار ماست؛ امیر قمصری و تیم نیوسئو تضمین می کنند که اگر شما از دوره استفاده کردید و به نتیجه مناسبی در روند بهینه سازی وب سایتتان نرسیدید، تمام مبلغ دوره به شما عودت داده می شود.

پس اگر می خواهید یک سئوکار متفاوت باشید، در دوره سئو پلاس شرکت کنید…

4 نظر در مورد مقاله “ آموزش های جامع سئو پلاس (تکمیلی سئو) ” ثبت شده است
  1. خاتم

    من خاتم هستم از چابهار


    • سیدمجتبی پورموسوی

      برای ارتباط با کارشناسان با شماره صفحه لندینگ، تماس بگیرید.


  2. حمید نظری

    سلام
    دوره سئو تکمیلی هم پشتیبانی داره ؟
    یا فقط در صورت خرید کامل پشتیبانی می‌گیریم؟


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      بله. پشتیبانی داره


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود