دوره جامع آموزش سئو فروشگاهی

در دنیای وب، فروشگاه های اینترنتی بیشترین درآمد را دارند

تنها عامل کمک کننده به رشد این سایت ها، سئو است

 

خلاصه اطلاعات مفید:

سرفصل های دوره: مهم ترین دلایل سئو فروشگاه ها، ساختار مهم ترین صفحات فروشگاه ها، استراتژی، تحلیل و پیدا کردن کلمات کلیدی، سئو جامع فروشگاه ها، سئو فنی فروشگاه و نکات بی نظیر آن، نکات بسیار مهم صفحات محصول، الگوریتم گوگل مخصوص فروشگاه ها [توضیحات تکمیلی]

زمان برگزاری: همین الآن

وجه تمایز با سایر دوره ها: پشتیبانی مادام العمر، ضمانت 100% بازگشت وجه، تمرین و نمونه عملی، بروزرسانی دائمی دوره(یعنی تا 100 سال دیگه هم آموزش های جدید براتون ارسال میشه)، برترین روش تدریس دنیا، تقدیم تمام فیلم های دوره

قیمت الان دوره: 1.488.000 تومان – [تخفیف می خوای؟]

روش برگزاری: کاملا آنلاین و غیر حضوری

مدت زمان فیلم های آموزشی: 200 دقیقه

خرید لحظه ای:

خرید آنلاین دوره جامع آموزش سئو فروشگاهی

اطلاعات جامع و تکمیلی:

دوره آموزش سئو فروشگاهی بی شک از پرطرفدارترین دوره های سئو در ایران و تمام دنیاست. دلایل این مهم چیزی نیست جز اینکه:

فروشگاه های اینترنتی بیشترین سایت های ایرانی را تشکیل می دهند!

سئو، بیشترین اثر را در افزایش فروش سایت های فروشگاهی دارد!

با سئو در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید فروش فروشگاه خود را افزایش دهید!

مهم ترین عامل درآمد میلیونی سایت های همکاری در فروش، سئو سایت است!

گل حالا که در این صفحه حضور داری قطعا قراره سبک زندگیت رو تغییر بدی!

قراره توام یاد بگیری مثل خیلی های دیگه تو خونه بشینی و با مهارت سئو فروشگاهی، درآمد سایت فروشگاهی یا همکاری در فروش خودت رو افزایش بدی، پس با دقت و حوصله مطالب پایین رو مطالعه کن و به هیچ وجه نگران پرداخت هزینه دوره‌ نباش…

همانطور که قطعا می دانید روش های متعددی برای افزایش فروش سایت های فروشگاهی وجود دارد. مثلا تبلیغات! ولی بهترین روش قطعا سئو این نوع سایت هاست. چرا؟ ساده است. شما تا ابد می خواهید تبلیغات کنید؟!!! آیا بهتر نیست فروشگاه اینترنتی خود را یک بار برای همیشه سئو کنید و تا سال ها از آن درآمد کسب کنید؟ درست مثل بزرگترین سایت های فروشگاهی ایران و دنیا (دیجیکالا، زنبیل، بایا، آمازون، علی بابا، ebay و …)

به همین جهت ما دوره آموزش غیر حضوری سئو فروشگاهی را براساس آخرین تغییرات روز دنیا و با بالاترین کیفیت ممکن تولید کرده ایم تا شما در منزل یاد بگیرید و در منزل کسب درآمد کنید!

دوره جامع آموزش سئو فروشگاهی برای تمام افرادی که سایت فروشگاهی دارند (در هر زمینه ای که باشد فرق ندارد) بینهایت مهم است. به قول معروف از نان شب واجب تر است. فرض کنید شما مغازه ای دارید با بهترین محصولات و خدمات اما مشتری ندارید! به چه دردی دچار می شوید؟!! فروشگاه اینترنتی که سئو نداشته باشد، دقیقا دچار همین درد می شود …

🔴 کمی درباره استاد دوره آموزش سئو فروشگاهی

برای آموزش سئو فروشگاهی فردی در کنار شماست که بیش از 17 سال است که در موضوع کسب و کار اینترنتی فعالیت می کند و در این سالها به تمام روش هایی که آموزش داده است 100ها محتوای ارزشمند و پرطرفدار تولید کرده و بیش از 50.000 ساعت آموزش به بیش از 6.000 نفر از سراسر دنیا هدیه کرده است.

امیر قمصری طی مدت زمان 6 سال سرمایه خود را فقط از طریق یکی از پروژه های اینترنتی خود، بیش از 800 برابر کرد. یعنی 5.000.000 تومان را تبدیل به 4.000.000.000 تومان کرد. او مشاور برندهای بزرگی همچون ورزش3، بانک ملت، بیمه ایران، آستان قدس، مشرق نیوز و … ده ها برند مشهور دیگر بوده و هست. کسب اطلاعات بیشتر درباره امیر قمصری

معرفی کامل دوره آموزش سئو فروشگاهی

🔴 8 دلیل اهمیت آموزش سئو فروشگاهی

آموزش سئو فروشگاه ها، نیاز تمام صاحبان و مدیران فروشگاه های اینترنتی با هر موضوعی است. عملا در این بازار بکر و بزررررگ ایران سایت شما فقط زمانی می تواند فروشی خوب داشته باشد که در رتبه های اول گوگل قرار بگیرد. حتما دیدید که صدها سایت، دیجی کالا را در کلمات کلیدی مختلف گرفته اند و درآمدشان در یک موضوع خاص عااالی شده است.

1- جذب مشتری بیشتر

مهم ترین و اصلی ترین دلیلی که باید وب سایت خود را با اصول سئو فروشگاهی بهینه سازی کنید، جذب مشتری بیشتر است. شما هر چه قدر هم برای تبلیغات جهت افزایش مشتریان حضوری تلاش کنید، باز هم از یک حد بیشتری نمی توانید مشتری جذب کنید. قطعا منطقه شما یک پتانسیل خاصی برای جذب مشتری دارد. اما فروش اینترنتی که تنها با سئو به موفقیت می رسد، حدی برای جذب مشتری ندارد.

کافیست وب سایت خود را بهینه سازی کنید، محصول مناسب به کاربر خود ارائه داده و خدمات خوبی نیز داشته باشید. بعد از مدتی شاهد هستید که فروش شما چند 10 برابر شده و به جایی می رسید که امکان جواب دادن به همه مشتریان را نخواهید داشت.

2- جریان اعتمادسازی بهتر و قوی‌تر

این موضوع را از جنبه های مختلف می توان بررسی کرد. زمانی که وب سایت شما با تکنیک های دوره آموزش سئو فروشگاهی بهینه سازی شود، به رتبه های اول روی کلیدواژه های مدنظر شما خواهد رسید. در یک نظرسنجی بین المللی مشخص شد، کاربران راحت تر به وب سایت های رتبه های اول گوگل اعتماد کرده و از آن ها خرید می کنند.

مورد دومی که روی جریان اعتمادسازی اثرگذار است تجربه کاربر در وب سایت شماست. سئو دارای اصول و راهکارهایی است که باعث بهبود تجربه کاربری در وب سایت می شود، ظاهر وب سایت را بهبود بخشیده و در کل راهکارهایی را در نظر دارد که سایت را هم برای موتور جستجوگر گوگل و هم برای کاربر جذاب می کند. همین امر باعث می شود که کاربران بهتر به شما اعتماد کنند.

3- با سئو، صدای کاربران بشنوید!

هر چه قدر هم در فروش حضوری در فروشگاه خود مهارت داشته باشید یا فروشندگان حرفه ای داشته باشید، باز هم نمی توانید به خوبی رفتار مشتریان را بفهمید، نیازشان را متوجه شوید و… . اما یک وب سایت بهینه شده در رتبه های اول، کاربر را به خود جذب کرده و آنجاست که می توانید با راهکارهای مختلف، نیاز کاربران متوجه شوید. بگذارید با یک مثال برای شما توضیح دهم.

فرض کنید که شما 5 محصول از لباس های زنانه را می فروشید، اما دقیق نمی دانید که کدام فروش بیشتری دارد و در کل مشتری چه طرحی را بیشتر می پسندد. وب سایت شما به راحتی این اطلاعات را به شما خواهد داد. از آمار فروش، بخش نظرسنجی ها، تخفیفات ویژه و… به راحتی متوجه می شوید که کدام محصول برای کاربران جذاب تر است، مشتریان محصول شما را با چه ویژگی دوست دارند و … .

4- افزایش مشتریان حضوری با لوکال سئو

یکی از مهم ترین بخش هایی که در سئو باید به آن پرداخت، لوکال سئو یا سئو محلی است. شما در دوره آموزش سئو فروشگاهی متوجه می شوید که چطور صفحات وب سایت فروشگاهی خود را با اصول سئو محلی، بهینه سازی کنید. سئو محلی مجموعه راهکارهایی است که در نتیجه آن، مشتریان حضوری یا محلی شما را بیشتر می کند.

در صورتی که وب سایت شما با اصول سئو محلی به خوبی بهینه سازی شود، کاربران به عنوان مثال با جستجو خرید کفش در مشهد، در نتایج گوگل، شما را پیدا کرده و با دیدن فروشگاه اینترنتی شما یا به صورت اینترنتی خرید می کنند یا آدرس شما را یادداشت کرده و برای خرید حضوری، به فروشگاه شما می آیند (مخصوصا زمانی که تخفیفات ویژه خود را در صفحه لندینگ سایت قرار داده و با سئو محلی آن را به نتایج اول گوگل برسانید).

5- یادگیری تکنیک های فروش بهتر 

سئو برای وب سایت های فروشگاهی یکسری تکنیک های فروش در نظر دارد که می توانید از این موارد به خوبی بهره مند شوید. منظور از تکنیک های فروش بیشتر با سئو یعنی:

  1. چطور توضیحات محصول خود را بنویسیم که کاربر مجاب به خرید شود.
  2. صفحات دسته بندی به چه شکل محصولات را به کاربران نشان دهد که درصد نرخ تبدیل کاربر به مشتری، افزایش یابد
  3. پروسه مشاهده محصول و رسیدن به سبد خرید و درگاه پرداخت، بهتر است به چه شکل باشد
  4. صفحه لندینگ یا همان صفحه هدف فروش باید از ابتدا تا انتها به چه شکل باشد.
  5. و…

همه این ها مجموعه ای از تکنیک های فروش اینترنتی محسوب می شود که به صورت مستقیم و غیرمستقیم در دوره آموزش سئو فروشگاهی به شما به طور کامل آموزش داده ایم.

6- بهبود جریان برندسازی

یکی دیگر از مزایایی که دوره آموزش سئو فروشگاهی می تواند برای شما داشته باشد، بهبود جریان برندینگ است. نه تنها قرار گرفتن در رتبه های برتر نتایج جستجو گوگل باعث افزایش ترافیک به سایت شما می شود، بلکه تضمین می کند که برند شما همیشه بخشی از گفتگو در هنگام تصمیم گیری برای خرید باشد.

حتی در مواردی که شخصی یک رقیب را از لیست نتایج انتخاب می کند، وقتی وب سایت شما را در همان لیست نتایج می بیند، ناخودآگاه شما را به عنوان جایگزین در نظر می گیرد. این موقعیت قدرتمندی است، به خصوص اگر رقیب شما انتظارات مشتری را به خوبی برآورده نکند.

شما تصور کنید که اگر روی سئو محصولات خود کار کنید، مثلا گوشی موبایل سامسونگ A53 که محصول شماست، در نتایج جستجو گوگل در کنار محصول سایت دیجی کالا قرار می گیرد. حال اگر قیمت شما کمتر از محصول سایت دیجی کالا باشد و در کنار ارائه محصول، خدمت خاصی نیز ارائه کنید، قطعا مشتری هدف، شما را برای خرید، انتخاب می کند.

7- بهبود تجربه کاربری

منظور از تجربه کاربری فقط بهبود خدمت رسانی به کاربران و بهبود کیفیت صفحات سایت نیست، بلکه دسترسی آسان در موتور جستجو گوگل نیز یک راهکار برای بهبود تجربه کاربری است.

قرار گرفتن در رتبه های برتر نتایج موتورهای جستجو نیز باعث می شود زمانی که مشتریان شما به دنبال شما هستند به راحتی شما را پیدا کنید. این امر به ویژه در صورتی مهم است که به خاطر سپردن آدرس سایت شما کمی مشکل باشد، مخصوصا زمانی که دقیقاً مطابق با نام تجاری شما نیست، یا زمانی که به احتمال زیاد آدرس سایت به اشتباه توسط کاربران تایپ می شود.

در نتیجه قرار گرفتن در لینک های اول گوگل زمانی که مشتریان شما را جستجو می کنند، تجربه کاربری را بهتر کرده و شانس خرید آنها از شما را افزایش می دهد. در واقع، تنها 0.78 درصد از کاربران بر روی وب سایت های فهرست شده در صفحه دوم نتایج جستجوی گوگل کلیک می کنند، بنابراین رتبه بندی در صفحه اول گوگل یک الزام است!

حتی زمانی که به دنبال یک فروشگاه یا برند خاص می‌گردید، تعداد قابل توجهی از مردم به جای تایپ URL مستقیماً به Google مراجعه می‌کنند، بنابراین سئوی خوب برای کمک به مشتریان برای یافتن شما در فضای آنلاین حیاتی است.

ما در آموزش سئو فروشگاهی به شما نکاتی را می آموزیم تا تمامی صفحات سایت خود را بهینه سازی کنید و به وسیله این تکنیک ها، سریع‌تر به نتایج برتر گوگل برسید.

8- سئو رایگان است

بر خلاف تبلیغات شبکه های اجتماعی پولی یا تبلیغات گوگل ادز، پیروی از بهترین شیوه های سئو، منبع بزرگی از ترافیک را بدون نیاز به پرداخت هزینه های بالا برآورده می سازد.

درست است که به قول قدیمی ها “هیچ چیز در زندگی رایگان نیست”. اما سئو برخلاف بیشتر خدمات دیجیتال مارکتینگ، هزینه مستقیم ندارد.

یعنی نیازی نیست مستقیماً برای سئو پول خرج کنید. با این حال، می تواند یک سرمایه گذاری بزرگ در زمان و انرژی باشد. بعلاوه، به کارگیری دیگران برای کمک به شما مانند نویسندگان محتوا، ویراستاران و کارشناسان وب سایت می تواند روند افزایش رتبه موتور جستجوی شما را به شدت تسریع کند، اما برای شما هزینه خواهد داشت.

شرکت در یک دوره سئو فروشگاهی و یادگیری به موقع نکات این آموزش، می تواند در هزینه های مدیریت وب سایت برای افزایش ترافیک کمک کند.

🔴 اطلاعات کامل دوره آموزش سئو فروشگاهی

در این بخش از دوره آموزش سئو که بیشترین درخواست تولید را داشته است، علاوه بر صدها نکته جذاب و کاربردی سئو نتایج سالها فروشگاه داری خودم رو بهتون یاد میدم تا سایت فروشگاهیتون بهترین باشه…

تعداد جلسات دوره مقدماتی تعداد فایل: 7

مدت زمان دوره مقدماتی مدت زمان آموزش: حدود 200 دقیقه

مدرس دوره مقدماتی استاد دوره: امیر قمصری

نحوه برگزاری دوره مقدماتی نحوه برگزاری: غیر حضوری و از طریق فیلم های آموزشی

سطو آموزش آسمان خراش سطح آموزش ها: حرفه ای و تخصصی

 

لیست فایل های آموزشی سئو فروشگاهی

با توجه به اینکه یکی از ویژگی های فوق العاده تمام دوره های نیوسئو بروزرسانی مادام العمر آن هاست؛ لیستی که در ذیل آمده است براساس آخرین و جدیدترین تغییرات است و به زودی آموزش های جدید دیگری هم در دسترس خواهد بود. دقت کنید که شما یک بار وجه پرداخت می کنید و تا ابد فایلهای آموزشی جدید دریافت می کنید.

  • مهم ترین دلایل سئو فروشگاه ها
  • ساختار مهم ترین صفحات فروشگاه ها
  • استراتژی، تحلیل و پیدا کردن کلمات کلیدی
  • سئو جامع فروشگاه ها
  • سئو فنی فروشگاه و نکات بی نظیر آن
  • نکات بسیار مهم صفحات محصول
  • الگوریتم گوگل مخصوص فروشگاه ها

ثبت نام در دوره آموزش سئو فروشگاهی

🔴 وجه تمایز دوره سئو فروشگاهی نیوسئو با دیگر دوره ها

مدرس دوره: مدرس این دوره فردی است که در بیش از 100 سایت طی 17 سال بیش از 50.000 محتوا آن هم به روش های مختلف تولید کرده است.

نحوه ارائه دوره: فایل های تصویری دوره با بالاترین کیفیت ممکن و براساس روش های آموزشی روز دنیا رکورد و تقدیم شما می شوند.

نحوه پشتیبانی دوره: پشتیبانی این دوره مادام العمر است. شما توسط اپلیکیشن هر زمان که با چالشی روبرو شدید یا مسئله ای برایتان مشکل بود، می توانید سوال خود را در بخش سوالات بپرسید. این بخش شخصا توسط آقای قمصری بررسی و پاسخ داده می شود. پشتیبانی مستقیم توسط شخص آقای قصمری، یکی از مهم ترین ویژگی های متمایز دوره، نسبت به دیگر دوره هاست.

نحوه بروز رسانی دوره: بروزرسانی این دوره مادام العمر هست! یعنی هر زمان که الگوریتم های گوگل، تغییر کردند و در پروسه انجام سئو سایت های فروشگاهی، تغییراتی ایجاد شد، دوره نیز براین اساس، بروز رسانی شده و به وسیله پیامک و شبکه های اجتماعی دانشجویان را از این بروز رسانی، مطلع می کنیم.

فوت و فن کوزه گری سئو: یکی از متداول ترین سوالات کاربران از ما این است که “آیا امیر قمصری نکاتی را به عنوان فوت و فن کوزه گری برای خودش نگه می دارد یا همه رازهای آموزش سئو فروشگاهی را فاش می‌کند؟!”

پاسخ امیر قمصری: آیا مقالات سایت نیوسئو را مطالعه کرده اید ؟!! آیا دیده اید پاسخ سوال حتی یک نفر را به دلیل عدم افزایش آگاهی او از نکات خاص ندهم؟!! خیر، بنده همه چیز را خواهم گفت و حتی از تجربیات خودم در اختیار همه قرار خواهم داد و البته مفتخرم که چندی از کارشناسان برتر امروز که در شرکت های مختلفی در حال فعالیت هستند جزو کارآموزان و دانشجویان دوره های من و نیوسئو بوده اند.

مدرک معتبر دوره: پس از شرکت در دوره سئو فروشگاهی آکادمی نیوسئو، شما مدرکی دریافت می کنید. این مدرک اعتبار قابل توجهی برای ارائه به کارفرمایان مختلف است و شما با توجه به مهارت خود از یادگیری دوره سئو فروشگاهی و این مدرک، می توانید سریعا به عنوان کارشناس ارشد سئو سایت های فروشگاهی، استخدام شوید.

نوع آموزش دوره: تمامی آموزش های دوره هم به صورت عملی کار می شود و هم تمرین مشابه دارد. این یعنی شما تمامی تسک ها و فرآیندهای سئو فروشگاهی را به طور کامل و پروژه محور، آموزش می بینید.

ضمانت بازگشت وجه: ضمانت 100% بازگشت وجه در صورت عملی کردن آموزش ها و نگرفتن نتیجه، موضوع مهمی است که ما به دانشجویان جدید، اعلام می کنیم. البته تاکنون ما چندین درخواستی نداشتیم ولی این ویژگی متمایز کننده دوره ماست و شما می توانید با خیال راحت در دوره آموزش سئو فروشگاهی، شرکت کنید.

🔴 دوره سئو فروشگاهی مناسب چه کسانی است؟

مالکان فروشگاه های اینترنتی: اگر صاحب وب سایت فروشگاه اینترنتی هستید، پیشنهاد می شود که این دوره را تهیه کرده و به طور کامل در جریان پروسه سئو سایت خود باشید و یا اگر فرصتش را دارید، شخصا کار سئو سایت خود را انجام دهید.

مدیران فروشگاه های اینترنتی: اگر مدیر یک سایت فروشگاه اینترنتی هستید، برای نتیجه گیری بهتری، افزایش درآمد سایت و به دنبال آن، افزایش درآمد خود، پیشنهاد می شود که حتما این دوره را تهیه کنید.

کارمندان فروشگاه های اینترنتی: اگر فرصت فعالیت بیشتر روی سایت را دارید، می توانید با خرید دوره آموزش سئو فروشگاهی، این مهارت را به خوبی آموزش ببینید و برای بهینه سازی سایت فروشگاهی محل کار خود، افزایش درآمد سایت و از همه مهم تر، افزایش درآمد خود، اقدام کنید.

کارشناسان محتوای فروشگاه های اینترنتی: اگر به عنوان کارشناس تولید محتوا در فروشگاه های اینترنتی فعالیت دارید، پیشنهاد می شود که حتما این دوره را تهیه کنید و محتواهای باکیفیت بهتری، به کارفرمای خود، ارائه کنید. یک محتوا زمانی درآمد یک سایت را بیشتر می کند که با اصول سئو محتوا، بهینه سازی شود. اصول سئو محتوا سایت های فروشگاهی، در این دوره به طور کامل، آموزش داده شده است.

مشاوران فروشگاه های اینترنتی: اگر به عنوان مشاور فروشگاه اینترنتی به دنبال ایده های جدید و راهکارهای کاربردی برای افزایش درآمد سایت هستید، اگر می خواهید خطاهای موجود در سایت فروشگاهی را با ایده ها و راهکارهای خود، از بین ببرید، به عنوان مشاور فروشگاه اینترنتی، حتما دوره سئو فروشگاهی را تهیه کنید.

  • توانمندی های دانشجویان، پس از دوره: 
  1. سئو فروشگاه های اینترنتی با هر موضوعی
  2. شناخت مهمترین صفحات فروشگاه های اینترنتی
  3. یافتن و تحلیل کردن هر نوع کلمه کلیدی
  4. افزایش فروش فروشگاه های اینترنتی

 

🔵 نحوه پرداخت: به صورت آنلاین و در 20 ثانیه؛ ویس پایین رو گوش کن:

ضمانت دوره: شما با ثبت نام در این دوره هیچ ریسکی نمی‌کنید!!
امیر قمصری و نیوسئو تضمین می کنند، اگر پس از شرکت در این دوره نکته یا ترفندی برای سئو فروشگاهی پیدا کردید که در دوره های مشابه در سراسر دنیا بود اما در این دوره نبود، کل مبلغ دوره به شما عودت می شود.

با کلیک بر روی “نظرات دانشجویان دوره” و بررسی آنها از خاص و بی نظیر بودن دوره اطمینان حاصل کنید:

 

نظرات دانشجویان دوره

 

دوره آموزش سئو فروشگاهی یکی از دوره های کم یابی است که طرفداران بسیار زیادی دارد! در این مطلب، قرار است یک دوره بسیار فوق العاده در زمینه سئو وب سایت های فروشگاهی را به شما معرفی کنیم. اگر شما جزو افراد زیر می باشید، مطمئنا مطالعه این مطلب، بیشتر از هر کس دیگه ای؛ برای شما مفید خواهد بود:

  • صاحبان وب سایت های فروشگاهی
  • سئوکاران سایت های فروشگاه اینترنتی
  • افرادی که قصد راه اندازی یک وب سایت فروشگاه اینترنتی را دارند
  • افرادی که با ماهیت سئو آشنایی دارند؛ اما نمی توانند اصول آن در سئو فروشگاهی را پیاده سازی کنند

چند دقیقه وقت بگذارید و این متن را مطالعه بفرمایید؛ چه جزو دسته بالا باشید چه نه، قرار است با پیشنهادی روبرو شوید که به شدت می تواند به آینده خود شما و کسب و کارتان کمک کند.

ما در نیوسئو تا الان دوره آموزش سئو جامع را برگزار می کردیم؛ یعنی در آن دوره تمامی نکات و اصولی که برای بهینه سازی وب سایتتان نیاز به آن ها خواهید داشت را به شما آموزش می دادیم؛ اما به دلیل درخواست های شما عزیزان و متفاوت بودن مشکلاتتان در زمینه سئو تصمیم گرفته ایم تا دوره های خود را به صورت مجزا ارائه دهیم؛ تقسیم بندی سازمان یافته دوره آموزش جامع سئو به دوره های متعدد چند مزیت فوق العاده دارد:

  • مدیریت بهتر دوره ها
  • افزایش کیفیت در برگزاری دوره ها
  • تمرکز بهتر و دقیق تر ما و دانشجوها بر روی عناوین آموزشی
  • ایجاد شدن بستر برای ارائه جزئیات بیشتر
  • امکان انتخاب جزئی تر افراد برای شرکت در دوره
  • ارائه تمرین های عملی به شکل بهتر و ساختاریافته تر
  • و …

همه این موارد، سبب شد تا ما تصمیم بگیریم دوره آموزش سئو فروشگاهی را برای شما عزیزان در نظر بگیریم. حال همین که شما در این صفحه قرار دارید، نشان دهنده هوش و آینده نگری فوق العاده شماست که بر اساس آن می خواهید در روند بهینه سازی وب سایت فروشگاهی خود، تغییرات بسیار بنیادی و مفیدی ایجاد کنید. با توجه به همه این موارد، اولین سوالی که خود شما باید در ابتدای کار پاسخ دهید این است:

آیا به طور کلی تمایلی به کسب درآمد اینترنتی دارید یا نه؟؟!!

پاسخ به این سوال از اهمیت بسیااار زیادی برخوردار است؛ چراکه این پاسخ مشخص می کند که میزان علاقه و پشتکار شما در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت فروشگاهی خودتان یا وب سایتی که برای آن کار می کنید، چقدر است.

بدون شک همه ما تمایل داریم در عصر امروزی که دنیای وب و بازاریابی آنلاین در حال گسترش می باشد، کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنیم و از آن به درآمد برسیم؛ تقریبا بیشتر افرادی که قصد این کار را دارند، به صورت سنتی، در حال فروش محصول یا خدمات خود هستند؛

بهترین گزینه برای تبدیل این مدل از کسب و کارها به مشاغل آنلاین، راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی و شرکت در بهترین دوره آموزش سئو فروشگاهی است.

حال، نکته مهمی که باید بدانید این است که به درآمد رسیدن یک وب سایت فروشگاهی، به همین راحتی ها هم نیست؛ شما باید اصول و مفاهیم ابتدایی سئو و تکنیک های حرفه ای آن را بیاموزید و از آن ها استفاده کنید تا وب سایتتان به درآمد برسد.

مخصوص افرادی که نمی دانند سئو چیست:

سئو (SEO) مخفف عبارت Search Engine Optimization می باشد به معنای بهینه سازی برای موتور جستجوگر. سئو در واقع یکی از بخش های اصلی دیجیتال مارکتینگ است که با استفاده از آن شما می توانید رتبه بندی وب سایت خود در نتایج جستجوی گوگل، بینگ و … را بهبود دهید.

همانطور که گفتیم، برای رسیدن به درآمد از طریق وب سایت، شما باید مجموعه ای از مفاهیم و اصول این کار را بیاموزید و با کمک گرفتن از افرادی که در این زمینه تجربه خوبی دارند، رتبه بندی وب سایت خود را به بهترین شکل ممکن ارتقا دهید.

تا اینجای کار، حتما متوجه شده اید که سئو فروشگاهی از اهمیت زیادی برخوردار بوده و برای رسیدن به موفقیت در روند بهینه سازی آن، نیاز به کمک گرفتن از افرادی دارید که در این زمینه، توانسته اند عملکرد فوق العاده ای از خود نشان بدهند. در نتیجه، با توجه به تمامی این نکات، به این مسئله پی می بریم که شما 2 راه برای سئو فروشگاه اینترنتی خود پیش رو دارید؛

  1. سپردن تمامی فعالیت های مربوط به بهینه سازی سایت به یک تیم سئو فروشگاهی
  2. یادگیری مفاهیم و اصول انجام بهینه سازی از طریق یک دوره سئو فروشگاهی

یک دوره آموزش سئو فروشگاهی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

  • دوره سئو فروشگاهی خوب باید مطالب بروز داشته باشد
  • اعتبار برندی که این دوره را برگزار می کند باید مشخص شود
  • استاد دوره باید فردی با تجربه و متخصص باشد
  • مجموعه برگزارکننده باید رزومه خوبی در زمینه سئو فروشگاهی داشته باشند

ما در این مطلب، قصد داریم تا کار شما را آسان کرده و یکی از برترین دوره های سئو وب سایت های فروشگاهی را به شما معرفی کنیم؛ آن هم دوره ای که تیم نیوسئو شخصا مسئولیت برگزاری آن را بر عهده گرفته است.

چرا نیوسئو بهترین گزینه برای انتخاب است؟؟؟

  • اولین دلیل این است که ما به شما جنبه ای متفاوت از آموزش را ارائه می کنیم؛ متاسفانه در بیشتر دوره ها، کاربران به دنبال این هستند که تکنیک هایی را بیاموزند که سریعا سئو وب سایت خود را ارتقا دهند!!! اما در این دوره آموزش سئو فروشگاه اینترنتی نیوسئو، ما به شما اصولی را آموزش می دهیم که در هر زمانی، شخصا بتوانید بهترین استراتژی های بهینه سازی را بچینید.
  • دومین دلیل، استادی است که برای این دوره در نظر گرفته شده است؛ امیر قمصری با سابقه ای درخشان در زمینه مشاوره کسب و کارهای اینترنتی و به نتیجه رساندن سئو وب سایت های متعدد فروشگاهی، تصمیم دارد تا تمام تجربیات خود در این زمینه، که قیمت گذاشتن روی این تجربیات کاری بسیار دشوار است را با شما عزیزان به اشتراک بگذارد.

اکنون شما اهمیت و ماهیت سئو فروشگاهی را درک کرده اید؛ فهمیده اید که برای رسیدن به موفقیت در آن، باید آموزش دید و مهارت کسب کرد؛ متوجه شده اید که نیاز به یک دوره آموزش سئو فروشگاهی دارید؛ همچنین با یکی از بهترین دوره های موجود در این زمینه آشنا شده اید؛

پس منتظر چه هستید؟؟؟ با ثبت نام در این دوره، رقبایتان را در سریع ترین زمان ممکن پشت سر بگذارید …

❓ پاسخ کامل به سوالات متداول شما عزیزان

1- آیا در این دوره بصورت عملی هم کار خواهد شد؟
بله، قطعا!
هر چند وقت یک بار که اطلاع رسانی عمومی هم می شود، وبینارهایی برای تمرین ها و نمونه های عملی و تجربی برگزار می شود. پس خیالتان کاملا راحت.
2- آیا بعد از اتمام آموزش مجازی می توانیم با استاد دوره در ارتباط باشیم؟
بله. ما تا ابد و از طرق مختلف (مخصوصا اپلیکیشن نیوسئو که برای همین مهم ساخته شده است) در کنار شما خواهیم بود.
3- آیا شرایط تخفیف هم دارید؟
همواره و در مناسبت های مختلف تخفیف هایی برای تعداد محدودی از ثبت نام کنندگان در نظر گرفته می شود. بنابراین همیشه به این صفحه سر بزنید.
4- برای دریافت پاسخ سریع و کامل از چه روش ارتباطی استفاده کنیم بهتر است؟
قبل از شرکت در دوره: لطفا ابتدا مطالب و ویدئوهای بالا را به دقت مطالعه و مشاهده نمایید و در صورت نیاز با شماره همراه 09126194196 تماس حاصل نمایید.
بعد از شرکت در دوره: کلیه سوالات شما عزیزان را امیر قمصری و کارشناسان نیوسئو از طریق بخش پرسش و پاسخ اپلیکیشن نیوسئو پاسخ خواهند داد. پس حتما اپ نیوسئو را نصب نمایید.
5- تفاوت شرکت در دوره خصوصی با خرید فایل های استاد قمصری در اپلیکیشن چیست؟
باتوجه به اینکه آموزش های داخل اپلیکیشن نیوسئو با نکات آموزش خصوصی و حضوری هیچ تفاوتی ندارد؛ حتی بیشتر توصیه می شود که از آموزش های مجازی استفاده کنید تا حضوری
6- آیا فیلم دوره پس از پایان آموزش ها در اختیار دانشجویان قرار می گیرد؟
فیلم آموزش ها بلافاصله پس از خرید دوره ها برای شما در اپلیکیشن در دسترس خواهد بود و البته تا ابد هم در دسترس شما می ماند.
7- آیا در این دوره فقط سئو فروشگاه های وردپرسی آموزش داده می شود؟
خیر! آموزش های ما براساس هیچ سیستم و پلتفرمی نیست. طوری ساخته شده اند که برای همه نوع سایت ارزشمند باشد.
8- درآمد یک کارشناس و متخصص سئو در سال جاری چقدر است؟
بالاتر و در کلیپی این مهم را توضیح دادم.
9- برای شرکت در این دوره چه سطح دانشی لازم است؟
دانش خاصی نیاز نیست. کافی است بتوانید از طریق لپ تاپ یا موبایل به خوبی تایپ کنید. همین!
10- من هیچ چیز از سئو فروشگاهی نمی‌دونم، آیا واقعا با یادگیری این دوره می‌تونم کسب درآمد کنم؟
همه چیز به خود شما وابسته است! اگر بخواهید و درست از نکات آموزشی استفاده کنید 100% به کسب درآمدی مطلوب میرسید. ما شرکت کننده خانم 51 ساله داشته ایم که به درآمد رسیده اند. پس نه سن محدودیت هست و نه هیچ چیز دیگر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود