اهداف بلند مدت,اهداف بلند مدت چیست,اهداف من

لطفا هدف‌هایتان را محدود نکنید

دوستان عزیزم لطفا هدف‌هایتان را محدود نکنید، سعی کنید اهداف بلند مدت داشته باشید. همیشه تصور کنید که دوست دارید 5 سال بعد زندگی تان چگونه باشد؟ 10 سال بعد چطور؟! امیر قمصری معتقد است بیش از 80% موفقیت های مادی اش به برنامه ریزی برمیگردد. برنامه ریزی که 5 سال آینده را پیش بینی کرده و اکثریت آن ها به فعلیت تبدیل شده است. شاید روز اول برای شما هم سخت ...

افزایش قدرت یادگیری مغز,افزایش کارایی مغز,تقویت حافظه بلند مدت

راههای افزایش توانایی مغز و بالا بردن سطح هوش

۹ روش برای افزایش توانایی مغز و بالا بردن سطح هوش به نظر می‌ رسد هر آنچه که انجام می‌ دهیم اعم از خوردن، لمس کردن، انجام وظایف و … همگی می‌ توانند موجب تقویت مغز و افزایش کارایی آن شوند و یا نتیجه عکس بدهند. راه های زیادی برای شروع یک تغییر اساسی در راستای بالابردن عملکرد مغز و سطح هوش ما وجود دارد. مشکل آنجاست که برخی از این روش ...

اصول تجارت موفق,تجارت موفق,تجارت موفق در ايران

اصول تجارت موفق

ده درس مهم برای ساختن تجارت… هر کارآفرینی برای ساختن تجارت موفق و میلیون دلاری اش باید بداند: درس اول: یک تجارت موفق قبل از اینکه وجود داشته باشد، خلق شده است. درس دوم: یادبگیرید که چگونه می شود بدشانسی را به خوش شانسی تبدیل کرد. درس سوم: تفاوت بین شغل و کارتان را بدانید. درس چهارم: موفقیت، شکست را آشکار می کند. درس پنجم: راه رسیدن، مهم تر از هدف است. ...

اعتماد به نفس,افزایش اعتماد به نفس,تماس چشمی

راه و روشهای موفقیت در کسب و کار

 5 راهکار برای داشتن روحیه‌ی مثبت در محل کار  همیشه در حال یادگرفتن باشید دور و بر میز و محل کارت خود را زیبا و آراسته کنید چیزهایی که فراگرفته اید را با دیگران به اشتراک بگزارید بین یک یا دو ساعت کاری به خود استراحت کوتاهی بدهید مسائل کاری را فقط به محیط کار محدود کنید 5 راه آسان برای افزایش اعتماد به نفس و جذب مشتری بیشتر:  زبان بدن را ...

اصول برخورد با مشتری,بازار کساد,بازار کساد شب عید

باید ها و نبایدها در برخورد با مشتری

در زیر به برخی از بایدها و نبایدها در برخورد با مشتری اشاره می کنیم ⚡️ بایدها 1. سریع و به نوبت به مشتریهای خود رسیدگی کنیم. 2. اگر تعداد مشتری ها بالا رفت از همکارانمان کمک بگیریم. 3. باید اطلاع کافی از محصولات شرکت داشته باشیم. همچنین باید بدانیم که هر محصول کجا گذاشته شده است. 4. همیشه با لبخند به مشتریها خوشامدگویی کنیم. 5. یادمان باشد که حق همیشه با ...

ارتباط با مشتری,اصطلاح بازاریابی ویروسی,بازاريابي ويروسي

در مواجه با مشتری قلاب بیندازید

  در مواجه با مشتری قلاب بیندازید منظور از قلاب انداختن این است که در اولین جملات توجه طرف مقابل را با پرسیدن یک سوال خاص یا ارائه آماری تعجب آور برای شنیدن بیشتر جلب کنید. نتایج یک تحقیق نشان می دهد که هدف ۱۰ تا ۱۵ ثانیه اول جذب مخاطب برای گوش دادن به ۴۵ تا ۵۰ ثانیه آتی صحبت های شماست. ارزیابی ویروسی و تاثیرات فوق العاده آن بر فروش. ...

آموزش پول درآوردن,افزایش درآمد,بهترین راه پول درآوردن

بهترین راه پول درآوردن چیست

بهترین روش پول درآوردن شما چیست؟ اولین گام برای افزایش درآمد این است که تشخیص دهید بهترین راه برای پول درآوردن برای شما چه راهی است. اگر مهندسی را بهترین راه میدانید و توانایی و استعداد آن را دارید، مهندس شوید. اگر در بازار بودن را بهتر میدانید و تواناییش را دارید وارد بازار شوید و … اما یک توصیه طلائی از سوی امیر قمصری: فردای ثروتمندانه تر را بخاطر کمی حقوق ...

توسعه کسب و کار,توسعه کسب و کار چیست,خودت را باور کن

دلایل توقف رشد و توسعه کسب و کار

یکی از دلایل توقف رشد و توسعه کسب و کار، “مقایسه” است. همیشه خود را با “هدف” های خودتان مقایسه کنید نه با دوستان و همکارانتان. زیرا همیشه می توان افرادی را یافت که درسطحی پایین تر از ما باشند. باید ببینید توانایی های شما چیست و خواسته های شما کدام است؟ نه اینکه دیگران چه کرده و می کنند. همیشه کسانی هستند که دارایی کمتری از شما دارند. هیچ یک از ...

افزایش اعتماد به نفس,ترغیب مشتریان به خرید,جذب مشتری

با مشتری مردد چه کنیم؟!

  یک نکته اساسی و ناب و بسیار پرکاربرد … بسیار پیش آمده که برای مشتری توضیح کامل راجع به محصول میدهیم و او مردد است برای خرید و معمولاً از این جمله استفاده میکند که بعداً خبر میدهم!! اگر خریدار گفت بعداً خبر می‌ دهم، همان جا پیشنهاد ویژه با محدودیت زمانی بدهید، مثلاً بگویید اگر تا چهارشنبه خریدتان قطعی شد، این هدیه را هم دریافت خواهید کرد. بدین صورت او ...

اهمیت داشتن هدف,اهمیت داشتن هدف در زندگی,داشتن هدف‌ در کسب و کار

تکنیک های هدف گذاری و هدف داشتن در کسب و کار

داشتن هدف‌ در کسب و کار، باعث تمرکز و برنامه ‌ریزی برای رسیدن به مقصد می‌ شود. برای هدف‌ گذاری باید به این سه سوال پاسخ دهید: در حال حاضر کجا هستیم؟     ⁣به کجا می‌ خواهیم برسیم؟ برای رسیدن به این مقصد، چه‌ کارهایی باید انجام دهیم؟ هدف داشتن کمک شایان توجهی به ما می کند. هدف داشتن باعث جلوگیری از سردرگمی می شود و یک ارتباط موثر با تمرکز حواس روی ...