انسان های موفق,انسان هدفمند,راز موفقیت انسان های

موفقیت انسان در چیست

موفقیت انسان های بزرگ کاملاً روشن و مشخص است که با ارزش‌ ترین منبعی که در این دنیا در اختیار ما انسان‌ ها قرار داده شده است، زمان است…           استیو جابز همین امروز تا ساعت چند خواب بودید؟! آیا میدانید انسان های موفق هر روز (چه تعطیلی باشد چه نباشد) قبل از ساعت 7 صبح بیدار می شوند؟! پیش‌ پا افتاده‌ ترین و جزئی‌ ترین کارها در فهرست انسان‌ های موفق نوشته ...

آرزوی خوشبختی,خوشبختی چیست,خوشبختی در چیست

دست یابی به خوشبختی بسیار ساده است

دست یابی به خوشبختی، بسیار ساده است … متخصص‌ های انگلیسی بعد از تحقیق‌ ها و بررسی‌ ها راه‌ های اصلی سعادت را به‌ طور ساده در ده ماده خلاصه می‌ کنند و عقیده دارند رسیدن به اوج سعادت و خوشبختی، کار مشکلی نبوده و با انجام نکته‌ های سادهٔ زیر می‌ شود صاحب زندگی دلپذیر و شیرینی شد: ۱) به طبیعت علاقه‌ مند باشیم. گیاهانی را کاشته و با مراقبت و ...

ايده هاي کسب و کار,ایده های کسب و کار,ایده های کسب و کار اینترنتی

هر ایده ای ایده کسب و کار نیست

ایده مساوی با کار نیست… در گذشته نه چندان دور داشتن ایده میتوانست ارزشمند باشد اما در عصر آی تی عرضه ایده نسبت به تقاضا بسیار بالاتر است. حتی کار به جایی رسیده که اختراع هم دیگر ارزش چندانی ندارد. روزانه صدها اختراع در سراسر جهان ثبت میشود و تعداد کمی از آنها شانس تجاری شدن را دارند. اگر ایده ای دارید باید بتوانید آن را به کار تبدیل کنید و تجاری ...

بازار کار,توسعه کسب و کار,شروع یک کسب و کار جدید

نکات شروع یک کسب و کار جدید

نحوه شروع یک کسب و کار جدید در آغاز هر کسب و کار باید اطلاعات صحیح و قابل اعتمادی در مورد مشتریان احتمالی خود پیدا کنیم. بازار هدف خود را مشخص کنیم تا بتوانیم با تمرکز بر بخش مشخص آسانتر و موثرتر به فروش و تبلیغ بپردازیم. آشناسایی رقبا و کانالهای توزیع و تبلیغ آنها بسیار مهم است. برای تشخیص سودآوری و اطمینان از فروش کالا قیمت کالای خود را با قیمت ...

بی هدف در زندگی,تفاوت برنده ها و بازنده ها,تفاوت برنده و بازنده

تفاوت برنده ها و بازنده ها

برنده و بازنده برنده ها از زیر کار در نمی روند، به استقبال کارهای سخت می روند! خسته نمی شوند! لحظه ای بی هدف در زندگی نیستند! و … چون می دانند چه آینده ای در انتظارشان است! اما بازنده ها همیشه کار را مانند تنبیه و مجازات می بینند و با بی میلی کار می کنند! برنده متعهد میشود ولی بازنده وعده میدهد. برنده اگر اشتباه کند می گوید اشتباه کردم ...

پولدار شدن,پولدار شدن سریع,پولدارترین ایرانی

چند نکته از قانون جذب ثروت

چگونه پولدار شویم؟ نکات پولدار شدن از جانب امیر قمصری به همه شما دوستان عزیز حقوق بگیر نشوید! (به حقوق ثابت گرفتن عادت نکنید) شما با دریافتن بیشترین حقوق ها هم نمیتوانید ثروتمند شوید. برای پولدار شدن، حتی یک ریال از پول تان را هم سرمایه گذاری نکنید. سرمایه گذاری برای حفاظت از ثروت است، نه برای تولید ثروت، پس در قدم اول باید با پولتان پول بسازید و بعد از آن ...

جملات خواستن توانستن است,خواستن توانستن است,خواستن توانستن است چیست

معنی و مفهوم خواستن توانستن است چیست

خواستن توانستن است یعنی چه؟ مردی که کوه هم نتوانست جلوی خواسته اش را بگیرد! این مرد هندی Dashrath Manjhi نام دارد و یک کشاورز ساده بود. او ساکن روستایی دورافتاده در هندوستان است. این مرد هندی با ثابت کردن شعار خواستن توانستن است دل کوه را شکافت. کوهی عظیم، روستایی که او در آن سکونت دارد را با شهر جدا کرده و از همین رو اهالی و ساکنان این روستا برای ...

پرزنت چيست؟,پرزنت كردن,پرزنت یعنی چه

نکات مهم در پرزنت کردن

در این پست قصد داریم نکته ای بسیار مهم را در تحول کسب و کار به شما هدیه کنیم: پرزنت یعنی چه؟ پرزنت چیست؟ پرزنت به معنای هدیه است، یعنی وقتی شخصی را پرزنت می‌ کنیم داریم به عزیزی هدیه تقدیم می‌ کنیم. مهمترین سرمایه ما در پرزنت، اعتماد به نفس و خودباوری است. پرزنت یک جاده دو طرفه است، تو خوب پرزنت می‌ کنی و او خوب گوش می‌ دهد. پرزنتور ...

انسان بي هدف,انسان بی هدف,انسان های بی هدف

تفاوت انسانهای هدفدار و بی هدف

انسان های بی هدف مجبورند تمام عمرشان را صرف این کنند که انسان‌ های هدف‌ دار زودتر به اهداف خود برسند… اگر بخواهیم انسان ها را به دو دسته تقسیم کنیم، یک دسته با انسان های دارای هدف و دسته دیگر را انسان های بدون هدف بنامیم، ولی واقعیت آن است که در کاوش های بعدی انگاره ای این چنین نمی تواند به یقین برسد. چون در علم جامعه شناسی و روانشناسی ...

کالاهای مرتبط,کسب و کار,مشتریان جدید

فروش های مرتبط را جدی بگیرید

فروشندگان و بازاریان عزیز، فروش های مرتبط را جدی بگیرید سود حاصل ازفروش مرتبط بسیار بیشتر از فروش محصولات به مشتریان جدید است به همین منظور محصولات جدید را به مشتریان وفادار و علاقه مند توصیه نمایید. یعنی وقتی مشتری قدیمی برای خرید جنسی به سراغتان آمد همواره پیشنهاد های دیگیری هم سو با جنس مورد نظرش داشته باشید. مشتریان وفادار علاقه بیشتری برای خرید دارند چرا که می دانند محصولات مطابق ...