احساس مثبت,احساس مثبت به شغل,احساس مثبت داشتن

چند مهارت ارتباطی که شما را در شغلتان به موفقیت می رساند!

در زمان مناسب، همدلی و مهربانی خود را ابراز کنیم وقتی می توانیم موقعیت طرف مقابل را درک نماییم که خود را در جایگاه او قرار داهیم. پس شرایط را از نظر دیگران بررسی کرده و هر جا نیاز بود، از کمک و همدلی دریغ نکنیم. در محیط کار و زندگی شخصی، حمایت و همدلی خود را به اطرافیانمان نشان دهیم، زیرا این رفتارها احساس مثبتی را در مخاطب ما به وجود ...

استعفا کارکنان,استعفای کارکنان,برنامه ریزی کاری

استعفا کارکنان باهوش…

یکی از اشتباهاتی که برخی از مدیران انجام می دهند این می باشد که اجازه می دهند کارکنان با استعداد و موفق آنها شرکتشان را ترک کنند. یکی از هزینه های کمرشکن شرکت ها و کمپانی ها، همین ترک نیروهای مستعد و باهوش می باشد. از هر مدیری بپرسید آیا برای نگهداری و تربیت نیروهای مستعد و باهوش دستورکار دارند، بلافاصله جواب می دهند بله و سپس از تلاش ها و موفقیت ...

رفتار مدیریت,رفتار مدیریت سازمانی,رفتار مدیریتی

۱۰ نکته در رفتارهای مدیریتی در سازمان

اکثر مدیران در سازمان یا محل کارشان خواسته یا ناخواسته الگوی دیگران می شوند و بنابراین بایستی از نکات و نظریه های رفتاری یک مدیر آگاهی کامل داشته باشد تا با ترویج فرهنگ رفتار مناسب باعث ارتقاء کارکنان و در نهایت سازمانش گردد. در این پست به 10 نکته رفتاری یک مدیر اشاره خواهیم کرد ۱- با برخورد منصفانه و قدردانی به موقع از پرسنل یا کارمندان مان، انرژی کاری آنان را ...

ایده خلاقانه,ایده ها جالب,ایده های خلاقانه پولساز

تکنیکهای کشتن افراد در سازمان، بدون خونریزی!

تکنیک های ترور شخصیت در سازمان 1- تکنیک این که تکراری است زمانی که ایده ای نو مطرح شود می گویند اینگونه ایده تکراری می باشد و کسی قبلاً ایده مشابهی را ارائه نموده است! 2- تکنیک چرا قبلاً نه اگر معلوم شود که هیچکس قبلاً چنین ایده ای نداده می گویند حتماً علتی داشته که هیچ کس تا به حال چنین ایده ای نداده است. 3- تکنیک تعویق در مورد ایده ...

ریسک پذیری در کسب و کار,ریسک در کسب و کار,ریسک کسب و کار

مدیریت ریسک در کسب و کار

ریسک پذیری در کسب و کار ریسک در حقیقت فقدان اطمینان، اعتماد و باورپذیری است، در مورد محصول، خدمات، شرکت یا خود فروشنده. عدم حضور هرکدام از این عناصر موجب تردید و بازنگری موضوع خرید محصول خواهد شد. باید ببینیم آستانه‌ ی تحمل ریسک مشتریانمان چقدر است. بعضی آدم‌ ها بیشتر از بقیه ریسک می‌ کنند. همچنین خطرات خرید محصول ما چیست؟ این موارد را لیست کنیم و پاسخ هر کدام “از ...

استراتژی در کسب و کار,استراتژی کسب و کار,بازار مشتریان

یک کارآفرین موفق به چه دوستانی نیاز دارد؟

کارآفرینی با اعداد گره خورده است. تعداد کارمندان، مشتری ها، درآمد و… هرچه این اعداد بیشتر باشند کارآفرین قوی تر و موفق تر خواهد شد. به عنوان یک کارآفرین علاوه بر بینش، تجربه، منابع و اطلاعات، به دوستانی نیاز پیدا می کنیم که در این راه به ما کمک کنند. کیفیت و کمیت دوستان برای یک کارآفرین حیاتی می باشد. در زیر 5 نوع دوستی که می تواند در این مسیر همراه ...

اشتباهات جبران ناپذیر در مصاحبه استخدامی,اشتباهات در مصاحبه شغلی,اشتباهات رایج در مصاحبه های شغلی

18 اشتباه رایج در مصاحبه شغلی

اشتباهات متداول در مصاحبه شغلی در اینجا ۱۸ اشتباه رایج که معمولاً متقاضیان اشتغال مرتکب می شوند آمده که پیشنهاد می کنیم در مصاحبه های شغلی به شدت از آنها پرهیز کنید و تعجب نکنید اگر تا کنون رزومه های زیادی را فرستاده اید و مصاحبه شده اید ولی دعوت به همکاری نشده اید. ۱- نداشتن آمادگی کافی و بی هدف بودن ۲- نداشتن رزومه ای شکیل و موثر و گویا ۳- ...

آموزش بازاریابی,اصول بازاریابی,اصول بازاریابی و فروش

قانون‌ های طلایی در بازاریابی

قوانین و اصول بازاریابی قانون انحصار: دو شرکت نمی‌ توانند یک کلمه‌ ی مشترک در ذهن مشتریان داشته باشند. قانون نردبان: استراتژی مورد استفاده‌ ی ما به پله‌ ای از نردبان بستگی دارد که روی آن ایستاده‌ ایم. قانون مسابقه‌ ی دو نفره: در بلندمدت، هر بازاری به محل مسابقه دو اسب تبدیل می‌ شود. قانون عکس: اگر هدفمان جایگاه دوم است، استراتژی ما را رهبر بازار تعیین می‌ کند. قانون چشم ...

افراد خلاق,ایده پرداز,ایده پردازان کسب و کار

نگران وسط کار نباشید، دنبال شروعی قدرتمند باشید

ایده پردازان کسب و کار پژوهش ها ثابت کرده که افراد در شب، بیشترین خلاقیت و در روز حداقل خلاقیتش را از خود نشان می دهد. اگر ایده پرداز هستیم بهتر است کارهایمان را به شب موکول نماییم. نگران وسط کار نباشید… زمانیکه در ابتدای کار به سر می‌ بریم، نگران وسط کار نباشیم. زیرا موقعی که به وسط می‌ رسید وسط تغییر خواهد کرد. تنها به دنبال شروعی قدرتمند و پایانی ...

افراد موفق,افزایش حجم فروش,افزایش فروش

طراحی و راههای افزایش فروش

هیجان کسب و کارمان را حفظ کنیم اکثر افراد هنگام راه اندازی کسب و کارشان بسیار پرشور و هیجان‌ زده هستند، اما با گذشت زمان حفظ شور و شوق اولیه سخت خواهد شد. ترفندی که افراد موفق استفاده می‌ کنند این است که هر روز به خودشان یادآوری می‌ کنند که چرا کسب‌ و کارشان را آغاز کرده‌ اند. طراحی و راهکارهای افزایش فروش برای افزایش فروش سه راه پیش رو داریم: 1- ...