پیشرفت روز افزون,پیشرفت روز افزون تکنولوژی,پیشرفت روز افزون علم

مفاهیم بنیادی و جهانی جهت پیشرفت روز افزون علم و هر نوع بیزینس

  مفاهیم بنیادی و جهانی جهت پیشرفت روز افزون هر نوع بیزینس : خلق ارزش برای مشتریان خلق آینده پایدار توسعه قابلیت های سازمانی تقویت خلاقیت و نوآوری رهبری با استفاده از چشم انداز، الهام بخشی و درستی مدیریت همراه با چالاکی موفقیت در خلال استعداد کارکنان تداوم نتایج برجسته براساس تجربه خویش حدس می زنم خیلی ساده از موارد بالا گذشتید. اما خوش به حال آنهایی که این موارد را برای ...

ایده کسب و کار,تبلیغات عالی,رضايت مشتري

رضایت مشتری کلید فروش بیشتر است

رضایت مشتری کلید فروش بیشتر است … دوستان عزیزم رضایت مشتری نقش عظیمی در موفقیت بازاریابی دارد. بازاریابی عالی مشتری را به کسب و کار ما وارد می کند. بسته بندی عالی باعث می شود مشتری محصول ما رادر فروشگاه برگزیند. تبلیغات عالی باعث می شود برای اولین بار مشتری به کسب وکار ما وارد شود با این حال از این به بعد نوبت ما است تا به قولهای خود وفا کنیم ...

دلایل شکست در کسب و کار,دلایل شکست کسب و کارهای جدید,دلایل شکست یک کسب و کار

دلایل شکست در اولین کسب و کارمان

هفت دلیلی که اولین کسب و کارتان شکست خواهد خورد بزرگان کسب و کار از بیل گیتس تا وال دیسنی و حتی استیو جابز در اولین کسب و کارشان قبل از رسیدن به بزرگترین موفقیت خود شکست خورده‌اند. چرا اولین کسب و کار احتمال شکست بالایی دارد؟ در ادامه به هفت علت از عوامل شکست در کسب و کار اشاره شده است. استثنا نیستید تصمیمات ناپخته می گیرید بی‌ تجربه اید تمایلی ...

عدم موفقیت در کار,عدم موفقیت در کارها,عوامل عدم موفقیت در کار

توصیه های ویل اسمیت برای موفقیت در کسب و کار

موفقیت در کسب و کار از زبان ویل اسمیت “ویل اسمیت”، بازیگر شناخته شده هالیوود و بازیگر فیلم “در جستجوی خوشبختی” که ماجرای زندگی پر فراز و نشیب و موفقیت مالی کریس گاردنر است در فستیوال خلاقیت Cannes Lions، در کنار بازیگران و شخصیتهای مطرح سینما حضور داشته و طی سخنانی از موفقیت صحبت کرده است. ویل اسمیت طی سخنانی در برابر صدها فعال و متخصص حوزه ی تبلیغات، درباره ی این ...

اهداف کسب و کار,كارآفرين موفق,كارآفرينان موفق

شش استراتژی اکثر کارآفرینان

استراتژی های استفاده شده اکثر کارآفرینان موفق جهان در فضای کسب و کار امروز که دائما در حال تغییر است کارآفرین به راحتی امکان شکست برایش وجود دارد. برای موفقیت در بازار کسب و کار پر از آشوب امروزی باید روی اهداف کسب و کار خود متمرکز بمانیم. بنابراین حتی با وجود استراتژی های داخلی کسب و کار هرکارآفرینی باید این شش استراتژی را برای هموار کردن مسیر موفقیت انجام دهد. بررسی ...

برنامه بازاريابي,برنامه بازاریابی,کسب و کار

کلید موفقیت شما در هدایت یک کسب و کار موفق

برخورداری از یک برنامه بازاریابی “Marketing Plan” کلید موفقیت ما در کسب و کاری است که داریم. در این مقاله، هر چند کوتاه و اجمالی، قصد داریم برخی از نکات مهم را به هنگام تهیه ی یک برنامه‌ بازاریابی یادآوری کنیم. یک برنامه ی بازاریابی چنانچه درست پیاده شود باید شامل درک صحیحی از مطالعه ی بازار، وضعیت موجود شرکت، موقعیت کنونی ما، رقبای کاری و تجاری ما، مشتریان یا گروهی از ...

ترفند بازاریابی,ترفندهای بازاریابی,ترفندهای بازاریابی و فروش

ترفندهای بازاریابی برای معرفی یک محصول جدید به بازار

نحوه معرفی و بازاریابی یک محصول جدید در بازار برای معرفی تأثیرگذار محصول یا خدمت جدیدتان به مشتری، این دستورالعمل هفت مرحله‌ ی را به شما معرفی میکنم: ۱- از شرایط رقابت در بازار شناخت کافی کسب کنیم. ۲- مشتریان ایده آل را هدف بگیریم. ۳- یک ارزش پیشنهادی منحصربه‌ فرد ایجاد کنیم. ۴- تاکتیک‌ ها و استراتژی‌ های بازاریابی خود را تعیین کنیم. ۵- محتوا و رویکردهای بازاریابی خود را آزمایش ...

تاثیر تبلیغات,تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده,تاثیر تبلیغات بر فروش

تبلیغات هدفمند و موفق چگونه است؟

تبلیغات هدفمند و موفق چگونه است؟ مارک تواین: با داشتن عوامل قدرتمند، به مقصود خود دست می یابید … و به درستی همین طور است. شکست یا موفقیت فعالیت های بازاریابی ما به نوع کلمات انتخابی برای معرفی تولیدات، خدمات و موقعیت خودمان در تبلیغات بستگی دارد. ما در انتخاب کلمات مختاریم. مشکل اصلی استفاده از کلمات پوچ و بی معنی است. مغز به یک باره از هرگونه فکر خلاق تهی می ...

اعتماد به نفس,بازاریابی تلفنی,بازاریابی تلفنی چیست

با این 25 نکته طلایی بازاریابی تلفنی شما متحول خواهد شد! (قسمت دوم)

17- سازمان یافته باشیم سازمان یافته بودن فقط به معنای داشتن برنامه در تمام روز و انجام همه کارها نیست. برای سازمان یافته بودن در داخل فروش، ما نیاز به مدیریت زمان با استفاده از ابزارها و فرآیند فکری داریم. مطمئن شویم همه اسناد مهم به راحتی قابل پیگیری هستند و سند همه مکالمات با چشم اندازهای فروش و ملاقات به عنوان منابع تحقیقاتی آینده در دسترس است. 18- چشم اندازهای فروش ...

اعتماد به نفس,بازاریابی تلفنی,بازاریابی تلفنی چیست

با این 25 نکته طلایی بازاریابی تلفنی شما متحول خواهد شد! (قسمت اول)

بازاریابی تلفنی، روزهای طلایی خودش را سپری می کند. هر کسب و کاری این روزها به بازاریابی تلفنی وابسته است و به نوعی این شکل از فروش به جز جدایی ناپذیر هر کسب و کاری تبدیل شده است. در این مقاله قصد داربم با 25 نکته ارزشمند و طلایی، مسیر بازاریابی تلفنی را برای شما هموارتر کنیم. 1- اعتماد به نفس همه چیز است حتی اگر ما در سمت جدیدی منصوب شده ...