دلایل موفقیت ژاپنی ها,دلیل موفقیت ژاپنی ها,راز موفقیت ژاپنی ها

قانون ۱۵ دقیقه‌ ای موفقیت ژاپنی‌ ها

اگر روزی 15 دقیقه را صرف خودسازی نماییم در پایان یک سال، تغییر ایجاد شده در خویش را به خوبی احساس خواهیم کرد. اگر روزی 15 دقیقه از کارهای بی اهمیت خودمان را کاهش دهیم، ظرف چند سال موفقیت نصیبمان خواهد شد. اگر روزی 15 دقیقه را به فراگیری زبان اختصاص دهیم از هفته ای یک بار کلاس زبان رفتن بهتر است. اگر روزی 15 دقیقه را به پیاده روی سریع اختصاص ...

بازاریابی محصولات,بازاریابی محصولات خدماتی,بازاریابی و فروش

بازاریابی محصولات خدماتی

در بازاریابی خدماتی به دلیل نامحسوس بودن محصول، کار بازاریابی کمی دشوارتر از فروش کالاهای فیزیکی است که در هنگام بازاریابی و فروش کاملاً مشهود و محسوس می باشند. از این‌ رو آشنایی کامل بازاریاب با زوایا و جوانب مختلف محصول امری انکارناپذیر است. بازاریاب محصولات خدماتی با توجه به وجود رقبا می بایست از جزئیات محصول قابل‌ ارائه خود اطلاعات کافی داشته باشد تا در هنگام معرفی محصول خود بتواند به‌ ...

افزایش کاریزما,برقراری ارتباط,برقراری ارتباط با دیگران

نکاتی برای افزایش کاریزما و بهبود ارتباطات

نکاتی برای افزایش کاریزما و بهبود ارتباطات سازمانی ۱- افراد تمایل دارند با کسانی کار کنن که دوست آنها هستند. پس جوری رفتار نماییم که با ما دوست باشند. مودب و صبور باشیم. ۲- مردم جذب افرادی می شوند که سر حرفشان می ایستند. یعنی اگر قولی به آنها می دهیم، دقیقاً چیزی را که گفته ایم، انجام دهیم. آن را در همان زمان که گفته ایم یا حتی زودتر به اتمام ...

شعار برای کسب و کار,شعار بزرگ,شعار بزرگان

⁠⁣⁣چگونه یک شعار فراموش نشدنی بسازید!

⁣هر شعار بزرگ کسب و کار دارای سه کیفیت زیر است: 1- به خاطرمان بسپاریم. نکته ای در مورد شعار به یادمان می ماند که پس از تجربه مشتری باقی مانده باشد. 2- ارزشی را منتقل خواهد کرد. شعار به طور مستقیم یا ضمنی، متضمن مزایای کلیدی ارائه شده توسط برند یا محصول می باشد. 3- رساند وجه تمایز. شعار تداعی کننده روشی است که در آن محصول و یا برند را ...

استخدام در شرکت گوگل,استخدام شدن,سوالات استخدامی شرکت گوگل

سوالات شرکت گوگل از کارکنانش هنگام استخدام

شرکت گوگل برای استخدام کارکنانش طی سوالاتی بظاهر ساده، ذهن افراد را به چالش می کشد. بسیاری از سوالات استخدامی شرکت گوگل بسیار ساده می باشند ولی این پرسش ها به گونه ای مطرح می شوند که افراد را به اشتباه می اندازند. در ادامه به این سوالات می پردازیم: 1- کدام یک از محصولات گوگل را بیشتر دوست دارید و چگونه آن را ارتقا می دهید؟ 2- کدامیک را ترجیح میدهید؟ ...

افکار کسب وکار,تفاوت افکار,تفاوت افکار زن و مرد

رابطه زبان و افکار افراد…

فردی به دندان پزشک خود تلفن کرد و به خاطر وجود حفره بزرگی در یکی از دندان هایش از او وقت گرفت. زمانی که مرد روی صندلی دندان پزشکی قرار گرفت، دندان پزشک نگاهی به دندان او انداخت و گفت: نه، این یک حفره بزرگ نیست! خوردگی کوچکی است که الان برای شما پر می کنم. مرد گفت: واقعا؟! موقعی که زبانم را روی آن میمالیدم احساس می کردم که یک حفره ...

جملات نگرش موفقیت,کسب و کار,موفقیت در کسب و کار

نگرش موفقیت…

شرکت Uber: بزرگ‌ ترین شرکت اجاره تاکسی جهان، هیچ وسیله نقلیه‌ ای ندارد! شرکت Facebook: معروف‌ ترین مالک رسانه جهان، هیچ محتوایی خلق نمی‌ کند! شرکت Alibaba: ارزشمندترین خرده ‌فروشی جهان، هیچ انباری ندارد! شرکت Airbnb: بزرگ‌ ترین تهیه‌ کننده منزل و محل اقامت، هیچ مسکنی برای اقامت ندارد! مهم نیست انسان چقدر امکانات دارد، مهم این است که از امکانات موجود بتواند بهترین استفاده را بکند… موفقیت در کسب و کار ...

برای رسیدن به اهداف,رسیدن به اهداف,فروش کالاهای صنعتی

اهرم های روانی در مهندسی فروش

برای دست پیدا کردن به اهداف مهندسی فروش، نیازمند برخی اهرم های روانی و تکنیکی می باشیم و بایستی این ذهنیتها در شرکت جاری باشد تا هم مدیریت و هم کارکنان را درگیر کند. 1- صبر وشکیبایی: برای فعالیتهای مهندسی فروش باید وقت بیشتری از آنچه محتمل است در نظر بگیریم. معمولاً فعالیت های تجاری و بویژه فروش کالاهای صنعتی و خاص، یک شبه نهایی و اجرایی نمی شوند. ۲- نام گذاری ...

حسادت و غبطه خوردن,حسرت زندگی دیگران,حسرت گذشته را نخور

موضوعاتی که در پیری انسان به آن‌ ها غبطه خواهد خورد!

۳۵ موضوعی که در پیری انسان به آن‌ ها غبطه خواهد خورد! “یک ضرب‌ المثل قدیمی می‌‌ گوید جوانی را جوان‌ ها به هدر می‌‌ دهند.” شاید اگر بدانیم پیرها به چه چیزهایی غبطه می‌‌ خورند بتوانیم بهتر جوانی کنیم: ۱- چرا وقتی می‌ توانستم سفر کنم، این کار را انجام ندادم! ۲- چرا زبان دومی آموزش ندیدم! ۳- چرا وقتم را به خاطر رابطه‌ ای تمام شده تلف نمودم! ۴- چرا ...

انتخاب مشتری,انتخاب مشتری هدف,بازار خراب

بازار این فروشندگان هر روز کسادتر می‌ شود: قسمت سوم

21- فروشندگانی که فکر می‌ کنند خودشان همه چیز را میدانند و بلدند و دنبال هیچگونه آموزشی که اطلاعات بیشتر کسب کنند نمی‌ روند. 22- فروشندگانی که اگر مشتری سوالی دربارۀ جنسی داشته باشد که آنها ندارند (اما می‌ توانند درباره‌ اش راهنمایی کنند، یا مغازه‌ های اطراف را معرفی کنند)، فقط سرشان را به علامت ندانستن بالا می‌ برند و به خودشان زحمت کوچک‌ ترین راهنمایی را هم نمی‌ دهند (یا ...