عنوان مقالات سایت

انجام خدمات سئو سایت

SEO

خدمات سئو چیست؟

خدمات سئو سلسله فعالیت های مرتبط و پی در پی است که با هدف بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو انجام می شود. امروز بسیاری از مدیران وب سایت ها و صاحبان کسب و کار اینترنتی آشنایی نسبتا خوبی نسبت به سئو دارند و می دانند که هیچ سایتی بدون سئو نمی تواند به فعالیت خود ادامه دهد و اگر بخواهیم فقط با تبلیغات ادامه بدهد، هزینه بسیار بسیار بیشتری را باید بپردازد.

در نتیجه هر وبسایتی که قصد کسب درآمد در دنیای وب را دارد، باید با اصول سئو بهینه سازی شود. خدمات سئو به شما کمک می کند که وب سایتتان را به طور اصولی برای موتورهای جستجو و کاربران خود، بهینه سازی کنید.

آیا وب سایت من به خدمات سئو نیاز دارد؟

خدمات سئو سایت برای کسانی که صاحب کسب و کار اینترنتی هستند، واجب است. چرا؟

حالا جواب این سوال، پاسخی است که به تمام کارآموزان و وبمستران و ارگان ها و مدیران کارخانه های مختلف داده ام:

در دنیای مجازی که روزانه میلیون ها نفر از سراسر ایران و جهان از آن استفاده می کنند، شرکتی وجود دارد به نام گوگل که به تنهایی بیش از 45 درصد پهنای باند اینترنت جهان را به خود اختصاصی می دهد و این نکته به تنهایی ارزش گوگل را از منظر مردم جهان نشان می دهد.

حدود 92 درصد جستجوهای جهان از طریق موتور جستجوگر گوگل اتفاق می افتد و سهم بینگ و سایر موتورهای جستجوگر تنها 8 درصد است.

گوگل قویترین ربات هوشمند جهان است که همواره در حال دویدن به سمت جلو بوده و سرعتش از مجموع تمام کارشناسان سئو جهان بیشتر است و این جریان تیم نیوسئو را همواره علاقه مند به کسب این دانش، نگاه داشته است.

برهمین اساس به نظر می رسد، اینکه سایت ما با هر موضوعی در رتبه های اول گوگل قرار گیرد، قطعا به افزایش فروش و بازدید سایت ما می انجامد و در نتیجه آن تجارت ما رونق می گیرد.

طی دو سال گذشته و با تغییرات اساسی الگوریتم گوگل، یکی از مهمترین دغدغه های مدیران سایت ها، قرارگیری سایت آن ها در رتبه های اول جستجو است؛ چرا که گوگل می تواند در توسعه کسب و کار نقش فوق العاده ای داشته باشد.

چرا اینقدر خدمات سئوی سایت مهم است؟

خدمات سئوی سایت چرا مهم است یا بهتر بگوییم رتبه اول گوگل چرا اینقدر اهمیت دارد؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد:

طبق آمار بیش از 90 درصد کاربران گوگل، فقط صفحه اول نتایج جستجو را بررسی می کنند! این به این معنی است که اگر در صفحه اول نتایج جستجو نباشید، انگار سایتی هم ندارید.حالا با هم آمار ورودی رنک های صفحه اول گوگل را بررسی کنیم.

همانطور که در تصویر مشخص است 49 درصد ورودی گوگل از رنک اول می باشد.

سئو زمانی برای شما بیشترین بهره وری را دارد که یک تیم قدرتمند پشتوانه اجرای اصول آن باشد. تیمی که سال ها تجربه کار بر روی پروژه های مختلف داشته و می تواند در مواجه با بروز رسانی های الگوریتم گوگل، سایت را نگه داشته و جلو افت رتبه ناگهانی آن را بگیرد.

اما به طور کلی، هیچ می دانید که چرا سئو بهترین راه موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ است؟!

1- وب برندینگ کسب و کارها: گذرگاه وب برندینگ کسب و کار به مسیر سئو گره خورده و بیزینس ها برای درخشیدن در نتایج، محبوبیت نزد هواداران و حفظ اقتصاد خودشان به سئو وابسته هستند.

2- تولید محتوا با سئو، هدفمند می شود: محتوا پادشاه نیست، بلکه قلمرو پادشاهی است و بیزینس ها با تولید محتوای ارزشمند، رهبری بازار را بدست می‌گیرند و سئو محتوا رتبه هایشان را در نتایج بالا برده و مخاطبین خودشان را به سادگی، به مشتری تبدیل می کند.

3- اعتماد و اعتبار از نگاه گوگل: احترامی که گوگل برای یک سایت قائل است یعنی در هیچ کدام از آپدیت‌ها قرار نیست سایت های دارای اعتبار و احترام از نظر گوگل پایین بروند. لینک یک شدن باعث کسب اعتبار و اعتماد هم از سمت گوگل و هم از سمت کاربران می شود. خدمات سئو یک تیم حرفه ای به راحتی روی اعتماد و اعتبار برند و کسب و کار شما، اثرگذار است.

4- همه می توانند لینک یک گوگل شوند: لینک یک گوگل جای هیچ شخص یا کسب و کار خاصی نیست. هر فردی می تواند به این جایگاه برسد و درآمدهای چند 100 میلیونی را برای خود رقم بزند. کافیست بدانید چگونه و با چه روشی، می توان به مقام اول گوگل رسید.

5- فروش به جامعه هدف گسترده تر: اگر یک فروشگاه در یک منطقه خاص دارید، دامنه فروش و تعداد مشتری های شما محدود به همان منطقه است. اما سئو باعث افزایش دامنه فروش می شود و در اندک زمانی، تعداد مشتریانتان را چند 100 برابر می کند.

شما برای سئو سایت خود دو راه بیشتر ندارید:

1- انجام سئو سایت توسط خودتان

ابتدا شما باید زمانی و هزینه ای را برای آموزش سئو بگذارید و سپس حداقل 6 ماه به طور مداوم تمرین و تست کنید تا تبدیل به کارشناس سئو شوید و حالا می توانید مشغول به انجام سئو سایت خودتان شوید.

2- برون سپاری خدمات سئو سایت 

در این روش نیز شما هزینه ای را بابت خدمات سئو می پردازید و اینکه کدام شرکت را انتخاب کنید، معیارهایی نیز دارد. ابتدا وضعیت سایت شرکت ارائه دهنده خدمات بهینه سازی سایت را بررسی کنید. قطعا می گویید چگونه؟ خب شما با بررسی مشتریان و کارفرمان خدمات سئو شرکت و رزومه علمی و عملی سئو مدیریت سایت و حتی عباراتی که خود سایت شرکت در آن رنک دارد، می توانید به کیفیت خدمات آن شرکت پی ببرید.

چگونه بهترین شرکت را برای انجام خدمات سئو وب سایت انتخاب کنید؟

خدمات سئو وب سایت در شرکت های مختلف براساس استانداردهای همان شرکت انجام می شود. زمانی که شما با تیم خود در حال بررسی ویژگی های شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو هستید باید به این مسئله دقت کنید که سئو سایت نیازمند، استراتژی بلند مدت است و شما نیازمند همراهی دارید که تجربه کافی را داشته باشد.

همانطور که به دنبال شرکت خدمات seo هستید، ویژگی های زیر را در نظر داشته باشید:

1- شفافیت در روند انجام سئو سایت

شرکت معتبر خدمات سئو باید روند کار را به صورت کامل به مشتری خود ارائه کند و استراتژی هایی که برای افزایش رتبه سئو سایت در نظر گرفته را کارفرما در میان بگذارد. اگر برای مشاوره سئو با شرکتی تماس گرفتید و روند انجام سئو سایت را اسرار شرکت خودش عنوان کرد بدانید که شرکت مناسبی را انتخاب نکرده اید. ما در نیوسئو با حوصله تمامی مراحل سئو را به مشتریان خود توضیح می دهیم تا هیچ ابهامی برای شما دوستان عزیز نباشد.

2- شرایط مناسب سئو سایت شرکت

یکی از نکات مهم برای بررسی یک شرکت معتبر بررسی سایت شرکت خدمات دهنده است. شرکت خدمات seo را در عبارات مختلف حوزه کسب و کار خودش بررسی کنید. سئو سایت مهم ترین عبارت کلیدی در این حوزه است و اگر مطالعه مختصری در مورد سئو داشته باشید متوجه رقابت شدید در این عبارت می شوید و اگر شرکتی در رتبه بالایی در عبارت باشد قطعا تکنیک های سئو را بخوبی انجام داده است.

3- بررسی نمونه کارها

طبیعی است که نمونه کارهای یک شرکت خدمات سئو یکی از مهم ترین بخش هایی است که باید مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرد. شما با بررسی جامع نمونه کارها متوجه می شوید که شرکت مدنظر، چه عملکردی داشته است. البته برای اینکه بتوانید این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید، باید اصول کلی سئو سایت را بشناسید (این کار را با مطالعه چند مقاله آموزش سئو مبتدی می توانید انجام دهید). خلاصه اینکه نمونه کارها را بررسی کنید و از وضعیت فعلی وب سایت ها با توجه به مدت زمانی که گذشته است، گزارشی تهیه نمایید. در این صورت به راحتی می توانید تصمیم بگیرید که چه شرکت خدمات سئو وب سایتی را باید انتخاب کنید.

🔴 خدمات سئو تیم نیوسئو

تا اینجا کار قصد داشتیم اهمیت فوق العاده سئو برای کسب و کارها را به شما نشان دهیم. در ادامه ریز خدمات گسترده ای که در قالب پکیج های مختلف، توسط تیم نیوسئو به شما ارائه می شود را بررسی خواهیم کرد:

✔️ جلسه رایگان مشاوره

برای شروع کار ما همیشه یک جلسه برای شما داریم تا هم بیشتر در مورد جزئیات کارتان بشنویم، هم فرصت یک ارتباط نزدیک را به همدیگر برای شناخت بیشتر حوزه کاری شما و توانایی ما توسط شما وجود داشته باشد.

✔️ مشاوره سئو

ما همانند هر مشاوری که در حوزه های مختلف کاری فعالیت می کنند، پا به پای شما حضور داشته و با تحلیل و بررسی های به‌موقع، آنالیز رقبا، برنامه ریزی برای رشد وب سایت و برندینگ همراه شما هستیم و جلساتی را در تایم های مختلف جهت مشاوره با شما هماهنگ میکنیم.

در جلسات مشاوره ای سئو مسائل زیر مطرح می شود:

  1. درک بهتر اینکه چه نوع ترافیکی برای تجارت آنلاین شما بهتر است
  2. چگونه در زمان، پول و تلاش خود صرفه جویی کنید
  3. روند کاری را به طوری که کامل متوجه شوید، به شما شرح می دهیم

✔️ تحلیل سئو – Data Analysis

قبل از شروع و در کنار جلسات مشاوره سئو، می بایست سایت شما و موضوع کسب و کارتان به طور کامل تحلیل و بررسی شود. تحلیل سئو سایت در طی مراحل انجام کار ممکن است بارها صورت بگیرید. ما در بخش تحلیل سعی می کنیم تمامی فیلدهای سئو سایتتان را بررسی کرده، کم و کاستی ها را متوجه شویم و برای هر کدام راهکارهایی را پیشنهاد دهیم.

فایل تحلیل سئو شامل تحلیل تک تک بخش های سئو است و تحلیل با توجه به بررسی های انجام گرفته از سایت های رقیب صورت میگیرد.

✔️ استراتژی سئو

پس از تحلیل سئو سایت تا حدودی برنامه کاری ما مشخص می شود. (البته در صورتی که نیاز به راه اندازی سایت جدید داشته باشید، تحلیل سئو سایت در قالب تحلیل رقبا، صورت می گیرد). کم و کاستی ها در فایل تحلیل مشخص شده و در بخش استراتژی سئو، سعی می‌کنیم برنامه ای برای توسعه وب سایت داشته باشیم. برای حضور موفق در مسیر، ما استراتژی های مختلفی را در نظر خواهیم گرفت.

✔️ کانفیگ سئو SEO Toolkit

ده ها ابزار سئو و بهینه سازی وجود دارد که برای رسیدن به نتایج برتر گوگل کمک بسیار می کنند. برخی از مهم ترین این ابزارها عبارت اند از:

  • ابزار تحلیلی Google Search Console
  • ابزار سئو Yoast
  • ابزار سئو سایت Moz
  • ابزار تحلیل بک لینک سایت Ahrefs
  • ابزار تحقیق کلیدواژه ها KwFinder
  • ابزار سئو فنی Screaming Frog
  • ابزار تحلیل داده های سایت Google Analytics
  • ابزار تحلیل سرعت سایت Google Page Speed Insights
  • و …

ما به عنوان یک شرکت سئو موظفیم سئو وب سایت شما را به کمک این ابزارها کانفیگ کرده و از این ابزارها در جهت بهینه سازی هرچه بهتر سایت، استفاده خواهیم کرد.

✔️ وب برندینگ Web Branding

برندینگ و حضور قوی تر در دنیای وب یکی از مواردی است که با سئو محقق می شود. در راستای برندینگ وب سایت و کسب و کار شما، اقداماتی را در نظر داریم که به رقابت بهتر با سایت های بزرگ، کمک می کند.

ما براساس خواسته شما به عنوان خدمات سئو حرفه ای، یکی از استراتژی های برندینگ زیر را در نظر می گیریم و برای آن، برنامه ریزی می کنیم:

  1. استراتژی پرسونال برندینگ: برندسازی حول محور یک شخص خاص
  2. استراتژی پروداکت برندینگ (برندسازی محصول): استفاده از نماد و یا طراحی‌های خاص بخش مهمی از استراتژی برندینگ محصول را تشکیل می‌دهند و به مشتریان شما کمک می‌کنند تا محصولات‌تان را در میان طیف گسترده‌ای از محصولات دیگر به راحتی شناسایی کنند.
  3. استراتژی برندینگ شرکتی: (این استراتژی وب برندینگ 90 درصد کسب و کارها است) برندینگ شرکتی یا سازمانی به عنوان ارزش اصلی یک شرکت محسوب می‌شود و به پروسه‌ای اشاره دارد که یک کسب و کار در جهت معرفی خود به بازار رقابتی و مصرف کنندگان طی می‌کند.

✔️ افزایش فروش سایت

این یکی از مهم ترین اهداف ما در سئو و بهینه سازی سایت هاست. اما تنها رسیدن به لینک یک گوگل، فروش شما را افزایش نمی دهد. نکات، راهکارها و ترفندهای فوق العاده زیادی است که در این راستا با برنامه ریزی های مختلف صورت گرفته و منجر به افزایش فروش باورنکردنی شما می شود.

برخی از مهم ترین راهکارهایی که ما برای افزایش فروش سایت، در نظر داریم:

  • تولید محتوای اختصاصی و ارزشمند برای هر بخش سایت (با توجه به تدوین استراتژی محتوایی)
  • استفاده از تبلیغات و رپورتاژآگهی های مختلف برای افزایش کلیک
  • نمایش راهکارهایی برای نشان دادن رضایتمندی مشتریان برای فروش بیشتر
  • برگزاری جلسات با بازاریابان مجموعه در جهت معرفی بهتر وب سایت
  • و….

این موارد معمولا هر شرکت سئو به عنوان پکیج افزایش فروش سایت، به کاربران معرفی می کند. اما نیوسئو در کنار ارائه این خدمات در پکیج خدمات سئو سایت، مشاوره هایی را نیز در این زمینه به شما ارائه می دهد.

✔️ استراتژی لینک سازی

در شرح خدمات سئو سایت بهتر است بدانید که نیوسئو لینک سازی داخلی و خارجی شما را با برنامه ریزی اصولی انجام می دهد. این برنامه میتواند یک کسب و کار را نجات دهد یا آن را نابود کند. یک استراتژی لینک سازی داخلی و خارجی موفق، راه های ارتباطی و مسیرها را برای رسیدن به صفحات مختلف سایتتان را هموار می کند.

تیم نیوسئو در طی پروسه بهینه سازی سایت، جلساتی برگزار کرده، برای لینک سازی داخلی و خارجی، برنامه ریزی کرده و سعی می کنند آن را به بهترین نحو، اجرایی کنند.

✔️ کانفیگ سرچ کنسول گوگل برای سایت

سرچ کنسول گوگل به عنوان بهترین ابزار تحلیل سئو سایت، داده ها و اطلاعات فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد. اطلاعاتی که می تواند سرنوشت و آینده سایت شما را تعیین کند.

برخی از مهم ترین اطلاعاتی که سرچ کنسول گوگل در اختیار شما قرار می دهد، عبارت اند از:

  • رتبه صفحات مختلف با کلیدواژه های هدف
  • نمودار رشد وب سایت در بازه های زمانی مختلف
  • نمایش ارورهای سایت در بخش های مختلف
  • تعداد کلیک های کاربران در بازه های زمانی مختلف
  • مشخص کردن پربازدیدترین صفحات سایت

در صورتی که سرچ کنسول شما کانفیگ شده باشد، ما از داده های بدست آمده از این ابزار با روش ها و تجربیات خود، تحلیل و بررسی کرده و از آن در راستای رشد سئو سایتتان، استفاده می کنیم.

✔️ افزایش نرخ کلیک CTR

گاهی بهتر است بجای تغییرات گسترده، فقط به تغییرات ریز ولی اثرگذار و مهمی بپردازیم که میتوانند کسب و کار ما را با کمترین هزینه به سمت بیشترین فروش و درآمد اینترنتی هدایت کنند. ما روی تمام آدرس های سایت شما تنظیمات و تغییراتی را بصورت کنترل شده اعمال میکنیم که خروجی آن بهبود نرخ کلیک سایت از صفحات دارای رنک و رتبه برتر در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل هستند.

✔️ تحلیل داده های سایت با Google Analytics

آمارهای ابزارهای قدرتمندی مثل گوگل آنالیتیکس Google Analytics یکی از اصلی ترین کارهای ماست. تلاش میکنیم تمام آمارهای گوگل آنالیتیکس را برای شما به آمار و ارقامی دارای معنا و مفهوم تبدیل کنیم که برایتان خروجی مستقیم داشته باشد. از بررسی وضعیت برگه ها و محتوای سایت تا تحلیل کلی رفتار کاربران و آمارهایی که مربوط به پرسونای مخاطبین User Persona است.

ما از Google Analytics اطلاعات زیر را دریافت می کنیم:

  • گزارش از کاربران آنلاین و موقعیت آن ها در صفحات سایت
  • گزارشی از کاربران اعم از موقعیت مکانی آن ها، محدوده سنی، جنسیتی
  • گزارشی از بازدهی تبلیغات سایت
  • نمایش رفتار کاربران در سایت (اینکه چه محتوا یا صفحاتی را بیشتری می پسندند)

✔️ کنترل امنیت وب سایت

امنیت وب سایت بخاطر حفظ جایگاه آن و همینطور نگه داری اطلاعات به واسطه اهمیتی که دارند بسیار مسئله مهمی از نگاه گوگل است. گوگل مشکلات امنیتی را به‌ ما گزارش خواهد کرد و ما سعی میکنیم موارد امینیتی اصلی را روی سایت شما پیاده کنیم.

برخی از مهم ترین اقدامات ما برای افزایش امنیت وب سایت:

  • بهینه سازی سورس سایت و تغییرات در کدنویسی و برنامه سایت
  • استفاده از هاست و سرورهای معتبر
  • قراردادن پسوردهای متعدد همانند پسورد htaccess
  • کنترل سیستم آپلودینگ کاربران
  • استفاده از SSL معتبر

✔️ بهبود تجربه کاربری سایت

نسل جدید سئو در تجربه کاربری خلاصه میشود. یک وب سایت خوب اگر از نظر کاربران خوب باشد از نظر گوگل هم تقریبا خوب است. اما خود گوگل به ما دلایلی که باعث افت رضایت کاربران میشوند را برایمان ارسال میکند. ما سعی میکنیم به عنوان خدمات سئو سایت در مسیر بهبود تجربه کاربری سایت شما تمام اطلاعات را جمع آوری و به شما گزارش دهیم.

برخی از اقداماتی که در راستای بهبود تجربه کاربری انجام می گیرد:

  • طراحی قالب صفحات بر اساس نیاز کاربران
  • طراحی تصاویر جذاب
  • تولید محتوای یونیک و کاربردی
  • بهینه سازی لینک سازی داخلی (مسیر کوتاه برای رسیدن به صفحه هدف)
  • و …

✔️ خدمات تولید محتوا

در شرح خدمات سئو نیوسئو باید این مورد را توضیح دهیم که نگاه ما به محتوا کاملا متفاوت با دیگر مجموعه هاست. محتوا اصلی ترین و مهم ترین فاکتور سئو محسوب می شود. تیم تولید محتوا نیوسئو با هدف ساخت محتواهایی ارزشمند و کاربردی، سعی می کند رسیدن به نتایج برتر گوگل را هر چه سریع تر، محقق کنند.

برخی از مهم ترین اقدامات ما در راستای ارائه خدمات تولید محتوا:

  • تدوین استراتژی محتوایی قبل از شروع کار
  • آماده سازی تقویم محتوایی و ارائه آن قبل شروع ساخت محتواها
  • تحقیق کلیدواژه ها و تولید هر محتوا به صورت هدفمند بر پایه کلیدواژه هدف مشخص شده
  • ساخت انواع محتواهای ویدیویی، تصویری و متنی
  • و…

✔️ Hotjar Experience

با سابقه ترین ابزار در نمایش هیت مپ و پراستفاده ترین قسمت های وب سایت. بله از ابزار هات جار استفاده می‌کنیم تا بتوانیم با کمک آن به تحلیل تجربه مشتریان و کاربران بپردازیم تا ببینیم چطور می‌توانیم در بهبود مستمر وب سایت کارهای مختلفی انجام دهیم. مسلما تجزیه و تحلیل رفتار کاربر در سایت و استفاده از اپلیکیشن شما میتواند منتهی به اجرای فیدبک های مثبت و تاثیرگذاری باشد.

✔️ نسخه موبایل سایت

اخیرا گوگل به نسخه موبایل سایت اهمیت بیشتری نسبت به نسخه دسکتاپ می دهد. در نتیجه بهینه سازی وب سایت برای مرورگر موبایل (ریسپانسیو صفحات) این روزها موضوع مهمی است که نباید از آن غافل شویم.

برخی از اقدامات ما به عنوان خدمات سئو در راستای بهینه سازی سایت برای نسخه موبایل:

  • رفع ارورهای بخش Mobile-friendly سرچ کنسول گوگل
  • بهینه سازی سورس سایت و کدها برای نمایش بهتر به کاربران
  • تولید محتوا و تصاویر بهینه برای نسخه موبایل
  • و…

✔️ خدمات طراحی وب سایت

اگر می خواهید صفحه جدیدی به وب سایت اضافه کنید یا خدمات جدیدی را در سایت ایجاد کنید، جای هیچ نگرانی نیست. ما در قالب پکیج جامع سئو سایت، خدمات مربوط به طراحی سایت را نیز انجام خواهیم داد.

✔️ هدف گذاری سایت

هر آنچه کسب و کار شما برای موفقیت لازم دارد اینجا نهفته است. ما کمکتان می‌کنیم کسب و کار شما یک برنامه درست برای قدم ها بعدی توسعه بیزینس و سلسله ای از اهداف کوچک و چشم انداز کسب و کارتان داشته باشد. هدف گذاری فعالیت های سایت و همینطور کلمات کلیدی مناسب کارتان یکی از اصلی ترین مواردی هست که باید در خدمات seo سایت به آن توجه کافی داشته باشید.

✔️ برنامه رشد OKR – KPI

تمام گزارش‌های ما شامل آمار ترافیک سئو، ورودی ها، وارسی سنجه ها KPIs و اقدامات OKRs هستند و ما بصورت آنلاین در یک جلسه ماهانه همراه شما هستیم تا تمام اقدامات انجام شده، فیدبک های کار بهینه سازی سایت و انتظارات از کمپین ها را برای شما توضیح دهیم.

✔️ جلسات گزارش‌دهی اسکایپ

تمام گزارش‌های ما شامل آمار ترافیک سئو، ورودی ها و… هستند و ما بصورت آنلاین در یک جلسه ماهانه همراه شما هستیم تا تمام اقدامات انجام شده، فیدبک های کار بهینه سازی سایت و انتظارات از کمپین ها را برای شما توضیح دهیم.

🔴 خدمات بهینه سازی سورس سایت چیست؟

خدمات بهینه سازی سورس سایت مهم ترین و محصر به فرد ترین خدمات سئو است. امیر قمصری بارها به اهمیت سورس سایت در تمامی ویدیوهای آموزشی خود اشاره کرده است. بهینه سازی سورس سایت فقط 10 درصد از سئو می باشد اما چرا بهینه سازی سورس را حتما باید انجام دهید! مگر از دست دادن 10 درصد از سئو اینقدر اهمیت دارد؟

در پاسخ این سوال باید بگویم بله، اهمیت بسیار زیادی دارد. زمانی که ربات گوگل عمل Crawling را انجام می دهد از طریق سورس سایت شما محتوای داخل سایت و بسیاری از مطالب را می بیند. پس باید سورس بهینه و مناسبی داشته باشیم.

آیا بهینه سازی سورس سایت همان بهینه سازی سرعت سایت است؟

خیر، باید بگویم اگر شما هم چنین تصوری دارید سخت در اشتباه هستید. بهینه سازی سرعت سایت یکی از کوچکترین مسائل در بهینه سازی سورس است. نحوه به کارگیری تگ های هدینگ، میکروفرمت های اسکیما، کش سایت، فرآیند ریدایرکت ها و… قسمت هایی از خدمت بهینه سازی سورس محسوب می شوند.

خدمات سئو سایت چگونه می تواند حضور آنلاین برندتان را بهتر کند؟

همانطور که بارها گفته ایم، سئو سایت یکی از بهترین استراتژی های بازاریابی آنلاین است که به برند و کسب و کار اینترنتی شما کمک می کند تا در دنیای آنلاین، حضور مؤثرتری داشته باشد. با ارائه عملکرد بهتر در این فضا، شما به صورت خودکار، ترافیک بیشتری از گوگل دریافت می کنید.

در واقع، سئو چیزی بیشتر از یک استراتژی بازاریابی است!

در حقیقت سئو شامل چندین استراتژی می شود که در زیرشاخه آن فعالیت می کنند تا رنک شما در نتایج جستجوی گوگل بهبود پیدا کند و تعامل شما با کاربرانی که وارد سایت شده اند، به بهترین شکل ممکن ایجاد شود.

🔴 استراتژی نیوسئو برای پیاده سازی خدمات سئو خود

هر شرکت و کسب و کاری که ادعا می کند می تواند بهترین خدمات سئو سایت را به شما ارائه کند، باید قبل از هر چیزی، به شما به طور شفاف توضیح بدهد که چگونه قرار است شما را به هدفی که در قراردادتان مشخص خواهید کرد، می رساند. در بالاتر، خدمات بهینه سازی سایتمان را به طور خیلی کلی به شما عزیزان ارائه کردیم اما در ادامه قصد داریم تا هر کدام از آن ها را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار داده به شما توضیح دهیم که چگونه قرار است برای هر کدام از آن ها، وب سایت شما را به اوج کیفیت خود برسانیم.

✔️ تولید و سئو محتوا

حتما تا الان در زمینه تولید محتوای سایتتان فعالیت هایی را انجام داده اید و کمی با ماهیت آن آشنا هستید. در دنیا، وبمسترها از شیوه های متعددی برای تولید محتوا استفاده می کنند؛ اعم از ترجمه، کمباین، کمباین مفهومی، تألیف و ترکیبی از همه این ها. در نیوسئو، ما در سال های متوالی تجربه های بسیار مفیدی کسب کرده ایم که با استفاده از آن ها شما می توانید کار خود را مقدار قابل توجهی جلو بیندازید. ما در واقع روشی را برای تولید محتوا ابداع کرده ایم که تمایل داریم بیشتر کسب و کارهای اینترنتی از آن در روند فعالیت های خود استفاده کنند.

در این روش، تیم تولید محتوای نیوسئو که از تجربه فوق العاده ای در زمینه سئو نیز دارند، شروع به تحقیق عبارات کلیدی می کنند تا بهترین کلماتی که کاربران از آن ها استفاده می کنند را شناسایی و دسته بندی کنند. بعد از اینکه تحقیق عبارات کلیدی به طور کامل انجام شد، این تیم تولید محتوا شروع به تحقیق و جمع آوری اطلاعات از منابع معتبر در مورد موضوعی که قرار است در سایت قرار داده شود، می کنند. بعد از جمع آوری اطلاعات به اندازه کافی، بهترین نویسنده تیم شروع به تألیف محتوا برای آن عبارت کلیدی که انتخاب شده است می کند. در حین انجام تمامی این مراحل، قواعد سئو محتوا به طور کامل رعایت می شود.

بعد از اینکه تألیف محتوای شما به طور کامل انجام شد، فایل نهایی به یکی از کارشناسان سئو ما تحویل داده می شود تا او مجددا فایل را از نظر سئو و مسائل ویراستاری مورد بررسی قرار دهد. سپس، بر اساس تحلیل هایی که از سرچ کنسول شما به دست آورده ایم، مطلب را در سایت منتشر خواهیم کرد.

البته دقت داشته باشید که توضیحی که در مورد این بخش از خدمات سئو به شما ارائه کردیم، تنها یک شمای کلی از عملکرد تیم تولید و سئو محتوای ما بود تا شما بتوانید با ماهیت و چگونگی پیاده سازی این پروسه آشنا شوید.

✔️ حسابرسی سئو

هنگامی که شروع به همکاری به نیوسئو در زمینه خدمات سئو بکنید، ما به شما تحلیلی از وضعیت فعلی سئو سایتتان ارائه خواهیم کرد. به طور کلی هر فردی که بخواهد کار بهینه سازی سایتی را انجام بدهد، باید قبل از شروع کار خود، تمامی فعالیت های قبلی که بر روی وب سایت پیاده شده اند را شناسایی و مورد تحلیل قرار دهد. در این صورت می توان بهترین استراتژی های لازم جهت افزایش رتبه وب سایت مدنظر در گوگل یا هر موتور جستجوگر دیگر را ایجاد کرد.

ابزارهای زیادی در گوگل وجود دارند که در زمینه تحلیل وضعیت سئو سایت شما، داده های ارزشمندی را ارائه می کنند؛ این ابزارها هم به صورت رایگان فعالیت دارند و هم به صورت غیررایگان. اما دقت داشته باشید که این ابزارها هرچقدر هم که اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهند، باز هم مثل یک تیم متخصص سئو نمی توانند مشکلات اصلی سایت را شناسایی کنند و به شما بگویید که فلان فعالیت، سبب بروز چنین مشکلی شده است. به زبان ساده تر، تفاوت عملکرد ابزارهای تحلیل سئو و متخصصین، در تجربه است؛ متخصصین و کارشناسان سئو از فاکتور بسیار فوق العاده ای به اسم تجربه استفاده می کنند و با استناد به آن به شما سازوکارهایی را ارائه می کنند که هیچ ابزاری مثل آن ها را نمی تواند به شما بدهد.

هر مجموعه ای که خدمات سئو سایت ارائه می کند، چه بخواهد چه نخواهد مجبور است چنین گزارشی را تهیه کند تا بر اساس آن فعالیت خود را شروع کند؛ مهم این است که شما هم در جریان این گزارش قرار بگیرید.

✔️ تحلیل رقبا

مهم نیست که چقدر کیفیت کار شما خوب باشد؛ در هر صورت، نیاز دارید تا رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید. یکی از اقدامات مهمی که در خدمات بهینه سازی سایت باید انجام شود، تحلیل سئو وب سایت رقبای شماست. این تحلیل به بهبود چیدمان استراتژی سئو شما کمک زیادی می کند. همچنین باعث می شود تا از انجام خطاهای رقبا پرهیز کرده و نهایت بهره را از تجربه آن ها ببرید.

✔️ تدوین استراتژی سئو

تیم های حرفه ای، وقتی می خواهند خدمات سئو ارائه دهند، همان ابتدای کار، استراتژی خود را تدوین می کنند تا مسیر بهینه سازی مشخص باشد. متاسفانه بسیاری از تیم های ضعیف و غیرحرفه ای، بدون توجه به این قضیه، کار بهینه سازی را شروع می کنند بدون آنکه دقیقا بدانند که قرار است چه کنند!

ما در نیوسئو در همان ابتدای کار خود، برنامه و استراتژی بهینه سازی سایت را تدوین می کنیم و آن را با کارفرما نیز به اشتراک می گذاریم. به این صورت هر دو طرف، می دانند که قرار است طبق برنامه به جلو حرکت کنند و بدین ترتیب از بروز مشکلات احتمالی به خوبی جلوگیری خواهد شد.

✔️ تحقیق کلمات کلیدی اصلی و فرعی

یکی از مهم ترین بخش های بهینه سازی وب سایت، تحقیق کلمات کلیدی است. اگر خطایی در این مرحله انجام شود، بدون شک بهینه سازی سایت با سختی زیادی همراه خواهد بود. در نتیجه، بهتر است که در همان ابتدای شروع کار وب سایت، تحقیق کلمات کلیدی با دقت فراوانی توسط متخصصین انجام شود. چراکه همین کلمات کلیدی هستند که اقدامات بعدی و اهداف کلی و جزئی وب سایت شما را مشخص می کنند.

ما در این مرحله از خدمات سئو خود، با استفاده از دانش، مهارت و تجربه ای که به دست آورده ایم، بهترین کلمات کلیدی کسب و کار شما را مشخص می کنیم و بر اساس آن ها شروع به بهینه سازی وب سایتتان می کنیم.

SEO-IN-2015

حال چرا امیر قمصری (مدیریت سایت نیوسئو)  می تواند گزینه خوبی برای مشاوره و یا انجام خدمات بهینه سازی برای سایت شما باشد؟

امیر قمصری و تیمش هیچ گاه ادعایی نداشته اند و به یک اصل معتقد هستند :

به عمل کار برآید، به سخندانی نیست …

بخشی از رزومه مدیریت نیوسئو :

  • تدریس در دانشگاه
  • تدریس در کانون رشد پارک علم و فن آوری استان خراسان رضوی
  • عضویت در تیم منتخب دانشگاه تهران
  • مشاور سئو سایت های بزرگ خبری ایران
  • سئوکار و مشاور پرتال آستان قدس رضوی
  • طراح ، سئوکار و مشاور تجارت الکترونیک رنک دو تخفیف گروهی کشور
  • مشاور طراحی و سئو بیمه ایران
  • تنها تولید کننده مقالات سئو با قابلیت تدریس در سازمان فنی حرفه ای کشور
  • متخصص تجارت الکترونیک و تمامی مباحث مربوط به آن
  • و …

پروژه های انجام شده توسط تیم نیوسئو

  • کسب رتبه اول در عبارت کلیدی آموزش سئو در میان حدود 3.510.000 سایت مرتبط
  • کسب رتبه اول در عبارت کلیدی سئو سایت در میان حدود 1.830.000 سایت مرتبط
  • کسب رتبه اول در عبارت کلیدی قانون جذب در میان حدود 4.030.000 سایت مرتبط
  • کسب رتبه اول در عبارت کلیدی سوغات اصفهان در میان حدود 900.000 سایت مرتبط
  • کسب رتبه اول در عبارت کلیدی سوغات شیراز در میان حدود 900.000 سایت مرتبط
  • کسب رتبه اول در تمام عبارت های کلیدی مرتبط با سوغات و صنایع دستی شهرهای اصلی ایران
  • کسب رتبه اول در عبارت کلیدی حرم آنلاین در میان حدود 700.000 سایت مرتبط
  • کسب رتبه اول در عبارت کلیدی حرم امام رضا در میان حدود 700.000 سایت مرتبط
  • کسب رتبه اول در عبارت کلیدی شاندیز مشهد در میان حدود 1.470.000 سایت مرتبط
  • کسب رتبه اول در عبارت کلیدی عکس حرم در میان حدود 700.000 سایت مرتبط
  • کسب رتبه اول در عبارت کلیدی مجمع جهانی صنایع دستی در میان حدود 600.000 سایت مرتبط
  • کسب رتبه اول در عبارت کلیدی تیراژه تهران در میان حدود 500.000 سایت مرتبط
  • کسب رتبه اول در عبارت کلیدی پالادیوم تهران در میان حدود 1.000.000 سایت مرتبط
  • کسب رتبه اول در عبارت کلیدی آیفون تصویری و تمام برندهای برتر این محصول در میان حدود 800.000 سایت مرتبط
  • کسب رتبه دوم در عبارت کلیدی تخفیف گروهی در میان حدود 400.000 سایت مرتبط
  • کسب رتبه دوم در عبارت کلیدی تخفیف رستوران در میان حدود 600.000 سایت مرتبط
  • کسب رتبه دوم در عبارت کلیدی دانلود سریال شهرزاد در میان حدود 600.000 سایت مرتبط
  • کسب رتبه دوم در عبارت کلیدی فیلم فجر 94 در میان حدود 800.000 سایت مرتبط
  • و …

برخی از کارفرمایان تیم نیوسئو :

  • www.atabat.org ستاد بازسازی عتبات عالیات
  • www.aqr.ir پرتال جامع آستان قدس رضوی
  • www.telewebion.com سایت بزرگ تلوبیون (همکاری با صدا و سیما)
  • www.shadyab.com سایت تخفیف گروهی شادیاب
  • www.dcakala.com سایت فروش آنلاین سیستم های حفاظتی
  • www.myegs.com رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک ایران
  • www.webii.ir سایت نیازمندی های وبی
  • www.iraninsu.com سایت بیمه ایران
  • www.gharreh.com سایت نیازمندی های قاره
  • www.eneshat.com سایت بزرگ گردشگری
  • www.parvaresheafkar.com سایت بزرگ قانون جذب
  • www.missland.com فروشگاه اینترنتی
  • www.androidkade.com دانلود رایگان نرم افزار و اپلیکیشن
  • www.4kia.ir سایت بزرگ وب مسترها
  • www.karnaval.ir رسانه جامع گردشگری
  • www.samtik.com سامانه قدرتمند خرید اینترنتی بلیط هواپیما
  • www.shydsa.com سایت شرکت مهندسی شیدسا
  • www.filmnet.ir بزرگترین و برترین سایت فیلم ایران
  • www.pishgaamaan.com سایت شرکت پیشگامان
  • www.sobhanehonline.com سایت خبری صبحانه آنلاین
  • www.hostnegar.com سایت مطرح و قدیمی در زمینه هاستینگ
  • www.rozanenegah.ir سایت روزنه نگاه امروز
  • www.shahreestekhdam.ir سایت شهر استخدام
  • www.vooo.ir سایت بزرگ وو
  • www.foodina.ir سایت سفارش اینترنتی غذا
  • www.mazepaze.com سایت سفارش اینترنتی غذا
  • www.schengenvisa.us سایت ویزای شینگن
  • www.kooshanic.com سایت تجهیزات اتوماسیون صنعتی
  • www.janebi.com فروشگاه اینترنتی جانبی
  • www.bosch-iran.com نمایندگی اصلی لوازم خانگی بوش
  • www.g-ads.org تبلیغات در گوگل ادوردز
  • www.giahyab پایگاه جامع طب سنتی و سلامت
  • www.hotelyab24 سامانه آنلاین رزرو هتل
  • www.hushkala مجله توانبخشی
  • www.iran-europe بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی 
  • www.kalavard فروشگاه اینترنتی
  • www.khabaryaab.com موتور جستجوگر هوشمند خبری
  • www.nanoitc.com نانو کامپ ایران
  • www.pezhvaksono کلینیک رادیولوژی و سونوگرافی
  • www.rpsi.ir موسسه خدمات دارویی رضوی
  • www.schengenvisa.us ویزای شینگن
  • www.ssco.tv تلویزیون شهری
  • www.youzkhodro.ir شرکت یوز خودرو ایرانیان
  • و …

علاوه بر عبارات کلیدی بالا و ده ها عبارات مهم و پربازدید دیگر، تمامی مطالب سایت کارفرمایان محترم به خودی خود و فقط براساس سئو و تولید محتوا، همواره در صفحات اول گوگل قرار دارند.

حال انتخاب با شماست !!!