کسب درآمد از پینترست | 7 راهکار شگفت انگیز

اپلیکیشن پینترست,پینترست,درآمدزایی در پینترست

کسب درآمد از پینترست از زمان آشکارسازی درآمدهای میلیون دلاری برخی شرکت ها از آن، تبدیل به دغدغه ای برای کاربران اینترنتی شد. همه قصد دارند بدانند که چگونه می توانند از این طریق درآمدزایی کنند یا اینکه درآمدهای خود را افزایش داد. از سال 2010 پینترست به مردم کمک کرد تا بتوانند راه هایی را برای درآمدزایی از این طریق پیدا کنند تا بتوانند محصولات و خدمات و … خود را به نمایش گذاشته و بفروشند. یک فروش خلاقانه و رویایی با ترفندهایی که هنوز بسیاری از بازاریابان، از آن بی خبر هستند.

البته که تا الان تغییرات زیادی بر روی پلتفرم Pinterest ایجاد شده است و این شرکت برای بهبود تجربه کاربری یا همان User experience سختگیری ها زیادی را برای کاربران ایجاد کرده است، اما باز هم می تواند به بهترین شکل هنرها و محصولات خود را در این شبکه اجتماعی به نمایش بگذارید.

چقدر میتوان از پینترست کسب درآمد کرد؟

وقت شما ارزشمند است، بنابراین آیا ارزش وقت شما را دارد که استراتژی های کسب درآمد از پینترست را بیاموزید؟

اگر به شما بگویم که می توانید روزانه 100 هزار تومان، 300 هزار تومان، 1 میلیون تومان یا حتی بیشتر از 10 میلیون تومان در پینترست درآمد کسب کنید، چه واکنشی نشان خواهید داد؟

آیا واقعا برای این ایده پردازی های شما، کاربران حاضر هستند هزینه های زیادی را پرداخت کنند؟

من شخصاً بدون هیچ تجربه ای شروع کردم، اما در نهایت یاد گرفتم که چگونه در وقت آزاد خود برای کسب درآمد آنلاین با در این شبکه اجتماعی به هدف مشخص شده خود برسم!

به طور کلی، این پول اضافی چگونه به شما کمک می کند؟ آیا این امر به شما کمک می کند مقداری بدهی خود را پرداخت کنید، از پرداخت حقوق و دستمزد برای دریافت حقوق خود صرف نظر کنید یا اینکه فقط اندکی به صندوق پس انداز شما کمک می کند؟

فقط در همین حد می خواهم به شما اطمینان دهم که کافیست روزانه فقط یک یا دو ساعت وقت خود را روی این شبکه اجتماعی بگذارید، به راحتی می توانید پس انداز خوبی را برای خود فراهم کنید.

هر جا که تصورات شما را به خود سوق دهد، من اینجا هستم تا به شما بگویم کسب درآمد با پینترست امکان پذیر است!

آیا درآمدزایی در پینترست با گوگل ادسنس نیز امکان پذیر است؟

نمی دانم چقدر در مورد گوگل ادسنس اطلاعات دارید، اما فقط کافیست بدانید که این ابزار زیر مجموعه شبکه قدرتمند گوگل به شما این امکان را می دهد که درآمدزایی دلاری را به راحتی برای خود محقق کنید. البته وجود تحریم ها، ممکن است که کار شما را مقداری دشوار کند، اما حقیقتا تلاش برای رسیدن به برخی اهداف مانند درآمدزایی دلاری، قطعا به موفقیت می رسد. همان طور که بقیه نیز به آن رسیده اند.

ما می خواهیم روش کسب درآمد پینترست با گوگل ادسنس را از طریق بلاگری و وبلاگ نویسی، به شما نشان دهیم.

بله، با نمایش تبلیغات در وبلاگ خود با Google Adsense می توانید با پینترست درآمد کسب کنید.

وقتی شما یک وبلاگ نویس کاملاً جدید هستید، توصیه می کنم از Google Adsense استفاده کنید زیرا برای شما حداقل بازدید از صفحه لازم نیست.

با این حال، آنها بهترین روش برای درآمدزایی نیستند، زیرا هزینه بسیار کمی به شما پرداخت می کنند. من شخصاً از Google Adsense  استفاده کردم و شما در واقع می توانید نحوه کسب درآمد آنلاین از طریق استفاده از Google به عنوان مبتدی را بررسی کنید.

گذشته ازAdsense ، شبکه های تبلیغاتی دیگری نیز وجود دارد که می توانید هنگام ورود به وبلاگ نویسی از آنها استفاده کنید.

ما در این مقاله 9 راه حل اساسی برای کسب درآمد از پینترست را به شما معرفی می کنیم:

  1. شما می توانید به یک کارشناس پینترست یا (Pinterest virtual assistant) تبدیل شوید
  2. به عنوان یک بلاگر در پینترست، کسب درآمد کنید
  3. بازاریابی وابسته در پینترست
  4. افزایش بازدید وب سایت به وسیله پینترست
  5. کسب مهارت در پینترست و کسب درآمد از آن
  6. فروش اشتراکی را با یک برند در Pinterest شروع کنید
  7. با ترفندهای پینترست برای شرکت های مختلف تبلیغات کنید و درآمد کسب کنید
  8. آنچه که استفاده می کنید را در پینترست تبلیغ کنید و درآمدزایی کنید
  9. استراتژی های پینترست را یاد بگیرید و به مردم آموزش دهید

اپلیکیشن پینترست,پینترست,درآمدزایی در پینترست

1) درآمدهای عجیب یک کارشناس پینترست

یکی از راه های کسب درآمد از پینترست، دستیار مجازی Pinterest شدن است. دستیاران مجازی Pinterest به وبلاگ نویسان، اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی آنلاین کمک می کنند تا اکانت Pinterest خود را بهینه سازی کنند. این بهینه سازی شامل موارد زیر است:

  • ایجاد پین
  • استفاده از Tailwind برای ایجاد استراتژی و زمانبندی و برنامه ریزی پست های پینترست
  • خودکار کردن روند پین کردن
  • تحقیق کلمات کلیدی کسب و کارها
  • ارتباط با مدیر تبلیغاتی پینترست برای اجرای پین های تبلیغاتی
  • ایجاد کانال های برای فروش و تبلیغاتی گسترده تر

یکی از مواردی که دستیارهای مجازی Pinterest عاشق این نوع درآمدزایی در پینترست شده اند، این است که به طرز دیوانه واری این نوع کسب درآمد، انعطاف پذیر است. شما هر زمان که بخواهید و هر جایی که امکانش هست، می توانید درآمدزایی کنید. بیشتر دستیارهای مجازی Pinterest چندین مشتری و پروژه دارند.

البته که این هنوز در کشور ما رونق نگرفته است و هنوز کسی شغل و مهارت کارشناس پینترست را نمی شناسد. به نظر بنده این یک برگ برنده برای شماست. اگر اکنون در این شبکه اجتماعی، حرفه ای شوید در آینده می توانید جز اولین نفراتی باشید که در این زمینه حرف های زیادی برای گفتن دارید.

جالب است بدانید که یک کارشناس پینترست در آمریکا از هر مشتری، ماهانه 500 دلار دریافت می کند و از همه جالب تر اینکه هر کارشناس پینترست میتواند، ماهانه بیش از 10 مشتری، داشته باشد.

اکنون در بسیاری از سایت های خارجی و در برخی از سایت های ایرانی، دوره های آموزش پینترست برگزار می شود، که هر کدام با مبالغ بالایی به فروش می رسد. پس اگر قصد دارید در آینده به یکی از متخصصین پینترست تبدیل شده و به درآمدزایی از پینترست، برسید، همین الان به آموزش این شبکه اجتماعی، مشغول شوید تا روش های فوق العاده درآمدزایی در پینترست را بهتر متوجه شوید.

کسب درآمد از Pinterest,کسب درآمد از پینترست

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: ترفندهای اینستاگرام 2021پیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

2) کسب درآمد از پینترست با بلاگر شدن

همانند بلاگری در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی، در پینترست هم می توان از این راه، کسب درآمد کرد. خوبی بلاگر شدن، این است که شما از هر راهی می توانید کسب درآمد کنید. برخی از روش های کسب درآمد از پینترست به روش بلاگری عبارت اند از:

  • تبلیغ برندهای مطرح به روش های خاص خود که می توان، تولید عکس یا محتواهای اینفوگرافیک و … باشد.
  • تبلیغ وب سایت های مختلف برای افزایش آمار بازدید و ترافیک صفحات سایت
  • ارائه راهکارهایی برای انجام کارها در منزل
  • ارائه تکنیک هایی برای بهبود وضعیت زندگی و …
  • تولید محتواهایی که برخی حاضر اند برایش، میلیون ها تومان هزینه کنند.
  • ایجاد تابلوهایی با موضوعات روش زندگی بهتر و فروش دوره ها و محتوای آن ها
  • همیشه پین های جدید ایجاد کنید تا هر نوع مخاطبی را جذب بلاگ خود کنید
  • تعامل با دیگر کاربران مخصوصا کاربرانی که در پینترست، شهرت بسیاری دارند.
  • یک برد گروهی ایجاد کرده و دیگر بلاگرها و اینفلوئنسرها را دعوت کنید تا هم بدین وسیله ایجاد رقابت کرده و هم بتوانید ایده های ناب آن ها را با ایده های خود ترکیب کرده و ایده جدید و بهتری را ایجاد کنید

هیچ یک از این موارد روش مستقیم برای کسب درآمد از پینترست نیست، اما باعث افزایش فالوور بلاگ شما در پینترست به دنبال آن اگر وب سایت داشته باشید، باعث افزایش بازدید وب سایت شما می شود. در اصل این ها روش هایی برای تولید محتوای قوی تری این دنیایی است که کاربران بسیاری را با این روش ها، به خود جذب کرده است.

3) بازاریابی وابسته در پینترست

بازاریابی وابسته که در ایران به خوبی از آن، یاد نمی کنند. شاید برای شما هم سوال است که چگونه می توانید بازاریابی وابسته ایجاد کنیم؟ منظور از بازاریابی وابسته چیست؟

خب بهتر است که ابتدا قبل از توضیح این نوع کسب درآمد از پینترست، در مورد بازاریابی وابسته، اطلاعاتی را به شما بدهم:

بازاریابی وابسته چیست؟

بازاریابی وابسته زمانی است که برای تبلیغ محصولات و یا خدمات با شرکت ها و سازمان های مختلف، شریک شوید. این می تواند در حالت و روش های مختلف صورت بگیرد. این نوع بازاریابی شباهت بسیاری به دلالی در ایران دارد اما بسیار پیشرفته تر و اصولی تر است. در اینجا، سود شما را شرکت تعیین می کند. کاملا برعکس دلالی، که سود را خود شخص تعیین می کند.

این نوع بازاریابی هم در اینترنت و وب سایت های مختلف در حال انجام است که بزرگترین بازاریاب وابسته در ایران، دیجی کالا است که اعتبار خود را وسط گذاشته و از این طریق شرکت های زیادی، اجناس خود را به فروش می گذارند. البته که این نوع بازاریابی در هر شبکه اجتماعی نیز قابل انجام است.

حال می رسیم به بازاریابی وابسته برای درآمدزایی در پینترست. شرکت هایی که شما به عنوان بازاریاب وابسته آن، انتخاب می شود، لینک منحصر به فرد (لینک وابسته) به شما می دهد که در پست ها یا پین های خود آن را وارد می کنید. وقتی کسی روی آن لینک، کلیک می کند و خرید می کند، کمیسیون به شما پرداخت می شود، اینجا شما نیز وظایفی داشته و باید به نکاتی توجه کنید:

  • برخی از شرکت ها هستند که به شما اجازه نمی دهند لینک های وابسته خود را در Pinterest ارسال کنید ، بنابراین همیشه با مدیر شرکت وابسته شرکت تماس بگیرید و قوانین قرارداد خود را بخوانید.
  • زمانی که لینک خرید شرکت را قرار می دهید، نیازی به کوتاه کردن لینک نیست.
  • برنامه ای برای تبلیغات گسترده برای فروش بهتر باید داشته باشد
  • باید بتوانید ارتباط قوی با کاربران خود ایجاد کنید

اپلیکیشن پینترست,پینترست,درآمدزایی در پینترست

4) با پینترست، ترافیک وب سایت فروشگاهی خودت رو افزایش بده

اینجا زمان هنرنمایی موتور جستجو قدرتمند پینترست است. یکی از راه های کسب درآمد از پینترست، معرفی محصولات در قالب تصاویر است تا از آن طریق بتوانید، انبوهی از کاربران که در پینترست، قرار دارند را به سمت خود بکشید. برای درآمدزایی در پینترست، این یک راهکار ویژه است. شما که فروشگاه اینترنتی مانتو و کیف و کفش دارید، بهترین کار برای شما حضور در پینترست است.

شما به راحتی می توانید مدل مانتوهایی که در فروشگاه خود داریدیا حتی اجناسی که در آینده قصد فروش آن را دارید، در این شبکه اجتماعی به صورت خیلی ویژه به کاربران نمایش دهید و به آن ها بگویید که اگر دوست دارند با مدل های بیشتری از این کالا آشنا شوند یا حتی خریداری کنند، به وب سایت شما مراجعه کنند.

البته در صورتی که وب سایت شما بر اساس آخرین تکنیک های سئو سایت، بهینه سازی شده باشد، اثربخشی بهتری برای شما در این زمینه دارد.

در ادامه 4 دلیل مهم از این جهت که چرا موتور جستجوگر پینترست برای فروشگاه اینترنتی شما، مناسب است، را بررسی می کنیم:

  • 90٪ کاربران می گویند Pinterest به آنها کمک می کند تا تصمیم بگیرند چه چیزی را خریداری کنند
  • 78 درصد کاربران پینترست این عقیده را دارند، محتوای برندهایی که در پینترست ارائه می شود، برای آن ها کاربردی و مفید بوده است
  • 66 درصد کاربران پینترست، بعد از مشاهده محصول در آنجا، خرید خود را قطعی کرده اند
  • پینترست 33 درصد بیشتر از فیسبوک، ترافیک برای وب سایت های فروشگایی ایجاد کرده است.

اما چند راهکار ساده برای صاحبان وب سایت های فروشگاهی، برای کسب درآمد از پینترست:

  • اگر صاحب فروشگاه آنلاین هستید، می توانید از Pinterest از همان روش هایی که وبلاگ نویسان استفاده می کنند، بهره مند شوید.
  • شما می توانید از پین های تبلیغاتی در پینترست استفاده کنید که کار بسیار ساده برای ارائه بهتر محصولات است
  • بهترین راهکار، بهینه سازی پین های خود برای کلمات کلیدی هدف است. به عنوان مثال در صورتی که فروشگاه مانتو دارید، خرید مانتو یا مدل مانتو کلمات کلیدی هدف شما است که می تواند برای شما بسیار موثر و مفید باشد.

در صورتی که شما به بهترین نحوه، اکانت خود را برای فروشگاه اینترنتی خود، بهینه سازی کنید، در آینده نزدیک خواهید دید که پینترست به جمع پرطرفدار ترین شبکه های اجتماعی در ایران، تبدیل شده و حالا شما هستید که حرف اول را در فروش محصول خود، می زنید. مانند دیجی کالا که زمانی شروع به کار کرد که کمتر کسی به کسب درآمد از اینترنت، فکر می کرد.

5) تولید محتوا با ایده پردازی از محتواهای پینترست

زمانی که در پینترست جستجو می کنید، وارد صفحات مختلف می شود و تصاویر متفاوتی را می بینید که ممکن است ایده هایی به ذهن شما برسد، اینجاست که باید دست به کار شوید. شما می توانید با ایده هایی که از صفحات پینترست به ذهن شما خطور می کند، محتوای جدیدی تولید کنید و روی آن مانور دهید.

به عنوان مثال می توانید آموزش آشپزی را ببینید، ایده هایی از پیج های آشپزی پینترست بگیرید و سپس با ایده جدید خود، یک صفحه جدید در پینترست برای ایده های ناب خود در این موضوع ایجاد کنید.

من با کمی جستجو در دنیای پینترست و صفحات و اکانت های مختلف به چند ایده ناب رسیدم که می تواند راهی برای کسب درآمد از پینترست برای شما باشد. برخی از مواردی که در ادامه توضیح می دهیم، مختص ایده برداری از پینترست است. یعنی شما ایده را از پینترست گرفته و در شبکه های اجتماعی دیگر یا اینکه در وب سایت خود، با آن، کسب درآمد می کنید (کاری که میلیون ها بلاگر در اینستاگرام و وبلاگ های موفق در اینترنت، انجام می دهند):

  • شما می توانید به تولید پادکست از محتواهایی که از پینترست بدست می آورید، پرداخته و نکات نابی را در اختیار کاربران خود، قرار دهید.
  • ایده های فانتزی برای زندگی بهتر را گرفته، به آن پر و بال دهید و آن را با کاربران خود به اشتراک بگذارید.(برخی این ایده های فانتزی را در قالب یک پکیج به کاربران می فروشند)
  • ایده هایی برای نوشتن، طراحی و نقاشی
  • ایده پردازی از فروشگاه های مد و فشن
  • بالا بردن مهارت عکاسی در کنار ایده برداری از تصاویر خارق العاده پینترست یکی از بهترین روش های کسب درآمد از Pinterest است.

درآمدزایی در پینترست حتما توسط آن اپ انجام نمی گیرد. بلکه ممکن است وسیله ای برای کسب درآمد برای شما باشد. به همان دلیل است که بزرگان حوزه دیجیتال مارکتینگ گفته اند که به جای اینکه به دنبال راه های کسب درآمد از پینترست باشید، بهتر است که از پینترست بیاموزید که چگونه درآمدزایی کنید. حال این قسمت جالب است، بسته به آنچه تصمیم دارید انجام دهید، می توانید برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود یک بار دیگر به Pinterest مراجعه کنید.

اپلیکیشن پینترست,پینترست,درآمدزایی در پینترست

6) نگاه خود را از یک کالا به مردم نشان دهید

کاربران در پینترست به دنبال ایده ها و ترفندهای جدید هستند. شما می توانید از فرصت استفاده کرده و برای کسب درآمد از پینترست، اقدام کنید. دیدگاه شما نسبت به یک کالا یا محصول می تواند به روش های مختلف به کاربران معرفی شود. به عنوان مثال اگر شما می توانید کار مدلینگ انجام دهید، می توانید با پوشیدن لباس های خاص شرکت های مختلف در این شبکه اجتماعی پیشنهاد تبلیغ گونه ای به آن ها ارائه دهید.

به عنوان مثال اگر تعداد فالوورهای شما به اندازه ای هست که بتواند فروش یک برند را با افزایش چشمگیر روبرو کند، می تواند به یک مرکز فروش پوشاک پیشنهاد داده که کد تخفیف اختصاصی دهد تا شما کالا آن ها را به صورت خودتان در حال استفاده از آن هستید، به کاربران در پینترست پیشنهاد دهید و اگر با استقبال ویژه ای روبرو شد، به آن ها این کد تخفیف را پیشنهاد دهید.

شما هر کالا یا هر چیزی که خودتان به آن نیاز داشته و در حال استفاده از آن هستید و البته کاربری آن راضی هستید، می توانید به کاربران خود پیشنهاد داده و برای درآمدزایی در پینترست، با ارائه ترفند کد تخفیف اختصاصی، کسب درآمد کنید.

7) استراتژی کار در پینترست را به کاربران آموزش دهید

اگر فکر می کنید در حوزه کسب درآمد از پینترست، حرفی برای گفتن دارید و اگر توانایی ها قابل توجهی در این شبکه اجتماعی دارید، بهترین فرصت است که خود را برای تبدیل شدن به یکی از اساتید بزرگ آموزش پینترست، آماده کنید. کافیست در کنار داشتن این توانایی ها، اندکی اطلاعات خود را بالا برده، تولید محتوا کنید و سپس آن ها به صورت دوره های آموزشی به فروش بگذارید یا اینکه کلاس های آنلاین و حضوری برای آموزش پینترست به کاربران، ارائه دهید. ما چند راهکار به شما پیشنهاد می دهیم:

  • آماده سازی بسته های آموزشی به صورت سرفصل گونه قرار دادن آن در وب سایت خود یا دیگران (تبلیغات آن قرار است در اکانت شما پین شود)
  • برگزاری کلاس های آنلاین آموزش پینترست
  • برگزاری کلاس های حضوری
  • برگزاری سمینارها با حضور اساتید دیگر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام
  • برگزاری کمپین های آموزشی
  • تولید کتاب

این شاید بهتری راه کسب درآمد از پینترست باشد البته در صورتی که قصد دارید به صورت حرفه ای در این اپ حضور پیدا کنید.

نکات مهم درآمدزایی در پینترست

اکنون که می دانید راه های کسب درآمد از پینترست چیست، می خواهیم راهکارهایی را به شما آموزش دهیم که بتوانید به سادگی تعداد کاربران پروفایل پینترست خود را افزایش دهید. قطعا می دانید که بدون وجود کاربران، نمی توان به سادگی، کسب درآمد کرد. توجه داشته باشید که برخی از این نکات برگرفته از روش های درآمدزایی از سئو است.

تولید محتوا ارزشمند و موثر در پینترست

Pinterest  ابزاری بصری است و پین های شما باید به قدری جذاب و چشم نواز باشند که موجب خرید و استفاده از خدمات شما شود و اگر شما هم می خواهید از طریق Pinterest درآمد کسب کنید، قطعاً پست ها یا به اصطلاح پین های شما، باید حرفه ای به نظر برسند.

خوشبختانه تهیه تصاویر خلاقانه و با کیفیت برای پین های خود از همیشه آسان تر است. Canva ابزاری رایگان برای ایجاد تصاویر دیجیتالی برایPinterest ، Facebook، Instagram و … است، اما همچنین می توانید از آن برای تولید پست های تبلیغاتی جذاب، پست های خیره کننده، کارت های ویزیت و … استفاده کنید. کار کردن با Canva بسیار آسان است و تعداد زیادی طرح رایگان نیز وجود دارد که می توانید آن ها را ویرایش کنید و با متن و تصاویر خودتان، بهترین محتوای تصویری را برای پینترست، تولید کنید.

استفاده از کلمات کلیدی در عنوان پین ها

یکی از مهم ترین نکات کسب درآمد از پینترست، عنوانی است که برای پین های خود در نظر می گیرید. پینترست یک موتور جستجوگر مانند Google است، بنابراین شما می بایست پین های خود را با استفاده از کلمات کلیدی قابل جستجو توصیف کنید تا به عنوان مثال در صورتی کاربران به دنبال طرح های دکوراسیون داخلی هستند، شما را به سادگی پیدا کنند. با مشاهده پین ​​هایی که در بالای feed شما ظاهر می شوند، شروع کنید.

کار دشواری نیست. به عنوان مثال اگر طرح های خاصی برای دکوراسیون آشپزخانه دارید، کافیست در موتور جستجو پینترست چک کنید که عبارت “دکوراسیون داخلی آشپزخانه” به چه صورت جستجو می شود، سپس به همین صورت، عنوان پین خود را بهینه سازی کنید.

می توانید در نوار جستجو به راحتی کلمات کلیدی را جستجو کنید. شروع به تایپ کردن موارد مرتبط با موعو خود را بیابید.

تعامل با پینرها دیگر

ابتدا بهتر است بدانید که به افرادی که در پینترست، فعالیت می کنند، پینر می گویند. این شبکه اجتماعی همانند دیگر شبکه های اجتماعی نیاز است که با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید. به عنوان مثال در پین های خود، دیگران را پین کنید، سعی کنید با افرادی که در زمینه شما، شهرت بیشتری دارند، ارتباط برقرار کنید.

این مقاله ادامه دارد …

44 نظر در مورد مقاله “ کسب درآمد از پینترست | 7 راهکار شگفت انگیز ” ثبت شده است
  1. مهدی

    سلام وقت بخیر اگه با هوش مصنوعی تصویر بسازیم و تو پینترست آپلود کنیم میتونه مانیتایز بشه؟


    • امیر قمصری

      درود بر شما
      اکثرا تشخیص میده


  2. فاطیما

    سلام روزتون بخیر در قسمت ثبت نام ووردپرس در کادری که مشخصات کارت اعتباری رو میخواد باید چیکار کنم اخه کارت متعلق ب بانکهای ایرانه .


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      فقط باید حساب خارجی داشته باشید
      یا
      از سایت های نقد کردن درآمد یوتیوب، حساب بسازید و درآمد خودتون رو نقد کنید


  3. نازنین

    سلام من کسی رو در خارج از کشور نمیشناسم چطوری میتونم کسب درآمد کنم از پینترست؟


    • سیدمجتبی پورموسوی

      سلام
      می تونید از سایت هایی که درآمد از شبکه های اجتماعی رو نقد می کنند مانند افراک و اندروپی و… استفاده کنید


  4. A.B

    سلام. “پبن تریست” مال آمریکاست و ایران رو تحریم کردن و کمی سخته بهتون حق و حقوق مالی بدن. من ویوی تا یک میلیون چهارصد و خرده ای هم دارم و منتظرم فالورام بالا بره(“ویو” یعنی دیده شدن پست شما؛ مثلا یکی ببینه، می زنه یک ویو و روی پست هم نشان می ده، اما برای بهتر دیدن: وقتی پست مورد نظر رو باز کردید زیر گزینه های لایک و اشتراک گذاری و کامنت، یه شکل مثل آمار هست که باید اونو بزنید تا بهتر ببینید چه قد دیدن و لایک کردن و یا اومدن پیج شما رو تماشا و چک کردن)؛ پین تریست نقض هایی هم داره، اما بهترین جایی هستش که عکس و ویدیوی های با کیفیت و بدون تگ تبلیغاتی توش می بینید و اینم بدونید اینترنت شما رو زیاد هدر می ده، که اونم به خاطر کیفت ویدیو و عکساشه هست اگه نت براتون‌مهمه و اگه بخواید دانلود کنید جلوتر بدونید که اینترنت زیادی هدر می ره و اما بهترین روش درآمدزایی با “پین تریست” اینه که اول فالور و ویوی شما بالا بره و ایده مال خودتون باشه بعد می تونید تبلغات بگیرید، فرق نمی کنه ممکنه طرف خارجی باشه و یا ایرانی و قبلش هم باید برای ارسال پول، کارت های بینال، مثل پی بال داشته باشید که اونم برید صرافی های معتبر براتون باز کنن و هر مبلغی هم براتون ارسال شد زود خالی کنید تا هر کی رمز شما رو می دونه دلتون رو نسوزونه و هرچی پیدا کردید برداره یا کمی برداره!؛ متن ویدیویی که می ذارید سعی کنید چیزی باشه که هر کی زبان شما رو هم نمی فهمه از خود ویدیو متوجه بشه و دوم تگ کردن های کلیدی به زبان انگلیسی؛ بعد که ویو بالا رفت خودتونم می تونید از شرکتای خارجی پیشنهاد تبلیغات بگیرید و اگه زبان بلد نیستید از گوگل ترجمه استفاده کنید و متن کوتاه و جمله بندی به فارسی درست باشه تا خوب ترجمه کنه؛ خب تبلیغات که گرفتید طمع زیاد نکنید با زیر پنج دلار هم برای شما شروع خوبیه اونم دلاری که در کشور ما بالاست و ضرر هم نمی کنید؛ دومین روش: اگه گرافیست و یا در کار تبلیغات هستید از هر ویدیو و گیفی می تونید یه کار تبلیغی برای اطرافیان خودتون سر هم کنید و بسازید و بابتش پول بگیرید و یا با دانلود عکس ها و بکگراندهای با کیفیت، پوسترهای تبلیغاتی برای اطرافیان خودتون بسازید و توصیه من اینه که خود سایت برجسب PNG پین تریست که جدا است(در گوگل سرج کنید) داشته باشید و همچنین ویرایشگر ویدیویی lnshot که به نظر من این چند تا از شما یک طراح و ویرایشگر حرفه ای می سازه. اصلا هم گیج نشید کم کم و مرحله به مرحله همه چی رو با کار کردن می آموزید و خودمو مثال بزنم من چندین ساله از lnshot استفاده می کنم و تازه پارسال فهمیدم اینشات قابلیاتای بیشتری داره که فرصت نشد برم ببینم؛ اون قد زیاد که نتونید فکرشم بکنید که ممکنه چی از شما بسازه؛ برنامه ای که هنگ نمی کنه، اما اگه گوشی شما هنگ کرد و خانوش شد، خودکار هم براتون نگه می داره تا بعد برید ادامه بدید و به قسمت اون شکل اسمایلش هم حتما سر بزنید و هر چی خواستید با انگلیسی سرج کنید تا بتونید حتی برای پین تریست هم محتوا بسازید. کلام آخر بهترین روش درآمدزایی از پین تریست همون گرفتن تبلیغاته، سعی کنید پیجتون رو تخصصی کنید و خارحی ها زیاد علاقه به موضوعات شخصی شما ندارن، مثلا اگه توی کار موزیک وبلاگر هستید، از سایتای خارجی موزیک تبلیغ بگیرید و یا از سازنده و فروشگاه های موسیقی؛ برش کوتاه فیلم های جالب و جدید خارجی هم موثره، به ویژه اگه با سیاست بخش هیجانش رو برش بزنید و کم حجم هم کنید. عکس گرفتن از گل و گیاه و دست شما از این چیزا طرفدار نداره مگه بارش باران و اونم زیبا باشه؛ یا بدون حرف زدن وسایلی که تازه هستن و جایی دیدید تهیه کنید و خودتونم ویدیو بگیرید اون جا بذارید؛ خلاصه فعلا در فکر درآمد نبلشید و ممکنه تا یک سال یا بیشتر وقت بذارید.
    پین‌تریست در ایران چندان معروف نیست و تعداد کمی هستن و مردم بیشتر توی اینستاگرام و اینا خزیدن، اما شک‌نکنید کم کم بیشتر می شن و بیشترشون‌میآن اون‌جا و البته اون‌جا رو هم به گند می کشن و‌پر می کنن از چیزای بی کیفیت و با تگ و فلان!. خارجی ها چندان‌ به غم و این‌چیرا علاقه ندارن، بیشتر طنز قوی کار کنید و عمده وبلاگرهای پین‌تریست هم هندی و کشورهای آسیای شرفی هستن؛ سعی کنید چیزی در باب دل اونا هم کار کنید و از راه گوگل ترجمه تگ‌هندی و چینی هم بزنید!…
    امیدوارم کمکی کرده باشم…


    • سیدمجتبی پورموسوی

      سلام روزتون بخیر
      ممنون از مطالب مفیدی که با کاربران سایت نیوسئو در میان گذاشتید


  5. راضیه

    من کار طراحی کیف و گلدوزی واموزش….انجام میدم و بتازی میخوام فعالیت در یوتیوب رو هم شروع کنم
    کسب درآمد از پینترست به فروش محصول فیزیکی هست یا اینکه همین کارها رو در پینترست به نمایش بگذاریم درآمد رایی دارد؟


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      متوجه سوالتون نشدم
      بیشتر توضیح بدین


  6. سارا

    برای ایجاد حساب و درآمد از پینترست باید رابط خارج از کشور داشته باشیم؟ برای شماره و آدرس اینا


    • سیدمجتبی پورموسوی

      بله قطعا


  7. ممدشونم

    دقیقا درامد از پینترست چجوریه؟ مث یوتیوب به صورت مستقیم برای ویو لایک و …. بهتون پول میدن یا مثله اینستا غیر مستقیم از طریق تبلیغ و فروش محصول …. میشه درامد کسب کرد ؟
    اگر مثله یوتیوب هست میتونید بگید چقده درامدش حدودا


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      وقت بخیر
      فعلا به روش غیرمستقیم امکان درآمدزایی از پینترست بهتر جواب داده


  8. sohrab

    ببخشید در ایران هم میشه از پینترست کسب درامد کرد


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      وقت بخیر
      بله به صورت غیرمستقیم


  9. L.E

    سلام خسته نباشید. برای گرفتن درامدی که از پینترست به دست میاد؛ میشه با ویزا کارت حساب گوکل ادسنس داشته باشیم و از اون طریق درامد رو برداشت کنیم؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید🙏


    • ناظر سایت

      درود
      بله میتونین از طریق ویزا کارت، درآمد از پینترنست رو برداشت کنین


  10. Ryan

    سلام
    ببخشید چجوری میتونم اکانت پینترستم رو به گوگل ادنس بدم؟!


    • ناظر سایت

      سلام
      در حال حاضر چنین امکانی وجود نداره


  11. عبداله

    سلام
    خدا قوت
    راهی برای دریافت درآمد به صورت رمزارزها معرفی نشده؟


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      فعلا خیر. البته برخی شرکت ها این کار رو انجام میدن ولی ما نمیتونیم شرکتی رو معرفی کنیم


  12. ملیحه

    درود بر شما
    من پینترست دارن و رشد خوبی داشته ولی در زمینه تبلیغ و درامد نیاز به کمک دارم ایا شما در این زمینه می توانید کمک کنید یا خیر ؟


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      چالشتون رو مطرح کنید تا جایی که بتونم، کمکتون می کنم


  13. محمدمهدی سیف لیتکوهی

    سلام
    من مدت ۳۰سال با داشتن لنز چشمی قابل عکس و فیلمبرداری توسط اقوام به این شرکت پینترست عکس و فیلم قابل قبول و پرطرفدار عرضه میکردم
    الان قصد دارم شخصن با این شرکت کار کنم
    لطفاً در مورد نمایندگان داخل ایران به من آدرس بدید تا بتونم با آنها مشورت داشته باشم
    با تشکر
    ۰۹۱۱۳۰۰۷۲۰۲


    • ناظر سایت

      بنده شخص خاصی رو نمیشناسم
      میتونید از گوگل استفاده کنید


  14. Nadia

    سلام ببخشید من الان نفهمیدم
    چجوری میتونیم از طریق اکانت پینترست مون درامد داشته باشیم
    میشه یک توضیح کوچولو یا یک مثال بزنین
    ممنوننننن


    • ناظر سایت

      اول از همه باید حساب ادسنس گوگل داشته باشید


  15. Sana

    میشه یک مثالی برای ادرس های غیر ایرانی بزنین
    از طریق ساخت عکس نوشته و ساخت فیلم هم میتوان کسب درامد کرد؟


    • ناظر سایت

      آدرس غیر ایرانی کاملا واضح هست
      یعنی آدرس یه مکان تو کشورهای دیگه، غیر از ایران


  16. L_1485

    بله شماره و ادرس غیر ایرانی رو دارم فقط میخواستم بدونم چقد میده و چه شرایطی داره


    • ناظر سایت

      بستگی به محتوا و نوع کسب درآمد شما داره


  17. L_1485

    من الان گوگل ادنسو میخام درستش کنم ولی چجوری میتونم درآمد داشته باشم منظورم اینه ویو هر ویدیو باید تا چقد باشه
    میدونین؟


    • ناظر سایت

      ما در حال بررسی هستیم اما هنوز آمار خاصی بدست نیاوردیم
      این موضوع رو هم دقت کنید که گوگل به آدرس های ایرانی، هزینه ای پرداخت نمی کنه و باید به صورت غیر مستقیم آدرس غیر ایرانی در گوگل ادسنس وارد کنید


  18. real_pcy

    خب اگ پیج پینترسمو بدم به گوگل ادنس باید شماره و آدرس و اینا.. همش به غیر از ایران باشه


    • ناظر سایت

      بله دقیقا
      همه این موارد باید غیر ایرانی باشه


  19. Hosein

    سلام حتما باید برای کسب درامد حساب گوگل ادسنس داشته باشیم؟؟


    • ناظر سایت

      سلام بله


  20. Hosein

    سلام خسته نباشید برای کسب درامد از پینترست حتما باید حساب گوگل ادسنس داشته باشیم؟؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      بله


  21. Mhya

    ببخشید وقتی میام اکانت بیزینسی بزنم این authorisation failed رو میاره. چیکار باید بکنم؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      این ارور تایید اعتبار هست
      ممکنه تو وارد کردن اطلاعات مشکلی داشته باشید


  22. متین

    ببخشید چطور از کدوم قسمت برای کارشناس پینترس شدن باید ثبت نام کنیم؟؟؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      نیازی به ثبت نام در مرکز خاصی نیست
      شما کافیه با الگوریتم های این شبکه اجتماعی آشنا بشید، تولید محتوا برای پینترست رو یاد بگیرید تا بتونید به عنوان کارشناس پینترست، خودتون رو معرفی کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود