10 برنامه برتر آنفالویاب اینستاگرام

آنفالویاب اینستاگرام,برنامه آنفالویاب اینستاگرام,برنامه آنفالویاب اینستاگرام برای آیفون

یافتن یک برنامه آنفالویاب اینستاگرام خوب، برای بسیاری از فعالان این شبکه اجتماعی محبوب بسیار مهم است و گاهی اوقات می تواند حتی به یک دغدغه تبدیل شود.

اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی در حال حاضر است که 1 میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد. اگر شما از افرادی هستید که به طور جدی در اینستاگرام فعالیت می کنید، حتما می دانید که آنفالو کردن شما توسط افرادی که آن ها را دنبال می کنید، امری آزار دهنده است.

اگر تاکنون در چنین شرایطی قرار گرفته‌اید، قطعا به دنبال بهترین آنفالویاب اینستاگرام هستید و این سوال برایتان پیش آمده است که چگونه آنفالویاب اینستاگرام را فعال کنیم.

بهترین آنفالویاب اینستاگرام

در ادامه ما بهترین نمونه های این برنامه ها برای انواع سیستم عامل ها از جمله برنامه آنفالویاب اینستاگرام برای آیفون و آنفالویاب اینستاگرام برای ویندوز را معرفی خواهیم کرد.

1. Followers Insight

Followers Insight یک برنامه آنفالویاب اینستاگرام است که به شما کمک می کند به راحتی هر کاربری را که شما را آنفالو کرده است آنفالو کنید و مطمئن شوید که فقط افرادی را دنبال می‌کنید که واقعا به محتوای شما علاقه مند هستند.

اگر می خواهید بدانید که توسط این برنامه چگونه آنفالویاب اینستاگرام را فعال کنیم، باید بگوییم که نحوه کار با آن بسیار ساده است. این برنامه در کمترین زمان ممکن بررسی می کند چه کسانی شما را دنبال نمی کنند و به راحتی می توانید آن ها را آنفالو کنید.

علاوه بر آن از طریق این برنامه می توانید حساب کاربری اینستاگرام خود را مدیریت کنید، لایک ها و نظرات خود را در هر پست مشاهده کنید و محبوب ترین پست های خود را رتبه بندی نمایید. Followers Insight یک برنامه آنفالویاب اینستاگرام برای آیفون و سایر سیستم عامل ها است.

2. برنامه آنفالویاب Followers Track

Followers Track یک برنامه آنفالویاب اینستاگرام برای آیفون است. این برنامه برای کسانی که می خواهند در اینستاگرام رشد ارگانیک داشته باشند بسیار مناسب می باشد. Followers Track می تواند اطلاعات زیادی را در مورد فالوور ها، مانند این که چه کسی جدیدتر است یا چه کسی شما را آنفالو یا حتی بلاک کرده است، در اختیار شما قرار دهد.

علاوه بر آن، توسط این نرم افزار می‌توانید لایک هایی که حذف شده‌اند و بسیاری از اطلاعات مهم دیگر برای کسانی که می خواهند نه تنها فالوورهای فعلی خود را حفظ کنند، بلکه تعداد آن ها را نیز افزایش دهند، به دست آورید.

3. برنامه آنفالویاب اینستاگرام Followers Assistant

این برنامه نیز از نمونه های بهترین آنفالویاب اینستاگرام است. لیست اطلاعاتی که برنامه آنفالویاب Followers Assistant به شما ارائه می هد، به شرح زیر است:

  • کسانی که آن ها را فالو می کنند ولی آن ها شمارا فالو نمی کنند.
  • افرادی که شما فالو می کنید اما آن ها شما را فالو نمی کنند.
  • چه اکانت های اخیرا شما را فالو کرده‌اند.
  • چه کسانی شما را فالو می کنند اما با شما تعامل ندارند.

همچنین توسط این برنامه می توانید تمامی کامنت های درج شده در صفحه خود را مشاهده کرده و به آن ها پاسخ دهید. Followers Assistant هم یک برنامه آنفالویاب اینستاگرام برای آیفون می باشد و می توانید آن را از اپ استور دانلود کنید.

آنفالویاب اینستاگرام,برنامه آنفالویاب اینستاگرام,برنامه آنفالویاب اینستاگرام برای آیفون

4. برنامه آنفالو یاب +Reports

توسط این ابزار فوق العاده می توانید علاوه بر مشاهده کسانی که شما را آنفالو کرده‌اند، ببینید چه کسانی شما را بلاک کرده‌اند و همچنین می توانید لیست افرادی را که پروفایل شما را بازدید کرده اما فالو نکرده‌اند، مشاهده نمایید. نسخه های اندروید و IOS این نرم افزار به رایگان در وب سایت رسمی خود به آدرس reportsplussapp.com جهت دانلود وجود دارند.

5. برنامه Unfollow Users

یکی دیگر از گزینه های بهترین آنفالویاب اینستاگرام، Unfollow Users می باشد. این برنامه به شما اجازه می دهد تا یک لیست تحت عنوان لیست سفید ایجاد کرده و اکانت هایی که نمی خواهید توسط این نرم افزار آنفالو شوند را در آن لیست قرار دهید. Unfollow Users یکی از برنامه های آنفالو انحصاری اندروید می باشد که می توانید آن را از Google Play دانلود کنید.

6. InsTrack

توسط نسخه رایگان نرم افزار InsTrack می توانید مشاهده کنید چه تعداد از فالویینگ هایتان شما را فالو نمی کنند، اما برای این که بتوانید به صورت خودکار آن ها را آنفالو کنید، باید نسخه غیر رایگان این نرم افزار را تهیه کنید. با تهیه این نسخه ویژگی های زیادی از جمله زمان بندی انتشار پست نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این برنامه نیز به صورت اختصاصی برای سیستم عامل IOS می باشد.

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: آموزش سئو اینستاگرامپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

7. برنامه Ig Analyzer

از دیگر برنامه های آنفالو برای آیفون، Ig Analyzer: Follower Analysis است که به وسیله آن می توانید اطلاعات مختلفی را در مورد عملکردتان در اینستاگرام، مانند میزان افزایش فالوور، کسانی که شما را فالو نکرده‌اند و… به دست آورید.

همچنین این برنامه به شما امکان این را می دهد که اطلاعات مربوط به پست های خود مانند لایک ها و کامنت ها را مشاهده کرده و حتی متوجه شوید چه کسانی لایک یا کامنت خود را از پست شما حذف کرده‌اند. علاوه بر موارد ذکر شده، توسط این برنامه می توانید افرادی را که بیشترین تعامل را با صفحه شما داشته‌اند، مشاهده نمایید. این برنامه هم از برنامه های آنفالو برای آیفون می باشد که می توانید آن را از اپ استور دانلود کنید.

8. برنامه +Followers Pro

برنامه Followers Pro هم دارای نسخه را رایگان و هم نسخه پولی است. این برنامه می تواند به صورت خودکار افرادی که شما را فالو نمی کنند آنفالو کرده و روند انجام این عملیات توسط این نرم افزار بسیار ساده است.

9. برنامه آنفالویاب اینستاگرام Unfollowers

از دیگر برنامه های آنفالو Unfollowers است که به شما امکان می دهد به راحتی متوجه شوید که چه کسانی از افرادی که دنبال می کنید، شما را دنبال نمی کنند. همچنین در همان تب، می توانید به راحتی با یک ضربه تمام آن ها را آنفالو کنید. این برنامه نیز به طور انحصاری برای دستگاه های اندرویدی در گوگل پلی در دسترس است.

بهترین آنفالویاب اینستاگرام,چگونه آنفالویاب اینستاگرام را فعال کنیم

10. نرم افزار IGdm

یکی از بهترین گزینه های آنفالویاب اینستاگرام برای ویندوز، مک و لینوکس نرم افزار IG:dm است. این برنامه بهترین آنفالویاب اینستاگرام برای سیستم عامل های کامپیوتری می باشد و نسخه‌ای برای سیستم عامل های موبایلی نمانند اندروید و IOS ندارد.

از طریق این برنامه، می‌توانید پیام‌های دایرکت اینستاگرام خود را به راحتی مدیریت کنید، به چت کردن در رایانه خود بپردازید، نشانه گذاری پیام های خوانده شده را غیر فعال کنید، ویدیوهای اینستاگرام را ذخیره کنید و ببینید چه کسانی از بین افرادی که فالو می کنید، شما را فالو نمی کنند.

تمام ویژگی های ذکر شده برای این نرم افزار در نسخه رایگان آن موجود است که با مراجعه به آدرس igdm.me می توانید آن را دانلود نمایید. همچنین این آنفالویاب اینستاگرام برای ویندوز، دارای یک نسخه پولی با دوره آزمایشی رایگان 14 روزه است که در آن امکانات زیادی از جمله مدیریت چندین حساب، حذف پیام‌ های ارسالی، تم تیره و موارد دیگر خواهید یافت.

10 مورد از بهترین برنامه های آنفالویاب اینستاگرام در این صفحه معرفی شدند. همان طور که قطعا متوجه شده‌اید، این برنامه می توانند علاوه ویژگی آنفالویابی، ویژگی های بسیار عالی دیگری نیز در اختیار شما قرار دهند.

شما می توانید با توجه به ویژگی ها مورد نیازتان و البته با در نظر گرفتن سیستم عامل مورد استفاده، بهترین گزینه را از بین گزینه های معرفی شده انتخاب و استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود