آموزش ساخت فروشگاه در اینستاگرام

چگونه در اینستاگرام پیج فروش بسازیم,ساخت فروشگاه در اینستاگرام,فروش محصولات در اینستاگرام 100ها نکته آموزشی رایگان در اینستاگرام نیوسئو

ساخت فروشگاه در اینستاگرام یکی از دغدغه های کسانی است که قصد دارند به بهترین شکل فروش خود را افزایش دهند. هنوز هم برای برخی کاربران سوال است که چگونه فروش خود در اینستاگرام را ساده تر کنیم. این شبکه اجتماعی از زمانی که با استقبال غیر قابل وصفی روبرو شد، به مکانی فوق العاده برای کسب و کارهای اینترنتی تبدیل شد.

در گذشته تنها راه رسیدن کاربر به محصولات، از طریق لینک موجود در بیو یا لینک های ارائه شده در استوری ها بود. اما این ویژگی شاخص، یک تجربه یکپارچه را برای خرید مستقیم محصولات از پست های شما به مردم ارائه می دهد.

مطمئناً، با بیش از نیم میلیارد کاربر فعال ماهانه و بیش از نیم میلیون تبلیغ کننده، بهترین زمان است از طریق همین شبکه اجتماعی با ویژگی های شاخص فروش محصولات در اینستاگرام، فروش خود را بهینه سازی کنید.

آماده هستید تا که فروش خود را راحت تر کنید؟ در اینجا همه مواردی که باید درباره نحوه ساخت فروشگاه در اینستاگرام بدانید را با هم بررسی خواهیم کرد. ابتدا بیایید به این سوال پاسخ دهیم:

چرا باید از فروشگاه ساز اینستاگرام استفاده کنیم؟

ایجاد پست های فروشگاهی مهم ترین هدف اینستاگرام برای ایجاد این قابلیت است. فعال سازی فروشگاه اینستاگرام، به کاربر این امکان را می دهد که تمام اقدامات مربوط به خرید محصول از مشاهده آن تا انتخاب مدل آن و در نهایت رسیدن به مرحله خرید، تماما در اینستاگرام، انجام شود. همان طور که گفته شد، در گذشته شما در بهترین حال باید توسط لینکی به صفحه خرید محصول در وب سایت فروشگاه می رفتید یا اینکه با مسئول فروشگاه ارتباط گرفته و با دریافت شماره کارت در حالت کاملا نا امن، خرید خود را تکمیل می کردید.

چگونه در اینستاگرام پیج فروش بسازیم,ساخت فروشگاه در اینستاگرام,فروش محصولات در اینستاگرام

اما این قابلیت فروشگاهی اینستاگرام فرایند خرید را هم برای کاربر و هم برای فروشنده راحت کرده است. گاهی اوقات حتی لازم نیست که به دایرکت خود پاسخ داده و در صورتی که اطلاعات کاملی در اختیار کاربر بگذارید، کاربر خیلی راحت محصول خود را خریداری می کند.

اینستاگرام برای فروشگاه ساز خود امکانات فراوانی را قرار داده است و زمانی که شما فروشگاه خود در این شبکه اجتماعی را بسازید، این ویژگی ها باعث می شود که کاربران تعامل بهتری با شما داشته باشند و حتی باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما نیز خواهد شد.

شاید شما نگرانی از این بابت داشته باشید که تکلیف افزایش ترافیک سایت از طریق لینک دادن اینستاگرام به وب سایت چه می شود؟

شما کافیست وبلاگ خود را مکانی برای نقد و بررسی محصولات خود قرار دهید. از این طریق می توانید هم ترافیک بیشتری جذب کنید و هم محصولات را به شکل بهتری به کاربران ارائه دهید.

پیش نیازها و شرایط لازم برای فعال سازی فروشگاه اینستاگرام

اگر اندکی بررسی کرده باشید، متوجه می شوید که ساخت فروشگاه در این شبکه اجتماعی کار ساده ای نیست و مراحلی که در ادامه بررسی می کنیم نیاز به دقت زیادی دارد. اما شما قبل از اینکه اقدام به ساخت فروشگاه کنید، باید بررسی کنید که آیا شرایط لازم را دارید یا خیر و همچنین باید، شرایط لازم برای ساخت فروشگاه، را ایجاد کرده در هنگام طی کردن مراحل خاص آن، با مشکل روبرو نشوید. ما پیش نیازها و شرایط لازم را در ادامه برای شما شرح می دهیم:

  1. بیزینسی بودن اکانت فروشگاه اینستاگرام خود
  2. بروز بودن اپلیکیشن اینستاگرام به آخرین ورژن روز
  3. کسب و کار شما باید محصول محور باشد و فروش شما نیز بر اساس قوانین کلی که در اینستاگرام آمده است، انجام بگیرد (قوانین خاصی ندارد، در نتیجه نیازی به نگرانی نیست)
  4. متصل بودن اکانت اینستاگرام با یک اکانت فیس بوک مربوط به شما که ویژگی های این اکانت فیس بوک را برای شما شرح می دهیم

فعال سازی فروشگاه اینستاگرام

مراحل ساخت فروشگاه در اینستاگرام

برای ساخت فروشگاهی های خاص در اینستاگرام شما می بایست 9 مرحله ای که برای شما بررسی می کنیم را طی کنید. این 9 مرحله شما را هرچه سریع تر به هدفتان، یعنی موفقیت در اینستاگرام، نزدیک می کند:

  1. ساخت کاتالوگ Facebook با Facebook Business Manager
  2. ایجاد یک محصول فروشگاهی در فیس بوک با Shopify یا BigCommerce
  3. اتصال فروشگاه فیس بوک به اکانت بیزینسی اینستاگرام که از قبل ساخته اید
  4. آپلود کردن تصاویر محصولات
  5. انتخاب تنظیمات پست ها برای تگ کردن محصولات و قیمت ها
  6. تولید محتوا و ساخت پست های معرفی محصول برای پیج اینستاگرامی
  7. اهرم کردن پست ها با ایجاد پست های اینفلوئنسری
  8. بهینه سازی پست ها با تگ ها و هشتگ های مشخص
  9. فعالسازی فروشگاه با انتخاب از روی پروفایل اینستاگرام

اگر شرایط فوق را داشته باشید، می توانید کانال فروش اینستاگرام را بدون هیچ هزینه اضافی به فروشگاه Shopify یا BigCommerce خود اضافه کنید و سپس، پس از تأیید فروشگاه، ویژگی را با انتخاب خرید در بخش تنظیمات کسب و کار در اینستاگرام فعال کنید.

در ادامه تک تک مراحل بالا را با هم بررسی می کنیم:

این مقاله ادامه دارد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود