آموزش اینستاگرام مارکتینگ

آموزش اینستاگرام مارکتینگ,آموزش رایگان اینستاگرام مارکتینگ,آموزش رایگان بازاریابی اینستاگرام

این روزها آموزش اینستاگرام مارکتینگ با استقبال بی نظیری روبرو شده است. ما با بررسی هایی که انجام دادیم، به نتایج عجیبی رسیدیم. اینستاگرام با بیش از 1 بیلیون مخاطب تبلیغاتی، یک مکان فوق العاده برای کسب درآمد و بازاریابی گسترده برای مخاطبان هدف است. سال 2021 سال شکوفایی برندهای نوپا و کسب و کارهای کوچک و تازه تاسیس در دنیای مجازی شبکه های اجتماعی است. اینستاگرام نیز به دلیل مخاطبان بسیاری که دارد، در این جریان، نقش بسیار موثری را ایفا می کند. جالب است بدانید که فقط در سه ماه آخر سال 2020، بیش از 80 میلیون نفر به کاربران اینستاگرام، اضافه شده اند. حال کافیست بدانید اینستاگرام مارکتینگ چیست و با تکنیک های آن، در سیستم درآمدزایی خود تغییرات شگفت انگیزی ایجاد کنید.

بیش از 90 درصد مخاطبان اینستاگرام حداقل یک نوع تجارت یا یکی از پیج های فروشگاهی را دنبال می کنند. به عنوان مثال اگر بخش فالووینگ های یک کاربر را ببینید، حداقل یک فروشگاه اینترنتی یا شرکت ارائه دهنده خدمات وجود دارند و از همه جالب تر اینکه بیش از 40 درصد کاربران اینستاگرام، برای خرید کالا و تحقیق درباره محصول، از اینستاگرام استفاده می کنند.

به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم 21 تکنیک برتر بازاریابی در اینستاگرام سال 2021 را در قالب آموزش اینستاگرام مارکتینگ برای شما شرح دهیم. این مقاله می تواند تغییرات اساسی در استراتژی شما برای موفقیت در این شبکه اجتماعی، ایجاد کند. ابتدا بهتر است بدانید که اینستاگرام مارکتینگ چیست:

اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

اینستاگرام مارکتینگ راه و روش درآمدزایی از این شبکه اجتماعی را همانند دیگر راهکارهای مارکتینگ به شما ارائه می دهد. اخیراً، این محبوبیت آموزش اینستاگرام مارکتینگ به عنوان یک روش هیجان انگیز برای برندها جهت به نمایش گذاشتن خود در اینستاگرام، استخدام کارمندان جدید، تعامل با مشتریان و نمایش محصولات با جلوه ای جدید مورد استفاده قرار می گیرد.

شما زمانی متوجه می شوید که اینستاگرام مارکتینگ چیست که با برای فروش و افزایش درآمد خود از اینستاگرام، از تکنیک های جدید و روش های فوق کاربردی استفاده کنید. امروزه اینستاگرام مارکتینگ به قدری رونق گرفته است که برخی حاضر هستند، مبالغ بسیاری برای دوره های آن، هزینه کنند اما حتی هنوز اکانت خود به تبدیل به اکانت بیزینسی نکرده اند.

پیشنهاد ما به شما این است که قبل از اینکه دست به خرید دوره های سنگین اینستاگرام مارکتینگ بزنید، با تکنیک های این مقاله برای مدتی، در صفحه اینستاگرام خود فعالیت کرده و اگر برای شما کارساز نبود، دست به خرید دوره های آموزش اینستاگرام مارکتینگ بزنید.

پیش از شروع یادگیری نکات مهم بازاریابی در اینستاگرام بهتر است که پیج خود را به اکانت بیزینسی یا پیشرفته، تغییر وضعیت دهید.

آموزش اینستاگرام مارکتینگ,آموزش رایگان اینستاگرام مارکتینگ,آموزش رایگان بازاریابی اینستاگرام

نحوه تبدیل اکانت معمولی به اکانت بیزینسی (business account)

برای این تغییر وضعیت بهتر است که مراحل زیر را طی کنید. این مراحل بر این اساس طراحی شده است که شما از قبل اکانتی داشته و می خواهید آن را به business account تبدیل کنید:

  1. ابتدا باید اکانت خود روی حالت Public قرار دهید
  2. در صفحه پروفایل خود، روی Edit profileکلیک کنید.
  3. گزینه Switch to Professional Account را یافته و بر روی آن کلیک کنید
  4. در مراحل پیش رو گزینه Continue را کلیک کنید
  5. در این مرحله می بایست حوزه کاری خود را انتخاب کنید
  6. در انتها از شما می خواهد که پروفایل خود را تکمیل و سه پست جدید منتشر کنید و دوستان جدیدی را از فیس بوک به اکانت خود دعوت کنید.

حالا وقتشه! اینو بخون: ترفندها اینستاگرامپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

21 تکنیک برتر بازاریابی در اینستاگرام که نباید نادیده بگیرید!

این تکنیک ها که در قالب آموزش اینستاگرام مارکتینگ برای شما تهیه شده است، براساس آخرین بروز رسانی های الگوریتم های این شبکه اجتماعی در سال 2021 است و می تواند حضور کسب و کار شما در این شبکه اجتماعی را قوی تر و موثرتر نشان دهد. برخی از این تکنیک ها، شاید ساده به نظر برسد اما اثرگذاری فوق العاده برای افزایش فروش شما خواهد داشت.

آموزش صفر تا صد بازاریابی در اینستاگرام,اینستاگرام مارکتینگ چیست,بازاریابی در اینستاگرام

1) استفاده از اکانت بیزینسی

شاید ساده به نظر برسد اما برخی از کاربران و بازاریابان هنوز از ویژگی ها و مزایایbusiness account خبر ندارند. برای اینستاگرام مارکتینگ باید همانند حرفه ای های این شبکه اجتماعی عمل کنید تا بتوانید در کسری از زمان، به درآمدهای خارق العاده برسید. برخی از مهم ترین مزایای تبدیل اکانت معمولی به بیزینسی، عبارت اند از:

  • دسترسی به ابزار آنالیز اینستاگرام (Instagram Insights)
  • دسترسی به ابزار تبلیغات در اینستاگرام
  • دسترسی به ابزار فروش در اینستاگرام
  • دسترسی به 2 صندوق پیام خصوصی که یک بخش برای کاربران پیج و بخش دیگر برای کاربرانی است که جز فالوورها نیستند
  • توانایی ایجاد بخش ارتباط با ادمین و ایجاد دکمه Call-To-Action برای کاربران

حال اگر تازه با مزایای اکانت بیزینسی آشنا شدید، به بخش قبل برگشته با طی کردن مراحل آن، سریعا پیج خود را به یک business account تبدیل کنید. با ایجاد اکانت بیزینسی تکنیک های آموزش اینستاگرام مارکتینگ برای شما اثربخش تر خواهد بود.

2) هدف خود را مشخص کنید!

اینستاگرام، وب سایت، فروشگاه و … همه وسیله هستند تا شما به هدف خود برسید. در صورتی که نمی دانید، هدفتان از تاسیس پیج اینستاگرامی چیست، زمانی که نمی دانید چرا وب سایت راه اندازی می کنید، قطعا تلاش کردن برای آن، مفهوم خاصی ندارد. بهتر است که از در نظر گرفتن هدف های کوچک، شروع کنید.

به کارگیری اصول اینستاگرام مارکتینگ، برای هر بازاریاب و یا هر کاربری، معنا و مفهوم خاص خود را دارد، چون هدف ها با هم متفاوت است.

حال شما هدفتان چیست؟

آیا قصدتان فقط راه اندازی کسب و کار اینترنتی است؟

آیا می خواهید به مبلغ خاصی از درآمد در سال آینده برسید؟

آیا می خواهید حرف اول را در حوزه کاری خود بزنید؟

آیا می خواهید به میزان فروش خاصی در ماه یا در سال برسید؟

این ها سوالاتی است که اگر به خوبی به آن ها، پاسخ دهید، هدف شما مشخص می شود.

بازاریابی محتوا در اینستاگرام

3) مخاطبان خود را بشناسید

زمانی که هدف شما مشخص باشد، زمانی بدانید برای چه چیزی می خواهید تلاش کنید به راحتی با نکات آموزش اینستاگرام مارکتینگ می توانید مخاطبان خود را بشناسید. برای مثال اگر فروشگاه لوازم خانگی دارید، زوج های جوان که در آستانه ازدواج هستند، می تواند یک هدف گذاری عالی برای بازاریابی در اینستاگرام باشد. اما یک جامعه آماری کلی می تواند کمک بسیاری به شما در کسب درآمد از این شبکه اجتماعی کند:

  • متوجه شوید که مخاطبان شما بیشتر در چه سنینی قرار دارند
  • کدام منطقه از شهر مخاطبان بیشتری برای شما دارد
  • کدام گروه از مخاطبان شما از اینستاگرام، بیشتر استفاده می کنند

شما باید با چند سوال ویژه مخاطبان هدف خود را مشخص کنید تا بتوانید بهترین محتوا را برای آن ها تولید کنید. ما سعی داریم در آموزش رایگان اینستاگرام مارکتینگ راهکارهایی را پیش روی شما قرار داده که به راحتی مخاطبان خود را بشناسید.

حالا وقتشه! اینو بخون: ساخت کاور هایلایت اینستاگرامپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

4) بهینه سازی پروفایل

برای بهینه سازی پروفایل نکته بسیار زیادی وجود دارد. شما باید با 150 کارکتر یعنی حدود 32 کلمه بیشترین اثرگذاری را روی کاربران بگذارید. 32 کلمه ای که مشخص می کند شما که هستید، برند شما چه هدفی را دنبال می کند و مردم چرا باید از برند و کسب و کار شما استفاده کنند.

واقعا گنجاندن این همه اطلاعات در 150 کارکتر کار بسیار دشواری است. ما چند نکته مهم در قالب آموزش اینستاگرام مارکتینگ برای بهینه سازی پروفایل به شما خواهیم گفت:

  • نام کاربری شما بیشترین ارتباط و بیشترین شباهت را به نام برند شما باید داشته باشد، در غیر این صورت بهتر است که در آمیخته با یک کلمه کلیدی ویژه متناسب با کسب و کارتان باشد.
  • نام شما جدا از نام کاربری شماست که باید بر اساس کلمات کلیدی شما که برای بازاریابی در اینستاگرام تعیین شده است، بکارگرفته شود.
  • سعی کنید در زمانی تبدیل پیج تان به پیج بیزینسی دسته بندی حوزه کسب و کار خود را به درستی انتخاب کنید و ترجیحا تیک قابل مشاهده توسط کاربر را بگذارید.
  • بخش Contact را به درستی کامل کنید تا کاربران با شماره تماس و آدرس شما بتوانند به خوبی شما را بیابند
  • داشتن Call-to-Action یک فرصت عالی برای مجاب کردن کاربر برای فالو کردن و خرید از شماست

5) انتخاب درست عکس پروفایل

در آموزش اینستاگرام مارکتینگ نکته ای که حائز اهمیت است، جلوه بصری داشتن تمام بخش های پروفایل است. از عکس پروفایل گرفته تا کپشن و محتوا و حتی نامی که به عنوان برند در نام کاربری شما نمایش داده می شود. به همین جهت به این موضوع توجه کرده و تمام وقتتان را برای جذاب تر کردن این موارد، بگذارید.

برای بازاریابی در اینستاگرام بهترین انتخاب برای پروفایل، عکس لوگو شماست. این جریان هم جلوه بصری خاصی داشته و هم می تواند از همان ابتدا کاری کند که کاربران با برند و لوگو شما انس، بگیرند. حال به نظرتان بهترین عکس پروفایل برای اینستاگرام مارکتینگ قوی تر، چه ویژگی هایی دارد؟

  • رنگ خاصی را برای عکس پروفایل انتخاب کنید
  • عکس پروفایل باید در سایز 110*110 باشد
  • اگر از تصویر خود برای پروفایل استفاده می کنید، سعی کنید از زمینه های رنگی استفاده کنید

به همین سادگی می توانید پروفایلی بسازید که در یاد و خاطره کاربران باقی بماند.

6) شروع کار با جذاب ترین و خلاقانه ترین محتواها

سعی کنید در همان ابتدای کار، برگه برنده خود را رو کنید. بهترین محتواها همان ابتدا کار با فعالیت مداوم و روزانه شما، به سرعت در اکسپلور اینستاگرام قرار گرفته و ورودی های بسیاری را برای شما ایجاد می کند. سعی کنید محتوایی که تولید می کنید با موضوعات روز دنیا نیز سازگاری داشته باشد. مثلا محتوایی که با ویروس خانمان سوز کرونا که این روزها نقل مجالس و گفت و گو ها شده است، تولید کنید.

شاید کمی دشوار و نامرتبط باشد، اما بازخورد بسیار عالی برای شما دارد.

اما بیایید با هم چند ایده برای تولید محتوا و بازاریابی در اینستاگرام را بررسی کنیم:

پشت صحنه پست ها: اگر مدت زمان زیادی است که در اینستاگرام فعالیت می کنید، بهتر است هر از چند گاهی، پست صحنه کلیپ های خود را نشان دهید. مثلا به جای معرفی محصول پشت صحنه انبار یا چیدمان محصولات را نشان دهید. یک کلیپ از بخش های مختلف دفترکار خود تهیه کرده و در اینستاگرام قرار دهید و …

از کاربران بخواهید که برای شما ویدیو بگیرید: به عنوان مثال شما در حال بازاریابی و فروش لوازم لوکس برای خودرو هستید، به کاربران خود بگویید که از آپشنی که شما ارسال کرده و وی بر روی خودروی خود نصب کرده است، ویدیو بگیرد. این برای کاربر جذاب است که رضایت واقعی دیگر کاربران را ببیند و همین باعث میشود که دیگر در خرید خود، شکی نداشته باشد.

این مقاله ادامه دارد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود