آموزش افزایش لایک اینستاگرام رایگان

آموزش افزایش لایک اینستاگرام,افزایش لایک اینستاگرام,افزایش لایک اینستاگرام رایگان

آموزش افزایش لایک اینستاگرام به یکی از دغدغه های اصلی کاربران این اپلیکیشن خارق العاده تبدیل شده است. از مدیران کسب و کارها گرفته تا افراد عادی که اکانت شخصی دارند، همگی به کرات در گوگل جستجو می کنند که چگونه لایک اینستاگرام را افزایش دهیم.

اولین نکته ای که در این زمینه باید بدانید این است که دور تکنیک ها و ربات های افزایش لایک اینستاگرام را خط بکشید!

تا زمانی که تکنیک های اصولی و مفید وجود دارند، چرا انسان باید به فکر راهکارهای دیگر باشد؟ دور زدن کاربرانتان با استفاده از روش های فیک، شما را به موفقیت واقعی نخواهد رساند.

پس اگر واقعا قصد دارید تعداد لایک هایتان با سالم ترین روش ها به صورت رایگان افزایش پیدا کند، با ما تا انتهای این مقاله آموزش افزایش لایک اینستاگرام همراه باشید. مطمئن باشید فردی که به فکر استفاده از ربات ها و روش های فیک نیست، به بهترین شکل ممکن به موفقیت در اینستاگرام دست پیدا خواهد کرد.

خب بریم سراغ اصل ماجرا و اینکه افزایش لایک اینستاگرام رایگان واقعا عملی می شود یا نه…

همه این داستان را می دانیم؛ اینکه یک شرکت پیجی در اینستاگرام راه اندازی می کند به امید اینکه میزان فروش خودش را به شدت افزایش دهد و مشتریان زیادی را جذب خدمات و محصولات خود کند. خب طبعا این ایده بسیار فوق العاده ای است؛ چراکه این شرکت قرار است در بستری فعالیت کند که در حال حاضر 600 میلیون کاربر دارد! این یعنی یک استراتژی بی نظیر برای تبلیغات.

بعد از گذشت یک ماه، تمام پست هایی که در این پیج قرار داده شده است، 10 تا لایک هم ندارد و هیچ پیشرفت قابل توجهی دیده نمی شود! خب واضح است که یک جای کار مشکل دارد و این شرکت از استراتژی صحیح برای فعالیت در اینستاگرام استفاده نکرده است.

اگر می خواهید جزو چنین افرادی نباشید، پیشنهاد می کنیم که از 30 ایده ای که در این پست قرار است برای شما منتشر کنیم استفاده کرده و تعداد لایک های اینستاگرام خود را بدون نیاز به ربات ها و نرم افزارهای مختلف و به صورت کاملا رایگان، افزایش دهید. این ایده ها برای پیج های شخصی و هم برای اکانت های بیزینسی مفید خواهند بود.

بدون معطلی شروع می کنیم…

  • از عکس های باکیفیت استفاده کنید

ممکن است با خود بگویید که این تکنیک بسیار ساده است و نمی تواند اثری داشته باشد. اما شاید باورتان نشود که تعداد بسیار زیادی از پیج های فعال در اینستاگرام، از این مسئله، غافل می شوند.

منظور ما این نیست که میلیون ها تومان هزینه کنید تا یک عکس باکیفیت در اینستاگرام منتشر کنید؛ اما حداقل کاری که می کنید، این باشد که از وضعیت نور محیط چشم پوشی نکرده و مطمئن شوید که در بهترین حالت ممکن است. نکته بعدی که در کیفیت تصاویر کمک کننده است، این است که حداقل از یک اسمارت فون استفاده کنید؛ اگر دوربین حرفه ای برای عکاسی دارید که چه بهتر!

طبیعی است که شات های زیبا، نیاز به لنزهای قدرتمند دارند!

  • از یک فیلتر واحد استفاده کنید

این مورد هم شاید بیهوده به نظر برسد. اما استفاده از یک یا دو نوع فیلتر برای تمامی تصاویر پیجتان، می تواند یک قالب و سبک خاص را برای شما ایجاد کند.

با استفاده از این روش، کاربران به محض مشاهده چنین فیلتری، متوجه می شوند که پای کدام برند در میان است.

نکته مهم اینکه به فیلترهایی که اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهد، بسنده نکنید. ابزارهای زیادی در گوگل وجود دارند که می توانند تصاویر شما را خاص تر کنند. با یک جستجوی ساده می توانید این ابزارها را پیدا کنید.

  • انتشار پست ها در پلتفرم های دیگر

اگر حساب کاربری فیسبوک و توییتر دارید، حتما اینستاگرام خود را با آن ها لینک کنید (در تنظیمات به بخش اکانت بروید و در Linked Accounts، با فیسبوک و توییتر لینک شوید). جدا از این، می توانید در تلگرام یا واتس اپ نیز لینک پست های خود را منتشر کنید.

تکنیکی که در این زمینه به شما کمک می کند تا افزایش لایک اینستاگرام داشته باشید، نوشتن کپشن های بی نظیر و جذاب است. در تلگرام کاربران بیشتر از عکس یا ویدئو، کپشن شما را می بینند. پس باید کپشن هایتان را طوری بنویسید که از همان خط اول، آن ها را جذب کند. در مورد کپسن نویسی هم در ادامه توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم کرد.

آموزش افزایش لایک اینستاگرام,افزایش لایک اینستاگرام,افزایش لایک اینستاگرام رایگان

  • از هشتگ های محلی استفاده کنید

استفاده از هشتگ های محلی یکی از بهترین روش هایی است که می توانید مشتری های محلی را جذب برند خود کنید. اولین کاری که در این زمینه می کنید باید این باشد که اکانت های برتر محلی را پیدا کنید و بررسی کنید که آن ها از چه هشتگ هایی استفاده کرده اند.

سپس شما نیز از همان ها برای هر پست خود استفاده کنید. در این تکنیک افزایش لایک اینستاگرام شاید آنطور که باید و شاید تعداد لایک ها افزایش پیدا نکند، اما چیزی که ارزش دارد این است که شما لایک هایی را جذب پست های خود کرده اید که هدفمند بوده و به راحتی می توانند با مشتری های شما تبدیل شوند.

  • از هشتگ های محبوب استفاده کنید

اگر هدفتان این نیست که کاربران محلی را جذب پیج خود بکنید، باید از این روش استفاده کنید. یعنی استفاده از هشتگ های که اخیرا محبوبیت زیادی در زمینه موضوع پست شما داشته اند.

دقت داشته باشید که هشتگ ها را به سلیقه و رای خود ننویسید! شما باید حداقل برای هر پستتان، 15 دقیقه زمان بگذارید تا بهترین هشتگ های مرتبط و محبوب را پیدا کنید. در این روش، تعداد بسیار زیادی از افراد پشت شما را مشاهده خواهند کرد و به دنبال آن، احتمال جذب لایک شما شدیدا افزایش پیدا خواهد کرد.

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: افزایش کامنت اینستاگرام رایگانپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

استمرار در انجام این امر یکی از مهم ترین و شاید سخت ترین کارهایی باشد که یک اینستاگرامر باید انجام دهد. همه اعتقاد دارند که بهترین هشتگ ها را برای پست هایشان مورد استفاده قرار می دهند؛ اما واقعیت این است که مردم بعد از گذشت مدتی، دیگر جستجو و تحقیق لازم برای پیدا کردن هشتگ های جدید را انجام نمی دهند. هشتگی که ماه قبل لایک و بازدید زیادی را برای شما به ارمغان آورد، شاید در ماه جاری جایگاهش را به هشتگ دیگری داده باشد!

  • برای تک به تک پست های خود لوکیشن بزنید

افزایش لایک اینستاگرام و وجود لوکیشن در پست ها رابطه مستقیمی با هم دارند. ارائه لوکیشن باعث می شود که مردمی که در محدوده شما هستند، راحت تر شما را پیدا کرده و پست های شما را سریع تر لایک کنند. هرچه این ارائه لوکیشن اختصاصی تر باشد بهتر است؛ مثلا بهتر است به جای لوکیشن ایران، مشهد از لوکیشن ایران، مشهد، کوهسر استفاده کنید؛ در این صورت بیشتر افرادی که به دنبال پست های مرتبط با کوهسر هستند، پست شما را می بینند.

  • پشت صحنه کارهایتان را به اشتراک بگذارید

اینستاگرام محلی برای به اشتراک گذاشتن لحظات صمیمی کاریتان، با فالوورهاست که به شما کمک می کند ارتباط عاطفی خود را با مشتریان تقویت کنید. به فالوورهایتان اجازه دهید تا پست صحنه پست ها و استوری ها را ببینند. این مسئله در افزایش فروش کمپین هایتان به شدت تاثیر گذار است. این نوع محتواها منحصر به فرد و جذاب هستند، یعنی اینکه احتمال پسندیده شدن و استقبال آن ها توسط فالوورهایتان بیشتر از دیگر پست هایتان خواهد بود. به همین راحتی و با ایجاد کمی صمیمیت شما می توانید بدون نیاز به هیچ ابزار افزایش لایک اینستاگرام تعداد لایک هایتان را افزایش دهید.

  • پست های جایزه دار

همه مردم چیزهای رایگان را دوست دارند! یک پست منتشر کنید که در آن تصویری از یک جایزه، تخفیف خاصی و … وجود داشته باشد و در همان تصویر، توضیح داده باشید که برای به دست آوردن شانس اینکه جایزه را ببرید، این پست را لایک کنید تا وارد لیست قرعه کشی شوید. اکثر مردم این کار را انجام می دهند؛ دو ضربه کوچک بر صفحه کار دشواری نیست!

نکته مهمی که در این قسمت باید به آن توجه داشته باشید، این است که در کپشن این پست جایزه دار خود، حتما باید CTA نهایی وجود داشته باشد. در غیر این صورت ممکن است افزایش لایک اینستاگرام آنطور که باید و شاید برای شما اتفاق نیفتد.

  • ایجاد رابطه دوستانه با یک اینفلوئنسر
در صنعت خود یک اینفلوئنسر برای شراکت و ایجاد رابطه دوستانه پیدا کنید. از آن ها درخواست کنید تا از خودشان به همراه محصول شما، عکس بگیرند و منتشر کنند. این به کسب و کار شما کمک می کند تا در بازار هدف افراد بیشتری شما را بشناسند و به همین ترتیب، اعتبارتان نیز افزایش پیدا خواهد کرد. فالورهای اینفلوئنسرها وقتی ببینند فرد مورد اطمینان آن ها محصولی را معرفی کرده است، قطعا اشتیاق بسیار بیشتری پیدا می کنند تا محصول مورد نظر را خریداری کنند.

این مطلب ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود