روش های رفتن به اکسپلور اینستاگرام

الگوریتم اینستا برای رفتن به اکسپلور,ترفند رفتن به اکسپلور,راز رفتن به اکسپلور

رفتن به اکسپلور اینستاگرام برای اکثر افرادی که در این پلتفرم فعالیت می کنند بسیار جذاب و مطلوب است، حتی برای آن دسته از افرادی که از راه اندازی پیج اینستاگرام خود اهداف تجاری ندارند. ورود به اکسپلور اینستا می تواند پیج شما و محتوای آن را به افراد بسیاری نمایش دهد و احتمال جذب آن ها را برای شما، به طور قابل توجهی بالا ببرد.

برای بسیاری از افراد که در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت دارند، بخصوص افرادی که از پیج خود کسب درآمد می کنند، دانستن روش های ورود به اکسپلور بسیار حائز اهمیت است؛ به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم این مقاله را جهت تحقق این هدف برای شما ایجاد کنیم. همانطور که ذکر شد، ما قصد داریم در این مقاله راز رفتن به اکسپلور را برای شما بازگو کنیم اما قبل از آن، باید به سوال اکسپلور اینستاگرام چیست؟ پاسخ دهیم.

اکسپلور اینستاگرام چیست؟

اکسپلور اینستاگرام صفحه ای است که در آن محتوا های متفاوتی به کاربران نمایش داده می شود و این محتوا ها می توانند برای هر کاربر متمایز باشند. تصاویر و پست هایی که برای هر فرد در اکسپلور او نمایش داده می شود، مربوط به موضوعاتی می شود که اینستاگرام احتمال می دهد برای او جذاب باشند. این موضوعات بر اساس پست هایی که کاربر لایک کرده است، یا پیج هایی که دنبال می کند، انتخاب می شوند.

طبق گزارشات اینستاگرام، بیش از 50 درصد کاربران این پلتفرم از صفحه اکسپلور استفاده می کنند. از آنجا که اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد، یعنی 500 میلیون کاربر صفحه اکسپلور را بررسی می کنند و این به هیچ وجه عدد کمی نیست.

به همین دلیل است که می گوییم رفتن به اکسپلور اینستاگرام می تواند برای هر پیجی بسیار سودمند باشد و دانستن روش های ورود به آن بسیار ضروری است.

اما اینستاگرام چگونه تصمیم می گیرد که کدام پست در اکسپلور نمایش داده شود؟ این تصمیم توسط الگوریتم گرفته می شود. الگوریتم اینستا برای رفتن به اکسپلور یک محتوا، مواردی مانند گزینه های زیر را در نظر می گیرد:

  • پست هایی که فالوور ها و فالویینگ های شما آن ها را لایک کرده اند.
  • پست هایی که تعامل بالایی دارند.
  • محتوای مرتبط با محتوای پیج هایی که از قبل آن ها را فالو کرده اید.

مزایا رفتن به اکسپلور اینستاگرام

الگوریتم اینستا برای رفتن به اکسپلور,ترفند رفتن به اکسپلور,راز رفتن به اکسپلور

رفتن به اکسپلور اینستاگرام یک مزیت اصلی دارد و آن هم نمایش محتوای شما به بسیاری از کاربران است، اما این مزیت خود می تواند چندین مزیت دیگر را شامل شود که مهم ترین آن ها عبارت اند از:

  • افزایش مشارکت و تعامل کاربران؛ زیرا اکنون بازدیدکنندگان بیشتری از پست ها بازدید خواهند کرد.
  • افزایش فالوور؛ زیرا اگر محتوا برای بازدیدکنندگان جذاب باشد، به احتمال زیاد آن ها پیج را فالو خواهند کرد.
  • افزایش تعامل در پست های آینده؛ هرچه فالوور ها بیشتر باشند احتمال افزایش نرخ تعامل محتواهایی که قرار است در آینده منتشر شوند، بیشتر می شود.

روش های ورود به اکسپلور

در ادامه روش های ورود به اکسپلور را برای شما شرح می دهیم تا با استفاده از آن ها بتوانید هدف ورود به اکسپلور اینستا را بهتر از قبل دنبال کنید.

زمان انتشار پست

یکی از بهترین نکات اینستاگرامی که می شنوید این است که محتوای خود را در ساعات فعالیت کاربران خود منتشر کنید. این توصیه بسیار خوبی است؛ زیرا الگوریتم اینستاگرام به موقع منتشر شدن محتوا را به عنوان یکی از فاکتورها جهت دیده شدن آن، در نظر می گیرد.

پس جهت استفاده از الگوریتم اینستا برای رفتن به اکسپلور، به خوبی ساعاتی که فالوور های شما بیشترین فعالیت را دارند شناسایی کرده و محتوای خود را در آن ساعات منتشر کنید. پست هایی که زمان کمی از انتشارشان می گذرد، شانس بیشتری جهت نمایش در فیدهای دنبال کنندگان دارند و اگر بتوانید محتوایتان را در زمانی که فالوور ها فعال‌ تر هستند منتشر کنید، احتمالا تعامل بیشتری خواهید داشت، که این راز رفتن به اکسپلور است.

خوشبختانه فهمیدن اینکه فالوور های شما در چه ساعاتی فعالیت بیشتری دارند، کار سختی نیست. اگر یک اکانت بیزینسی اینستاگرام دارید، می‌توانید به بخش Audience در قسمت Insights بروید و ببینید فالوور های شما در چه ساعاتی از روز بیشتر فعال هستند.

از طرف دیگر، می توانید از ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی استفاده کنید که تجزیه و تحلیل هایی را برای شما فراهم می کنند. این ابزار ها با بررسی اطلاعات مربوط به میزان تعامل محتواهای قدیمی شما، بهترین ساعات را برای پست های بعدی‌تان پیش‌بینی می کند.

انتشار محتوای کاربر پسند

رفتن به اکسپلور اینستاگرام,رفتن پیج به اکسپلور,رفتن عکس به اکسپلور

برای رفتن به اکسپلور اینستاگرام این که بهترین زمان انتشار محتوا را شناسایی کنید کافی نیست؛ بلکه باید مطمئن شوید محتوای جذاب و مفیدی را نیز ارائه می‌کنید، در این صورت است که می‌توانید بیشترین تعامل را داشته باشید و احتمال اینکه پست شما در اکسپلور اینستاگرام نمایش داده شود بیشتر خواهد شد.

به موضوع و نوع پست‌ هایی که بیشترین میزان تعامل را برای شما داشته اند، توجه کنید. آیا مخاطبان شما ویدیوها را بیشتر از تصاویر دوست دارند؟ آیا آن ها محتوای طنز را دوست دارند یا محتوای الهام بخش؟ و… . اگر به این سوالات پاسخ دهید، می توانید بهترین نوع پست را در بهترین زمان برای مخاطبان خود ایجاد کنید و این امر تقریبا مشارکت و تعامل پست های شما را تضمین می کند.

فراموش نکنید برای درک این که کدام نوع محتوا، بیشتر مورد پسند فالوور های شما قرار می گیرد، می توانید از ابزار های مدیریت شبکه های اجتماعی نیز استفاده کنید.

الگو برداری از سایر پست ها

یک ترفند رفتن به اکسپلور، بررسی سایر پست های موجود در آنجا است. با بررسی پست های مرتبط با موضوع پیج شما که در اکسپلور نمایش داده می شوند، می توانید دریابید الگوریتم اینستا برای رفتن به اکسپلور به چه نوع محتوایی توجه می کند.

اگر پستی را در اکسپلور مشاهده کردید که هیچ ربطی به موضوع و علایق شما ندارد، به احتمال زیاد علت نمایش آن، تعامل بسیار بالا بوده است. به یاد داشته باشید، از هر پستی که در اکسپلور اینستا نمایش داده می‌شود، موارد زیادی را می توانید بیاموزید. پس با دقت به آن ها نگاه کنید، سپس به این فکر کنید که چگونه می‌توانید برخی از عناصر مثبت آن ها را در محتوای خود بگنجانید.

استفاده از IGTV

این یک واقعیت است که ویدیو ها بیشترین مخاطب را در تمام شبکه های اجتماعی دارند. بنابراین جای تعجب نیست که اینستاگرام فرمت IGTV خود را ایجاد کرده و به شدت روی آن مانور می دهد. آن ها حتی یک آکادمی IGTV در لندن راه‌اندازی کرده‌اند تا به تولید کنندگان محتوا در استفاده بهتر از این ویژگی کمک کنند.

استفاده از قالب IGTV می‌تواند بسیار مفید باشد؛ زیرا این فرمت یک بخش جداگانه در اکسپلور دارد. ایجاد محتوای IGTV می تواند یک ترفند رفتن به اکسپلور اینستاگرام باشد و الگوریتم اینستا برای رفتن به اکسپلور، در آینده این نوع محتوا را بیشتر مورد توجه قرار خواهد داد.

استفاده از تگ ها و هشتگ های موقعیت مکانی

روش های رفتن به اکسپلور,روش های رفتن پست به اکسپلور,روش های ورود به اکسپلور

تگ ها و هشتگ های موقعیت مکانی، ابزارهای بسیار قدرتمندی در اینستاگرام هستند. استفاده از آن ها یک روش عالی برای نمایش محتوا به افرادی است که (هنوز) شما را فالو نکرده اند.

هنگام استفاده از تگ ها و هشتگ ها باید مطمئن شوید که از موارد مرتبط با موضوع محتوا استفاده می کنید، در غیر این صورت محتوای شما توسط الگوریتم اینستاگرام اسپم شناخته خواهد شد. استفاده از برچسب‌ ها می‌تواند به میزان قابل توجهی تعامل محتوای شما را افزایش دهد و در نتیجه شانس محتوا برای رفتن به اکسپلور اینستاگرام، بیشتر خواهد شد.

استفاده از فراخوان جهت عمل (CTA)

همانطور که گفته شد راز رفتن به اکسپلور اینستاگرام، افزایش تعامل است و یکی از بهترین روش های افزایش تعامل این است که مستقیما از طریق استفاده از فراخوان‌ های اقدام (CTA)، مخاطبان خود را تشویق کنید تا با پست‌های شما تعامل برقرار کنند.

برای مثال، سوالاتی را در کپشن پست های خود بگنجانید تا فالوورهای شما بتوانند در قسمت نظرات به آن ها پاسخ دهند و بدین ترتیب تعامل ایجاد شود. حتی می‌توانید مستقیما از فالوور های خود بخواهید که پست های شما را به اشتراک بگذارند یا تگ کنند.

گاهی اوقات درخواست از مخاطبان برای تعامل با پست‌ ها، می‌تواند یک مورد آسان اما کاربردی از روش های رفتن پست به اکسپلور باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود