13 روش افزایش کامنت اینستاگرام رایگان

افزایش فالوور اینستاگرام رایگان,افزایش کامنت,افزایش کامنت اینستاگرام

افزایش کامنت اینستاگرام رایگان زمانی به یک هدف مهم برای رونق کسب و کارها تبدیل شد، همه سردرگم بودند که بهترین راهکار چیست. برنامه هایی که توسط آن، کامنت ها و لایک ها بیشتر می‌شوند دیگر کاربردی ندارد. به همین دلیل، می بایست از راهکارهای دیگری برای افزایش کامنت پست های خود استفاده کنید. راهکارهایی که هم کامنت ها و فالوورهای شما را زیاد می‌کند.

چگونه کامنت اینستاگرام را افزایش دهیم؟

اول بهتر است بدانید که روش هایی که در این مقاله بررسی می شود، کاملاً رایگان است و ما بسته به تجربیات خود و تجربیات استادان اینستاگرام، این مقاله را با عنوان افزایش کامنت اینستاگرام رایگان برای شما آماده کرده ایم.

اخیراً تغییرات چشم گیری در الگوریتم های اینستاگرام ایجاد شده است. به گونه ای که تقریباً هیچ راهی برای دور زدن این شبکه اجتماعی وجود ندارد و در صورتی که حرکت مشکوکی از شما سر بزند، این شبکه اجتماعی اکانت شما را مسدود می‌کند.

ما در این مقاله 13 روش کاربردی و فوق العاده برای افزایش لایک و کامنت اینستاگرام، به شما ارائه می کنیم. این روش ها بر اساس آخرین بروزرسانی های الگوریتم اینستاگرام و اپ این شبکه اجتماعی است. پس جای نگرانی برای قدیمی بودن این روش ها، نیست.

13 روش فوق العاده برای افزایش کامنت اینستاگرام رایگان

افزایش فالوور اینستاگرام رایگان,افزایش کامنت,افزایش کامنت اینستاگرام

ما این 13 روش را به صورت ساختاری به شما شرح می دهیم تا تمام کسب و کارها بتوانند از آن الگوبرداری کنند. شما برای استفاده از هر کدام، می بایست برنامه ریزی دقیق برای آن داشته باشید و یک طرح و ایده خاصی را برای افزایش کامنت و لایک بیشتر، در نظر بگیرید:

1. برگزاری مسابقه جایزه دار با استفاده از کامنت ها

قطعاً با این ایده ناب روبرو شده اید، آیا میدانید ایده برگزاری مسابقه با استفاده از کامنت، چقدر می تواند به افزایش کامنت اینستاگرام کمک کند؟ این روش به قدری کاربردی بوده است، که تاپ ترین صفحات این شبکه اجتماعی نیز از این روش استفاده می کنند، حال شما بایستی بر اساس نوع کسب و کار خود، مسابقاتی را برگزار کنید. در ادامه ایده یکی از پیج های پربازدید در برگزاری مسابقه را برای شما بررسی می کنیم:

یکی از پیج های اینستاگرامی هر سه شنبه برای کاربران خود، مسابقه برگزار می کند. این مسابقه دارای محدودیت زمانی است و بعد از گذشتن تایم مشخص آن مثلاً ساعت 12 کامنت های آن بسته می شود. برخی ویژگی های این مسابقه عبارت اند از:

  • داشتن محدودیت زمانی برای گذاشتن کامنت
  • شرایط مسابقه به گونه ای است که کاربران باید 5 پست آخر را لایک کرده و زیر آن کامنت بگذارد
  • کاربر موظف است فقط در پست مسابقه، جواب را پاسخ داده و کامنت کند
  • جایزه مسابقه بسیار باارزش است که هر کاربری را وسوسه برای شرکت در مسابقه می کند
  • برندگان مسابقه به صورت قرعه کشی در لایو، مشخص می شوند

این یکی از بهترین روش های افزایش کامنت اینستاگرام رایگان است که با بازخورد بسیار خوبی در این روزها روبرو شده است.

2. میزبانی تبلیغات یا پیشنهاد ویژه پیج های دوست و رقیب

افزایش کامنت اینستاگرام رایگان,افزایش لایک کامنت اینستاگرام,افزایش لایک و کامنت اینستاگرام

یکی از روش های افزایش کامنت اینستاگرام رایگان، میزبانی تبلیغات یک پیج رقیب یا یک پیج کاری در حوزه کاری خود است. شما می تواند با این کار با کاربران آن ها ارتباط برقرار کرده و هم باعث افزایش فالوور اینستاگرام رایگان برای خود شوید و هم کامنت های خود را از این طریق افزایش دهید. مثلاً شما که در حوزه دکوراسیون داخلی فعالیت دارید، می توانید از این روش افزایش کامنت اینستاگرام استفاده کرده و بیایید یک پیج فروش کاغذ دیواری را معرفی کنید یا اینکه نکته ای خاص در مورد آن در یک پست بیان کنید.

این راهکار چند مزیت برای شما خواهد داشت:

  • در صورتی که پیجی که قصد معرفی آن را دارید یا می خواهید در یک پست نکاتی را در مورد آن بیان کنید، فالوور بیشتری داشته باشد، با تگ کردن وی، می تواند اندکی از فالوورهای آن را برای خود جذب کنید.
  • این کار می تواند باعث جلب توجه پیج هدف شود و آن ها نیز برای شما تبلیغاتی را در نظر بگیرند که در این راستا می توان به هدف افزایش لایک و کامنت اینستاگرام خود رسید.
  • این تعامل می تواند کاربران را وفادارتر به شما کند

3. درخواست از کاربران برای کامنت گذاشتن

این یک روش متداول به منظور افزایش کامنت اینستاگرام رایگان است. البته این به کیفیت و نوع محتوای شما بستگی دارد. در صورتی که پست های هیجان انگیز و جذابی را تولید کنید، در صورتی که از کاربران بخواهید که برای شما کامنت گذاشته و نظر خود را اعلام کنند مشتاقانه این کار را انجام می دهند. حال این درخواست می تواند به صورت یک سؤال باشد یا اینکه به صورت کاملاً ساده از آن ها بخواهید نظر خود را اعلام کنند.

4. پست های خنده دار، شگفت آور و جذاب تولید کنید

برنامه افزایش کامنت اینستاگرام,روش افزایش کامنت اینستاگرام,فالوور اینستاگرام رایگان

بعد از بررسی ها و تحقیقاتی که صورت گرفت، متوجه شدیم که برخی پست های اینستاگرام، با بازخورد بسیار عالی روبرو می شوند. موضوع طنز در اینستاگرام به طور ویژه برای کاربران جذاب بوده و باعث شده است که آن ها، مجاب به کامنت گذاشتن در آن پست، شوند. موضوعات روز نیز می تواند باعث افزایش بازدید پست و حتی باعث افزایش کامنت رایگان برای شما شود.

مثلاً اگر بتوانید پستی با مضمون کرونا تولید کرده و آن را به کسب و کار خود، ربط دهید، برای شما کامنت، لایک و فالوور بسیاری را جذب می کند.

قطعاً در کسب و کار شما، موضوعات کنجکاو کننده وجود دارد که باعث شود کاربر سؤال خود را در کامنت از شما بپرسد. در صورتی که بتوانید پست های خیره کننده و جذاب تولید کنید، کاربر به توانایی شما پی برده سؤالات مجهول خود را در کامنت یا دایرکت می پرسد. 

5. تولید محتوای ویدیویی

یک روش افزایش کامنت اینستاگرام، تولید محتوا ویدیویی است. اینستاگرام نشان داده است که پست های ویدیویی باعث تعامل بهتر با کاربران می شود و به طور معمولاً کاربران زمان بیشتری را برای آن پست گذاشته و بیشتر با آن، درگیر می شوند.

البته که تولید پست های ویدیویی ترفندهای خاص خود را دارد، اما مهم ترین ترفند پست های ویدیویی که باعث افزایش کامنت اینستاگرام رایگان می شود، این است که کاری کنید که کاربر، پست ویدیویی شما را ببینید. استفاده از کاور جذاب و کنجکاو کننده، سریال گونه بودن، پست های ویدیویی، کپشن جذاب و مجاب کننده برای کاربران، از جمله مواردی است که در تولید پست های ویدیویی باید، در نظر بگیرید.

6. استفاده از هشتگ های مرتبط

وقتی مطالب خود را با هشتگ های مرتبط و محبوب اینستاگرام بارگذاری می کنید، پست های شما در جستجوی آن هشتگ ها و صفحه Explore ظاهر می شود. درواقع پست هایی که حداقل دارای یک هشتگ هستند معمولاً بیش از 12٪ تعامل بیشتری دارند. تأثیرگذاران و کاربران علاقه مند ممکن است وقتی ببینند شما در مورد موضوعات مورد علاقه خود صحبت می کنید به صورت ارگانیک اظهار نظر می کنند یا می توانید برخی از استراتژی های بالا را برای ایجاد تعامل ترکیب کنید.

درواقع در صورتی می توانید به صورت کاملاً واقعی کامنت های خود را افزایش دهید که تمام ترفندهایی که برای شما بررسی می کنیم را در استراتژی و برنامه پیج اینستاگرام خود، در نظر بگیرید.

7. زمان مناسب را برای انتشار پست در نظر بگیرید

کامنت اینستاگرام رایگان

در مورد بهترین زمان از روز برای انتشار پست در شبکه های اجتماعی بحث های زیادی وجود دارد و این به این دلیل است که پاسخ به صنعت، کاربران و نوع محتوای شما ارسال می شود، متفاوت است. بهترین توصیه ما این است که وقتی در ساعت های مختلف در طول هفته پست می گذارید، میزان تعامل خود را در اینستاگرام محک بزنید و بر اساس نتایج، برنامه انتشار خود را تعیین کنید.

چه روز باشد یا شب و چه اوایل صبح روز دوشنبه یا بعد از ظهر، سعی کنید بفهمید زمانی که کاربران شما تمایل بیشتری به حضور و تماشای پست های شما را دارند و برای حداکثر جذابیت ارسال پست های خود هرروز وقت می گذارند. برای پیگیری زمانبندی و نتایج از تقویم محتوای رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

درنتیجه برای افزایش کامنت اینستاگرام رایگان بهتر است که بررسی کنید و زمان دقیقی را برای انتشار پست، استوری و پست های IGTV در نظر بگیرید.

8. پست هایی در ارتباط با افراد مشهور، تولید و منتشر کنید

عکس‌های سلفی با افراد مشهور و پرطرفدار و حتی افرادی که فالوورهای بسیاری دارند، سرگرم کننده هستند. و همانطور که مشخص است، آنها برای استراتژی اینستاگرام شما نیز مفید هستند. اما آیا همه می توانند با افراد مشهور سلفی بگیرند یا آیا همه فرصت آن را دارند؟

قطعاً خیر. پس بیایید نگاهی دیگر به این موضوع داشته باشیم.

تجزیه و تحلیل بیش از 1 میلیون پست اینستاگرامی توسط موسسه فناوری جورجیا ایالات متحده آمریکا و آزمایشگاه های یاهو نشان داد که پست هایی که دارای چهره افراد خاص هستند 32٪ بیشتر نظرات را به خود جلب می کنند و 38٪ بیشترین میزان جذب لایک را دارند درنتیجه به خودی خود، یک روش افزایش کامنت اینستاگرام است.

بینشی نسبت دلیل این جریان وجود ندارد، اما محققان گمان می کنند که این امر تا حدی به این دلیل است که مردم و کاربران راحت تر با پست های مربوط به افراد شاخص مانند بازیگران یا فوتبالیست ها، ارتباط برقرار می کنند.

مثلاً شما برای فروش کالاهای ورزشی خود سعی کنید پست هایی مرتبط با رونالدو تولید کنید که چهره آن در پست کاملاً مشهود باشد. این پست با یک عنوان جذاب به راحتی، چند برابر پست های دیگر شما باعث جذب فالوور، کامنت و لایک می شود.

محتوای اینستاگرام را با سلفی، عکس‌های گروهی و عکس‌های کامل با افراد مشهور ارسال کنید و ببینید آیا مخاطبان شما از جنبه انسانی برند شما نیز خوششان می آید یا نه.

9. پاسخ دادن به کامنت ها و تاثیر چشمگیر افزایش کامنت

افزایش فالوور اینستاگرام رایگان,افزایش کامنت,افزایش کامنت اینستاگرام

زمانی که فالوورهای شما بدانند که برای آن ها ارزش قائل هستید، صد در صد تعامل بیشتر با پیج شما خواهند داشت. پاسخ دادن به کامنت ها باعث می‌شود فالوور شما حس اعتماد بیشتری پیدا کنند و علاوه بر این باعث می‌شود تا تعداد کامنت ها هم افزایش پیدا کند. پاسخ دادن به کامنت های کاربران، آنها را تشویق می کند تا برای پست های بعدی نیز کامنت بگذارند، زیرا آنها متوجه دیده شدنشان توسط شما می شوند و این برایشان لذت بخش است.

10. تگ کردن افراد در کامنت ها راهی رایگان برای افزایش کامنت

برای افزایش کامنت های خود می‌توانید از فالوورهای خود بخواهید افراد دلخواهشان را در کامنت ها تگ کنند تا نرخ تعامل و تعداد کامنت ها افزایش پیدا کند؛ این کار باعث می‌شود که فالوورهای شما هم افزایش پیدا کند. برای استفاده از این روش حتی میتوانید هوشمندانه تر عمل کنید. حال چطور؟ شما می توانید با برگزاری مسابقات متعدد، یکی از مراحل مسابقه را تگ کردن X تعداد اکانت در زیر پست مسابقه قرار دهید.

11. استفاده از ایموجی های مرتبط

استفاده از هشتگ ها باعث می‌شود پست های شما در نتایج جستجو دیده شوند و استفاده از ایموجی باعث می‌شود کاربران به پست و کپشن توجه بیشتری کنند. در هنگام استفاده از ایموجی، فقط از دو یا سه ایموجی استفاده کنید که مرتبط با پست شما باشد و در هنگام استفاده از ایموجی ها زیاده روی نکنید.

12. برون‌سپاری اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام رایگان,افزایش کامنت,افزایش کامنت اینستاگرام

برای مدتی اینستاگرام خود را در اختیار همکاران یا اینفلوئنسر ها قرار دهید تا برای شما تولید محتوا تازه و جذاب انجام دهند، تا تعامل پیج شما افزایش پیدا کند. برای برون‌سپاری اینستاگرام می‌توانید پیج خود را در اختیار سه گروهی که در ادامه معرفی می کنیم، قرار دهید:

  • شرکت های تولید محتوا
  • اینفلوئنسرها
  • سازمان هایی مرتبط با کار شما

13. پرسش و پاسخ در کامنت ها

برای افزایش کامنت ها می‌توانید پست هایی تولید کنید و در آخر پست سؤالی بپرسید که فالوورهای شما در کامنت ها جواب بدهند و یا چالشی در قسمت کامنت ها برگزار کنید. معمولا با توجه به تجربیاتی که داز این شیوه به دست آوردیم، یکی از بهترین روش ها به منظور افزایش کامنت و تعامل در اینستاگرام است.

4 اقدام ضروری قبل استفاده از ترفندهای افزایش کامنت

افزایش فالوور اینستاگرام رایگان,افزایش کامنت,افزایش کامنت اینستاگرام

1. public کردن پیج اینستاگرام: ابتدا باید درب فروشگاه اینترنتی اینستاگرام خود را بر روی همه باز بگذارید، همانند فروشگاه شما در خیابان اصلی، ورود برای همه آزاد است. پیج های اینستاگرامی که روی حالت private قرار دارند، معمولا کمتر مورد توجه قرار می گیرند، مگر اینکه از موضوعات جنجالی در بیو پروفایل استفاده کرده باشند و کاربر را کنجکاو برای فالو کردن کنند. برای قرار دادن پیج روی حالت Public می بایست، مسیر زیر را طی کنید:

  • رفتن به صفحه اصلی پروفایل
  • کلیک بر روی گزینه همبرگری (سه خط موازی روی هم)
  • کلیک بر روی گزینه Settings
  • کلیک بر روی گزینه Privacy
  • کلیک بر روی Private Account
  • کلیک روی گزینه آبی رنگ Switch to Public

این مراحل بر اساس آخرین بروز رسانی اپ اینستاگرام است. پس در صورتی که با ورژن اپ شما سازگاری ندارد، می بایست اینستاگرام خود را بروز رسانی کنید. پیشنهاد می کنم برای استفاده بهتر از روش های افزایش کامنت اینستاگرام رایگان، اپ خود را بروز رسانی کنید.

2. فعال کردن نوتیفیکیش های کامنت ها و لایک های اینستاگرام: معمولا این گزینه به صورت پیش فرض برای اپ اینستاگرام، فعال است اما در صورتی که قبلا این گزینه را غیر فعال کرده اید، بهتر است که برای استفاده بهتر از روش افزایش کامنت اینستاگرام، آن را فعال کنید. برای فعالسازی می بایست از بخش Settings وارد قسمت Notifications شوید.

3. محتوای شما نسبت به قبل باید، جذاب تر باشد: قطعا شما زمانی به دنبال روش های افزایش کامنت اینستاگرام رایگان هستید که پست های شما با بی کامنتی عجیبی روبرو شده باشد. البته شاید محتوای شما جذابیت خاص خود را دارد، اما برای جلب توجه و دریافت نظرات بیشتر، نیاز به ترفندهایی دارید. به همین خاطر بهتر است که برای پست های که قرار است برای مدت زمان مشخصی، زمانبندی کنید، وقت بیشتری گذاشته و پست های جذاب، تولید کنید.

4. داشتن برنامه دقیق برای زمان انتشار پست: یک زمان مشخص را برای انتشار پست انتخاب کنید، سپس با انتخاب یک تقویم، زمان های دقیق انتشار پست ها را مشخص کنید. یک برنامه عالی برای زمان انتشار پست ها، مخاطبان بیشتری به سمت شما، می کشاند و در مقابل با انتشار پست های جذاب و کنجکاو کننده و بکارگیری انواع روش افزایش کامنت اینستاگرام، به هدف خود، خواهید رسید. برنامه های زیادی برای ایجاد تقویم های محتوایی وجود دارد، شما می توانید از google sheet استفاده کرده و برای پست های خود، برنامه ریزی داشته باشید.

تنظیمات کامنت در اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام رایگان,افزایش کامنت,افزایش کامنت اینستاگرام

برای ورود به تنظیمات کامنت اینستاگرام باید وارد پروفایل اینستاگرام خود شوید و آیکون همبرگری (سه خط روی هم) را بزنید و به بخش setting رفته و روی بخش privacy کلیک کنید؛ برای ورود به بخش تنظیمات کامنت باید گزینه Comment را انتخاب کنید.

گزینه Allow comments from

با استفاده از این گزینه شما می‌توانید اجازه ارسال پیام هر اکانتی را محدود کنید و این گزینه شامل 4 قسمت مختلف است: گزینه اول everyone می‌باشد که اجازه کامنت به تمامی اکانت ها را می‌دهد و گزینه دوم people you follow and your followers که با این گزینه فقط به فالوور ها و فالویینگ های خود اجازه می‌دهید که بتوانند در زیر پست های شما کامنت بگذارند و دو گزینه آخر به ترتیب به فالوور ها و فالویینگ ها این اجازه را می‌دهید تا کامنت برای پست های شما بگذارند.

گزینه Block comments from

با استفاده از این گزینه می‌توانید بعضی اکانت ها را از گذاشتن کامنت محروم کنید و برای این کار کافیست در کادر مربوط به اسم اکانت موردنظر را نوشته و بعد از نمایان شدن آن اکانت تیک آبی رنگ Block مربوط به آن اکانت را بزنید تا آن اکانت از گذاشتن کامنت در زیر پست های شما محروم شود.

گزینه Hide offensive comments

در این گزینه به صورت پیش فرض کلمات توهین آمیز تعریف شده و پس اگر کسی برای شما کامنت توهین آمیز بگذارد سریعاً آن را شناسایی و حذف می‌کند. این کار تنها از طریق ربات های اینستاگرام انجام می‌شود و البته درحال حاضر برای کلمات انگلیسی کار می‌کند و برای کلمات فارسی کار نمی‌کند.

گزینه Manual filter

با استفاده از این گزینه می‌توانید کلمات یا عباراتی را به صورت دستی در کادر پایین این گزینه نوشته و آن را فعال کنید تا در زمانی که در قسمت کامنت پست شما کلمه ای که تعریف کرده اید نوشته شد توسط ربات های اینستاگرام آن کلمه حذف می‌گردد. مهم ترین نکته این است که برای نوشتن کلمه یا جمله دوم باید با استفاده از ویرگول آن ها را از هم جدا کنید.

بستن کامنت در اینستاگرام

برای بستن کامنت های پست خود باید به پروفایل اینستاگرام بروید و روی پست موردنظر خود کلیک کنید و بر روی سه نقطه بالای پست کلیک کنید و بر روی گزینه Turn off commenting کلیک کنید تا تمامی فالوورهای شما امکان ارسال کامنت برای آن پست را نداشته باشند.

ممکن است هر ادمین در اینستاگرام نیاز به این پیدا کند که قابلیت کامنت گذاری برای هر پستی را غیرفعال کند، اما بخش کامنت گذاری اینستاگرام یکی از جذاب ترین و پر طرفدار ترین قابلیت های اینستاگرام می‌باشد و توصیه می‌شوند این بخش را اصلاً غیرفعال نکنید تا کاربران بتوانند نظرات خودشان را اعلام کنند و این باعث می‌شود نرخ تعامل شما هم افزایش پیدا کند.

ریپورت کامنت در اینستاگرام

گاهی اوقات ممکن است بخواهید کامنتی را به دلایل مختلف ریپورت کنید. برای ریپورت کامنت در اینستاگرام کامنت مورد نظر را لمس کرده و نگه دارید تا صفحه selected ظاهر شود، سپس با زدن آیکون “علامت تعجب” موجود در قسمت بالا سمت راست صفحه، گزینه هایی مبنی بر ریپورت کردن کامنت و بلاک کردن وجود دارد که می توانید گزینه مد نظر خود را انتخاب کنید.

 

5 نظر در مورد مقاله “ 13 روش افزایش کامنت اینستاگرام رایگان ” ثبت شده است
  1. عرشیا

    من برای کامنت های پستم کامنت سفارشی میگیرم متن هایی که میخوام برام کامنت شه میفرستم با اکانت های مختلف برام کامنت میزارن خیلی خوب و با حاله اسم سایتش فالوورانه


  2. محمد

    عالی. ادا بددی حتما.
    مشتاقانه منتظر باقی مطالبتون هستم


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      بله حتما
      ممنون از حمایت شما


  3. عباس

    خیلی زیبا کاش ادامه میدادید


    • ناظر سایت

      سلام و درود
      خوشحالم که براتون مفید بوده
      این مقاله در بازه های زمانی 4 روزه بروز رسانی میشه
      منتظر ما باشید…


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود