10 ابزار برتر قرعه کشی در اینستاگرام

ابزار قرعه کشی در اینستاگرام,افزایش فالوور اینستاگرام,بهترین روش قرعه کشی اینستاگرام

امروزه ترفندهای متعددی برای جذب فالوور هدفمند وجود دارد. روش هایی که هر کدام می تواند در کنار جذب فالوور، مستقیما روی درآمد شما نیز اثرگذار باشد. اگر مقاله آموزش ترفندهای اینستاگرام را مطالعه کرده باشید، یکی از ترفندهای معرفی شده برای جذب فالوور، برگزاری مسابقه های متعدد به روش های مختلف است. لازمه برگزاری مسابقه، داشتن پنل یا یادگیری روشی برای قرعه کشی در اینستاگرام است. ما در این محتوا می خواهیم به طور همه جانبه این موضوع مهم را بررسی کنیم.

در این محتوا موضوعات زیر را بررسی می کنیم:

  1. چند نوع قرعه کشی برای مسابقات اینستاگرامی وجود دارد؟
  2. بهترین روش قرعه کشی در اینستاگرام
  3. سایت Simpliers
  4. سایت Wask
  5. سایت AppSorteos
  6. سایت مارکتینگ 98
  7. سایت comment picker

قطعا می دانید که منظور از قرعه کشی در مسابقات اینستاگرامی چیست و نیازی برای توضیح ندارد. در نتیجه سریعا می رویم سر اصل مطلب:

چند نوع قرعه کشی برای مسابقات اینستاگرامی وجود دارد؟

با یک بررسی های انجام گرفته به طور کلی شما به دو نوع روش می توانید مسابقات اینستاگرامی را قرعه کشی کنید. روش های آنلاین که معمولا توسط یک پنل انجام می گیرد و روش های دستی که آن هم توسط سایت انجام می گیرد اما فرآیند آن متفاوت و به نام روش دستی قرعه کشی در اینستاگرام، می شناسند. در ادامه با توجه به این موارد بهترین روش ها، سایت ها و اپلیکیشن های مناسب قرعه کشی در این شبکه اجتماعی را برای شما شرح می دهیم.

بهترین روش قرعه کشی اینستاگرام

به طور کلی برای قرعه کشی در اپ اینستاگرام شما با اندکی بررسی، با وب سایت های متعددی روبرو می شوید. بهتر است این نکته را بدانید که اپلیکیشن قرعه کشی در اینستاگرام تقریبا وجود خارجی ندارد و برای انتخاب بهترین روش قرعه کشی اینستاگرام، می بایست از میان چندین وب سایت، هر کدام که بهتر است را برگزینید.

در نتیجه در ادامه سعی داریم چندین سایت قرعه کشی در اینستاگرام را به شما معرفی کنیم تا پس از برگزاری مسابقات در این اپ، از بابت قرعه کشی، هیچ دغدغه ای نداشته باشید.

سایت Simpliers

ابزار قرعه کشی در اینستاگرام,افزایش فالوور اینستاگرام,بهترین روش قرعه کشی اینستاگرام

این سایت به عنوان یک سایت قرعه کشی در اینستاگرام برتر شناخته شده است. سازندگان این وب سایت از کشور ترکیه هستند و جالب است بدانید که تا کنون بیش از 2ونیم بیلیون قرعه کشی توسط این پنل انجام گرفته است.

این وب سایت امکانات متعددی را برای قرعه کشی پست مسابقه ای اینستاگرام، به شما ارائه می دهد اما تنها یک بار امکان استفاده رایگان آن برای پست ها با 100 کامنت وجود دارد.

برای قرعه کشی توسط این پنل کافیست لینک پست مورد نظر خود را در فیلد مشخص شده آن وارد کنید

سایت های قرعه کشی اینستاگرام,فالوور اینستاگرام,قرعه کشی برای مسابقات اینستاگرامی

سپس از قسمت پایین از بین لایک و کامنت یک کدام انتخاب می کنید تا پنل از میان این موارد، قرعه کشی را انجام دهد.

سایت Wask

قرعه کشی در اینستاگرام

یکی از مهم ترین مزایای سایت وسک، رایگان بودن آن است. شاید امکانات پنل سایت Simpliers را نداشته باشد، اما برای پیج های نوپا که قصد برگزاری یک مسابقه ساده و قرعه کشی آن را دارند، کاملا کاربردی و مناسب است. در پنل وسک هیچ نیازی نیست که اطلاعات کاربری خود را وارد کنید و خیلی ساده می توانید با وارد کردن لینک پست مسابقه، قرعه کشی را به انجام برسانید.

بهتر است بدانید که این پنل تنها قرعه کشی از میان کامنت ها را انجام می دهد. 

زمانی که شما لینک پست را وارد پنل وسک کنید، از شما می خواهد که حداقل تعداد منشن شدگان در پست و تعداد افراد برنده را تعیین کنید.

سایت AppSorteos

ابزار قرعه کشی در اینستاگرام,افزایش فالوور اینستاگرام,بهترین روش قرعه کشی اینستاگرام

سایت AppSorteos ابزاری رایگان و آنلاین است که در آن می توانید برنده ای را برای مسابقات اینستاگرامی خود انتخاب کنید. ابزار انتخاب کامنت اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که یک یا چند برنده را از بین تمام کامنت های پست خود انتخاب کنید. این پنل همچنین از پست های ریلز نیز پشتیبانی می کند.

این پنل نیز رایگان است و امکانات مناسبی را به شما ارائه می دهد. این وب سایت هم به روش وارد کردن اطلاعات حساب کاربری، قرعه کشی را برای شما انجام می دهد و به روش وارد کردن لینک پست مسابقه.

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: آموزش اینستاگرامپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

سایت مارکتینگ 98

ابزار قرعه کشی در اینستاگرام,افزایش فالوور اینستاگرام,بهترین روش قرعه کشی اینستاگرام

وب سایت ایرانی مارکتینگ 98 یک وب سایت قرعه کشی در اینستاگرام برتر است که همانند نمونه های خارجی، امکانات متعددی را به شما ارائه می دهد. شما در کنار قرعه کشی از بین کامنت ها، توسط این پنل، می توانید از میان لایک ها، فالورها و فالوینگ ها نیز این قرعه کشی را انجام دهید.

برای قرعه کشی در اینستاگرام توسط پنل مارکتینگ 98 می توانید فیلم آموزشی آن را مشاهده و طبق آن، این فرآیند را انجام دهید. 

استفاده از این پنل رایگان نبوده و این اپ برای استخراج کامنت ها از شما مبلغی را دریافت می کند.

سایت comment picker

ابزار قرعه کشی در اینستاگرام,افزایش فالوور اینستاگرام,بهترین روش قرعه کشی اینستاگرام

یکی دیگر از ابزارهایی که تحت عنوان اپلیکیشن قرعه کشی در اینستاگرام نیز شناخته می شود، comment picker است. همان طور که از نام آن پیداست، این ابزار از میان کامنت ها قرعه کشی را انجام می دهد و به عنوان یک پنل قرعه کشی رایگان در اینستاگرام محسوب می شود. برای استفاده از این ابزار باید اطلاعات حساب کاربری خود را وارد کنید. در نتیجه اگر روی در اختیار گذاشتن این اطلاعات در پنل های مختلف، حساس هستید، این ابزار پیشنهاد نمی کنیم.

همچنین بزرگترین عیب این سایت قرعه کشی در اینستاگرام انتخاب از میان 150 کامنت آخر است. یعنی اگر تعداد کامنت بیشتری داشته باشید، قطعا قرعه کشی شما با مشکل روبرو می شود.

این مقاله ادامه دارد…

2 نظر در مورد مقاله “ 10 ابزار برتر قرعه کشی در اینستاگرام ” ثبت شده است
  1. موسوی

    سایت های ایرانی خوبی برای انجام قرعه کشی وجود داره. یکی از این سایت های ایرانی اوجاسافت هست که خیلی خوب داره کار میکنه. البته که رایگان نیست ولی پشتیبانیش خیلی قوی هست و امکانات زیادی داره.


    • سیدمجتبی پورموسوی

      درود
      ممنون از اینکه تجربه‌تون رو در اختیار کاربران ما قرار دادید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود