آموزش افزایش فالوور اینستاگرام رایگان | 35 تکنیک کارساز

افزایش تضمینی فالوور اینستاگرام,افزایش فالوور اینستاگرام,افزایش فالوور اینستاگرام رایگان 100ها نکته آموزشی رایگان در اینستاگرام نیوسئو

اگر به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام رایگان هستید، اولین توصیه من به شما، این است که به دنبال فالوورهای هدف خود باشید، باید بررسی کنید که فالوورهای هدف شما، کجا و چگونه در اینستاگرام حضور دارند. اگر می خواهید یک پیج اینستاگرامی قوی با تعداد کاربران میلیونی، داشته باشید، باید موضوع برند شما نیز کاربر خود را داشته باشد. یعنی ابتدا باید بدانید که برای کدام جامعه آماری، در اینستاگرام می خواهید، فعالیت کنید.

دیگر روزهای خرید فالوور فیک، افزایش لایک، کامنت و … تمام شده است. هر سایتی که برای افزایش فالوور، تبلیغات می کند، قطعا کلاهبرداری است یا اینکه سعی دارد با ترفندهایی که قرار است در این مقاله بررسی کنیم، هزینه هنگفتی را برای این هدف، از شما دریافت کند. پس قطعا با هدف ما در مقاله افزایش فالوور اینستاگرام رایگان آشنا شدید.

ما در این مقاله قصد داریم 35 روش افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام را به طور کامل برای شما شرح دهیم:

1) یک استراتژی متفکرانه در اینستاگرام داشته باشید

اگر می خواهید از شبکه اجتماعی خود، درآمد کسب کنید، تنها راه، داشتن برنامه و استراتژی قوی است. همین افزایش فالوور اینستاگرام خود یک هدف بسیار عالی است که باید با برنامه ریزی و استراتژی خاص، آن را عملی کرد. حال برای این هدف باید از خود سوالاتی بپرسید. برای چه می خواهیم فالوورهای پیج را افزایش دهیم؟

این سه مورد هدف 90 درصد پیج های اینستاگرامی برای افزایش فالوور بوده است:

  • برندینگ و شهرت در دنیای مجازی و حقیقی
  • افزایش فروش محصولات
  • کسب درآمد از تبلیغات
  • افزایش ترافیک وب سایت

شما می بایست هدف خود از افزایش فالوور اینستاگرام رایگان، تعیین کنید تا بتوانید برنامه ریزی بهتری برای آن داشته باشید. استفاده از آنالیز پیج اینستاگرام مهم ترین راهکار برای  شروع این هدف است.

افزایش تضمینی فالوور اینستاگرام,افزایش فالوور اینستاگرام,افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

2) کاربران هدف خود را بشناسید

برای اینکه بتوانید در هدف افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام موفق تر باشید، همان طور که در ابتدای مقاله گفته شد، باید جامعه هدف خود را بشناسید. فروشگاه پوشاک، طراحی وب سایت، بهینه سازی سئو سایت و … هر کدام کاربران هدف خود را دارند.

اگر به درستی کاربران هدف خود را شناسایی کنید، خیلی راحت می توانید فالوورهای پیج اینستاگرامی خود را افزایش دهید.

برای شناسایی هر چه بهتر کاربران هدف می بایست سوالات زیر را از خود بپرسید و به آن ها پاسخ دهید:

مخاطبان ما چه رده سنی دارند؟

اگر می خواهید در زمینه روانشناسی خانواده در پیج اینستاگرام فعالیت کنید، قطعا جامعه آماری شما برای سنین 23 به بالا می باشد یا بهتر است بگوییم برای افراد متاهل که تشکیل خانواده داده اند. همین ایده به شما نشان می دهد که طراحی قالب پیج باید مطابق چه سنی باشد و اینکه لحن مطالب چگونه باشد و نکته آخر اینکه برای تبلیغ پیج باید از کدام پیج ها، استفاده کرد.

مخاطبان ما کجا زندگی می کنند؟

خب این سوال مخصوص کسانی است که فروش حضوری و فروش تخصصی برای گروه خاصی از مردم دارند. به عنوان مثال شما اگر می خواهید در زمینه نصب کولر گازی و خدمات مربوط به آن، با افزایش فالوور اینستاگرام رایگان می خواهید مخاطب بیشتری جذب کنید، جامعه مخاطبان هدف شما، همشهری های شما هستند.

مخاطبان ما چه حرفه و مهارتی دارند؟ (شغلشان چیست؟)

این موضوع می تواند در بسیاری از موارد به شما کمک کند. شما برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام باید مطالبی را تولید و منتشر کنید که مورد علاقه کاربران باشد. اگر مخاطبان شما برنامه نویسان و طراحان سایت هستند، شما می توانید با جدیدترین ترفندها و اخبار در این زمینه، آن ها را علاقه مند به پیج خود کنید.

مخاطبان ما چه زمانی و چگونه از اینستاگرام استفاده می کنند؟

پاسخ این سوال بسیار ساده است. اگر قصد تولید مطالب طنز را دارید، می بایست بدانید که مطالب طنز همیشه و هر زمان مخاطب خود را دارد. در نتیجه باید شما در طول روز چندین پست را برای انتشار آماده داشته باشید.

مخاطبان شما با چیزی به چالش کشیده می شوند؟

 پاسخ به این سوال می تواند در ایجاد چالش و درگیر کردن مخاطب با پیج اینستاگرام، کمک بسیاری کند. پرسیدن سوال در استوری، معما در پست ها و چالش های این چنینی، می تواند مخاطب را درگیر پیجتان کند و حتی باعث شود که مخاطبان همیشه و همه جا به فکر شما بوده و حتی به گونه ای حکم بازاریابان دهان به دهان برای شما باشند.

پاسخ به این سوالات به شما کمک می کند نوع درست محتوای اینستاگرام را طراحی و تولید کنید تا به افرادی در این فضای مجازی برسید که به احتمال بسیار زیاد شما را فالو می کنند. همچنین باعث می شود شما بر روی نیازهای مخاطبان هدفگذاری کنید و روی آن ها تمرکز داشته باشید و بهترین ها را مطابق با خواسته آن ها تولید و ارائه کنید.

افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام,ترفندهای اینستاگرام برای افزایش فالوور

3) در همه چیز خاص باشید

این شاید به طور مستقیم باعث افزایش فالوور اینستاگرام رایگان، برای شما نباشد. اما به طور غیر مستقیم اثر شگفت انگیزی بر روی بالا رفتن تعداد فالوورهای شما می گذارد. منظور ما از خاص بودن این است که یک سبک خاصی را در تولید و انتشار پست های خود داشته باشید، مانند داشتن یک قالب مشخص، در استوری ها نیز به همین صورت.

شما قرار است که با اینستاگرام، برند خود را به همگان معرفی کنید. پس بهتر است سبک خاصی را در کپشن نویسی، تولید محتوا، انتشار پست، انتشار استوری، برگزاری لایو، چالش و … داشته باشید. به گونه ای که کاربر بدون توجه به نام پیج متوجه شود که این محصول یا محتوا برای شماست.

این بهترین راهکار برای جلوگیری از کپی شدن محتوا توسط پیج های دیگر است.

4) استفاده از کلمات کلیدی برای نمایان شدن در بخش سرچ اینستاگرام

یکی از راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام رایگان بهینه سازی صفحه خود بر اساس کلمات کلیدی که ممکن است توسط مخاطبان شما جستجو شود. منظور ما هشتگ هایی که در پست های استفاده می کنید، نیست. برای هشتگ ها در بخش های بعدی مقاله به طور کامل نکاتی را بیان خواهیم کرد. منظور ما استفاده از کلمات کلیدی در بخش نام کاربری شماست. اینستاگرام در ابتدای راه اندازی پیج، از شما می خواهد که یک نام کاربری برای خود انتخاب کنید، که این نام در صورتی که دیگران انتخاب نکرده باشند، شما می توانید آن را برگزینید.

اما بخش دیگری نیز به نام Name است که از شما یک نام مشخص می خواهد. برخی بدون داشتن اطلاعات، در این بخش نیز نام کاربری یا همان User name خود را قرار می دهند. اما به باید بدانید که در این بخش می توانید نام دیگری را غیر از نام کاربری خود، قرار دهید.

به عنوان مثال ما در صفحه اینستاگرام خود “”topnewseo را به عنوان نام کاربری خود انتخاب کرده و در بخش Name “امیر قمصری – آموزش سئو” نوشته ایم. در ادامه چند نکته مهم در این باره برای شما ارائه می کنیم:

1- در انتخاب نام کاربری مانند انتخاب نام وب سایت در دامنه، محدودیت هایی وجود دارد، در نتیجه نمی توان نظر خاصی در مورد آن ارائه داد. ولی ترجیحا سعی کنید نامی نزدیک به برند خود همانند Topnewseo که برند Newseo در آن قرار دارد، انتخاب کنید.

2- در بخش Name بهترین کار استفاده از کلمات کلیدی هدف شماست که می بایست با از ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی استفاده کرده و بر اساس مخاطبان خود، کلمات کلیدی هدف خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر قصد فروش لپ تاپ در اینستاگرام را دارید، بهترین کلمات کلیدی برای شما کلمات زیر است:

  • خرید لپ تاپ
  • راهنمای خرید لپ تاپ
  • قیمت لپ تاپ
  • مشخصات لپ تاپ

3- در صورتی که کلمات کلیدی مناسبی را در بخش Name پروفایل خود، قرار دهید کاربران راحت تر شما را پیدا کرده و در نتیجه باعث افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام پیج شما می شود

4- در این بخش کلمه کلیدی انتخاب بیشتر از 30 کارکتر نمی تواند باشد.

یکی از بهترین ابزار جستجو کلمات کلیدی برای کسب و کارها google suggestion است. ما نیز در این زمینه کلمات کلیدی مربوط به کسب و کارهای مختلف را در بخش کلمات کلیدی میلیون دلاری برای شما قرار داده ایم که می تواند بهترین انتخاب برای شما عزیزان باشد.

5) هشتگ ها، یک راهکار خارق العاده برای افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

ما قبلا گفته بودیم که متن کپشن ها قابل جستجو نیست، اما هشتگ ها برخلاف کپشن ها، بیشترین جستجوها را داشته و اصولی هر کاربری که به دنبال نیاز خود باشد، از هشتگ ها استفاده می کند.

به عنوان مثال شخصی که به دنبال نکات آموزش ترفندهای اینستاگرام است، #ترفند_اینستاگرام را جستجو می کند.

هشتگ ها نه تنها یکی از راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام رایگان هستند، بلکه باعث بالا رفتن ویو پست هایتان می شود

چند نکته مهم درباره هشتگ ها:

  • استفاده بیش از 30 هشتگ اصلا بازخورد خوبی برای شما ندارد.
  • کمیت و تعداد هشتگ ها مهم نیست، مهم کیفیت هشتگ هاست.
  • برای پست های هدف خود، سعی کنید بهترین هشتگ ها را استفاده کنید و در بین استفاده از هشتگ های هدف، استفاده از هشتگ های عمومی مرتبط نیز، پیشنهاد می شود.

افزایش تضمینی فالوور اینستاگرام,افزایش فالوور اینستاگرام,افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

6) یک بیو و پروفایل عالی بسازید!

یکی از مهم ترین تکنیک هایی که سبب افزایش فالوور اینستاگرام رایگان می شود، داشتن یک بیو و پروفایل جذاب و خیره کننده است. فالوورهای شما بیشتر، پست ها و استوری های شما را مشاهده می کنند و کمتر زمانی، وقت خود را برای بازدید از صفحه پروفایل شما، می گذارند.

به همین دلیل آمار و تجربیات ما ثابت کرده است که 75 درصد کاربرانی که صفحه پروفایل شما را با دقت بازدید می کنند، افرادی هستند که یا قصد دارند شما را فالو کنند یا اینکه از سر کنجکاوی به پیج شما آمده اند.

در نتیجه این بهترین فرصت برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام است که شما به بهترین شکل، پروفایل و بیو خود را بسازید. ما در این رابطه چند نکته مهم را برای شما جمع آوری کرده ایم:

استفاده از عبارات کنجکاو کننده و جذاب: سعی کنید از عبارات جذب کننده بسته به نوع کسب و کار خود، استفاده کنید.

مثال: اگر روش های کسب درآمد را ارائه می دهید، استفاده از اعداد مانند 100 برابر کردن درآمد، ذهن هر کاربری را درگیر خود می کند.

بکارگیری کلمات کلیدی هدف: استفاده از کلمات کلیدی در بیو و نام و نام کاربری، بازدهی فوق العاده ای برای شما دارد و کاربر به این روش متوجه می شود که موضوع کاری شما چیست.

مثال: اگر کسب و کار شما مربوط به دکوراسیون داخلی منزل است، بهتر است که این کلمه کلیدی را در بیو خود قرار دهید.

نوشت یک جمله اثرگذار برای جذب فالوور: حتما جمله ای در مورد کسب و کار خود که بر روی مخاطبان تاثیر بگذارد، در بیو خود، یادداشت کنید. این جمله می تواند شعارگونه باشد، یا حتی شعاری برای برند شما باشد. به عنوان مثال “زمانی که در اوج باشید، دیگر هیچ چیز رویا نیست” این جمله انگیزشی است که ما برای نیوسئو انتخاب کرده و در پیج و صفحه اصلی وب سایت خود قرار داده ایم.

نوشتن ویژگی خاص خود نسبت به رقبا: در صورتی که در حوزه ای افتخارآفرینی کرده اید، نوشتن آن در بیو می تواند یک راهکار خاص برای افزایش فالوور اینستاگرام رایگان دانست. به عنوان مثال اگر به عنوان تنها فروشنده روسری در استان تهران هستید، می توانید این مورد را در بیو یادداشت کنید.

ایموجی ها: یکی دیگر از ترفندهای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام، استفاده از ایموجی در بیو پروفایل است. با استفاده از ایموجی یا همان شکلک ها در بیو اینستاگرام خود، در حالی که برند شما را در میان مردم برجسته می کند، به شما و کاربران جدیدی که وارد پیج می شود نگاهی تازه می بخشد. شکلک ها همچنین فضای کمتری به نسبت کلمات اشغال می کنند و در مقابل اثرگذاری بیشتر به نسبت یک کلمه برای شما دارد.

اما در استفاده از ایموجی در بیو پروفایل اینستاگرام بهتر است که به چند نکته زیر برگرفته از برترین پیج های اینستاگرام، توجه کنید:

  • سعی کنید در کنار استفاده از جملات هیجان انگیز از شکلک های هیجان انگیز و در خور برندتان، استفاده کنید.
  • از شکلک های برای تاکید بر یک عبارت یا جمله استفاده کنید
  • ممکن است افراد حوصله خواندن چند خط بیو را نداشته باشند، اما دیدن چند ایموجی هدف پیج شما را به آن ها نشان داده و آن ها را مجاب می کند که بیو را با دقت مطالعه کنند.
  • استفاده بیش از حد ایموجی نه تنها باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما نمی شود، بلکه کاربران را سریعا به پیج های دیگری، هدایت می کند.

هشتگ ها: یکی از راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام رایگان بکارگیری هشتگ ها است. هشتگ ها به قدری در بیو شما می تواند اثرگذار باشد که برخی کارشناسان دیجیتال مارکتینگ برای آن، برنامه ریزی ها و استراتژی های گسترده ای را ایجاد می کنند.

با 2 نکته مهم در استفاده از هشتگ در بیو پروفایل اینستاگرام، همراه ما باشید:

  • کاربران جدید که با هشتگ وارد پیج شما می شوند با دیدن هشتگ ها، به سرعت از هدف شما در اینستاگرام، مطلع می شوند. به عنوان مثال استفاده از هشتگ آموزش تولید محتوا به کاربران نشان می دهد که هدف شما آموزش تولید محتوا به کاربران است.
  • فقط یک یا دو هشتگ برای بیو پروفایل کافیست. پس در تولید و پیدا کردن آن، کوشا باشید.

کال تو اکشن: اینجاست که آخرین ترفند را برای مجاب کردن کاربر برای فالو کردن، باید انجام دهید. کاری دشوار که بسیاری از پیج های اینستاگرامی حتی نمی دانند Call-to-Action چیست. در آموزش افزایش فالوور اینستاگرام رایگان قبل از هر چیز باید بدانید که کال تو اکشن چیست. کال تو اکشن کاربر را مجاب به انجام کار، قطعی کردن خرید و این مورد ما، فالو کردن پیج می کند. هر کاری که کاربر را به هدف شما نزدیک کند، کال تو اکشن است.

برای افزایش تضمینی فالوور اینستاگرام بهتر است که هدف اصلی خود را به او یادآوری کنید. به عنوان مثال اگر در زمینه فروش کاپشن، فعالیت دارید، می توانید بنویسید که اکنون بهترین فرصت برای انتخاب مناسب ترین کاپشن از میان دنیایی از طرح ها و رنگ های مختلف است یا مثلا اگر قابلیت خاصی در فروش دارید می توانید آن را یادداشت کنید.

افزایش تضمینی فالوور اینستاگرام,افزایش فالوور اینستاگرام,افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

7) محتوایی درگیر کننده با بالاترین کیفیت تولید کنید

نگذارید که کاربر بتواند کوچک ترین ایرادی از فیلم های آموزشی شما، تصاویر کالاهایتان و … بگیرید. یعنی باید به قدری محتوای شما با کیفیت باشد که کاربر اگر توانایی خرید از شما را ندارد، پیج شما را برای ایده گرفتن در لباس پوشیدن استفاده کند. این یک روش فوق العاده برای افزایش فالوور رایگان است.

برخی کاربران شاید نتوانند دوره های آموزشی شما را خریداری کنند. اما محتوای آموزشی که به صورت نکته وار در این شبکه اجتماعی قرار می دهید، باید به قدری جذاب و خیره کننده باشد که کاربران برای همین نکات کلیدی و رایگان و البته کیفیت بالا، شما را فالو کند. مطمئن باشید همین کاربر در آینده ای نزدیک زمانی که به ویدیوها و تصاویر شما عادت کند، قطعا به یکی مشتریان دائمی و خریداران دوره، تبدیل می شود.

8) کپشن های جذاب و متقاعد کننده بنویسید

یکی از مواردی که در افزایش فالوور اینستاگرام رایگان اثرگذاری ویژه ای دارد، کپشن است. اگرچه اینستاگرام یک پلتفرم بصری است و بیشتر کاربران با دیدن تصاویر ویژه علاقه مند به پیج شما می شوند اما نوشتن کپشن های عالی در اینستاگرام نقش زیادی در کمک به شما برای دستیابی و دسترسی بیشتر به کاربران دارد.

در ادامه چند نکته کلیدی برای این استراتژی افزایش فالوور کاملا رایگان، توضیح خواهیم داد:

1- استفاده از عبارات و کلمات جذاب و کنجکاو کننده می تواند اثر گذاری بیشتر برای جذب کاربر و علاقه مند کردن آن برای فالو کردن پیج است.

2- در کپشن سعی کنید سوال بپرسید و کاربر را با محتوای خود درگیر کنید. ارائه پاسخ های آماده مانند “موافقم” یا “مخالفم” می تواند بر روی افزایش کامنت شما نیز اثرگذار باشد.

3- استفاده از ایموجی ها یک راهکار اساسی در نوشتن کپشن های جذاب است. برخی کاربران حوصله خواندن کپشن را ندارند اما با دیدن ایموجی ها کنجکاو می شوند که متن کپشن را مطالعه کنند.

4- بهتر است که کپشن های شما، با طول های متفاوتی نوشته شود. مثلا برخی کپشن ها، کوتاه و برخی نیز طولانی. بدین صوزت تعامل بهتری را با کاربران می توان داشت و اثرگذاری بهتری به عنوان یک تکنیک افزایش فالوور اینستاگرام رایگان دانست.

9) پین کردن بهترین کامنت (قابلیت جدید اینستاگرام)

یکی از جدیدترین ویژگی های اینستاگرام امکان پین کردن تا سه کامنت برای هر پست است.

چند روش وجود دارد که می توانید از این ویژگی جدید به عنوان بخشی از برنامه خود برای جذب فالوور اینستاگرام استفاده کنید.

یک قابلیت و ویژگی این تکنیک جدید، این است که با استفاده از نظرات پین شده زیرنویس خود را با حداکثر 2200 نویسه با ادامه داستان در بخش کامنت گسترش دهید. به شما این امکان را می دهد که داستان نویسی دقیق تر و عمیق تری را شروع کنید، که ممکن است برای برخی از حساب ها مناسب باشد.

گزینه دیگر این است که نظرات مورد علاقه خود را از سایر کاربران پین کنید، به خصوص اگر آنها جذابیت و کنجکاوی زیادی برای کاربران ایجاد می کنند.

از هر طریقی که از این ویژگی جدید استفاده کنید، می تواند به شما کمک کند کپشن را در پست های خود مدیریت کنید و فرصت های بیشتری برای تعامل و ارتباط ایجاد کنید.

(10 تبلیغ پیج اینستاگرام در هرجا که فکرش را نمی کنید!

مهمترین راه برای افزایش فالوور اینستاگرام رایگان این است که افراد بتوانند شما را پیدا کنند.
پروفایل اینستاگرام شما باید به راحتی قابل کشف باشد. اولین کار برای تبلیغ پیج در محیط های رسانه ای دیگر، شبکه های اجتماعی است. اگر قبلاً در شبکه اجتماعی دیگری فعالیت داشته اید، بهتر است که پیج خود را در آن شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید. به عنوان مثال اگر کانالی تلگرامی دارید یا در شبکه های اجتماعی ایرانی مانند روبیکا، نزدیکا و … فعالیت دارید، بهتر است که لینک اکانت اینستاگرام خود را در آن قرار داده و حتی از کاربران بخواهید که شما را با مطالب نابی که تولید می کنید، دنبال کنند.

بهتر است تبلیغ شما به صورتی باشد که برای دیدن یک محتوای ناب، به اینستاگرام شما بروند. مثلا در صورتی که آموزش طراحی سایت خود را به صورت سریال IGTV در پیج خود قرار داده اید، این پکیج آموزشی رایگان را تبلیغ کنید. چون معمولا تبلیغات خشک و خالی، هیچگاه بازدهی مناسبی نداشته است.

دومین مکان برای تبلیغ پیج اینستاگرام، وب سایت شماست. شاید هدف برخی افزایش ترافیک وب سایت با اینستاگرام باشد، اما برخی می خواهند در اینستاگرام موفق تر از وب سایت عمل کنند. در صورتی که حتی روزانه 50 نفر از وب سایت شما بازدید می کنند، تبلیغ پیج اینستاگرام برای این تعداد کم اثر فوق العاده ای بر روی افزایش فالوور اینستاگرام رایگان می کند.

وبلاگ شما بهترین مکان برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام است. کافیست یک مطلب تکمیلی برای محتوای وبلاگ خود در پیج اینستاگرام قرار دهید. مثلا برای دیدن تصاویر بیشتر در حوزه دکوراسیون داخلی، آن ها را به پیج خود، ارجاع دهید.

11) پست های ارزشمند با قابلیت اشتراک گذاری دوباره

منظور ما تولید پست هایی است که در بازه های زمانی مختلف بتوانید دوباره آن را در استوری به کاربران یادآوری کنید. مثلا اگر در گذشته پستی را منتشر کردید که برای کاربران بازخورد خوبی داشته است دوباره در استوری خود، به کاربران یادآور شوید. پس پست های ارزشمند تولید کنید تا اگر حتی چند بار هم در استوری خود به اشتراک گذاشتید، برای کاربران جذاب باشد. تکرار یک موضوع ارزشمند گاهی اوقات می تواند توجه کاربر و اینستاگرام را به خود جلب کند و هم در برای حضور در اکسپلور مناسب است و هم برای جذب فالوور اینستاگرام.

این می تواند به افزایش تضیمنی فالوور اینستاگرام شما کمک ویژه ای کند. اگر توجه کنید، پیج های موفق همیشه پست های ارزشمند برای به اشتراک گذاری دوباره دارند.

12) اشتراک گذاری لینک پیج در کانال های ارتباطی دیگر

هنگام به اشتراک گذاشتن پیج اینستاگرامی خود، فراتر از کانالهای شبکه های اجتماعی خود فکر کنید و برای آن برنامه ریزی کنید. حتماً در وب سایت خود، در امضای ایمیل خود و در خبرنامه های آنلاین خود به حساب اینستاگرام خود لینک دهید. لازم نیست لینک بزرگ با انکر تکست خاصی باشد، می توانید از یک نماد کوچک اینستاگرامی که در اکثر قالب وب سایت ها وجود دارد، استفاده کنید.

اگر در حال تبلیغ یک پیج جدید اینستاگرام هستید، سریع فوراً با ارسال ایمیل برای برجسته کردن برخی از پست های جذاب، این راه عالی برای افزایش فالوور اینستاگرام رایگان را از دست ندهید.

تبلیغات آفلاین خود را فراموش نکنید. زیر لیوانی، پوستر، برگه بسته بندی، کارت ویزیت و بسته بندی همگانی مکان های بالقوه ای برای به اشتراک گذاشتن پیج اینستاگرام شما هستند و یک روش ساده برای هدایت بیشتر دنبال کنندگان رایگان اینستاگرام به حساب خود.

یکی از راه های پیشنهادی ما، استفاده از سامانه پیامکی است. شما می توانید با سامانه پیامکی، یک پست جذاب و تبلیغاتی تور، به گونه در پیامک شرح دهید که کاربر کلیک کرده و وارد پیج شما شود. در صورتی که این پست کال تو اکشن فوق العاده داشته باشد، قطعا باعث افزایش تضمینی فالوور اینستاگرام شما خواهد شد.

برخی از کاربران به قدری پیج اینستاگرام برایشان اهمیت دارد که حتی به صورت بنرهای تبلیغاتی در بازارها، آن را به مشاهده عموم می گذارند.

13) از nametag اینستاگرام استفاده کنید

نام تجاری اینستاگرام شما که به عنوان nametag می باشد، یک کد قابل اسکن دارد که به کاربران اینستاگرام اجازه می دهد فوراً شما را دنبال کنند. قبلاً گفتیم که حتی محتواهای تبلیغاتی و ارتباطی آفلاین فرصتی برای تبلیغ حساب اینستاگرام شما است. nametag اینستاگرام روشی آسان و موثر برای تبلیغ حساب خود به صورت آفلاین است مانند برگه های بسته بندی، تابلوها و بسته بندی محصولات.

مثلا در صورتی که فروشگاه حضوری لباس دارید، می توانید با ایجاد این nametag ها به کاربران راه دسترسی راحت تر به پیجتان را نشان دهید. البته هنوز خیلی از کاربران روش استفاده از Instagram nametag را نمی دانند و حتی نمی دانند به چه منظور استفاده می شود. (می توانید روش استفاده آن را نیز به آن ها، آموزش دهید)

nametag شما همچنین یک روش عالی برای به دست آوردن فالوورهای جدید در زمان واقعی در رویدادها و کنفرانس های مختلف است. افرادی که به صورت حضوری با آنها ارتباط برقرار می کنید، می توانند کد شما را اسکن کنند تا شما راحت تر به عضویت پیج اینستاگرام شما درآیند. بدون اینکه لازم باشد نام کاربری شما را تایپ کنید. برای دسترسی آسان سعی کنید آن را چاپ کرده و در یکجا نگه دارید.

شما با کلیک روی نماد سه خط در بالا سمت راست پروفایل اینستاگرام و انتخاب Nametag، برچسب نام شما به راحتی مشخص شده و می توانید آن را چاپ کنید یا به هر روش دیگری نیز از آن استفاده کنید. این نکات آموزش افزایش فالوور اینستاگرام، به راحتی شما را در کنار بهترین پیج های اینستاگرامی قرار می دهد.

14) پست های هدف داشته باشید

قطعا همه شما برای خود، پست هایی دارید که نسبت به دیگر پست ها لایک و کامنت بیشتری دارند. این همان چیزی است که کاربران هدف شما و دیگر کاربران به آن واکنش نشان داده و حتی ممکن است تنها دلیل فالو کردن شما نیز همین پست ها باشد. با یک بررسی ساده می توانید این پست ها را بیابید.

بهتر است که این پست ها را بیابید، آن ها را آنالیز کنید و یک یا چند پست هدف تولید و در پیج اینستاگرامی خود، بارگزاری کنید تا با این پست ها، فالوور بیشتری را جذب کنید. بیایید یک مثال را به صورت یک ایده برای شما بررسی کنیم:

مثلا شما یک پیج فروش شلوار دارید. در این پیج یک پست راه های تشخیص شلوار جنس ترک از جنس معمولی، می تواند موضوعی کاربردی برای همه باشد. کافیست این پست را با در نظر گرفتن ویژگی های پست های پربازدید خود، مثلا در نظر گرفتن هشتگ های عمومی پربازدید و مرتبط و … یک پست هدف تولید و منتشر کنید، به سادگی متوجه می شوید این راه افزایش فالوور اینستاگرام رایگان، چقدر برای شما مفید و پربازده می شود.

15) هدف گذاری برای رفتن به اکسپلور

اکسپلور همان چیزی است که هنگام کلیک کردن روی نماد ذره بین در پایین برنامه اینستاگرام مشاهده می کنید. طبق گفته خود اینستاگرام، این جایی است که “می توانید عکس ها و فیلم هایی را پیدا کنید که ممکن است از پیج هایی که هنوز فالو نکرده باشید، دوست داشته باشید.”

برگه اکسپلور شامل پست های اینستاگرام، استوری ها و ویدیوهای IGTV است. کاربران ابتدا شبکه ای از محتوا را که توسط الگوریتم انتخاب شده مشاهده می کنند. سپس آنها این گزینه را دارند که با استفاده از کانالهای موضوعی در بالای صفحه، با توجه به دسته بندی های مشخص اینستاگرام، این صفحه را ببینند. مثلا شما برای دیدن پیج های فروشگاهی باید، روی گزینه و آیکون فروشگاه کلیک کنید تا پیج ها و پست های فروشگاهی را به شما نشان دهد.

نیمی از پیج های اینستاگرام هر ماه از اکسپلور بازدید می گیرند. این یک فرصت بزرگ برای برندهایی است که می خواهند مخاطبان خود را افزایش دهند. این یکی از راه های افزایش فالوور اینستاگرام رایگان است. راهی که بسیاری برای آن، برنامه ریزی می کنند.

روش های مختلفی برای رفتن به اکسپلور و افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام، وجود دارد. یکی از رایج ترین روش های رسیدن به اکسپلور، منتشر کردن پست های اینستاگرام، در بازه های زمانی مشخص و در تایم های مشخص است. مثلا روز در میان ساعت های 12، 18 و 21.

16) اضافه کردن موقعیت مکانی (location) به پست ها

برخی از کاربران به دنبال فروشگاه های شهر خود هستند، برخی به دنبال رستوران های شهر خود در اینستاگرام هستند. حال اگر از هشتگ های مربوطه استفاده کنید و برای پست های خود، موقعیت مکانی را مشخص کنید، احتمال بسیار زیاد، پس از مدتی کاربران زیادی به سمت شما، جذب می شوند. این یکی از ساده ترین راه های افزایش فالوور اینستاگرام رایگان است.

این مقاله ادامه دارد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود