آموزش کلاب هاوس | آموزش گام به گام

آموزش کلاب هاوس,راهنمای کلاب هاوس اندروید,کلاب هاوس چیست

در ماه های اخیر، برنامه ای به نام کلاب هاوس روانه بازار شد و تعداد زیادی از افراد به این پلتفرم پیوستند. آن چیزی که باعث معروفیت این نرم افزار صوتی شد، نحوه ثبت نام در این نرم افزار بود. بدین صورت که هر فرد برای ثبت نام نیازمند دعوت نامه بود. فقط در طی چند هفته، کلاب هاوس از 600،000 به 10 میلیون کاربر فعال رسیده است و کارشناسان درآمد آن را 100 میلیون دلار ارزیابی کرده اند. در این مقاله آموزش کلاب هاوس قصد داریم هم این اپ را به طور کامل به شما معرفی کنیم، قابلیت های آن را بررسی کنیم و در کنار معرفی قابلیت های آن، نکات آموزشی این اپ را برای شما شرح دهیم.

این اپ برای پلت فرم IOS به صورت رسمی و برای اندروید به صورت غیر رسمی، طراحی و بهینه سازی شده است.

1– پیگیر دعوت نامه باشید

در این بخش از آموزش کلاب هاوس به دعوت نامه ها موضوع جنجالی این شبکه اجتماعی می پردازیم.

ثبت نام در کلاب هاوس همچنان فقط برای افرادی که دعوت نامه دارند، امکان پذیر است. خوشبختانه، به دلیل افزایش مخاطبان، ممکن است شما یک دوست یا همکار داشته باشید که قبلاً در آن عضو بوده و مایل است یکی از دعوت نامه های خود را به شما بدهد. همچنین در چند روز گذشته نسخه اندروید این نرم افزار روانه بازار شد و تعداد افرادی که به این کلاب پیوستند رو به افزایش است. ما در ادامه نکاتی را به عنوان راهنمای کلاب هاوس اندروید بررسی می کنیم.

اگر نتوانستید کسی را پیدا کنید، می توانید در ابتدای ثبت نام شماره خود را وارد کنید و در لیست انتظار قرار بگیرید.

به مخاطبان شما که در کلاب هاوس عضو هستند، اطلاع داده می شود که به لیست انتظار ملحق شده اید. حال اگر مخاطبان خوبی داشته باشید، قطعا برای شما دعوت نامه ارسال می کنند تا شما نیز به این شبکه اجتماعی، بپیوندید.

این نکته را به یاد داشته باشید اگر دعوت نامه ای از کسی دریافت کردید، در هنگام ثبت نام همان شماره را وارد کنید.

هنگام ثبت نام، از شما خواسته می شود که یک آدرس ایمیل اضافه کنید. همچنین می توانید عکس، نام کاربری و رمز ورود را انتخاب کنید. می توانید توییتر خود را متصل کنید تا از همان نام کاربری، عکس و مشخصات نمایه در برنامه برخوردار باشد.

2. موضوعات مورد علاقه خود را انتخاب کنید

پس از دادن اطلاعات اولیه در هنگام ثبت نام، می توانید موضوعات مورد علاقه خود را از لیست طولانی برای محتواهای مورد علاقه خود درست کنید و از میان برنامه هایی که پیشنهاد می دهند، انتخاب کنید.

سپس، کلاب هاوس از شما می خواهد که به مخاطبین خود دسترسی پیدا کنید و تعدادی از افرادی که ممکن است بشناسید و هم افرادی را که مشهور هستند را دنبال کنید.

آموزش کلاب هاوس,راهنمای کلاب هاوس اندروید,کلاب هاوس چیست

اگر هنوز نمی خواهید موضوعی را انتخاب کنید یا افراد دیگری را دنبال کنید، مشکلی نیست. می توانید بعد این کار را انجام دهید.

3- پروفایل خود را بهینه سازی کنید

در این قسمت از آموزش کلاب هاوس به بررسی پروفایل کلاب هاوس می پردازیم.

اگر حساب Clubhouse خود را برای ایجاد پروفایل به صورت خودکار به توییتر پیوند نداده اید، می توانید با افزودن یا تغییر عکس و اطلاعاتی از خود که سرگرمی ها، علایق، کسب و کار خود و مهارت های که دارید، صفحه پروفایل خود را تنظیم کنید.

تنظیمات نمایه برای دنبال کنندگان مفید است آن ها با خوانندن سوابق و اطلاعاتی از شما تصمیم می گرند شما رو فالو کنند یا خیر.

در آخر، می توانید مشخصات خود را با لینک دادن توییتر و اینستاگرام به این شبکه اجتماعی کامل کنید. پس از انجام این کار، نمادهای Twitter و Instagram که به پروفایل های شما در آن کانال ها پیوند داده، نمایش داده می شود

4-از طریق صفحه اصلی می توانید جست و جو را آغاز کنید

پس از تنظیم، جست و جو را در این نرم افزار شروع کنید. اولین مکان برای بررسی صفحه اصلی کلاب هاوس است. نماد خاصی برای آن وجود ندارد، می توانید با کلیک روی دکمه برگشت در گوشه بالا سمت چپ هر صفحه دیگر در برنامه به آن دسترسی پیدا کنید.

آموزش کلاب هاوس,راهنمای کلاب هاوس اندروید,کلاب هاوس چیست

5- از اکسپلور برای جست و جو سایر کاربران، باشگاه ها و اتاق ها استفاده کنید

اگر به روم هایی که در صفحه اصلی اپ شما نمایش داده می شود، علاقه ای ندارید جای هیچ نگرانی و دلخوری نیست. کلاب هاوس هم مانند اینستاگرام دارای بخشی به نام explore هست، بخشی که بسیاری از ما در اینستاگرام ساعات زیادی را در آن می گذارنیم.

شما از این بخش می توانید به افراد پیشنهاد دهید که موضوعات خاصی را دنبال کنند و برای دیدن روم های فعال، روی آنها کلیک کنید.

آموزش کلاب هاوس,راهنمای کلاب هاوس اندروید,کلاب هاوس چیست

همچنین می توانید از ویژگی جستجوی این برگه برای جستجوی کاربران یا روم های خاص استفاده کنید که در مرحله بعدی به آن خواهیم پرداخت.

6- به روم ها بپیوندید

اعضای روم ها گروهی از کاربران هستند که به همان موضوعات خاص علاقه مند هستند، مانند ویژگی فیسبوک و اینستاگرام. پس از عضویت در یک روم، می توانید اعلان اتاق های میزبانی شده توسط آن را مشاهده کنید.

همچنین می توانید از روم ها برای یافتن یا برقراری ارتباط با کاربران کلاب هاوس که علایق مشابه ی دارند استفاده کنید. در بخش راهنمای کلاب هاوس اندروید بیشتر توضیح می دهیم.

برای پیدا کردن روم ها می توانید از طریق اکسپلور اقدام کنید.

با رفتن به صفحه نمایه آن و ضربه زدن روی “دنبال کردن” می توانید به یک روم بپیوندید. پس از انجام این کار، هر زمان که مدیران آن اتاق را راه اندازی کنند، به شما اطلاع داده می شود.

7- راه اندازی یک روم

هنگامی که در کلاب هاوس میزبان سه بحث یا اتاق هستید، می توانید درخواست برای روم را شروع کنید. برای این کار، به نمایه خود رفته و روی چرخ دنده در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید تا به تنظیمات خود برسید. در مرحله بعدی از آموزش کلاب هاوس موارد بیشتری را بررسی می کنیم.

این مقاله ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود