آموزش IGTV اینستاگرام

igtv اینستاگرام,آموزش igtv اینستاگرام,تنظیمات igtv اینستاگرام

تلویزیون اینستاگرام، یا همان igtv یکی از بهترین قابلیت های نسبتا جدید این شبکه اجتماعی است که با استقبال ویژه ای توسط کاربران روبرو شده است. همین جریان باعث شده است که کاربران زیادی به دنبال نکات و ترفندهای igtv به عنوان آموزش igtv اینستاگرام بگردند تا بتوانند سریال کسب و کارشان بازدید بسیار بالا و بازخورد عالی روبرو شود.

آیا آماده کلید زدن یک سریال موفق در تلویزیون اینستاگرام را دارید؟

کاری دشواری نیست. خلاقیت، مفهوم مناسب و جذاب برای مخاطبان هدف در قالبی زیبا و چشم نواز، به سادگی می تواند شما را به یکی از برندهای برتر در حوزه برنامه های ویدیویی شبکه های اجتماعی تبدیل کند. در صورتی که بتواند در IGTV اینستاگرام، موفق عمل کنید، با بارگزاری محتوا خود در دیگر شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب و فیس بوک، می تواند حجم بسیار زیادی از کاربران این شبکه های اجتماعی، به سمت خود، بکشانید.

به علاوه، با توجه به اینکه محبوبیت IGTV در حال افزایش است، ایجاد مجموعه های ویدیویی شخصی ساز و البته حرفه ای، می تواند راهی عالی برای دسترسی به مخاطبان جدید، رشد تعامل و حتی ضبط آگهی های شما باشد!

در این مقاله، ما نحوه ساخت igtv در اینستاگرام را در 4 مرحله آسان بررسی می کنیم. بعلاوه، ما همه نکات و ترفندهایی را که از راه اندازی مجموعه ویدیویی IGTV کاملا حرفه ای خود آموخته ایم، پوشش می دهیم!

igtv اینستاگرام,آموزش igtv اینستاگرام,تنظیمات igtv اینستاگرام

چرا ساخت IGTV در اینستاگرام اینقدر مهم است؟

در ابتدا آموزش IGTV اینستاگرام، باید بدانید که چرا این قابلیت اینقدر با ارزش و مفید واقع شده است. همانند بسیاری چیزهای جدید، زمانی که IGTV اینستاگرام در سال 2018 به این شبکه اجتماعی، اضافه شد. کمتر کسی در مورد آن اطلاعات کاملی داشت و کاربران نمی دانستند که چه کاربردی دارد و چه شگفتی هایی با این ویژگی اینستاگرام، ایجاد می شود.

اما با ادامه سرمایه گذاری اینستاگرام در IGTV و افزودن ابزارها و ویژگی های جدید، الگویی پدید آمد. به جای تولید فیلم های یکبار مصرف بصورت نیمه منظم، مشاغل و سازندگان شروع به ایجاد محتوای “اپیزودیک” یا همان سریال گونه، شبیه تلویزیون با محوریت یک موضوع یا موضوعات خاص کردند.

شما ویدیوهای قسمت گونه Mohsen Iz بلاگر موفق در حوزه طنز را در نظر بگیرید. ایشان با تیم موفقش در بازه های زمانی مختلف، سریال های طنزی را تولید و در IGTV اینستاگرام، قرار می دهد که در برخی موارد حتی بیشتر از سریال های تلویزیونی، مورد استقبال قرار می گیرد.

ما نیز در پیج تاپ نیوسئو اینستاگرام خود، فیلم های سریال گونه ای به صورت پرسش و پاسخ های حیاتی درباره سئو برای کاربران خود، قرار داده ایم که با بازخوردهای ویژه ای روبرو شده است.

اصل هدف IGTV اینستاگرام ایجاد شرایطی ویژه برای تولید محتوای باکیفیت و موثر برای کاربران است. اگر شما بتوانید محتوایی جذاب و سریال گونه ای برای کاربران خود، بسازید، به سادگی می توانید کاربران خود را عادت دهید که هر هفته به پروفایل شما سر بزنند و منتظر سری جدید ویدیوهای شما باشند. در صورتی که اتفاق بیوفتد، کاربران ارزشمندی را بدست می آورید.

خب بهتر است برویم سر اصل مطلب یعنی آموزش IGTV اینستاگرام. ابتدا باید نحوه دسترسی به این بخش را بدانید تا متوجه شوید که Igtv اینستاگرام کجاست.

یادآوری: برای استفاده بهتر از نکات مهم راهنمای IGTV اینستاگرام، بهتر است که اپ اینستا را به آخرین ورژن آن، بروز رسانی کنید.

ساخت igtv در اینستاگرام,نحوه پست گذاشتن در igtv اینستاگرام

نحوه دسترسی به IGTV کاربران

زمانی وارد پروفایل هر کاربری شوید، بخش پست ها، دارای سه آیکون به صورت ردیفی است که آیکون وسط برای ویدیوهای IGTV هر کاربر است. به سادگی می توانید به بخش IGTV هر پروفایل، دسترسی پیدا کرده و از محتوایی ویدیو آن ها، بهره مند شوید.

حال برای اینکه به IGTV های بخش Explore اینستاگرام، دسترسی پیدا کنید کافیست وارد بخش آیکون ذره بین (Explore) شوید. سپس روی گزینه IGTV زیر فیلد جستجو، کلیک کنید. در اینجا ویدیوها و سریال های ویدیویی تلویزیون اینستاگرام را می بینید. حال اگر شما نیز در بخش IGTV موفق عمل کنید، به راحتی ویدیوهای شما، وارد این بخش می شود و فالوورهای شما به همین ترتیب، افزایش خواهد یافت.

نحوه پست گذاشتن در IGTV اینستاگرام

مهم ترین بخش آموزش IGTV اینستاگرام، نحوه پست گذاشتن در IGTV است که بیشتر برای مبتدیان، مناسب است. ابتدا باید با ساز و کار پست گذاشتن در IGTV آشنا شوید و بدانید یک ویدیو معمولی را چگونه در IGTV اینستاگرام، بارگزاری کنید. به همین خاطر در ادامه این آموزش، می خواهیم مراحل کامل نحوه پست گذاشتن در IGTV اینستاگرام را برای شما آموزش دهیم:

  1. رفتن به بخش Explore اینستاگرام (آیکون ذره بین)
  2. کلیک روی عبارت IGTV که اولین گزینه در ردیف زیر قسمت جستجو قرار دارد
  3. گزینه + در بالا فیلد جستجو سمت راست، کلیک کنید
  4. با کلیک روی گزینه + ویدیوهای شما که در بخش های مختلف تلفن همراه خود، قرار دارد، دیده می شود که باید ویدیو مورد نظر خود برای IGTV را مشخص کنید.
  5. قبل از اینکه ویدیو بارگزاری شود، اینستاگرام از شما می خواهد که ویدیو را یک بار از ابتدا، ببینید
  6. سپس روی گزینه Next کلیک کنید
  7. در بخش بعد می بایست کاوری برای ویدیو خود انتخاب کنید (همانند کاور هایلایت یا پست های اینستاگرامی)
  8. در قسمت پایین همان صفحه می تواند با انتخاب Add from gallery کاور را از گالری خود، انتخاب کنید
  9. سپس روی گزینه Next کلیک کنید
  10. این بخش بسیار مهم است که باید عنوان و کپشن برای ویدیو خود، بنویسید
  11. پس از نوشتن عنوان و کپشن مورد نظر، در صورتی که این ویدیو قسمت های دیگری دارد، باید برای آن، بخشی در بخش سریال های igtv خود، ایجاد کنید (نکات مهم آن در ادامه آموزش igtv اینستاگرام، برای شما شرح می دهیم)
  12. در انتها می بایست روی دکمه آبی Post to IGTV کلیک کنید

این مراحل با شرح مختصر آن مناسب افراد مبتدی است که تا به حال از بخش IGTV اینستاگرام، استفاده نکرده باشند. اما در ادامه 4 مرحله مهم ساخت IGTV اینستاگرام، برای حضور موثر و قوی و تولید محتوا ارزشمند برای این بخش، را به شما شرح می دهیم.

این مقاله ادامه دارد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود