دوره آموزش سرچ کنسول گوگل

آموزش گوگل سرچ کنسول

گوگل سرچ کنسول بهترین ابزار تحلیل سایت است

پیشرفت در سئو بدون سرچ کنسول امکان پذیر نخواهد بود!

با بررسی حساب کاربری گوگل سرچ کنسول می توان از اشتباهات جلوگیری و برای آینده برنامه ریزی کرد

 

خلاصه اطلاعات مفید:

سرفصل های دوره: ثبت سایت در سرچ کنسول، بخش Overview، بخش Performance on search results، بخش performance on discover، بخش Sitemaps، بخش Removals، بخش Speed، بخش Breadcrumbs، بخش Mobile Usability، بخش Security & Manual Actions، بخش Legacy tools and reports، بخش Links، بخش Settings، توضیحات مهم بروز رسانی جدید سرچ کنسول، بخش Pages، بخش Video pages، بخش Core Web Vitals و Page experience، حل عملی Redirect error در Coverage، نمونه تحلیل سرچ کنسول سایت های مختلف [توضیحات تکمیلی]

زمان برگزاری: همین الآن

وجه تمایز با سایر دوره ها: پشتیبانی مادام العمر، ضمانت 100% بازگشت وجه، تمرین و نمونه عملی، بروزرسانی دائمی دوره (یعنی تا 100 سال دیگه هم آموزش های جدید براتون ارسال میشه)، برترین روش تدریس دنیا، تقدیم تمام فیلم های دوره

قیمت الان دوره: 1.848.000 تومان – [تخفیف می خوای؟]

روش برگزاری: کاملا آنلاین و غیر حضوری

مدت زمان فیلم های آموزشی: 250 دقیقه

خرید لحظه ای:

خرید آنلاین دوره آموزش سرچ کنسول گوگل

اطلاعات جامع و تکمیلی:

دوره آموزش سرچ کنسول گوگل بی شک از پرطرفدارترین دوره های سئو در ایران و تمام دنیاست. دلایل این مهم چیزی نیست جز اینکه:

با تسلط بر سرچ کنسول، آینده سایتتان را پیش بینی کنید!

کار کردن بر روی سئو را از لحظه اول هدفمند کنید!

قبل از اینکه دیر شود، سایتتان را از جریمه نجات دهید!

همیشه از رقبا جلوتر باشید!

گل حالا که در این صفحه حضور داری قطعا قراره سبک زندگیت رو تغییر بدی!

بررسی سرچ کنسول سایت درست مثل بررسی آزمایش خون است. اگر فردی به صورت صحیح نتیجه آزمایش خون را مشخص کند، نه تنها انواع بیماری را تشخیص می دهد بلکه می تواند از یک سری بیماری بزرگ و کوچک هم پیشگیری کند. حالا اگر کسی تخصص تحلیل سرچ کنسول را داشته باشد هم می تواند ارورهای پیش امده را حل کرده و حتی از بروز اتفاقات بد برای سایت جلوگیری کند. این بحث تا جایی اهمیت دارد که امیر قمصری در پیج اینستاگرام نیوسئو وقتی گفت همه وظیفه دارند به ازای روزهایی که به اینستا سر می زنند به سرچ کنسول سایتشان هم سر بزنند، با استقبال بی نظیری مواجه شد.

به همین جهت ما دوره آموزش سرچ کنسول در سئو را براساس آخرین تغییرات روز دنیا و با بالاترین کیفیت ممکن تولید کرده ایم تا شما در منزل یاد بگیرید و در منزل کسب درآمد کنید!

 

دوره جامع آموزش گوگل سرچ کنسول جدید برای تمام افرادی که سایت دارند (در هر زمینه ای که باشد فرق ندارد) بینهایت مهم است. به قول معروف از نان شب واجب تر است. سایتی که سرچ کنسولش به طور مرتب و حرفه ای چک نشود، قطعا سلامتش به خطر افتاده و ممکن است زمانی که فکرش را هم نمی کنید، به شدت جریمه شود.

کمی درباره استاد دوره:

برای آموزش گوگل سرچ کنسول جدید فردی در کنار شماست که بیش از 17 سال است که در موضوع کسب و کار اینترنتی فعالیت می کند و در این سالها به تمام روش هایی که آموزش داده است 100ها محتوای ارزشمند و پرطرفدار تولید کرده و بیش از 50.000 ساعت آموزش به بیش از 6.000 نفر از سراسر دنیا هدیه کرده است.

امیر قمصری طی مدت زمان 6 سال سرمایه خود را فقط از طریق یکی از پروژه های اینترنتی خود، بیش از 800 برابر کرد. یعنی 5.000.000 تومان را تبدیل به 4.000.000.000 تومان کرد. او مشاور برندهای بزرگی همچون ورزش3، بانک ملت، بیمه ایران، آستان قدس، مشرق نیوز و … ده ها برند مشهور دیگر بوده و هست. کسب اطلاعات بیشتر درباره امیر قمصری

معرفی کامل دوره آموزش جامع سرچ کنسول

🔴 اهمیت یادگیری سرچ کنسول گوگل

افرادی که توانایی تحلیل Google Search Console را داشته باشند، می توانند به سادگی ارزشمندترین عبارات کلیدی هر وب سایتی را تشخیص داده و سرعت به نتیجه رسیدن را چند برابر کنند. علاوه بر آن با بررسی و تحلیل هفتگی سرچ کنسول یک وب سایت می توان روند آینده آن را پیش بینی نمود.

در ادامه 5 دلیل اهمیت آموزش سرچ کنسول در سئو را با هم بررسی می کنیم:

1- افزایش ترافیک سایت

این مهم ترین هدف شما از بررسی و تحلیل سرچ کنسول گوگل است. اگر بتوانید به خوبی دوره آموزش سرچ کنسول گوگل را طی کنید و نکات آن را بیاموزید، با تحلیل به موقع بخش های مختلف سرچ کنسول گوگل، مستقیما روی افزایش ترافیک وب سایت شما اثرگذار خواهد بود.

بخش performance گزارشاتی را به شما می دهد که می توانید در جهت افزایش ترافیک سایت از آن استفاده کنید.

2- اطلاع از خطاهای مختلف سایت

ابزار سرچ کنسول گوگل در کنار ارائه آمار بازدید صفحات و ورودی های گوگل، در بخش های مختلفی مانند Pages، بخش Experience و Enhancements خطاها و مواردی را به شما نشان می دهد.

بخشی که خطاهای آن اهمیت بسیار زیادی برای وب سایت شما دارد، بخش Page است. این بخش آمار صفحات ایندکس شده و ایندکس نشده را به شما گزارش داده و به شما می گوید که کدام صفحات و به چه علت هنوز ایندکس نشده اند.

3- بهبود روند ایندکس شدن صفحات

قطعا می دانید که یکی از اهداف شما در سئو سایت باید بهبود روند ایندکس شدن صفحات باشد. چون تا زمانی که صفحات سایت شما به طور منظم ایندکس نشود، رتبه آن ها در نتایج گوگل تغییر نمی کند و نتایجی که از سئو سایت انتظار دارید، برآورده نخواهد شد.

ما در آموزش گوگل سرچ کنسول جدید به شما می آموزیم که چطور روند ایندکس شدن صفحات سایت خود را بهبود ببخشید، چطور درخواست ایندکس دستی، ثبت کنید و علت ایندکس نشدن برخی صفحات را بیابید.

3- مشخص شدن میزان رشد سایت در سئو

شما با بررسی نمودارهایی که در بخش performance وجود دارد، به راحتی متوجه می شوید که سئو سایت شما در چه وضعیتی است و روند رشد یا تنزل رتبه و جایگاه خود در نتایج گوگل را نیز متوجه می شوید.

نمودار میزان کلیک نشان می دهد که از نتایج گوگل، روزانه چه تعداد کلیک دارید و نسبت به 7 روز، یک ماه، سه ماه، 6 ماه و یک سال گذشته این میزان چقدر رشد داشته یا چقدر کمتر شده است.

نمودار میزان نمایش سایت در نتایخ گوگل (Total impressions) به شما نشان می دهد که چه تعداد از صفحات شما در نتایج گوگل هستند و این میزان روزانه افزایش داشته یا خیر.

نمودار CTR نیز نسبت میزان نمایش به کلیک روی لینک های صفحات را نشان می دهد. شما با نگاه به این نمودار متوجه می شوید که عناوین و لینک های شما در نتایج گوگل، چه میزان برای کاربران جذاب بوده است.

نمودار average position نیز جایگاه حدودی شما در نتایج گوگل را نشان می دهد. به نظر من این مهم ترین نمودار این ابزار است و به شما نشان می دهد که در نتایج گوگل چه جایگاهی دارید و آیا روند سئو سایت شما به خوبی پیش می رود یا خیر.

در دوره آموزش سرچ کنسول گوگل به خوبی متوجه می شوید که چگونه این نمودارها را تحلیل کنید.

4- بهبود نمایش سایت در مرورگرهای موبایل

امروزه استفاده از تلفن همراه رونق زیادی داشته و تقریبا همه افراد سعی دارند که تمامی کارهای روزانه خود را با تلفن همراه انجام دهند. در نتیجه، جستجو خود برای پیدا کردن پاسخ یک سوال یا حل چالش خود یا خرید یک محصول در گوگل را نیز با تلفن همراه انجام می دهند.

حال اگر وب سایت شما ریسپانسیو نباشد و در مرورگر موبایل به خوبی نمایش داده نشود، خطاها و مشکلات آن در ابزار Google search console نشان داده می شود.

اکنون اگر به خوبی دوره آموزش سرچ کنسول گوگل را دیده باشید و تکنیک های آن را بدانید، به راحتی می توانید این خطاها را متوجه شده و داده های بخش Core web vitals و Mobile Usability را تحلیل کنید.

5- رفع خطاهای اختصاصی سئو سایت های فروشگاهی

در بخش shopping معمولا خطاهایی برای اسنیپت های محصول نشان داده می شود که باید این موارد را بررسی کنید و خطاها را رفع کنید. اگر توانایی تحلیل داده های بخش shopping را داشته باشید، می توانید سئو سایت فروشگاهی خود را بهبود بخشیده و باعث افزایش فروش محصولات سایت شوید.
 

امیر قمصری: در این بخش از دوره آموزش سئو نکاتی را به شما خواهم گفت که جلوی چشمان شما بوده اما به آن دقت نکردید و مطمئن هستم شگفت زده خواهید شد…

تعداد جلسات دوره مقدماتی تعداد فایل: 13

مدت زمان دوره مقدماتی مدت زمان آموزش: حدود 150 دقیقه

مدرس دوره مقدماتی استاد دوره: امیر قمصری

نحوه برگزاری دوره مقدماتی نحوه برگزاری: غیر حضوری و از طریق فیلم های آموزشی

سطو آموزش آسمان خراش سطح آموزش ها: حرفه ای و تخصصی

 

لیست فایل های آموزشی:

نکته مهم: با توجه به اینکه یکی از ویژگی های فوق العاده تمام دوره های نیوسئو بروزرسانی مادام العمر آن هاست؛ لیستی که در ذیل آمده است براساس آخرین و جدیدترین تغییرات است و به زودی آموزش های جدید دیگری هم در دسترس خواهد بود. دقت کنید که شما یک بار وجه پرداخت می کنید و تا ابد فایلهای آموزشی جدید دریافت می کنید.

  • ثبت سایت در سرچ کنسول
  • بخش Overview
  • بخش Performance
  • بخش Coverage
  • بخش Sitemaps
  • بخش Removals
  • بخش Speed
  • بخش Breadcrumbs
  • بخش Mobile Usability
  • بخش Security & Manual Actions
  • بخش Legacy tools and reports
  • بخش Links
  • بخش Settings
  • توضیحات مهم بروز رسانی جدید سرچ کنسول
  • بخش Pages
  • بخش Video pages
  • بخش Core Web Vitals و Page experience
  • حل عملی Redirect error در Coverage
  • نمونه تحلیل سرچ کنسول سایت لوازم آرایشی
  • نمونه تحلیل سرچ کنسول سایت خبری
  • نمونه تحلیل سرچ کنسول سایت فروش لوله
  • نمونه تحلیل سرچ کنسول سایت فروش چای
  • نمونه تحلیل سرچ کنسول سایت ایزوگام
  • نمونه تحلیل سرچ کنسول سایت فروش دارو
  • نمونه تحلیل سرچ کنسول سایت دکوراسیون

 

  • وجه تمایز نسبت به سایر دوره ها:
  1. مدرس این دوره فردی است که در بیش از 100 سایت طی 17 سال بیش از 50.000 محتوا آن هم به روش های مختلف تولید کرده است.
  2. فایل های تصویری دوره با بالاترین کیفیت ممکن و براساس روش های آموزشی روز دنیا رکورد و تقدیم شما می شوند.
  3. پشتیبانی این دوره مادام العمر است!
  4. بروزرسانی این دوره مادام العمر هست!
  5. یکی از متداول ترین سوالات: آیا امیر قمصری نکاتی را به عنوان فوت و فن کوزه گری برای خودش نگه می دارد یا همه رازهای بک لینک ها را فاش می‌کند؟!!!
    پاسخ امیر قمصری: آیا مقالات سایت نیوسئو را مطالعه کرده اید ؟!! آیا دیده اید پاسخ سوال حتی یک نفر را به دلیل عدم افزایش آگاهی او از نکات خاص ندهم؟!! خیر، بنده همه چیز را خواهم گفت و حتی از تجربیات خودم در اختیار همه قرار خواهم داد و البته مفتخرم که چندی از کارشناسان برتر امروز که در شرکت های مختلفی در حال فعالیت هستند جزو کارآموزان و دانشجویان دوره های من و نیوسئو بوده اند.
  6. هم به صورت عملی کار می شود و هم تمرین مشابه دارد.
  7. ضمانت 100% بازگشت وجه در صورت عملی کردن آموزش ها و نگرفتن نتیجه
  • این سرفصل برای چه کسانی مناسب است:
  1. مدیران سایت های برتر
  2. تولیدکنندگان و بازاریابان محتوا
  3. کارشناسان سئو شرکت ها و سازمان ها
  4. طراحان سایت ها
  • توانمندی های دانشجویان، پس از دوره: 
  1. توانایی جلوگیری از اسپم شدن سایت ها
  2. توانایی تحلیل Search Console و پیش بینی آینده سایت ها
  3. توانایی انتخاب عبارات کلیدی مناسب جهت تولید محتوا و ساخت بک لینک
  4. توانایی تشخیص لینک های بی کیفیت رقبا و رفع آن ها
  5. توانایی تشخیص انواع ارورهای Search Console و رفع آن ها
  6. افزایش سرعت ایندکس کردن مطالب

 

  • هزینه سرمایه گذاری: 1.848.000 تومان 

🔵 نحوه پرداخت: به صورت آنلاین و در 20 ثانیه؛ ویس پایین رو گوش کن:

ضمانت دوره: شما با ثبت نام در این دوره هیچ ریسکی نمی‌کنید!!
امیر قمصری و نیوسئو تضمین می کنند، اگر پس از شرکت در این دوره و اجرایی کردن روش های مطرح شده، افزایش رتبه و ورودی محسوسی برای سایت شما اتفاق نیافتاد، کل مبلغ دوره به شما عودت می شود.

با کلیک بر روی “نظرات دانشجویان دوره” و بررسی آنها از خاص و بی نظیر بودن دوره اطمینان حاصل کنید:

 

نظرات دانشجویان دوره

 

گوگل سرچ کنسول (Google Search Console) ابزاری فوق العاده کاربردی برای تحلیل وضعیت سایت و مدیریت سئو است. نکته مهمی که در مورد این ابزار وجود دارد این است که شما به صورت رایگان می توانید از آن استفاده کنید.

این ابزار گزارشات و داده های زیادی در مورد بخش های متعدد سایتتان ارائه می کند.

اما نکته اینجاست که این اطلاعات را چگونه باید بررسی کنیم؟

چگونه باید خطاهای موجود را مرتفع کنیم؟

چطور باید از گزارش عملکرد سرچ کنسول به نفع سئو سایت استفاده کرد؟

تنها روشی که شما می توانید از حجم اطلاعات زیادی که از حساب کاربری سرچ کنسول به دست می آید، بهره ببرید، این است که توسط متخصصین آموزش ببینید. تنها در این صورت است که سرچ کنسول می تواند به رشد سئو سایتتان کمک بسزایی بکند.

کوچک ترین اشتباه در تحلیل این اطلاعات، می تواند منجر به نابودی وب سایت شما بشود.

بنابراین؛ گوگل سرچ کنسول بهترین ابزار مدیریت و تحلیل سایت است که برای استفاده از آن باید آموزش ببینید.

حال که متوجه شده ایم گوگل سرچ کنسول تا این اندازه اهمیت دارد، باید چه کار کنیم؟

چگونه می توان بهترین دوره آموزش جامع گوگل سرچ کنسول را پیدا کرد؟

اصلا یک دوره آموزش سرچ کنسول چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

جای هیچ نگرانی نیست؛ چراکه در ادامه این مطلب قرار است شما با یکی از بهترین پیشنهادهای عمر خود روبرو شوید.

برای اولین بار در تاریخ نیوسئو ما تصمیم داریم تا دوره جامع آموزش سئو خود را به چند مورد دیگر تقسیم کنیم؛ همانطور که تا الان متوجه این قضیه شده اید، یکی از مهم ترین و کاربردی ترین آن ها، دوره آموزش سرچ کنسول می باشد.

 

🔴 تفاوت اصلی دوره آموزش سرچ کنسول نیوسئو با دیگر دوره ها

ما در این دوره قصد داریم تا هرآنچه که شما لازم دارید تا حساب GSC خود را تحلیل کنید، آموزش دهیم. تا الان حتما متوجه شده اید که برای تحلیل سرچ کنسول باید حتما از یک دوره استفاده کنید؛ اما چگونه باید این کار را انجام دهید؟؟؟؟ ما در این صفحه، کار شما را آسان کرده ایم و دوره ای را به شما معرفی کردیم که بهتر از آن را پیدا نخواهید کرد؛

به نظر شما چه چیزی سبب شده است تا ما چنین ادعایی کنیم و دوره آموزش جامع گوگل سرچ کنسول خود را بهترین دوره موجود در این زمینه نامگذاری کنیم؟؟؟

این ادعا تنها به دلیل وجود 2 اسم در پشت این دوره برقرار شده است:

  • نیوسئو
  • امیر قمصری

فعلا کاری با افرادی که به تازگی با دنیای سئو آشنا شده اند نداریم؛ اما اگر شما مفهوم سئو و بهینه سازی وب سایت را بدانید و کمی هم تحقیق در این حوزه کرده باشید، متوجه اهمیت نام هایی که بیان کرده ایم می شوید.

نیوسئو معتبرترین و برترین برندی است که تا کنون به صورت اختصاصی در زمینه سئو سایت فعالیت داشته است. همکاری تعداد بسیار زیادی از برندهای معتبر دیگر با نیوسئو، سبب شده است تا این مجموعه رزومه ای پربار برای ارائه داشته باشد.

امیر قمصری هم مدیر و مؤسس وب سایت نیوسئو است؛ با یک جستجوی ساده در اینترنت متوجه می شوید که تاکنون بهترین دوره های جامع آموزش سئو، توسط این شخص برگزار شده است که اکثر قریب به اتفاق دانشجویان او، در مدت زمان بسیار کمی از دوره ای که شرکت کرده بودند، به درآمدهای بسیار بالایی رسیدند.

با توجه به تجربه ای که در نیوسئو به دست آورده ایم، تولید محتوای باکیفیت و ساخت بک لینک کلاه سفید برای آن،  دو عامل اصلی ای بود که به ما کمک کرد بتوانیم بهینه سازی وب سایتمان را به درجات عالی برسانیم. اما در پشت ماجرا، این GSC بود که راهنمای اصلی ما بود. در واقع ما با استفاده از همین سازوکار، توانستیم صفحاتی را در سایتمان ایجاد کنیم که بیشتر هر چیز دیگری برای ما ورودی از گوگل گرفتند!!!

 

🔴 چرا باید به نیوسئو اعتماد کنید؟

این سوالی است که مطمئنا تا الان در ذهن همه شما شکل گرفته است؛ حتی اگر این سوال را بیان هم نکرده باشید، بدون شک در جایی از ذهن شما، این مسئله خودنمایی می کند:

خب، تا اینجای کار همه چیز قابل قبول است و من قبول دارم که می توانم با استفاده از دوره آموزش گوگل سرچ کنسول امیر قمصری، به زودی به جمع کارشناسان و تحلیل گران سئو بپیوندم؛ اما هنوز نمی دانم که می توانم به ادعاهای نیوسئو اعتماد کنم یا نه!

در پاسخ به این مسئله، دو نکته مهم وجود دارد که به تنهایی می تواند دلیل محکمی باشد که نیوسئو بهترین مرجع آموزش سئو در کشور است:

اول اینکه رزومه اصلی ما، در گوگل وجود دارد و شما با بررسی وب سایت ما می توانید به راحتی متوجه شوید که حداقل در چیزی که آن را آموزش می دهیم، موفق بوده ایم؛ در واقع ما یکی از وب سایت های برتر سئو در ایران هستیم که یکی از پایه های اصلی موفقیت ما، تولید و سئو محتوا و ساخت بک لینک و تحلیل همه این فعالیت ها در GSC بوده است (رزومه همکاری با برندهای معتبر به کنار!!!).

دومین مسئله اینکه بعد از 17 سال فعالیت در این زمینه دیجیتال مارکتینگ، مطمئن باشید که نیوسئو هیچ زمان ماهیت خود را با برگزاری یک دوره آموزشی ضعیف، از بین نمی برد؛ خلاصه بگوییم دوست عزیزم؛ یعنی ما برای حفظ آبروی خود هم که شده، بهترین دوره های آموزشی را ارائه خواهیم کرد!!!

علاوه بر این دو مورد، تضمین قاطعانه ای که نیوسئو به شما می دهد؛ خود دلیل محکمی بر اعتبار ماست؛ امیر قمصری و تیم نیوسئو تضمین می کنند که اگر شما از دوره استفاده کردید و به نتیجه مناسبی در روند بهینه سازی وب سایتتان نرسیدید، تمام مبلغ دوره به شما عودت داده می شود.

 

🔴 در دوره آموزش سرچ کنسول گوگل چه چیزهایی را می‌آموزیم؟

برای شروع یادگیری هر حوزه ای باید بدانید که پس از پایان دوره چه مهارت هایی را کسب کرده اید، موضوعات دوره حول چه محوری است، کدام بخش های ابزار بررسی می شود و نگاه ما در آموزش به شکل است. با توجه به این موارد بهتر است بدانید که در این دوره، تمامی بخش های ابزار حرفه ای سرچ کنسول گوگل را به شما آموزش داده ایم و سعی کردیم در کنار آموزش، نمونه هایی از تحلیل سرچ کنسول سایت های مختلف را به عنوان مثال تحلیل و بررسی به شما ارائه داده تا در مواجه با داده های سرچ کنسول سایت های مختلف، چه اقداماتی را انجام دهید.

✔️ بخش Overview

این بخش همان طور که از نام آن پیداست، چکیده ای از گزارش بخش های Enhancements ،Experience ،Coverage ،performance و… را به شما نشان دهد. هر کدام از این بخش ها دارای نمودارها و اطلاعاتی است که نشان دهنده وضعیت فعلی وب سایت شماست.

ما در این دوره به شما تکنیک هایی را آموزش می دهیم تا بتوانید با یک نگاه ساده به نمودارهای بخش Overview، به سادگی از وضعیت وب سایت خود آگاه شوید.

 

✔️ بخش Performance on search results

بخش Performance در ورژن جدید سرچ کنسول گوگل دارای دو تب Search results و Discover است. تب Search results را می توان مهم ترین بخش ابزار سرچ کنسول گوگل معرفی کرد، چون اطلاعات جامع و کاملی از میزان ترافیک سایت رو کلمات کلیدی مختلف در بازه های زمانی مختلف را به شما ارائه می دهد.

شما با تب Search results به اطلاعات زیر دست پیدا می کنید:

  • تعداد کلیک روی یک صفحه خاص در بازه های زمانی مختلف
  • تعداد کلیک روی یک کلمه کلیدی مشخص در بازه های زمانی مختلف
  • میزان نمایش یک صفحه با کلمه کلیدی مشخص در بازه های زمانی متفاوت
  • میزان CTR در بازه های زمانی مختلف
  • جایگاه و رتبه وب سایت شما در بازه های زمانی مختلف با انواع کلمات کلیدی حوزه کاری شما

دسترسی به این داده ها و پیدا کردن کلمات و صفحات پرجستجو کار ساده ای است، اما تا نتوانید این موارد را تحلیل کنید، استفاده از این بخش ابزار، هیچ ارزشی برای شما نخواهد داشت.

ما در این دوره به شما آموزش می دهیم چطور داده های بخش search results را به بهترین شکل ممکن، آنالیز و از گزارش بدست آمده، در جهت رشد و پیشرفت وب سایت خود، استفاده کنید.

 

✔️ بخش Performance on Discover

Google Discover سرویسی که سال 2019 راه اندازی شد تا محتوایی فراتر از علایق کاربران به آن ها نشان دهد. این ابزار گوگل به عنوان یک سرویس تلفن همراه قابل استفاده است و به کاربران کمک می کند تا محتوایی را بیابند که هیچ وقت فکر آن را نمی کردید که به آن نیاز پیدا کنند. درک Discover برای بسیاری از مدیران کسب و کارها برای استفاده از این سرویس کمی دشوار است، اما حضور موفق در نتایجی که در بخش Discover به شما نشان می دهد، هم برای جذب کاربر وفادار کاربردی است، هم برای جلب توجه گوگل برای حضور قوی‌تر در نتایج جستجو.

ما در این بخش از دوره آموزش سرچ کنسول گوگل قصد داریم شما را به طور کامل با Google Discover آشنا کنیم و تکنیک هایی را برای استفاده از این ابزار، به شما آموزش دهیم.

 

 

❓ پاسخ کامل به سوالات متداول شما عزیزان

1- آیا در این دوره بصورت عملی هم کار خواهد شد؟
بله، قطعا!
هر چند وقت یک بار که اطلاع رسانی عمومی هم می شود، وبینارهایی برای تمرین ها و نمونه های عملی و تجربی برگزار می شود. پس خیالتان کاملا راحت.
2- آیا بعد از اتمام آموزش مجازی می توانیم با استاد دوره در ارتباط باشیم؟
بله. ما تا ابد و از طرق مختلف (مخصوصا اپلیکیشن نیوسئو که برای همین مهم ساخته شده است) در کنار شما خواهیم بود.
3- آیا شرایط تخفیف هم دارید؟
همواره و در مناسبت های مختلف تخفیف هایی برای تعداد محدودی از ثبت نام کنندگان در نظر گرفته می شود. بنابراین همیشه به این صفحه سر بزنید.
4- برای دریافت پاسخ سریع و کامل از چه روش ارتباطی استفاده کنیم بهتر است؟
قبل از شرکت در دوره: لطفا ابتدا مطالب و ویدئوهای بالا را به دقت مطالعه و مشاهده نمایید و در صورت نیاز با شماره همراه 09126194196 تماس حاصل نمایید.
بعد از شرکت در دوره: کلیه سوالات شما عزیزان را امیر قمصری و کارشناسان نیوسئو از طریق بخش پرسش و پاسخ اپلیکیشن نیوسئو پاسخ خواهند داد. پس حتما اپ نیوسئو را نصب نمایید.
5- تفاوت شرکت در دوره خصوصی با خرید فایل های استاد قمصری در اپلیکیشن چیست؟
باتوجه به اینکه آموزش های داخل اپلیکیشن نیوسئو با نکات آموزش خصوصی و حضوری هیچ تفاوتی ندارد؛ حتی بیشتر توصیه می شود که از آموزش های مجازی استفاده کنید تا حضوری
6- آیا فیلم دوره پس از پایان آموزش ها در اختیار دانشجویان قرار می گیرد؟
فیلم آموزش ها بلافاصله پس از خرید دوره ها برای شما در اپلیکیشن در دسترس خواهد بود و البته تا ابد هم در دسترس شما می ماند.
7- درآمد یک کارشناس و متخصص سئو در سال جاری چقدر است؟
بالاتر و در کلیپی این مهم را توضیح دادم.
8- برای شرکت در این دوره چه سطح دانشی لازم است؟
دانش خاصی نیاز نیست. کافی است بتوانید از طریق لپ تاپ یا موبایل به خوبی تایپ کنید. همین!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود