دوره آموزش سئو مقدماتی و متوسطه

سئو برترین شغل در حوزه دیجیتال مارکتینگ از نظر درآمد می باشد

یادگیری سئو می تواند شما را به موفقیت های بسیار بزرگی برساند

دوره آموزش سئو مقدماتی پلی است به سمت متخصص سئو شدن

↓خلاصه اطلاعات دوره↓

✔️ تعداد فایل ها: 6

✔️ مدت زمان کل آموزش: 260 دقیقه

✔️ استاد دوره: امیر قمصری

✔️ نحوه آموزش: فیلم های آموزشی با بالاترین کیفیت

✅ سرفصل های ویدئوهای آموزشی:

  1. اهمیت سئو و ساختار صفحه نتایج جستجو
  2. اصطلاحات سئو
  3. سئو داخلی و خارجی و الگوریتم های گوگل
  4. بررسی مهم ترین الگوریتم های گوگل
  5. فرآیند گرفتن پروژه های سئو
  6. استراتژی قیمت گذاری پروژه سئو

✅ زمان برگزاری:

بلافاصله بعد از خرید، آموزشت رو شروع کن

✅ هزینه شرکت در دوره:

743 هزار تومان – تخفیف می خوای؟

دوره آموزش سئو مقدماتی دقیقا مثل جدول ضربی است که در دوران ابتدایی یاد گرفتید؛ یعنی اگر اشتباهی در روند آموزش دادن آن وجود داشته باشد، در آینده به مشکلات اساسی بر می خورید. در واقع حتی تصور متخصص سئو شدن بدون استفاده از این دوره مقدماتی، اشتباه محض است. چراکه بدون تعارف، شما بهترین دوره آموزش سئو مقدماتی را از دست می دهید!

شاید با خود بگویید که این یک ادعای بسیار بزرگ است؛ نگران نباشید در ادامه به بهترین شکل ممکن، به شما دلیل این ادعا را اثبات خواهیم کرد. اما قبل آن بهتر است کمی در مورد مفهوم اینکه سئو چیست و یادگیری آن چه مزیت هایی می تواند داشته باشد، صحبت کنیم.

البته همین که شما در این صفحه حضور دارید، نشان دهنده این است که با اساس سئو سایت آشنایی دارید؛ اما ارائه مفاهیم اصلی، هیچ زمان خالی از لطف نخواهد بود.

سئو (SEO) مخفف عبارت Search Engine Optimization بوده و به معنای بهینه سازی برای موتور جستجوگر می باشد. به زبان دیگر، شما با استفاده از سئو، می توانید رتبه یک سایت را در نتایج جستجوی گوگل که بزرگترین موتور جستجوگر دنیاست، بالا ببرید تا به رنک یک برسد.

خب، این افزایش رتبه، به چه درد ما می خورد؟؟؟؟؟

پاسخ ساده است؛ این افزایش رتبه سایت، به طور مستقیم، درآمد شما را افزایش می دهد!

اما چگونه؟؟؟

نکته بسیاااار مهم:

همین ابتدای کار بگذارید این مسئله را شفاف سازی کنیم؛ دوره های آموزشی نیوسئو نه مثل کلاس های موفقیت است و نه مثل برخی از دوره ها می باشد که به شما انگیزه بیهوده برای ثروتمند شدن بدهد. ما تمام در تمامی دورها هایمان تمرکز بر آموزش مفاهیم و تکنیک ها و چگونگی پیاده سازی تک تک آن ها خواهیم داشت؛ به عنوان مثال شما بعد از شرکت در دوره آموزش سئو مقدماتی ما، به راحتی خودتان می توانید یک دوره با همین عنوان راه اندازی کرده و در مقام یک استاد، شروع به آموزش کنید.

خب، بهتر است برگردیم به موضوع اصلی؛ اینکه شما چطور می توانید با یادگیری سئو و ارتقا رتبه سایت در موتور جستجوگر، به درآمد برسید:

  • دیجیتال مارکتینگ در دنیای امروزی شدیداااا در حال رونق گرفتن است
  • در حال حاضر، دیجیتال مارکتینگ جزو 10 شغل پردرآمد دنیاست
  • دیجیتال مارکتینگ زیرشاخه های متعددی دارد که سئو سایت یکی از آن هاست
  • سئو پردرآمدترین شغل در بین دیگر کسب و کارهای دیجیتال مارکتینگ است

تا الان فهمیده اید که سئو، می تواند شما را به درآمد بالایی برساند؛ خب، در اینجا دو حالت به وجود خواهد آمد:

  • شما شخصا دارای یک کسب و کار اینترنتی هستید و یک وب سایت راه اندازی کرده اید
  • هیچ وب سایت شخصی ندارید و به تازگی با سئو آشنا شده اید

جزو هر کدام از این دسته ها که باشید، سئو شما را ثروتمند خواهد کرد؛

فرضا شما دارای یک وب سایت فروشگاهی هستید که قصد فروختن لباس به صورت آنلاین را دارد؛ همه ما می دانیم که این روزها، هر کسی بخواهد خریدی انجام دهد، حتی در زمینه لباس، در گوگل جستجوی در مورد آن می کند تا اطلاعی به دست بیاورد. بدون شک، این فرد، هیچ وقت اطلاعات خود را از صفحه 10 نتایج گوگل به دست نمی آورد؛ شاید کمی نا امید شوید، اما او حتی به صفحه دوم هم نمی رود! باز هم می خواهیم شما را شگفت زده کنیم؛ این فرد حتی در همان صفحه اول گوگل هم بر روی همه لینک سایت ها کلیک نمی کند!!!

بر اساس آمارهای معتبر گوگل که به سادگی می توانید آن ها را پیدا کنید و همچنین تجربه ای که ما در نیوسئو به دست آورده ایم، 90 درصد کاربران، فقط و فقط بر روی 3 لینک ابتدایی صفحه اول نتایج جستجو کلیک می کنند؛ غیر از اینه؟؟؟ تا همین الان، چند مرتبه خود شما به صفحه دوم گوگل رفته اید و مطلبی که پیدا کرده اید را ارزشمند محسوب کردید؟؟؟

در نتیجه، اگر دوره آموزش سئو مقدماتی ما را مورد استفاده قرار دهید و بعد از آن با برنامه ای که ما به شما برای آینده ارائه می کنیم، می توانید به 3 رتبه برتر نتایج جستجو برسید.

اما حال که به رتبه اول رسیدید، چگونه کاربران را به مشتری تبدیل کنیم تا لباس مورد نظرشان را از وب سایت ما خریداری کنند (با توجه به مثال لباسی که در بالاتر زده شد)؟؟؟

این هم مسئله ای است که دوره آموزش سئو مبتدی حل کرده است؛ در ادامه مسائل مربوط به زیرشاخه های این دوره را به صورت شفاف بیان خواهیم کرد.

تمام مواردی که گفتیم، مربوط به افرادی بود که وب سایتی دارند و اطلاعاتی در مورد نحوه سئو و بهینه سازی اش جمع آوری نکرده اند؛ اما اگر شما فردی باشید که وب سایت نداشته و قصد یادگیری سئو را داشته باشید، دوره آموزش سئو مقدماتی ما چگونه می تواند شما را به درآمد برساند؟

اول از همه اینکه دوره آموزش سئو مقدماتی، حکم یک پل را دارد که شما را به متخصص سئو شدن نزدیک می کند. دوم اینکه با یادگیری سئو، شما می توانید با خیال راحت سفارش طراحی سایت بدهید و شروع به بهینه سازی آن بکنید و سومین مسئله ای که حکم پاسخ به این سوال را دارد این است که شما می توانید شروع به آموزش دادن سئو بکنید.

خوشبختانه اطلاعات مردم کشور ما در زمینه سئو و کسب و کارهای اینترنتی در حال پیشرفت است و همین مسئله می تواند بستری را برای شما فراهم کند که در آن به راحتی می توانید دانشجویان زیادی را جذب دوره های آموزشی خود کنید. جالب است این مسئله را هم بدانید که هیچ چیزی ارزشمندتر از این نیست که تیم نیوسئو شاهد پیشرفت و تبدیل شدن یکی از دانشجویانش به یک استاد مدرس سئو، باشد.

معرفی دوره سئو مقدماتی به همراه جزئیات

بهتر است سریعا برویم سراغ اصل مطلب؛ اولین ویژگی ای که این دوره دارد، غیر حضوری بودن آن در شرایط کنونی کشور است؛ بدون شک برگزاری یک دوره آموزشی از این روش، با چالش های زیادی روبروست که خوشبختانه ما در نیوسئو به بهترین شکل ممکن این قضیه را مدیریت کرده ایم و خواهیم کرد. کافی است چند فایل از ویدئوهای آموزشی دوره های قبلی را که در اپلیکیشن نیوسئو قرار داده ایم، مورد بررسی قرار بدهید. عملکرد بسیار قوی تیم پشتیبانی نیوسئو در این زمینه، مطمئنا سبب آسوده خاطری شما خواهد شد.

✔️ تعداد فایل ها: 6

✔️ مدت زمان کل آموزش: 260 دقیقه

✔️ استاد دوره: امیر قمصری

✔️ نحوه آموزش: فایل تصویری به همراه توضیحات استاد

درباره امیر قمصری

🟩 سرفصل های ویدئوهای آموزشی

  1. اهمیت سئو و ساختار صفحه نتایج جستجو
  2. اصطلاحات سئو
  3. سئو داخلی و خارجی و الگوریتم های گوگل
  4. بررسی مهم ترین الگوریتم های گوگل
  5. فرآیند گرفتن پروژه های سئو
  6. استراتژی قیمت گذاری پروژه سئو

درباره امیر قمصری

دوره آموزش سئو مقدماتی مخصوص چه افرادی است؟

  • علاقه مندان به سئو
  • مدیران کسب و کارهای اینترنتی
  • مدیران کسب و کارهای سنتی که قصد تغییر روند فعالیت خود را دارند
  • طراحان وب سایتی که تازه شروع به کار کرده اند
  • افرادی که قصد دارند از اینترنت به درآمد برسند
  • افرادی که می خواهند یک کسب و کارهای اینترنتی برپا کنند
  • آن دسته از افرادی که مسیر یادگیری سئو را به هر دلیلی، اشتباه رفته اند

برای شرکت در این دوره سئو مقدماتی چه پیش نیازهایی لازم است؟

  • درک کلی از مفهوم جستجو
  • توانایی جستجو در گوگل
  • داشتن تصویر ذهنی کلی از سئو

چرا باید به نیوسئو اعتماد کنید؟

این سوالی است که مطمئنا تا الان در ذهن همه شما شکل گرفته است؛ حتی اگر این سوال را بیان هم نکرده باشید، بدون شک در جایی از ذهن شما، این مسئله خودنمایی می کند:

خب، تا اینجای کار همه چیز قابل قبول است و من قبول دارم که می توانم با استفاده از آموزش سئو مبتدی امیر قمصری، به زودی به جمع متخصصین سئو بپیوندم؛ اما هنوز نمی دانم که می توانم به ادعاهای نیوسئو اعتماد کنم یا نه.

در پاسخ به این مسئله، دو نکته مهم وجود دارد که به تنهایی می تواند دلیل محکمی باشد که نیوسئو بهترین مرجع آموزش سئو در کشور است:

  • اول اینکه رزومه اصلی ما، در گوگل وجود دارد و شما با بررسی وب سایت ما می توانید به راحتی متوجه شوید که حداقل در چیزی که آن را آموزش می دهیم، موفق بوده ایم (رزومه همکاری با برندهای معتبر به کنار!!!)
  • دومین مسئله اینکه بعد از 17 سال فعالیت در این زمینه دیجیتال مارکتینگ، مطمئن باشید که نیوسئو هیچ زمان ماهیت خود را با برگزاری یک دوره آموزشی ضعیف، از بین نمی برد؛ خلاصه بگوییم دوست عزیزم؛ یعنی ما برای حفظ آبروی خود هم که شده، بهترین دوره های آموزشی را ارائه خواهیم کرد!!!

در انتها باید بگوییم که آینده کسب و کارهای اینترنتی، وابسته به سئو است؛ خوشبختانه این مطلبی است که اکثر بازاریابان اینترنتی هم با آن موافق هستند. در نتیجه، اگر الان شروع به یادگیری سئو سایت نکنید، مطمئنا در آینده ای نه چندان دور، مجددا به دنبال پیدا کردن دوره مناسبی برای آموزش سئو مقدماتی خواهید بود. پیشنهاد نیوسئو به شما این است که اگر می خواهید از رقبایتان عقب نیفتید، شرکت در این دوره ما را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود