نکات طلایی متا دیسکریپشن سایت های فروشگاهی

پخش ویدئو

متا دیسکریپشن سایت های فروشگاهی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بسیاری از متخصصین سئو و بهینه سازی وب سایت، این بخش را جزو 3 قسمت اصلی و مهم وب سایت های فروشگاهی می دانند. به همین دلیل در این فیلم آموزش سئو قصد داریم تا نکات و تکنیک های بسیار مهمی در مورد چگونگی و نحوه نوشتن متا دیسکریپشن سایت های فروشگاهی به شما عزیزان ارائه کنیم.

کسب درآمد با گوشی [جوهره روش های تضمینی]

نکته مهمی که باید بدانید این است که کاربرانی که وارد یک وب سایت فروشگاهی می شوند، بیشتر از انواع دیگر سایت ها متمایل هستند تا خریدی انجام دهند؛ در نتیجه شما باید از اولین تا آخرین فاکتوری که بر روی ذهن کاربر اثر می گذارد را مورد تحلیل قرار داده و به خوبی آن را سازماندهی کنید. توضیحات متا یا همان متا دیسکریپشن یکی از این فاکتورهاست. متا دیسکریپشن توضیح مختصر و مفیدی در مورد صفحه سایت شماست که در نتایج جستجوی گوگل در زیر عنوان نمایش داده می شود. همین مسئله نشان دهنده اهمیت زیاد آن است! شما باید این بخش را هم برای موتور جستجوگر گوگل و هم برای کاربرانی که قرار است وارد صفحه سایت شما بشوند، بهینه سازی کنید. کم و کیف این بهینه سازی را در این فیلم آموزش سئو به خوبی توضیح داده ایم.

4 نظر در مورد مقاله “ نکات طلایی متا دیسکریپشن سایت های فروشگاهی ” ثبت شده است
  1. سینا امینی

    سلام.ممنون از آموزش خوبتون.یک سوال از خدمت شما داشتم.نوع سایت یعنی فروشگاهی یا وبلاگی بودن آن در کلمات کلیدی خاص آیا معیاری برای رتبه بندی گوگل است؟منظورم اینه که در کلمه کلیدی مثل خرید گوشی سامسونگ که تمام رقبا در صفحه اول گوگل فروشگاهی باشند میتوان دقیقا در این کلمه کلیدی با سایت وبلاگی رتبه گرفت؟اصلا گوگل دقیقا با چه شاخصی تشخیص میدهد سایت فروشگاهی است یا وبلاگی یعنی من اگر محصولاتم رو بدون ووکامرس در ووردپرس قرار بدم سایتم از نظر گوگل فروشگاهی است یا وبلاگی؟


    • ناظر سایت

      نوع سایت یعنی فروشگاهی یا وبلاگی بودن آن در کلمات کلیدی خاص آیا معیاری برای رتبه بندی گوگل است؟
      پاسخ: نوع سایت معیاری برای رتبه بندی به حساب نمیاد، مهم محتوا و نوع بهینه سازی هست که برای سایت انجام میشه

      من اگر محصولاتم رو بدون ووکامرس در ووردپرس قرار بدم سایتم از نظر گوگل فروشگاهی است یا وبلاگی؟
      پاسخ : خب قطعا برای فروش محصول، رنک گرفتن با سایتی که به صورت ساختاری، فروشگاهی باشه، بهتره


  2. مریم زارعی

    سلام
    سوالی که داشتم اینه که چرا عنوان سئو برخی مواقع در نتایج کامل نشون داده میشه ولی گاهی نه؟ با وجود اینکه براساس معیارهای افزونه یواست عنوان سئو از حد مجاز بیشتر نیست.
    حتی گاهی دیده میشه عنوان طولانی تر کامل نشون داده میشه ولی عنوان کوتاهتر کامل در نتایج نشون داده نمیشه.
    واسه اینکه مطمئن بشم عنوان سئو کامل نمایش داده میشه چیکار باید کرد؟
    عنوانم معمولا شامل (عنوان صفحه – نام برند) هست


    • مهدی گنجعلی

      درود بر شما دوست عزیز وقتتون بخیر. همواره این نکته رو مدنظر داشته باشید که گوگل تایتل هارو بر اساس پیکسل در نتایج جستجوش نشون میده و معیاری که شما ازش استفاده می کنید تعداد کاراکتر هست. برای جلوگیری از بروز مشکلی که دارید هم پیشنهادم این هست که مقاله زیر رو مطالعه بفرمایید:
      طول عنوان در سئو


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود