دوره آموزش سئو محتوا

آموزش جامع سئو محتوا

در سال 2020 محتوا در جایگاه اول شغل های پردرآمد دیجیتال مارکتینگ قرار گرفت

اما محتوایی که سئو شده نباشد به هیچ دردی نمی خورد!!!

محتوا در صورتی ارزش دارد که برای موتور جستجوگر گوگل سئو شده باشد

خلاصه اطلاعات مفید:

سرفصل های دوره: نکات سئو عنوان، نکات سئو دیسکریپشن، نکات سئو محتوا، نکات سئو URL، نکات سئو H1 تا H6، نکات سئو لینک های داخلی و خارجی، نکات سئو تصاویر، نکات ویرایش و بروز رسانی محتواها، افزایش سرعت ایندکس کردن مطالب جدید[توضیحات تکمیلی]

زمان برگزاری: همین الآن

وجه تمایز با سایر دوره ها: پشتیبانی مادام العمر، ضمانت 100% بازگشت وجه، تمرین و نمونه عملی، بروزرسانی دائمی دوره(یعنی تا 100 سال دیگه هم آموزش های جدید براتون ارسال میشه)، برترین روش تدریس دنیا، تقدیم تمام فیلم های دوره

قیمت الان دوره: 1.666.000 تومان – [تخفیف می خوای؟]

روش برگزاری: کاملا آنلاین و غیر حضوری

مدت زمان فیلم های آموزشی: 150 دقیقه

خرید لحظه ای:

خرید آنلاین دوره جامع آموزش سئو محتوا

اطلاعات جامع و تکمیلی:

دوره آموزش سئو محتوا بی شک از پرطرفدارترین دوره های سئو در ایران و تمام دنیاست. دلایل این مهم چیزی نیست جز اینکه:

30% از کل سئو، سئو محتواست!

راحت ترین بخش سئو سایت، سئو محتواست!

تعداد کارشناسان خبره تولید و سئو محتوا بسیار بسیار کم است!

دوره آموزش سئو محتوا نیوسئو؛ بیشک جامع ترین دوره ایران است!

گل حالا که در این صفحه حضور داری قطعا قراره سبک زندگیت رو تغییر بدی!

قراره توام یاد بگیری مثل خیلی های دیگه تو خونه بشینی و با مهارت تولید و سئو محتوا کسب درآمد کنی، پس با دقت و حوصله مطالب پایین رو مطالعه کن و به هیچ وجه نگران پرداخت هزینه دوره‌ نباش…

همانطور که می دانید سئو محتوا نقشی بسیار پررنگ در افزایش بازدید و در نتیجه در افزایش فروش سایت های اینترنتی دارد به همین جهت ما دوره آموزش غیر حضوری سئو محتوا را براساس آخرین تغییرات روز دنیا و با بالاترین کیفیت ممکن تولید کرده ایم تا شما در منزل یاد بگیرید و در منزل کسب درآمد کنید!

 

🔴 یک راه فوق العاده برای درآمد دلاری با دوره آموزش سئو محتوا:

تو می تونی متخصص تولید و سئو محتوا بشی و در هر شهر ایران درآمد دلاری داشته باشی. با توجه به اینکه می تونی تولید و سئو محتوارو تو خونه یا حتی در حین سفر انجام بدی، هیچوقت درگیر سرد و گرم بودن هوا یا منتظر درآمد موندن، نمیشی! واقعا به همین سادگیه!

نمی گم یادگیری سئو محتوا خیلی سادست اما اگر یاد بگیریش؛ درآمد ازش خیلی سادست و نکته مهمش اینکه خیلی ها دنبالت می گردند

جدا از این مسئله، با توجه به اینکه تولید و سئو محتوا جزو مشاغل بین المللیه و در هر کشوری خواهان داره، کافی توام روش ها و نکات سئو محتوا رو یاد بگیری تا بتونی با خیالی راحت مهاجرت کنی و به فکر کار اون طرفتم نباشی.

دوره جامع آموزش سئو محتوا برای تمام افرادی که سایت دارند (در هر زمینه ای که باشد فرق ندارد) بینهایت مهم است. به قول معروف از نان شب واجب تر است. فرض کنید شما مغازه ای دارید با بهترین محصولات و خدمات اما مشتری ندارید! به چه دردی دچار می شوید؟!! سایتی که سئو محتوا نداشته باشد، دقیقا دچار همین درد می شود …

کمی درباره استاد دوره:

برای آموزش حرفه ای سئو محتوا فردی در کنار شماست که بیش از 17 سال است که در موضوع کسب و کار اینترنتی فعالیت می کند و در این سالها به تمام روش هایی که آموزش داده است 100ها محتوای ارزشمند و پرطرفدار تولید کرده و بیش از 50.000 ساعت آموزش به بیش از 6.000 نفر از سراسر دنیا هدیه کرده است.

امیر قمصری طی مدت زمان 6 سال سرمایه خود را فقط از طریق یکی از پروژه های اینترنتی خود، بیش از 800 برابر کرد. یعنی 5.000.000 تومان را تبدیل به 4.000.000.000 تومان کرد. او مشاور برندهای بزرگی همچون ورزش3، بانک ملت، بیمه ایران، آستان قدس، مشرق نیوز و … ده ها برند مشهور دیگر بوده و هست. کسب اطلاعات بیشتر درباره امیر قمصری

معرفی کامل دوره آموزش جامع سئو محتوا

 

🔴 اهمیت یادگیری سئو محتوا

آموزش سئو محتوا و انجام نکات آن در سایتتان شما را از 50% سایت های ایرانی جلو می اندازید! بسیاری از سایت های ایرانی هنوز هم نکات سئو محتوا را نمی شناسند و دنبال ان هم نیستند! علاوه بر موضوع مذکور از متخصصین سئو محتوا، همواره به عنوان موثرترین افراد در تیم سایت های بزرگ و مشهور نام برده می شود.

امیر قمصری: در این بخش از دوره آموزش سئو شما را با بخش بزرگی از نکات اثربخش سئو آشنا می کنم و به شما نشان می دهم چگونه با یک محتوای سئو شده می توانید رتبه 1 گوگل شوید و کسب درآمد خود را شروع کنید…

تعداد جلسات دوره مقدماتی تعداد فایل: 9

مدت زمان دوره مقدماتی مدت زمان آموزش: حدود 150 دقیقه

مدرس دوره مقدماتی استاد دوره: امیر قمصری

نحوه برگزاری دوره مقدماتی نحوه برگزاری: غیر حضوری و از طریق فیلم های آموزشی

سطو آموزش آسمان خراش سطح آموزش ها: حرفه ای و تخصصی

 

🔴 لیست فایل های دوره آموزش سئو محتوا

  • نکات سئو عنوان
  • نکات سئو دیسکریپشن
  • نکات سئو محتوا
  • نکات سئو URL
  • نکات سئو H1 تا H6
  • نکات سئو لینک های داخلی و خارجی
  • نکات سئو تصاویر
  • نکات ویرایش و بروز رسانی محتواها
  • پبدا کردن تصاویری از صفحه که alt ندارند
  • افزایش سرعت ایندکس کردن مطالب جدید
  • آموزش سئو محتوا به صورت عملی در وردپرس

 

نکته مهم: با توجه به اینکه یکی از ویژگی های فوق العاده تمام دوره های نیوسئو بروزرسانی مادام العمر آن هاست؛ لیستی که در ذیل آمده است براساس آخرین و جدیدترین تغییرات است و به زودی آموزش های جدید دیگری هم در دسترس خواهد بود. دقت کنید که شما یک بار وجه پرداخت می کنید و تا ابد فایلهای آموزشی جدید دریافت می کنید.

 

ثبت نام در دوره آموزش سئو محتوا

 

🔴 وجه تمایز دوره آموزش سئو محتوا نسبت به سایر دوره ها

  1. مدرس این دوره فردی است که در بیش از 100 سایت طی 17 سال بیش از 50.000 محتوا آن هم به روش های مختلف تولید کرده است.
  2. فایل های تصویری دوره با بالاترین کیفیت ممکن و براساس روش های آموزشی روز دنیا رکورد و تقدیم شما می شوند.
  3. پشتیبانی این دوره مادام العمر است!
  4. بروزرسانی این دوره مادام العمر هست!
  5. یکی از متداول ترین سوالات: آیا امیر قمصری نکاتی را به عنوان فوت و فن کوزه گری برای خودش نگه می دارد یا همه رازهای سئو محتوای ارزشمند را فاش می‌کند؟!!!
    پاسخ امیر قمصری: آیا مقالات سایت نیوسئو را مطالعه کرده اید ؟!! آیا دیده اید پاسخ سوال حتی یک نفر را به دلیل عدم افزایش آگاهی او از نکات خاص ندهم؟!! خیر، بنده همه چیز را خواهم گفت و حتی از تجربیات خودم در اختیار همه قرار خواهم داد و البته مفتخرم که چندی از کارشناسان برتر امروز که در شرکت های مختلفی در حال فعالیت هستند جزو کارآموزان و دانشجویان دوره های من و نیوسئو بوده اند.
  6. پس از این دوره و طی مدت زمانی کمتر از 4 ماه می توانید به عنوان کارشناس ارشد سئو محتوا درآمد چندین میلیونی در ماه داشته باشید.
  7. هم به صورت عملی کار می شود و هم تمرین مشابه دارد.
  8. ضمانت 100% بازگشت وجه در صورت عملی کردن آموزش ها و نگرفتن نتیجه

 

هزینه سرمایه گذاری: 1.666.000 تومان 

نحوه پرداخت: به صورت آنلاین و در 20 ثانیه؛ ویس پایین رو گوش کن:

 

ضمانت دوره: شما با ثبت نام در این دوره هیچ ریسکی نمی‌کنید!!
امیر قمصری و نیوسئو تضمین می کنند، اگر پس از شرکت در این دوره نکته یا ترفندی برای سئو محتوا پیدا کردید که در دوره های مشابه در سراسر دنیا بود اما در این دوره نبود، کل مبلغ دوره به شما عودت می شود.

با کلیک بر روی “نظرات دانشجویان دوره” و بررسی آنها از خاص و بی نظیر بودن دوره اطمینان حاصل کنید:

 

نظرات دانشجویان دوره

 

خیلی از ما از شغل های یکنواخت خود به ستوه آمده ایم و متاسفانه بیشترمان، برای تغییر روند زندگی خود حتی حاضر نیستیم کوچکترین اقدامی انجام دهیم! اما همینکه شما وارد این صفحه از وب سایت نیوسئو شده اید، بدون شک قصد پیشرفت و بهبود کیفیت زندگی خود را دارید. 

اگر کمی حوصله کرده و در مطالعه ادامه این متن همراه ما باشید، قطعا یکبار برای همیشه سبک زندگی شما به گونه ای تغییر می کند که به هیچ عنوان یک زندگی روزمره و خسته کننده نداشته باشید و از لحظه لحظه کار کردنتان لذت ببرید.

🔴 سئو محتوا چگونه انجام می شود؟؟؟

برای اولین بار در نیوسئو، ما تصمیم گرفته ایم تا دوره آموزش سئو خود را به چندین بخش تقسیم کنیم تا در هر کدام از آن ها بتوانیم، به صورت مجزا، مطالب و مفاهیم را به شما آموزش دهیم تا بازده عملکرد شما به بهترین شکل ممکن، بهبود پیدا کند.

یکی از بهترین مواردی که از دوره جامع جدا شده است، دوره آموزش سئو محتوا است.

خب، قبل از بیان هر نکته دیگری، بهتر است که توضیح دهیم تولید و سئو محتوا دقیقا به چه چیزی گفته می شود.

 

🔴 دوره آموزش سئو محتوا مناسب چه کسانی است؟

قطعا برای شما سوال است که این دوره مناسب چه کسانی است. آیا شما نیازی به این دوره دارید یا خیر؟ در ادامه می خواهیم به طور کامل به این سوال پاسخ دهیم:

✔️ علاقه مندان به سئو

خب اولین کسانی که این دوره برایشان کاربردی و مناسب است، علاقه مندان به سئو هستند. کسانی که اکنون در این حوزه کسب درآمد می کنند، می توانند با خرید این دوره به طور تخصصی محتوای تمامی صفحات سایت های خود را بهینه سازی کنند. اصولی که در این دوره بررسی می شود به تنهایی روی افزایش رتبه صفحات شما تاثیر بسیار زیادی دارد. اگر قصد دارید سئو را به صورت کاملا حرفه ای آموزش ببینید، بهتر است که سئو محتوا را جداگانه آموزش دیده و از تجربیات امیر قمصری که در طول آموزش شرح می دهد، نیز بهره مند شوید.

✔️ مدیران یا صاحبان سایت ها

دوره آموزش سئو محتوا یکی از مهم ترین بخش هایی که باید برای بهینه سازی وب سایت خود، در نظر بگیرید را به شما آموزش می دهد. کسانی که مدیر یک وب سایت هستند باید بدانند که محتواهای صفحات سایتشان باید چطور بهینه شود. اصول سئو محتوا چیست و چگونه محتواها را به بهترین شکل ممکن بهینه کنیم تا در نتایج گوگل به رتبه های برتر برسیم. تمامی این سوالات، دغدغه مدیران و صاحبان وب سایت هاست که می توانند با یادگیری نکات سئو محتوا صفحات سایت خود را بهینه سازی کنند.

✔️ کارشناسان سئو محتوا

اگر کارشناس سئو محتوا هستید، قطعا باید یک دوره بروز سئو محتوا را داشته باشید. این دوره به خاطر بروز رسانی مادام العمر خود، می تواند توانایی های شما را چندین برابر کند. معمولا به عنوان کارشناس سئو محتوا فعالیت می کنند، به دلیل دغدغه های کاری، نمی توانند در زمان های مختلف، علم خود را بروز کنند. همراه داشتن این دوره برای این موضوع بسیار کارساز است.

 

🔴 تولید و سئو محتوا چه معنایی دارند؟

تولید محتوا در حقیقت مجموعه ای از برنامه ریزی، تحقیق، نوشتن و ویرایش متن هایی است که در دنیای وب وجود دارند یا برای اهداف دیجیتال مارکتینگ ایجاد شده اند و سئو محتوا ارزش بخشیدن به این محتواست.

نکته مهم؛ سئو محتوا فقط مربوط به محتواهایی است که در وب سایت ها قرار داده می شوند.

بگذارید توضیحات بیشتر در این زمینه را با جمله زیر شروع کنیم:

محتوا پادشاه است

یکی از مواردی که گوگل بر اساس آن تصمیم می گیرد که موضوع یک وب سایت در مورد چیست و یا اینکه صفحات آن وب سایت را باید چگونه رتبه بندی کند، عبارات کلیدی است.

عبارت های کلیدی به گوگل کمک می کنند تا بفهمد هدف شما از تولید یک صفحه در سایتتان چه چیزی بوده و می خواهید برای چه جستجویی رتبه بندی شود؛

خب، سؤال مهمی که در اینجا به وجود می آید این است:

این عبارات کلیدی را در چه بخشی از محتوا باید به کار ببریم؟

آیا تولید محتوا به تنهایی می تواند ما را به رنک یک گوگل برساند؟

از چه مکملی برای تولید محتوا باید استفاده کنیم تا نتیجه بهتری بگیریم؟

پاسخ یک کلمه است: سئو محتوا

چرا؟

✅ اولا اینکه بدون سئو محتوا، امکان ندارد که وب سایتی بتواند در نتایج جستجوی گوگل، رتبه بندی شود. سئو محتوا که نباشد، شما چطور می توانید به صورت بهینه، از عبارات کلیدی در متن محتوای خود استفاده کنید؟

✅ دوما؛ سئو محتوا روشی است که شما با استفاده از آن می توانید با مخاطبین هدف خود ارتباط بگیرید؛ اطلاعات خود را در اختیار آن ها بگذارید و در نهایت از آن ها بخواهید از خدمات یا محصولات کسب و کارتان استفاده کنند.

بنابراین؛

سئو به محتوا نیاز دارد و محتوا نیز به سئو؛ اگر از استراتژی های درست در ترکیب عملکرد این دو استفاده نشود، افزایش رتبه و تولید محتواهای بی نظیر، امکان پذیر نخواهد بود.

حال که متوجه شده ایم سئو محتوا تا این اندازه اهمیت دارد، باید چه کار کنیم؟

چگونه می توان بهترین دوره آموزش سئو محتوا را پیدا کرد؟

اصلا یک دوره آموزش جامع سئو محتوا چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

جای هیچ نگرانی نیست؛ چراکه در ادامه این مطلب قرار است شما با یکی از بهترین پیشنهادهای عمر خود روبرو شوید.

ما در این دوره قصد داریم، هرآنچه که شما لازم دارید تا با استفاده از آن ها یک محتوای بهینه شده در گوگل منتشر کنید را آموزش دهیم. 

چرا دوره جامع سئو محتوا نیوسئو بهترین دوره ایران است؟

این ادعا تنها به دلیل وجود 2 اسم در پشت این دوره مطرح شده است:

  • نیوسئو
  • امیر قمصری

فعلا کاری با افرادی که به تازگی با دنیای تولید محتوا آشنا شده اند نداریم؛ اما اگر شما مفهوم سئو و تولید محتوا را بدانید و کمی هم تحقیق در این حوزه کرده باشید، متوجه اهمیت نام هایی که بیان کرده ایم می شوید.

نیوسئو معتبرترین و برترین برندی است که تا کنون به صورت اختصاصی در زمینه سئو سایت فعالیت داشته است. همکاری تعداد بسیار زیادی از برندهای معتبر با نیوسئو، سبب شده است تا این مجموعه رزومه ای پربار برای ارائه داشته باشد.

امیر قمصری هم مدیر و مؤسس وب سایت نیوسئو است؛ با یک جستجوی ساده در اینترنت متوجه می شوید که تا کنون بهترین دوره های جامع آموزش سئو، توسط این شخص برگزار شده است که اکثر قریب به اتفاق دانشجویان او، در مدت زمان بسیار کمی از دوره ای که شرکت کرده بودند، به درآمدهای بسیار بالایی رسیدند.

با توجه به تجربه ای که در نیوسئو به دست آورده ایم، تولید و سئو محتوا دو عامل اصلی ای بود که به ما کمک کرد بتوانیم نیوسئو را به درجات عالی گوگل برسانیم. در واقع ما با استفاده از همین سازوکار، توانستیم صفحاتی را در سایتمان ایجاد کنیم که بیشتر از هر چیز دیگری برای ما ورودی از گوگل بگیرند!!!

🔴 روش های کسب درآمد از سئو محتوا

امروزه هر کس به روشی می خواهد، کسب درآمد کند. به همین دلیل با شرکت در دوره آموزش سئو محتوا و یاد گرفتن یک حرفه سعی دارد از آن راه درآمد کسب کند. امروزه یکی از روش های یادگیری مهارت برای کسب درآمد، آموزش سئو است.

سئو این روزها یک منبع درآمد مناسبی برای افراد جامعه می باشد. هر کس به گونه ای سعی دارد با ارائه تجربیات و مهارت های خود در این زمینه هزینه ای بابت آن دریافت و به درآمدهای هنگفت برسد. روش های زیادی برای کسب درآمد از یادگیری سئو محتوا وجود دارد که کافیست این مواردی که در ادامه شرح می دهیم را بررسی کنید، تکنیک های سئو محتوا را بیاموزید و به دنبال آن درآمدهای عجیبی بدست آورید.

ما با تحقیق در عملکرد اساتید و کارشناسان سئو و افرادی که از این طریق درآمد کسب می کنند، توانستیم مهم ترین روش های کسب درآمدی آن ها را پیدا کنیم:

1- استخدام در شرکت های بزرگ سئو سایت

شاید استخدام در یک مکان برای شما جذابیت نداشته باشد. افرادی که سئو را برای کسب درآمد و افزایش آن و رسیدن به هدف انتخاب می کنند، حاضر به انجام کار یکنواخت نیستند. ما می دانیم که شما به پیشرفت روزافزون علاقه بیشتری دارید. حال شما فکر کنید که بعد از شرکت در دوره آموزش سئو محتوا توانستید تمامی ترفندها و تکنیک های آن را یاد بگیرید. به نظر شما در آغاز کار، می توانید پروژه های سنگین بگیرید و روی آن کار کنید؟ خیر.

شما باید ابتدا در شرکت های بزرگ سئو، مدتی مشغول شوید، تجربه کسب کنید و سپس برای تحقق رویاهای خود دست به انجام کارهای بزرگ و پروژه های سنگین کنید. امروزه شرکت های سئو، نیاز اساسی به کارشناسان سئو محتوا دارند و برای این رده شغلی، مبلغ بالایی را نیز در نظر گرفته اند. برای پیدا کردن این شرکت ها، کافیست از سایت های کاریابی کمک بگیرید.

2- سایت وبلاگی و درآمدهای عجیب آن

اگر به درستی نکات و اصولی سئو که در آموزش سئو به شما درس می دهند، را فرا بگیرید، طراحی یک سایت و تاسیس یک سایت وبلاگی کار دشواری نیست. افزایش آمار بازدید به مرور زمان و بکارگیری ترفندهای بازاریابی اینترنتی، به سادگی می توانید کاربران وب را به سمت سایت خود بکشانید و از تبلیغات و رپورتاژآگهی، درآمدهای بالایی را کسب کنید.

اگر بتوانید برای سایت خود به درستی برنامه ریزی کنید و با کلمات کلیدی هدفمند محتوا تولید کنید، به راحتی می توانید ترافیک صفحات سایت خود را افزایش دهید.

3- واسطه گری در فروش محصولات دیگران

شما با یادگیری ترفندهای سئو محتوا می توانید بهره وری های زیادی برای خود و دیگران داشته باشید. حرفه ای بودن در سئو یعنی اینکه شما می دانید که چگونه در دنیای اینترنت مشتری دائمی و واقعی جذب کنید، بفروشید و مشتریان خود را به مرور زمان افزایش دهید.

یادگیری این تکنیک های باعث می شود که عده ای اجناس خود را برای ارائه در اینترنت و فروش به شما بسپارند. از این رو شما می توانید با بهینه سازی صفحات یک سایت با اصول سئو محتوا و افزایش ترافیک آن صفحه، محصول مدنظر کاربران هدف آن سایت را بفروش برسانید.

4- ارائه مشاوره سئو محتوا به کسب و کارهای مختلف

شما با شرکت در دوره آموزش سئو و شناخت کامل نکات آن، دانشی را بدست آورده اید که خیلی از مدیران کسب و کارها می خواهند میلیون ها تومان هزینه کنند تا از این علم بهره مند شوند. یکی از مزیت های علم سئو سایت تحلیل وب سایت کسب و کارهای مختلف است.

مدیران شرکت های بزرگ معمولا نکات و نقطه نظرهای شما در این مشاوره را به عنوان یک پلکان برای سرعت بخشیدن رسیدن به هدف خود می پندارند. در دوره آموزش سئو بسیاری از بزرگان سئو، مدیران شرکت های بزرگان حضور پیدا کرده تا دیگر مجبور نباشند، ماهی 2 میلیون تومان برای مشاوره ساعتی سئو بپردازند (این یک مثال بود).

5- با آکادمی آموزشی علم خود را فراگیر کنید

سئو همیشه در حال رشد است. بورس بازار را به دست می گیرند. بسیاری از افرادی که در شبکه های اجتماعی شهرت دارند، قطعا در آینده به یادگیری سئو سایت نیز نیاز خواهند داشت. اما این جریان برای کسانی بهره وری دارد که در این روزها، برای آموزش سئو زمان گذاشته و تمام اصول و ترفندهای آن را آموزش ببینند. در آینده عده زیادی به دنبال یادگیری سئو خواهند بود و شما از این فرصت طلایی استفاده کنید و دانش سئو خود را در قالب ایجاد آکادمی آموزشی به کاربران اینترنتی ارائه دهید.

6- با ارائه خدمات سئو محتوا کسب درآمد کنید

حال اگر توانستید به خوبی دانش سئو محتوا را از دوره آموزش سئو متوجه شوید، زمان آن رسیده است که خدمات سئو به مدیران و شرکت های بزرگ کسب و کارها ارائه دهید. شما با کمی تحقیق و بررسی وب سایتشان، برای آن ها تعیین می کنید که چگونه می توان وب سایت ها را با کلمه کلیدی مدنظرشان به لینک یک گوگل برساند. سعی کنید در این بابت صادق بوده و کار کنید و نوع عملکرد خود را در قالب گزارش به آن ها ارائه دهید. با توجه به تقسیم بندی سئو به سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه، حتما این موضوع را با مشتریان خود درمیان بگذارید و از مزایا و معایب آن نیز نکاتی را با آن ها بررسی کنید.

7- سمینارهای و درآمدهای هنگفت حاصل از آن

اگر واقعا عاشقانه به معقوله سئو می اندیشید. اگر فکر و ذهن شما همیشه درگیر سئو سایت و یادگیری نکات آن است. شما قطعا بعد از زمانی به یک استاد سئو تبدیل می شوید که بسیاری حاضرند هزینه های زیادی را برای آن پرداخت کنند. بله، درست است. شما می توانید در قالب سمینار، علوم و تجربیات خود را به اطرافیان ارائه کنید.

8- محصولات سئو تولید کنید

شرکت های زیادی سعی می کنند با ارائه محصولاتی در قالب خدمات سئو، علوم خود را به مردم یاد بدهند. امیر قمصری در وب سایت نیوسئو نکاتی در این باره بیان کرده است:

دقت داشته باشید که این امر، تنها برای متخصصین سئو می باشد. در حال حاضر، با بررسی وب سایت هایی که در زمینه برگزاری دوره جامع آموزش سئو یا ازائه خدمات سئو سایت فعالیت دارند، متوجه خواهید شد که استراتژی بیشتر آن ها به سمت تولید و فروش محصولات آموزشی سوق پیدا کرده است.

شما نیز می توانید بعد از اینکه دانش و مهارت کافی در زمینه بهینه سازی وب سایت به آوردید، محصولات آموزشی مثل پادکست ها، ویدئوکست ها و … تهیه کرده و از طرق مختلف آن ها را به فروش برسانید. اگر بتوانید در ابتدا وب سایت آموزش سئوی خود را به رنک های برتر برسانید و سپس از طریق آن اقدام به انجام چنین کاری کنید که فوق العاده خواهد بود.

بنابراین کسب درآمد با آموزش سئو کاری نسبتا آسان است. شما می توانید از این طریق به هدف و رویایتان از زندگی در بهترین حالت ممکن برسید. تحقق رویاهایتان را با یادگیری اصول سئو برآورده کنید.

❓ پاسخ کامل به سوالات متداول شما عزیزان

1- آیا در این دوره بصورت عملی هم کار خواهد شد؟
بله، قطعا!
هر چند وقت یک بار که اطلاع رسانی عمومی هم می شود، وبینارهایی برای تمرین ها و نمونه های عملی و تجربی برگزار می شود. پس خیالتان کاملا راحت.
2- آیا بعد از اتمام آموزش مجازی می توانیم با استاد دوره در ارتباط باشیم؟
بله. ما تا ابد و از طرق مختلف (مخصوصا اپلیکیشن نیوسئو که برای همین مهم ساخته شده است) در کنار شما خواهیم بود.
3- آیا شرایط تخفیف هم دارید؟
همواره و در مناسبت های مختلف تخفیف هایی برای تعداد محدودی از ثبت نام کنندگان در نظر گرفته می شود. بنابراین همیشه به این صفحه سر بزنید.
4- برای دریافت پاسخ سریع و کامل از چه روش ارتباطی استفاده کنیم بهتر است؟
قبل از شرکت در دوره: لطفا ابتدا مطالب و ویدئوهای بالا را به دقت مطالعه و مشاهده نمایید و در صورت نیاز با شماره همراه 09126194196 تماس حاصل نمایید.
بعد از شرکت در دوره: کلیه سوالات شما عزیزان را امیر قمصری و کارشناسان نیوسئو از طریق بخش پرسش و پاسخ اپلیکیشن نیوسئو پاسخ خواهند داد. پس حتما اپ نیوسئو را نصب نمایید.
5- تفاوت شرکت در دوره خصوصی با خرید فایل های استاد قمصری در اپلیکیشن چیست؟
باتوجه به اینکه آموزش های داخل اپلیکیشن نیوسئو با نکات آموزش خصوصی و حضوری هیچ تفاوتی ندارد؛ حتی بیشتر توصیه می شود که از آموزش های مجازی استفاده کنید تا حضوری
6- آیا فیلم دوره پس از پایان آموزش ها در اختیار دانشجویان قرار می گیرد؟
فیلم آموزش ها بلافاصله پس از خرید دوره ها برای شما در اپلیکیشن در دسترس خواهد بود و البته تا ابد هم در دسترس شما می ماند.
7- آیا در این دوره فقط سئو محتوا وردپرس آموزش داده می شود؟
خیر! آموزش های ما براساس هیچ سیستم و پلتفرمی نیست. طوری ساخته شده اند که برای همه نوع سایت ارزشمند باشد.
8- درآمد یک کارشناس و متخصص سئو در سال جاری چقدر است؟
بالاتر و در کلیپی این مهم را توضیح دادم.
9- برای شرکت در این دوره چه سطح دانشی لازم است؟
دانش خاصی نیاز نیست. کافی است بتوانید از طریق لپ تاپ یا موبایل به خوبی تایپ کنید. همین!
10- من هیچ چیز از سئو محتوا نمی‌دونم، آیا واقعا با یادگیری این دوره می‌تونم کسب درآمد کنم؟
همه چیز به خود شما وابسته است! اگر بخواهید و درست از نکات آموزشی استفاده کنید 100% به کسب درآمدی مطلوب میرسید. ما شرکت کننده خانم 51 ساله داشته ایم که به درآمد رسیده اند. پس نه سن محدودیت هست و نه هیچ چیز دیگر …
4 نظر در مورد مقاله “ دوره آموزش سئو محتوا ” ثبت شده است
  1. وحیده

    سلام وقتتون به خیر. با اینهمه دانشی که شما دارید سایت و امکاناتش خوب نیست. کلی محتوا نوشتیدو از مزایای سئو گفتید که نظم در گفتار نداره و از این طرف برای کد تخفیف یک تست زنی گذاشتید که در آخر مسابقه هم کد وارد نمی کنه. هر دو بار با این مشکل برخورد کردم. خواستم به پشتیبان سایت بگم که می بینم فقط و فقط باید تماس بگیرم.توقعم از نظم سایت شما چیز دیگه ای بود.


    • امیر قمصری

      درود بر شما و سپاس بابت وقتی که گذاشتید
      البته سیستم کد تخفیف کاملا درسته و روزانه ده ها نفر ازش استفاده می کنند.
      برای پشتیبانی هم قطعا بهترین کار همون تماسه ولی به جز اون هم آدرس پیج اینستاگرام گذاشته شده و هم ایمیل و هم واتساپ !
      متاسفانه شما به اندازه ای که باید دقت نکردید بانو


  2. علی

    سلام خسته نباشید
    تو دوره آموزش پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی و همچنین استراتژی سئو رو آموزش میدین؟


    • مهدی گنجعلی

      درود و عرض ادب
      تحقیق کلمات کلیدی به طور کامل آموزش داده میشه اما تدوین استراتژی سئو در دوره سئو مقدماتی و متوسطه تدریس میشه.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود