ضروری

آموزش سئو محتوای تولید شده توسط کاربر

ugc چیست,آموزش سئو,تولید محتوا توسط کاربر

سئو سایت و محتوای تولید شده توسط کاربر (user-generated content)، رابطه پیچیده ای دارند. از طرفی، تولید محتوا توسط کاربر می تواند به موتورهای جستجو اطلاعات بیشتری ارائه دهد، رنک و رتبه شما را برای عبارت های کلیدی دم بلند افزایش دهد و افراد را به فعالیت هایی دعوت کند که موجب به دست آوردن لینک و دیگر سیگنال های مثبت بیرون سایت می شود. از طرفی دیگر، محتوایی که کاربر تولید می کند می تواند بی کیفیت، اضافه و اسپم باشد. می تواند چگالی شما را کاهش دهد و گاهی اوقات حتی می تواند باعث شود گوگل به صورت شخصی با شما برخورد کند.

اینجا 3 روش آموزش داده ایم برای آنکه چطور از محتوایی که کاربران تولید می کنند استفاده کرده و نتایج مثبتی به دست آورید:

  1. محتوایی که کاربر تولید می کند را قوی تر کنید

سئوکارها به خوبی می دانند صفحاتی که کلمات بیشتری دارند رنک و رتبه بهتری هم می گیرند. البته به طور کلی گفته می شود همیشه هم چنین چیزی صحیح نیست چون صفحه ای که تعداد زیادی کلمه داشته باشد همیشه برای کاربر، کاربردی ترین صفحه نیست.

ارتباط بین این دو مسئله تقریبا واضح است. Backlinko فهمیده است که تعداد متوسط کلماتی که در صفحه رنک شده به عنوان اولین نتیجه گوگل وجود دارد، 1890 کلمه است:

ugc چیست,آموزش سئو,تولید محتوا توسط کاربر

دلایل زیادی برای این ارتباط وجود دارد. مهم ترین دلیل این امر از نظر من، کلمات مرتبط است. طبق تحقیقات Ahrefs، صفحات با رنک بالا در گوگل معمولا برای هزاران عبارت کلیدی مرتبط رنک می گیرند:

محتوای تولید شده توسط کاربر

صفحاتی که کاربران از آنها برای چند عبارت مرتبط استفاده می کنند، به گوگل داده های بیشتری می دهند نسبت به صفحاتی که تنها برای چند عبارت کلیدی عملکرد خوبی دارند. موتورهای جستجو دلیل قانع کننده تری برای رنک کردن این گونه صفحات دارند. از آنجا که محتوای طولانی تر معمولا عمیق تر بوده و از چند زاویه به موضوع مورد بحث نگاه می کند، به همین جهت برای عبارت های جستجوی بیشتری هم رنک می گیرند. این مسئله باعث به وجود آمدن اثر گلوله برفی می شود (گلوله برفی همینطور که پایین می رود بزرگتر می شود) و گوگل این صفحه را برای عبارت های بیشتر و بیشتری رنک می کند تا آنجا که این صفحه تبدیل به مرجع اصلی برای موضوع مورد نظر می شود.

مشکل متداولی که با محتوای تهیه شده به دست کاربر وجود دارد این است که یا جامع و تمام و کمال است یا نیست. برخی کاربران مقالات 10,000 کلمه ای می نویسند در حالی که دیگران شاید هزار کلمه یا کمتر نیاز داشته باشند. یک راه حل خوب برای این مسئله این است که محتواهای تولید شده به دست کاربران را با هم ترکیب کنید و محتواهای مرتبط با هم را در یک صفحه ارائه دهید.

به گفته های Patrick Curtis از کمپانی Wall Street Oasis درباره اینکه چطور پیشرفت 32 درصدی در ترافیک جستجو داشتند توجه کنید. 99% از کل محتوایی که در سایت خود می گذاشتند توسط کاربران تولید شده بود و قطعا با مشکل کیفیت پایین محتوا و عمیق نبودن آن رو به رو بودند. هدف اولیه بازسازی سایت ” ادغام و تصفیه” بود. یعنی یکی کردن محتوایی که از چند بحث پیرامون موضوعی مشخص تولید شده است و استفاده از این محتواها در دو یا سه URL ای که بهترین عملکرد را داشته اند.

برای انجام این کار، آنها محتوای تولید شده توسط کاربر را از صفحاتی که عملکرد پایین تری دارند استخراج کرده و صفحات با عملکرد بد را با ریدایرکت 301 به صفحات بهتر ریدارکت می کنند.

با استفاده از تحلیل های آماری، آنها دریافتند که صفحات ادغام شده در کل 14% پیشرفت داشته اند در حالی که به روز رسانی عنوان و تگ های H1 باعث پیشرفت 9 درصدی شده است.

برای ادغام محتوا، راهکارهای زیر را پیشنهاد می کنیم:

  • URLهایی که برای عبارت های کلیدی مرتبط رنک گرفته اند یا URLهایی که از کلمات مشابه در title tag استفاده می کنند را شناسایی کنید.
  • تمامی محتواهای مرتبطی که کاربر تولید کرده است را به یک صفحه منتقل کنید. صفحه ادغام شده باید از یک URL موجود استفاده کند و این URL باید باکیفیت ترین صفحه وب سایت باشد.
  • اگر به خاطر تجربه کاربری بهتر است همچنان صفحات با کیفیت پایین تر را انتخاب کنید، همه این محتواها را به صفحه ای که نامش را صفحه مادر یا صفحه دسته بندی می گذاریم لینک کنید. می توانید این صفحات را Canonicalize کنید به صفحه مادر یا آنها را noindex کنید (اما هیچوقت هر دو را با هم انجام ندهید).
  • اگر نگه داشتن صفحات child (کودک) به خاطر تجربه کاربری گزینه خوبی نیست، آنها را down کنید، به صفحه مادر ریدایرکت 301 کنید و تمامی لینک های داخلی مربوط به صفحه قدیمی را آپدیت کنید و به صفحه جدید لینک نمایید.
  • مکالمات کاربران را مدیریت کنید و محتوایی که مطابق با استانداردهای متداول نیست را حذف نمایید تا بیشترین کیفیت را داشته باشید.
  1. امکان نظر گذاشتن را به کاربران بدهید

اگر صاحب بازار هستید یا محصولات می فروشید، باید حتما نظر مشتریان را با صفحه محصولات یا سایت خود ترکیب کنید. مانند صفحات ادغام شده، نظرات کاربران تعداد لغات صفحه را بیشتر کرده و به موتورهای جستجو اطلاعات بیشتری برای کار با آن می دهند.

نظرات کاربران با دستورالعمل های کیفیت سنجی گوگل (Google’s quality rater guidelines) نیز همخوانی دارد. جدا از اینکه در این دستورالعمل به وضوح ذکر شده است که توجه به نظرات، راهی برای قضاوت شهرت و اعتبار سایت است، دستورالعمل های کیفیت سنجی گوگل برای سنجش اینکه چقدر هدف صفحه با هدف جستجوکننده ای که عبارتی را جستجو کرده است همخوانی دارد در ابعاد بزرگی اعمال می شوند.

نظرات درون صفحه کاربران، تا جایی که شک برانگیز نباشند، به کاربران کمک می کنند کیفیت محصول را با اعتبار بیشتری بسنجند. در واقع 84% از کاربران به اندازه دوستان خود به نظرات آنلاین اعتماد دارند.

اگر نگران این هستید که هر امتیازی کمتر از 5، به فروش های شما آسیب وارد خواهد کرد، این ترس بی اساس است. جالب است بدانید، نظرات با ستاره های متوسط بین 4.5 و 4.2 بیشترین تاثیر مثبت را بر روی خرید محصولات می گذارند. به این علت که نمره بیش از حد بالا، مشکوک به نظر می رسد.

مطالعات متعددی نشان داده اند که نظر کاربران به طور متوسط 18% فروش ها را بیشتر می کند. 63% از کاربران تمایل دارند از سایتی خرید کنند که نظرات مشتریان در آن وجود داشته باشد. بازدیدکنندگانی که با نظرات سر و کار دارند، 105% بیشتر احتمال دارد خرید کنند و 50 نظر یا بیشتر می تواند تبدیل ها را با 4.6% دیگر نیز افزایش دهد.

وقتی صحبت از تسریع ترافیک موتور جستجو می شود، داده ها می توانند ارتباط بین این دو فاکتور را نشان دهند. مطالعاتی که توسط کمپانی Yotpo انجام شد، نشان می دهد که ترافیک جستجو برای 30,000 کسب و کار به صورت دراماتیک طی دوره 9 ماهه افزایش داشت:

ugc چیست,آموزش سئو,تولید محتوا توسط کاربر

برای آنکه نظرات کاربران را با وبسایت خود ترکیب کنید، موارد زیر را به شما پیشنهاد می کنیم:

      • از پلتفرمی مانند Trustpilot (که نظرات آن بین بازه 2 تا 4.5 است) استفاده کرده و نظرات کاربران را بر روی سایت پیاده سازی کنید.
      • از هر پلتفرمی که استفاده می کنید، باید قابل تشخیص باشد که این نظرات توسط کاربران نوشته شده اند و به دست کمپانی شما گلچین نشده اند. به همین دلیل است که پلتفرم های واسطه نسبت به راه حل های درون سازمانی که کاربران احتمال دارد به آنها شک کنند مورد ترجیح هستند.
      • باید برای کاربران، گذاشتن نظر در سایت شما ساده باشد (و کاربران باور کنند که این افراد خرید کرده اند و بعد نظر گذاشته اند).
      • ویژگی هایی از قبیل دسته بندی نظرات پیشنهاد می شود.
    • به کاربران اجازه دهید به میزان کاربردی بودن و اثربخش بودن نظرات نمره دهند.
    1. محتوای اصلاح شده (Content curation)

    ایده اصلاح و ویرایش محتوایی که کاربر تولید می کند مشابه با ایده ادغام این محتوا است.

    محتوای اصلاح شده، محتوایی است که شما با جمع آوری، سازمان دهی، بازسازی و انتشار محتوایی که به دست دیگران ساخته شده، تولید می کنید. به این مسئله معمولا به دید اصلاح محتوایی که به دست دیگر ناشران ساخته شده است نگاه می شود. مانند زمانی که یک وبلاگ لیست ماهانه ای از پست های وبلاگی برتر منتشر شده در حوزه کاری خود پست می کند.

    اما اصلاح و ویرایش محتوا اصلا محدود به تغییر بسته بندی محتوایی که توسط دیگر متخصصین ساخته می شود نیست. شما می توانید محتوای اصلاح شده ای که به دست مخاطبین تان ساخته شده است را تولید کنید و نتایج مثبتی نیز از نظر سئو دریافت کنید.

    CognitiveSEO برای مثال، تصاویر با عنوان “YourShot” را در National Geographic لیست می کند. آنها از مخاطب خود می خواهند به عنوان بخشی از مسابقه، تصاویر خود را بفرستند و بعد بهترین تصاویر را در ساب دامنه YourShot منتشر می کنند. CognitiveSEO اشاره می کند به این که این استراتژی برای National Geogtaphic بسیار خوب بوده است و برای آنها 649 دامنه ارجاعی، حدودا 190k بک لینک و اثرگذاری بالایی برای صفحه و دامنه در پی داشته است.

    استراتژی هایی مانند این به مخاطب احتیاج دارند، اما الزاما نه به بزرگی National Geographic. برای مثال The University of Missouri Alumni Association، توانست با استفاده از گالری های تصویر، ترافیک سایت خود را 15% افزایش دهد. برای انجام این کار:

    • آنها یک گالری تصویر موجود را بازسازی کردند تا کاربران بتوانند ساده تر تصاویر خود را در سایت آپلود کنند و از سیستمی استفاده کردند که به آنها اجازه می دهد تصاویر را به جای پلتفرم واسطه، بر روی سایت خود بارگذاری کنند.
    • سیستمی تنظیم شده بود برای آنکه تصاویر را از شبکه های اجتماعی با هشتگ University دریافت کرده و آنها در گالری تصاویر بارگذاری کند.
    • آنها مسابقاتی مانند مسابقه Halloween برگزار کردند تا افراد را به اشتراک گذاری تصویر دعوت کنند.
    • برای پیدا کردن ایده برای مسابقات جدید جلسات بارش فکری برگذار می کردند.

    دلیل اینکه اطلاح محتوا به این ترتیب باعث جذب لینک می شود، این است که کاربران را در نور افکن قرار می دهد! از آنجا که تعداد زیادی از کاربران می بینند که عکس هایشان در YourShot منتشر می شود، نسبت به پروژه هیجان زده شده و این سایت را در پلتفرم های خود به اشتراک می گذارند.

    این مسئله باعث می شود از کاربران و از جانب خبرگزاری ها لینک های طبیعی به دست آورند.

    بعلاوه، اصلاح محتوا از لحاظ نگارشی، باکیفیت بودن آن را تضمین می کند و در نتیجه تاثیر مثبتی بر روی نحوه تفسیر محتوای سایت توسط موتورهای جستجو می گذارد.

    به این چند نکته درباره اصلاح محتوای تولید شده توسط کاربر نیز دقت کنید:

    • پتانسیل لینک گرفتن بسیار بالاست اگر اصلاح محتوا به حدی باشد که کاربران انتظار دارند. به همین دلیل هم برگزاری مسابقه یا چیزی شبیه به آن بهترین کار در این راستا است. این کار باعث جلب توجه تعداد زیادی از کاربران می شود.
    • هدف این است که کاربر را به ستاره تبدیل کنیم. تاکید بیش از حد بر روی برندسازی نداشته باشید، حداقل اینطور نباشد که لوگوی شما نیمی از کادر دوربین را تشکیل دهد. به جای آن، بر روی بازاریابی سبک زندگی تمرکز کنید.
    • مسابقه باید به اندازه کافی سرگرم کننده و جالب باشد که مردم بتوانند هرگونه بدبینی احتمالی که نسبت به کار کردن با برند دارند را نادیده بگیرند. شرکت کنندگان باید احساس کنند در یک رویداد جالب شرکت می کنند تا اینکه در استثمار شرکت های بی روح هستند.

    نتیجه گیری

    محتوای تولید شده توسط کاربر که به خوبی در سایت قرار گرفته است می تواند مزیت های زیادی برای سایت شما داشته باشد.

    نظرات مشتریان می توانند امتیاز کسب و کار شما را بالا برده و به شما کمک کننده برای چند عبارت کلیدی رنک بگیرید. ادغام و متعادل کردن بحث های کاربران باعث تولید صفحات عمیق و جامعی می شود که برای عبارت های کلیدی دم بلند رنک می گیرند. مسابقات کاربران و اصلاح و ویرایش محتوا می تواند منجر به گرفتن لینک های بیشتر و دیگر سیگنال های مثبت خارج از صفحه شود.

    از این فرصت ها استفاده کنید و از مخاطبین خود بیشترین بهره را ببرید.

ادامه…

نکات تولید محتوا بر اساس سئو

تولید محتوا نقش بسیار مهم و موثری در روند سئو سایت شما دارد. بهترین زمان برای بهینه کردن محتوای سایت، زمانی است که شما در حال تولید آن هستید؛ البته شما همیشه می توانید دوباره مطالب انتشار داده شده در سایت خود را طبق اصول و بروز رسانی های جدید سئو، بهینه کنید.

بسیاری از افراد به دنبال این هستند که تولید محتوا سایت خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند؛ چراکه این امر سبب می شود تا ترافیک سایت به خوبی افزایش پیدا کند. داشتن یک بلاگ در سایت می تواند به بهبود عملکرد شما شدیدا کمک کند و کاربران زیادی را جذب سایتتان کند. راهکارها و روش های بسیار زیادی وجود دارد که شما می توانید از آن ها استفاده کرده و محتواهای منتشر داده شده و در حال تولید را بهینه سازی کنید.

در این مقاله، مهمترین نکات مرتبط در این زمینه را برای شما جمع آوری کرده ایم تا با کمک آن ها مثل یک متخصص سئو، محتواهای موجود را ارتقا دهید که این کار موجب می شود اعتبار سایت و کسب و کار شما بیشتر شده و در نهایت کاربران بیشتری از خدماتی که ارائه می دهید، استفاده کنند.

بهترین نکات بهینه سازی محتوا سایت

با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید متوجه شوید که افراد زیادی راهکارهای مختلفی در این زمینه برای شما ارائه کرده اند. مسئله ای که اهمیت دارد این است که برخی از این تکنیک های تولید محتوا، به هیچ وجه اعتبار خوبی نداشته و در آخر ممکن است که به روند فعالیت های شما آسیب های جدی و اساسی وارد کنند. مطمئن باشید اگر به خوبی از نکاتی که در ادامه ارائه خواهد شد استفاده کنید و آن ها را به درستی درک کنید، این موارد می توانند اثرات بسیار مفیدی برای شما داشته باشند.

1)     تولید محتوا بر اساس بهترین کلمات کلیدی

بسیاری از مبتدیان روند تولید محتوای خود را با حدس و گمان به پیش می برند و عناوین و عبارت های کلیدی را انتخاب می کنند که برای شخص خودشان جذابیت دارد. شما به هیچ وجه نباید پست های وبلاگ خود را با حدس ها و علایقتان به پیش ببرید؛ چراکه قبل از هر چیزی باید اقداماتی مرتبط با تحقیق کلمات کلیدی انجام دهید. مسئله ای که بیشتر از هر چیزی در زمینه تولید محتوا اهمیت دارد، این است که شما بدانید کاربران هدفتان، دقیقا به دنبال چه مواردی هستند و چه عبارت هایی را در گوگل وارد می کنند تا به پاسخ پرسش مدنظر خود برسند. تحقیق کلمات کلیدی یا keyword research یکی از بهترین راهکارها است که می تواند در این زمینه به شما کمک کند و آنچه که کاربرانتان بیشتر جستجو می کنند را به شما نشان دهد. تمامی متخصصین سئو و بهینه سازی سایت قبل از اینکه بخواهند تولید محتوا سایت خود را شروع کنند، از ابزارهای تحقیق کلمات کلمات کلیدی استفاده می کنند تا عبارت های کلیدی هدف خود را به دست بیاورند. بعد از اینکه به خوبی از صحت لیستی که آماده کرده اند مطمئن شدند، شروع به تولید محتوا می کنند.

بعد از اینکه با استفاده از بهترین ابزارهای موجود در این زمینه، کلمات کلیدی خود را پیدا کردید، وقت آن است که بر اساس آن ها، استراتژی تولید محتوا بر اساس سئو خود را شروع کنید. شما باید یک ساختار کلی از آنچه که می خواهید ارائه کنید داشته باشید. با اینکار شما می توانید مطمئن شوید که به خوبی در مورد مسائلی تولید محتوا می کنید که مردم در جستجو آن ها هستند.

ابزار تحقیق کلمات کلیدی Ahrefs و SEMrush بهترین مواردی هستند که شما می توانید از آن ها استفاده کنید. اما مسئله ای که وجود دارد این است که این ابزارها بعد از مدتی از حالت رایگان خارج می شوند و شما حتما باید هزینه ای را ماهانه برای استفاده از امکانات آن ها پرداخت نمائید. بیشتر ابزارهای موجود نکات مهمی در زمینه، حجم جستجوی کلمات کلیدی مورد نظر، سختی رقابت برای آن ها، بررسی رتبه های رقبایتان و بسیاری از موارد مهم دیگر که می توانید با استناد بر آن ها، بهترین انتخاب ها را داشته باشید.

2)     به کارگیری کلمات کلیدی LSI

پس از اینکه شما یک لیست کلمات کلیدی مناسب برای خود ایجاد کردید و تصمیم گرفتید که چه عنوان هایی برای هر کدام از این عبارات کلیدی هدف تولید کنید، وقت آن است که کلمات کلیدی LSI یا همان عبارت های کلیدی مرتبط را هم در متن محتوای خود به کار ببرید. پس، شما یک کلمه کلیدی هدف خواهید داشت که بیشترین تعداد تکرار در متن را دارد و دیگر کلمات مرتبط باید با تعداد کمتری در متن محتوا شما به کار برده شوند.

بهترین راه برای پیدا کردن این کلمات، پیشنهادات یا همان suggestion های گوگل می باشد. کافی است عبارت کلیدی هدف خود را در گوگل جستجو کنید تا کلمات کلیدی LSI نیز برای شما به نمایش در بیایند.

3)     تولید محتوا اثرگذار و جذاب

عنوان محتوای سایت شما یکی از مهمترین بخش هایی است که باید تمرکز ویژه ای بر آن داشته باشید. یک عنوان سئو شده و جذاب می تواند جایگاه مناسبی در SERP ها را برای صفحه سایت شما به دست بیاورد.

دقت داشته باشید که عنوان محتوا شما باید مطابق با اصول سئو بوده و عبارت کلیدی اصلی حتما در آن به کار برده شده باشد؛ این مسئله هم برای کراول کردن خزنده های موتورهای جستجو اهمیت دارد و هم اینکه کاربرانی که با عنوان شما روبرو می شوند متوجه می شوند که موضوع اصلی که قرار است در صفحه مورد نظر مشاهده کنند در مورد چه چیزی خواهد بود.

علاوه بر این موارد، متن نوشتاری مقاله های سیایت شما نیز باید به گونه ای باشد که افراد را جذب خود کند و نگذارد آن ها بالافاصله از سایتتان خارج شوند. جذاب بودن متن و اطلاعات محتوا نقش بسیار موثری در کاهش نرخ پرش دارد.

4)     تمرکز بر لینک سازی داخلی

لینک سازی داخلی یکی از مواردی که در دوره های آموزش تولید محتوا، وقت زیادی به آموزش دادن آن اختصاص داده می شود. طبیعتا بعد از اینکه محتواهای زیادی در سایت خود قرار دادید، تمایل دارید تا افراد بیشتری به بازید از آن ها بیایند. برای انجام این کار تنها کافی است که از لینک های داخلی در متن محتواهای جدید خود استفاده کنید تا با این روش، علاقه مندانی که جذب سایت شما شده اند، صفحات قدیمی را نیز مورد بررسی قرار دهند.

5)     افزودن تصاویر و ویدئوها به محتوا

متن محتوای سایت شما حتما باید دارای تصاویر مرتبط باشد؛ چراکه انسان ها موجودات بصری هستند که بیشتر تمایل دارند به جای استفاده متن، از تصاویر برای یادگیری و یا هر مورد دیگری استفاده کنند. در نتیجه، بهتر است که محتوای شما با یک تصویر مرتبط و جذاب شروع شود و معمولا بعد از هر 500 کلمه یک عکس به کار برده شود. همچنین اینفوگرافیک ها هم می توانند کاربران زیادی را جذب سایت شما کنند.

اگر شرایط مناسبی دارید، پیشنهاد می کنیم که در صفحه اصلی سایت خود از ویدئوهای آموزشی نیز استفاده کنید. این موضوع سبب می شود تا ترافیک و میزان بازدیدهای سایت شما به خوبی افزایش پیدا کند.

آموزش تولید محتوا

نکته مهمی که باید به آن دقت داشته باشید این است که تصاویر شما به هیچ وجه نباید از صفحات رقبایتان کپی شده باشند. اگر مشکلی در زمینه هزینه های جاری مرتبط با عکس ندارید، پیشنهاد می کنیم که از طراحان و عکاسان حرفه ای در زمینه کاری خود استفاده کنید.

6)     افزودن توضیحات متا به هر محتوا

توضیحات متا یا meta dscription در واقع متا تگ HTML می باشد که شما می توانید به هر صفحه ای که می خواهید، آن را اضافه کنید. بهتر است توضیحات متا شما به بهترین شکل ممکن خلاصه شده و موضوع اصلی شما را به کاربر انتقال دهد. مسئله مهم دیگر در مورد نوشتن یک توضیحات متا خوب، این است که شما کلمات کلیدی خود را در متن آن به کار ببرید.

دقت کنید که اگر توضیحات متا را به محتوای سایت خود اضافه نکنید، گوگل با هر جستجویی که انجام می شود، قسمتی از متن تولید شده توسط شما را انتخاب کرده و آن را در SERP های خود نشان می دهد.

7)     کاهش سختی خوانایی محتوای سایت

بر اساس آمارهای به دست آمده، به غیر از سایت های علمی-تحقیقاتی، آن دسته از وب سایت هایی که متن نوشتاری بسیار سنگینی را برای تولید محتوا مورد استفاده قرار می دهند، نرخ پرش بسیار بالایی دارند.

به طور کلی خوانایی یکی از فاکتورهای بسیار مهم از نظر موتورهای جستجو است که بر رنکینگ صفحات سایت شما تاثیر می گذارد و جزو مهمترین نکات تولید محتوا به شمار می رود؛ چراکه خوانایی ارتباط مستقیم با رضایت کاربر دارد و کاهش رضایت کابران سایت یک شاخصه بسیار مضر و منفی برای سایت شما می باشد.

شما باید بدانید که کامپیوترها و تلفن های همراه، پلتفرم های مناسبی برای مطالعه نیستند. اگر دقت کرده باشید، حتی خود شما هم وقتی می خواهید یک مقاله سایت را مطالعه کنید، ابتدا یک شمای کلی از آن را مورد بررسی قرار می دهید. در نتیجه افزایش سهولت خوانایی متن می تواند به رتبه بندی سایت شما به خوبی کمک کند. عدم استفاده از جمله های طولانی، ساختار بندی متن، استفاده از تگ های heading و بسیاری از نکات مهم آموزش تولید محتوا دیگر، می تواند به شما در روند بهبود خوانایی متن های سایتتان کمک کنند. البته ابزارهایی در اینترنت وجود دارد که شما می توانید از آن ها برای سنجش میزان خوانایی مقاله های سایت خود استفاده کنید. خوانایی متن بسته به نوع خدمات شما تفاوت پیدا خواهد کرد؛ این نکته ای که به خوبی باید آن را به خاطر داشته باشید.

8)     بهینه سازی محتواهای قدیمی سایت

اگر می خواهید به یک متخصص تولید محتوا بر اساس سئو تبدیل شوید، به هیچ وجه نباید بهینه سازی مقاله های قدیمی خود را فراموش کنید. بسیاری از افراد مبتدی، تصور می کنند که بعد از اینکه یک محتوا در سایت منتشر شد، دیگر نیازی به بهینه و بروز بودن ندارد. در ادامه نکات مهمی در مورد بهینه سازی و بهبود محتواهای قدیمی منتشر شده در سایت را برای شما ارائه کرده ایم.

انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد. همانطور که می دانید شبکه های اجتماعی به یکی از عضوهای بی بدیل زندگی انسان ها تبدیل شده است. در نتیجه بهتر است به این پلتفرم ها اهمیت بیشتری داده و از آن ها برای بازاریابی خدمات خود نیز استفاده کنید.

امیدواریم که با استفاده که از نکات تولید محتوا که در این مقاله آموزش سئو ارائه شد، بتوانید به خوبی عملکرد خود را بهبود داده و به یک متخصص سئو در این زمینه تبدیل شوید. مطمئنا اگر به درستی از تکنیک های تولید محتوا گفته شده در روند کاری خود استفاده کنید، می توانید پیشرفت های چشمگیری از نظر سئو داشته باشید.

1 نظر در مورد مقاله “ آموزش سئو محتوای تولید شده توسط کاربر ” ثبت شده است
  1. محبوبه صحرائی

    ممنونم آقای قمصری از این اطلاعات مفید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود