تگ title چیست و چه تاثیری در سئو سایت دارد؟

پخش ویدئو

تگ title چیست ؟
یکی از سوالات متداول و مهمی که توسط کاربران مطرح می شود این است که دقیقا منظور از تگ title چیست؟ و چگونه در سئو تاثیر می گذارد؟
ابتدا نکته ای را خدمت شما دوستان عرض کنم. ممکن است در سایت شما عنوان پست با عنوانی که مرورگر ایندکس می کند متفاوت باشد و همچنین ممکن است شما عنوان را در تگ h1 قرار دهید یا ندهید. در بحث بهینه سازی سورس در اپلیکیشن نیوسئو به صورت کامل درباره تگ های h صحبت کرده ام.

نکته ای که وجود دارد این است که آیا کلمه ای که داخل تگ title قرار می گیرد دقیقا همان چیزی است که گوگل ایندکس می کند؟ در پاره ای از مواقع این مسئله اتفاق نمی افتد و ممکن است چیزی که داخل تگ h1 قرار می دهید در گوگل نمایش داده شود این مسئله دقیقا به بررسی خود گوگل بستگی دارد و البته طریقه صحیح استفاده از تگ h1 و title را در بخش آموزش تولید محتوا اپلیکیشن نیوسئو خدمت شما دوستان توضیح داده ام.
اما عموما اطلاعاتی که داخل تگ title یا همان تگ عنوان شما قرار می گیرد در گوگل ایندکس می شود. گاهی اوقات ممکن است داخل تگ title عنوان برند خود را قرار دهید. اگر قرار دهید نمایش داده می شود، اگر قرار ندهید هم در اکثر مواقع در ایندکس شده ی گوگل نمایش داده می شود.

اما نکته ای که درباره تگ title حائز اهمیت است این است که بهتر است تگ title در بالاترین قسمت در سایت قرار بگیرد. البته منظور این نیست که قبل از تگ html قرار بگیرد، در واقع در زیر شاخه ی تگ head باید تگ title قرار بگیرد.
نکته دیگری که درباره تگ title بسیار مهم است این است که نباید به هیچ عنوان در یک صفحه دوبار از تگ title استفاده شود اما تگ title چگونه بر سئو تاثیر می گذارد؟

طبیعتا همانطور که قبلا بارها خدمت شما دوستان عزیز عرض کردم، مهم ترین قسمت در بحث سئوی محتوا، بهینه کردن عنوان مقاله شماست و این عنوان دقیقا در تگ title قرار می گیرد پس به سادگی مشخص شد که چگونه تگ title تاثیر گذار است و به چه اندازه این تگ تاثیر دارد.
به دلیل اهمیت بسیار، این نکته را دوباره خدمت شما عرض می کنم، دقت کنید داخل سورس هیچ صفحه ای نباید تگ title دو بار استفاده شده باشد.
پیروز و موفق باشید.

2 نظر در مورد مقاله “ تگ title چیست و چه تاثیری در سئو سایت دارد؟ ” ثبت شده است
  1. زهرا سیاری

    سلام. خسته نباشید خواستم بدونم تعداد کاراکترهای نمایش داده شده برای تایتل در موبایل و دسکتاپ متفاوت است؟


    • ناظر سایت

      نه تفاوتی ندارد


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود