یک روش ارزشمند برای ساخت لینک خارجی سایت

پخش ویدئو

قصد داریم در این ویدیو به شما ارزشمندترین و بهترین راه ساخت لینک خارجی سایت را به شما آموزش دهیم. هر گاه برای محتوای وبسایت خود از لینک داخلی استفاده می کنید، باید بدانید که این کار بهترین روش برای ساخت بک لینک است. یک سوال بسیار مهم در این قسمت بوجود می آید.

آیا بک لینک یعنی از صفحه ای به صفحه دیگر لینک دادن در سایت؟

پاسخ ما مثبت است، بله این لینک برای شما، یک بک لینک نیز به حساب می آید. زمانی یک وبسایت از محتوای سایت شما در سایت خود کپی کند، این لینک ها در آن لحظه یک بک لینک برای سایت شما به حساب می آیند که این نوع بک لینک، ارزشمند ترین و در عین حال مهم ترین نوع بک لینک ها محسوب می شود.

ماجرای این بک لینک سایت چیست؟!

سایت نیوسئو در گذشته تنها مرجع سئو در ایران بوده است. وب سایت هایی با رنک بالا محتواهای نیوسئو را در سایت خود بارگزاری می کردند و یا به اصطلاح کپی می کردند.

وبسایت نیوسئو در محتواهای سایت خود از لینک های داخلی استفاده می کرد، که این کار وبسایت نیوسئو تنها لینک دهی داخلی نبوده بلکه باتوجه به انتشار مقالات نیوسئو  در سایت هایی با رنک بالا، نوعی بک لینک برای این سایت به حساب می آمد که از ارزش بسیار بالایی برخوردار بود.

یک تیر و دو نشان!!

شما با استفاده از این روش با یک تیر دو نشان را هدف گرفته اید

  1. ساختن لینک های داخلی
  2. گرفتن بک لینک از سایر وبسایت ها

اما باید توجه داشته باشید که این اتفاق برای تمامی محتواهای شما رخ نمی دهد، بلکه برای تعداد محدودی از محتواهای وبسایت شما این اتفاق رقم خواهد خورد.

نکته کلیدی

شما هنگامی که لینک داخلی را در محتوای وبسایت خود بارگزاری می کنید، می بایست با استفاده از نبوغ خاص خود به عبارت های کلیدی جذاب وبسایت خود لینک دهید و همچنین باید دانش خود را در رابطه با انکرتکست ها از راه های مختلفی همانند دوره جامع نیوسئو بالا ببرید.

امیدواریم این فیلم آموزش سئو برای ساخت بک لینک سایت برای شما مفید و کاربردی بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود