تولید محتوا کاربر پسند چیست؟

پخش ویدئو

امروز قرار است راجب تولید محتوا کاربر پسند و نکاتی که باید در آن رعایت کنید صحبت کنیم.

این ماجرا تنها یک نکته مهم دارد که توضیح می دهیم. در وحله اول، محتوا کاربر پسند یعنی چه؟ یعنی محتوایی که یا عکس است، یا ویدئو، یا پست، استوری، لایو آموزشی یا مقاله ای در وب سایت که کاربر آن را ببیند، خوشش بیاید و لایک، شیر (Shair) یا سیو کند. به این نوع محتوا، محتوا کاربر پسند می گویند.

اگر جریان برعکس این مواردی که بالا گفتیم اتفاق بیوفتد باعث می شود کاربر به محض دیدن محتوا شما، دکمه برگشت را بزند و از محتوا شما خارج شود. این کار در اینستاگرام باعث می شود پست ها و استوری شما جزو آخرین محتوا هایی می شود که در اختیار کاربر می گذارد. اگر هم در وب سایت باشد که time on site و time on page را بسیار کاهش می دهد و این اتفاق از نظر گوگل چندان جالب نیست.

تمامی این اتفاقات بد می تواند کنار برود و محتوایی تولید شود که کاربر پسند باشد. با توجه به تجربه 19 ساله امیر قمصری در حوزه تولید محتوا، و جمع آوری نکات مختلف در این حوزه. بهترین نکته ای که دانشجویان دوره جامع آموزش سئو بالغ بر 10 بار شنیده اند و به شما عزیزان هدیه می دهد، این است که خودتان را جای کاربر بگذارید. این موضوع جزو مهم ترین نکات محتوا کاربر پسند است.

مگر شما خودتان یک کاربر نیستید؟ کی بهتر از خود شماست که روزی 6 / 7 ساعت در اینستاگرام با عنواع محتوا رو به رو می شوید.

چیزی که شما خوشتان می آید، بقیه هم خوششان می آید. شما دنبال موضوعات ترند هستید، بقیه مردم هم همینطور. آن محتوایی که شما لایک کردید، بقیه هم لایک کردند.

این موضوع به این معنی نیست که محتوای دیگران را کپی کنید و در شبکات اجتماعی و وب سایت خود بگذارید، خیر، شما باید ایده برداری کنید. ایده آنها را بردارید، تغییر دهید، جذاب تر کنید، متفاوت کنید و به شکل دیگری منتشر کنید. این کار هیچ ایرادی ندارد و بسیاری از مردم این کار را می کنند.

تولید محتوا یعنی همین، به هیچ عنوان برای خودتان سخت نکنید. همین حالا که آموزش تولید محتوا کاربر پسند را دیدید، تولید محتوا را شروع کنید. هر مشکلی داشتید را برای ما کامنت کنید و با عشق و افتخار پاسخگو شما هستیم.

مطالبی که شما عزیزان مطالعه فرمودید، به صورت خلاصه وار از ویدئو نوشته شده است. پیشنهاد می کنیم حتما ویدئو بالا را تماشا کنید تا درک موضوع برایتان راحت تر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود