فیلم آموزش سئو فنی و User Experience

پخش ویدئو

قطعا یکی از نکاتی که خیلی برای سئو سایت مهم است، سئو فنی و تجربه کاربری یا همان User Experience است. تجربه کاربری بحث آن کاملا مشخص است و من در مورد آن مقالات و کلیپ های زیادی را تولید کرده ام اما نکته ای در این مورد وجود دارد، این است که برخی فکر می کنند، این تجربه کاربری فقط در سایت است. تجربه کاربری از زمانی که در نتایج گوگل نمایش داده می شود و کاربر روی آن کلیک می کند، شروع می شود و ادامه پیدا می کند و در صفحه لندینگ پیج شما نیز ادامه دارد تا زمانی که کاربر سایت شما را ترک می کند. شما هم این شرایط را برای آن باید فوق العاده کنید. جذابیت این نکته این است که شما باید شرایطی را فراهم کنید که کاربر راحت از سایت شما خارج شود. این باعث می شود که کاربر دوباره به سایت شما در زمان های دیگری برگردد.

اما بحث سئو فنی همیشه اهمیت داشته و در سال 2020 این اهمیت شدت بیشتری گرفته است مخصوصا مباحث مربوط به Java Script قطعا تغییراتی خواهد داشت. نکته مهم دیگری که در سئو فنی وجود دارد بحث سرعت سایت است. سرعت سایت همیشه مهم بوده است. در سال گذشته موضوع سرعت سایت اینقدر مهم شد که گوگل دو اقدام جدید را انجام داد. اول اینکه در قسمت سرچ کنسول بخش Page Speed Insight را ایجاد کرد که قبلا جدا بود و اکنون یکسری آمارهایی را به شما نمایش می دهد و بخش های جدیدی نیز برای آن ایجاد کرده است.

اقدام دوم گوگل این بود که در مرورگر کروم صفحاتی از وب سایت شما که سرعت کمتری دارد را مشخص می کند و برای شما Warning یا خطا ارسال میکند. در مجموع سئو فنی و  User Experience مباحثی است که در گذشته نکاتی از آن ها به شما گفته شده است. امیدوارم این نکات را همراه با نکات گذشته که در رابطه با این موضوعات در قالب فیلم آموزش سئو و مقالات برای شما فراهم شد برای شما کاربردی واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود