الگوریتم آدرس دهی ساب دامین سئو چیست؟

پخش ویدئو

درود بر شما دوستان عزیزم وقت شما بخیر. ساب دامین چیست؟ آیا زیردامنه ها در آدرس دهی از لحاظ سئو الگوریتم خاصی دارند؟ ساب دامین سئو چیست؟ مفهوم زیر دامنه چیست؟ منظور از زیر دامنه ها همان ساب دامین ها هستند.

اگر بخواهم سریع پاسخ بدهم باید بگویم که ساب دامین ها با دامنه های اصلی شما هیچ تفاوتی در آدرس دهی ندارند. در واقع ما اگر برای دامنه اصلی شما به این صورت بهترین الگوریتم را می گفتیم که به عنوان مثال می شود: www.domain.com/category ، /subcategory ، /pageurl
تنها تفاوتی که دارد برای ساب دامین به این شکل است که:
subdomain.domain.com/category ، /subcategory ، /pageurl
پس یک سری افراد سوالاتی ممکن است برای آنها پیش بیاید که ساب دامین ما به صورت فولدر هم هست و حالا کدام یکی از این موارد درست می باشد؟ اولا این به انتخاب خود شما بازمی گردد زیرا چگالی ساب دامین ها با چگالی category که شما استفاده می کنید متفاوت می باشد. فقط حواستان باشد که Duplicate URL برای خود نسازید. چرا می گویم Duplicate URL؟
زیرا شما URL هایی خواهید داشت که دقیقا محتوای یکسان خواهند داشت. در این حالت یا باید ساب دامین را گوگل به بهترین شکل بشناسد یا باید به صورت فولدر بشناسد. هر کدام را که انتخاب کردید باید قسمت بعد را کاری کنید که حتی برای کاربر هم بالا نیاید. پس به این مساله هم دقت کنید. اگر در زیر شاخه خود سایت قرار باشد که نمایش داده شود که از چگالی کلی وبسایتتان استفاده می کند.

اما اگر بخواهید از ساب دامین استفاده کنید باید حواستان باشد که چگالی ساب دامین ها با چگالی دامنه اصلی متفاوت است و شما می توانید یک سری را انتقال بدهید اما به صورت کامل نمی توانید از آنها استفاده کنید. امیدوارم از این فایل آموزش سئو هم استفاده کرده باشید.

2 نظر در مورد مقاله “ الگوریتم آدرس دهی ساب دامین سئو چیست؟ ” ثبت شده است
  1. محمدرضا

    سلام و درود
    برای بخش دانلود فایل های سایت، از ساب دامین استفاده کنیم؟


    • امیر قمصری

      درود بر شما
      هیچ فرقی به حال سئو ندارد


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود