نکات خارق العاده افزایش سرعت سایت

پخش ویدئو

افزایش سرعت سایت مزیت های بسیار زیادی برای وب سایت شما دارد که می توانید بر اساس آن ها رتبه بسیار خوبی در نتایج جستجوی گوگل به دست آورید. در واقع گوگل بارها اعلام کرده است که سرعت وب سایت یکی از فاکتورهای اصلی او برای رتبه بندی است. حتی برخی سئوکاران معتقد هستند که سرعت سایت هم ردیف محتوا و بک لینک که دو فاکتور بسیار تاثیرگذار سئو هستند، می باشد.

در حال اگر می خواهید به رنک های برتر نتایج جستجو گوگل برسید، نمی توانید نسبت به بهینه سازی سرعت سایت بی تفاوت باشید. ما در این فیلم آموزش سئو نکات بسیار مهمی در این زمینه را برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد که ذهنیت شما را نسبت به این موضوع ممکن است به طور کلی تغییر دهد.

به عنوان مثال افزونه های زیادی برای افزایش سرعت سایت وجود دارند که شما می توانید از آن ها استفاده کنید و متاسفانه در دوره های آموزش سئو بسیار زیادی این مسئله بیان می شود که استفاده از این افزونه ها هیچ مشکلی برای وب سایت شما ایجاد نخواهد کرد. اما مشکلی که این افزونه ها برای سئو سایت شما ایجاد می کنند، سد راه شدن برای بهینه سازی سورس است. شما اگر بخواهید سورس وب سایت خود را بهینه کنید قطعا باید از استفاده کردن از این نوع افزونه ها بپرهیزید.

2 نظر در مورد مقاله “ نکات خارق العاده افزایش سرعت سایت ” ثبت شده است
  1. حسام مرادی

    سلام مهندس جان، حالت خوبه؟ شما در فیلم بالا فرمودین که “از هر افزونه در صفحه ای استفاده کن که داری از اون افزونه کاربری میگیری.”
    این نکته خیلی خوبی هست. مثلاً من دارم از افزونه کانتکت فرم 7 در یک برگه استفاده میکنم ولی فایل های css این افزونه در صفحه اصلی سایت هم لود میشن، چطور می تونم جلوی این مورد رو بگیرم؟


    • امیر قمصری

      درود حسام عزیز
      باید یا برنامه نویسی وردپرس بلد باشی یا از برنامه نویس وردپرس کمک بگیری
      افزونه ای هم برای این کار هست که تست کردم درست نیست. فقط اسمشه!


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود