کاربرد ریچ اسنیپت در اصول سئو سال 2020

پخش ویدئو

از امسال به بعد بر اساس الگوریتم هایی که در سال گذشته ارائه شد توسط گوگل، یک اتفاقی خیلی مهم در رابطه با ریچ اسنیپت ها افتاد، لطفا دقت کنید. دیگر نتایجی که گوگل به کاربران نشان می دهد، در الان و در آینده بر اساس تطابق عبارت کلیدی نیست. پس کم کم جستجوی عبارت کلیدی از سئو حذف خواهد شد. این مسئله سال ها اتفاق می افتاد که بر اساس کلمات کلیدی محتوا را در گوگل بالا می آورد. اما امروز بر چه اساسی است؟ خود گوگل نیاز کاربر را بررسی می کند و از ریچ اسنیپت ها خیلی باید استفاده کنید.

از طریق دیتایی که گوگل از سایت شما می گیرد، اطلاعات بسیار زیادی به دست می آورد و بر اساس همان رتبه بندی گوگل صورت می گیرد و سایت ها را نمایش می دهد؛ حتی بعضی وقت ها پیشنهادات مشابه می دهد، پس باید به این مسئله دقت کنید. این یعنی اینکه دیگر بر اساس عبارت کلیدی محتوایی نسازیم؟ داستان بحث تولید محتوا را در کلیپ بعدی بیشتر در موردش اشاره خواهیم کرد.

اگر وب سایت شما هنوز دارای ریچ اسنیپت های مختلف که مورد نیاز کاربرانتان می باشد، نیست، همین الان به یک کارشناس سئو و یا برنامه نویس مراجعه کنید تا بتواند این ها را در وب سایت شما اعمال کند؛ قبل از اینکه عدم اعمال آن منجر به پایین رفتن رتبه صفحات شما در نتایج گوگل شود. اتفاقی که می افتد و بسیار حائز اهمیت است، این است که شما باید با کاربرانتان ارتباط بگیرید؛ دقت کنید مشتری منظور ما نیست، کاربری که هنوز تبدیل به مشتری نشده. باید با این ها ارتباط بگیرید، ببینید چه چیزهایی را بیشتر می خواهند؟ از کدام قسمت محتوای شما بیشتر لذت بردند که شما از rich snippet های مربوط به آن قسمت بیشتر استفاده کنید تا آنها بیشتر لذت ببرند. گوگل همیشه گفته است که برای کاربر و مشتری تان بسازید نه برای من. برای اینکه اطلاعات بیشتری در این زمینه دریافت کنید می توانید به ویدیوهای فیلم آموزش سئو مربوط به کدهای اسکیما مراجعه کنید.

6 نظر در مورد مقاله “ کاربرد ریچ اسنیپت در اصول سئو سال 2020 ” ثبت شده است
  1. محمدی

    سلام
    لطفا درباره طریقه استفاده ریچ اسنیپت ها هم توضیح بدید و اینکه آیا ممکنه اشتباه استفاده کنیم و باعث افت رتبه بشه؟
    ممنون


    • محمد نصیری

      درود وقت بخیر
      بله امکانش هست


  2. مدی موزیک

    سلام ریچ اسنیپت ها چی هستند چجوری باید گیاده سازیش کنیم میشه ی توضیح خلاصه در موردش بدید

    روی سایت موزیک میشه پیاده کرد یا نه چجوری باید پیاده سازی کنیم؟


    • محمد نصیری

      درود وقت بخیر
      کدهای اسکیما در سورس به گوگل ماهیت محتوا را مشخص میکنه و به گوگل میگه که در صفحه ویدیو یا متن و یا ویس وجود داره.


  3. mpm

    به نظر شما ریچ اسنیپت در سئو سایت هم می تونه تاثیر منفی بزاره؟


    • مهدی گنجعلی

      اگر از ریچ اسنیپت های اسپم استفاده کنید تا جلوه سایتتون در نتایج جستجو بهتر بشه، گوگل سایتتون رو جریمه می کنه


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود