4 مرحله طلایی پیشرفت سریع در کارها

پخش ویدئو

همه ما دنبال پیشرفت سریع در کارها هستیم. به همین خاطر در این ویدیو قصد داریم که 4 مرحله طلایی پیشرفت سریع در کارها رو به شما آموزش بدم:

1- یادداشت لیست کارها: یک دفترچه تهیه و لیست کارهاتون رو به طور کامل یادداشت کنید. حالا سوال اینجاست که بهترین زمان یادداشت لیست کارها، چه زمانی است؟! بهترین زمان برای یادداشت برداری لیست کارهای فردا، شب قبل آن است. زمانی که شما لیست کارهای خود را روز قبل در دفترچه خود، یادداشت برداری کنید، بدون استرس می خوابید و فردا صبح نیز هیچ استرسی ندارید. اما اگر نتونستید شب قبل، لیست کارهای فردا رو آماده کنید، هیچ ایرادی نداره. می تونید صبح اول وقت این کار رو انجام بدین.

نکته ای که نباید فراموش کنید این است که برای یادداشت برداری بهتر است از سبک تیک زدن استفاده کنید تا زمانی که هر تسک به انجام رسید، آن را تیک بزنید. این تکنیک می تواند به صورت چک لیست باشد، همانند چک لیست سئو برای اجرای تسک ها روی یک پروژه.

2- مشخص کردن مهلت پایان: برای هر کاری که در لیست دارید، مدت زمان انجامش رو هم مشخص کنید. به عنوان مثال برای تولید یک پست اگر 10 دقیقه زمان نیاز دارید، باید جلو آن تسک بنویسید که مدت زمانی که نیاز دارید، 10 دقیقه است. نکته مهم اینه که اگر برای هر تسکی مهلتی رو تعیین کردین و این مهلت قبل از انجام به پایان رسید، باید اون کار رو بزارید کنار و به سراغ کار دیگه ای برید و اون رو موکول کنید به تایمی دیگر یا روزی دیگر. بدین شکل، بیشتر تسک های انجام می شود و تسک های دشوار و زمانبر برای شما مشخص شده و به این نتیجه می رسید که چقدر  باید برایشان زمان بگذارید.

3- اولویت بندی کردن کارها: سخت ترین کارهارو باید اول صبح انجام بدین. این رو هیچ وقت فراموش نکنید. براساس همین جمله، شما باید کارهاتون رو اولویت بندی کنید. البته برخی تسک ها ممکن است سختی خاصی نداشته باشد اما از لحاظ زمان تحویل اولویت دارد. در نتیجه این کارهارا نیز فراموش نکنید.

4- از اولویت سخت‌تر نه اولویت مهم تر: برنامه ریزی شما باید به گونه ای باشد که سخت ترین کارها را در بهترین تایم انجام آن یعنی صبح انجام دهید. با این شرایط شما تا انتهای روز دیگر دغدغه خاصی نداشته و به راحتی به کارهای دیگر خود می رسید.

فراموش نکنید که تمامی این موارد از تجربیات ما در اجرای سئو سایت روی پروژه های مختلف است.

2 نظر در مورد مقاله “ 4 مرحله طلایی پیشرفت سریع در کارها ” ثبت شده است
  1. مهسا جلال

    سلام آقای قمصری و تیم خفن نیوسئو.
    مرسی از وقتی که می گذارید و اینهمه محتوای با کیفیت تولید می کنید.
    اتفاقا دیشب داشتم فکر می کردم مگه وقت شما بیشتر از ۲۴ ساعته که اینهمه کار می کنید؟ D:
    (پشتبانی دوره و تولید محتوا و سئو و …)
    که الان اومدم تو سایت دنبال یه چیز دیگه بگردم و با این ویدئو مواجه شدم.
    خلاصه که مرسی ازتون دیگه. خیلی مفید بود. ^^
    خدا قوت.


    • سیدمجتبی پورموسوی

      سپاس از همراهی شما بزرگوار


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود