تولید محتوای با کیفیت یا تعدادی محتوای بی کیفیت؟!

پخش ویدئو

ما در این ویدیو می خواهیم در مورد اینکه تولید محتوای با کیفیت مهم است یا تعدادی محتوای بی کیفیت. لطفا محتوایی که برای وب سایت خود تولید می کنید با کیفیت باشد. تعداد محتوای تولیدی مهم است، اما نه به اندازه کیفیت آن.

5 نکته بسیار مهم درباره کیفیت و کمیت محتوا

  1. اگر توانایی تولید یک محتوای با کیفیت در هفته دارد، همان کافی است. اگر توانایی یک محتوای با کیفیت در روز دارید که چه بهتر. اما نیازی نیست حتما 10 محتوا در روز تولید کنید. 10 محتوای بی کیفیت ارزش بسیار کمتری نسبت به تولید 1 محتوا در روز یا در هفته دارد.
  2. محتوایی را تولید کنید که بتوانید آن را بروز کنید و شامل متن خوانا، تصاویر با کیفیت و سئو مناسب باشد.
  3. بسیاری از سایت های خبری، موسیقی و فیلم روی بحث تعداد محتوا با یکدیگر رقابت دارند. به عنوان مثال برای سایت های خبری، سایتی هست که یک پنجم سایت های خبری که رتبه آن ها کمتر از 20 الکسا هستند، پست تولید می کند(از لحاظ تعداد)، اما رنک آن حدود 6 تا از آن ها بالاتر است. یعنی می توان گفت که ورودی های آن نسبت سایت هایی که گفته شد فقط و فقط 10 درصد کمتر است. تنها دلیل این جریان تولید محتوای خاص و با کیفیت با بروز رسانی های مداوم و کاربرپسند است.
  4. اگر قصد دارید محتوای با کیفیت تولید کنید به تعداد آن نیز توجه کنید. اگر همین الان می خواهید روزی 10 تا محتوای با کیفیت تولید کنید، بدانید که روزی به پایان می رسد. پس به نکته توجه ویژه ای داشته باشید.
  5. اگر رقبای شما روزی 10 تا محتوای با کیفیت تولید می کنند. شما نیز باید این گونه عمل کنید. اما اگر واقعا توانایی تولید 10 محتوای با کیفیت را ندارید، می توانید به کارهایی در حوزه سئو بپردازید که آن ها انجام نمی دهند.

این مسئله بسیار مهم است و شما نیز باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. این را بدانید که بسیاری از سایت با تولید محتوای بی کیفیت در یک مدت مشخص کلی افت رتبه پیدا کرده اند. امیدوارم این فیلم آموزش سئو برای شما کاربردی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود