نکات مهم قرار دادن کلمات فارسی و انگلیسی در عنوان اصلی

پخش ویدئو

آیا قرار دادن کلمات فارسی و انگلیسی در عنوان اصلی بد است؟
آیا قرار دادن کلمات فارسی و انگلیسی در کنار هم چه در عنوان اصلی صفحه و چه مقالات و محصولات مشکل ایجاد می کند یا خیر؟ باید گفت خیر، مشکلی ایجاد نمی کند و اینکه اکثر اوقات شما مجبور به این کار هستید به طور مثال زمانی که شما نام یک فیلم را بیان می کنید که نسخه انگلیسی آن وجود دارد، عموما نوشته میشود: دانلود فیلم “نام انگلیسی آن”. مگر اینکه اسم فارسی داشته باشد و یا برند شده باشد.

به هر حال شما حتی یک سری نام های برندها را هم نمی توانید از نسخه فارسی آن استفاده کنید و حتما باید نام انگلیسی آن را به کار ببرید. اما پیشنهادی که من به شما دارم این است که دقت کنید به طور مثال یک بار عنوان را به طور کامل فارسی ننویسید و بعد از آن “یا ” بگذارید و انگلیسی آن را در ادامه بنویسید و یا عنوان را کامل فارسی ننویسید و بعد dash بگذارید و انگلیسی همان عنوان را بنویسید و یا حتی شما یک عبارت کلیدی از عنوان را هم به صورت فارسی می نویسید و هم به صورت انگلیسی می نویسید، این کار اشتباه است.

ربات گوگل بسیار هوشمندتر است که نتواند تشخیص دهد که شما یک عبارت کلیدی را که مخصوصا یک اسم یا برند باشد. قطعا تشخیص می دهد که کلمه را دوبار استفاده کرده اید. در واقع دوپلیکیت عبارات کلیدی در عنوان اتفاق افتاده است در حالیکه بهینه سازی عنوان در بحث سئو سایت و سئو محتوا از اهمیت بسیار بسیار زیادی برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود