اثرات فوق العاده افزایش سرعت سایت در نتایج گوگل

پخش ویدئو

قطعا شما از اثر افزایش سرعت سایت در نتایج جستجوی گوگل مطلع هستید.

اگر سرعت سایت شما افزایش پیدا کند که یکی از مهم ترین موارد بهینه سازی سورس سایت ها است، به طور مستقیم بر روی افزایش ورودی سایت از گوگل، افزایش رتبه سایت شما اثر گذار است. من خودم این رو تجربه کردم و زمانی که این جریان را رو یک وب سایت پیاده سازی کردم، متوجه شدم که ظرف مدت یک ماه با افزایش ورودی از گوگل مواجه شدم.

چگونه افزایش سرعت سایت باعث افزایش ورودی شما از گوگل می شود؟

چون گوگل بالا بودن سرعت سایت را دوست دارم، خود به خود رنک شما را در نتایج گوگل بهبود می بخشد. حال اگر محتوا باکیفیت داشته و عنوان و دیسکریپشن جذاب داشته باشید، باعث افزایش کلیک شما می شود. بنابراین اگر سرعت سایت شما ببشتر شود، فروش شما نیز بیشتر شده چون بازدید سایتتان بیشتر شده است.

آیا با بررسی سرعت سایت در ابزارهایی مانند Gtmetrix می توان گفت سرعت سایت ما خوب است؟

خیر. اولین و ساده ترین ابزار تست سرعت سایت gtmetrix است، اما ابزارهایی مانند Pingdom و page speedinsight گوگل مراجعه کنید برای این ابزار که سخت گیر هستند بهینه کنید.

برای بحث سرعت سایت ما در دوره جامع آموزش سئو به مدت 45 دقیقه فقط به نکات و تکنیک های مربوط به آن پرداخته ایم. اما نکات کاربردی آن نیز در مقالات و بخش فیلم آموزش سئو برای شما فراهم شده است که می توانید از آن بهره مند شوید.

نکته مهم: 20 درصد از بخش بهینه سازی سرعت سایت باید توسط برنامه نویس شما انجام شود و نکاتی دارد که فقط متخصصین برنامه نویس وب می توانند به آن بپردازند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود